"Tietomme on vajavaista"

On syytä aloittaa uusi keskustelu, kun nuo viimeiset ovat valuneet liian pitkiksi
Ja mistäpä muuta kuin vielä tämän kerran Paavalista ja hänen rakkauslaulustaan:

"Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista."

Kuten olen muutamista Paavalin sanonnoista ilmoittanut niiden olevan ristiriidassa Jeesuksen tuoman totuuden kanssa, niin on tämäkin: "tietomme on vajavaista".

Tätä voisi pitää jopa Hengen herjauksena, koska Jeesuksen sanoma ei tätä allekirjoita:

"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan. Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.

Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille mitä on tuleva.

Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta."

Kuin myös tämäkin Jeesuksen ilmoitus:

"Ei oppilas ole opettajaansa etevämpi, mutta kyllin oppia saatuaan on jokainen opettajansa veroinen."

Eikä tätä Paavalin tietämättömyyttä tue myöskään apostoli Johannes:

"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta, hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

Mitenköhän monta alkuseurakunnan jäsentä on tämäkin Paavalin todistus johdattanut Saatanan helmaan, pois totuudesta?

"Sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen."

"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo."

"Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä."

Tälläkin palstalla on selvästi nähtävissä, että joka ainut täällä jumalanpalvelijana esiintyvä väärämielinen on luottanut näihin Paavalin todistuksiin, eivätkä ole käyneet tietään Jeesuksen edessä tähän jaksoon saakka:

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää.

Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa Siikajoen kunnan Ruukin kylässäkin, ja Suomi 24 raamattukeskustelussa.

Ja kun kerran pyhän Paavalin tietokin oli vajavaista, niin turha on totuutta yhdeltäkään porttoseurakunnalta vaatia, ja sen he hyvin tietävät:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan
päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä
tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

33

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Teuvo on pitkämielinen, Teuvo on lempeä; Teuvo ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Teuvo ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista."

Itse en tätä keksinyt, vaan kuulin tämän minua paljon fiksummalta ystävältäni. Hän oli eilen ollut häätilaisuudessa, jossa pappi(liekö portto?) oli kehoittanut laittamaan oman nimensä sanan "rakkaus" tilalle.

• Observaattori

viesti ja ihan ajatusta siinä on itse kunkin kohdalle laitettavaksi omalle kohdalleen, vaikka puoliksi huumorillakin asiaa höystäisi.

Saman luvun lopussa ovat vielä sanat:
      1.Kor 13:13
      "ja niin pysyvät nämä kolme: usko toivo ja rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

Tämäkin muunnettuna:
      "Ja niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo ja Teuvo. Mutta suurin niistä on Teuvo."

• vaan hän, joka on Teuvolle Hengen ja tehtävän antanut.

• 777 777
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan hän, joka on Teuvolle Hengen ja tehtävän antanut.

Matt. 20:21

"Mitä haluat?" Jeesus kysyi. Nainen sanoi hänelle: "Lupaathan, että nämä kaksi poikaani saavat valtakunnassasi istua vierelläsi, toinen oikealla ja toinen vasemmalla puolella."

Matt. 20:23

Silloin hän sanoi heille: "Minun maljani te vielä juottekin, mutta minä en määrää siitä, kuka istuu oikealla ja kuka vasemmalla puolellani. Ne paikat ovat niiden, joille Isäni on ne tarkoittanut."

Matt. 25:41

"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

Mark. 10:37

He vastasivat: "Kun kirkkautesi tulee, anna meidän istua vierelläsi, toisen oikealla ja toisen vasemmalla puolella."

Mark. 10:40

Mutta minä en määrää siitä, kuka istuu oikealla ja kuka vasemmalla puolellani. Ne paikat ovat niiden, joille ne on tarkoitettu."

• 777 777 kirjoitti:

Matt. 20:21

"Mitä haluat?" Jeesus kysyi. Nainen sanoi hänelle: "Lupaathan, että nämä kaksi poikaani saavat valtakunnassasi istua vierelläsi, toinen oikealla ja toinen vasemmalla puolella."

Matt. 20:23

Silloin hän sanoi heille: "Minun maljani te vielä juottekin, mutta minä en määrää siitä, kuka istuu oikealla ja kuka vasemmalla puolellani. Ne paikat ovat niiden, joille Isäni on ne tarkoittanut."

Matt. 25:41

"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

Mark. 10:37

He vastasivat: "Kun kirkkautesi tulee, anna meidän istua vierelläsi, toisen oikealla ja toisen vasemmalla puolella."

Mark. 10:40

Mutta minä en määrää siitä, kuka istuu oikealla ja kuka vasemmalla puolellani. Ne paikat ovat niiden, joille ne on tarkoitettu."

Jeesuksen oikealla puolella olevien oikeamielisten joukkoon, sinun on käytävä tätä tietä:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
        Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

• Observaattori
        TeuvoSuni kirjoitti:

vaan hän, joka on Teuvolle Hengen ja tehtävän antanut.

laittaisit ne raamatunkohdat esille selkei viittauksin ja numeroinnein (esim. Matt. 2:15)

Kirjoitat pelkkkiä lainauksia ilman viitteitä, kuten aloituksessasi.
        Sen jälkeen lainaat sujuvasti jälleen ilman lähdemainintaa omaa opustasi. Lukijat joutuvat herkästi harhaanjohdetuksi kuvitellessaan, että kaikki sanottavasi on lainausta Raamatusta.

Raamattu ja oma opuksesi ovat kaksi eri asiaa!

• Observaattori kirjoitti:

laittaisit ne raamatunkohdat esille selkei viittauksin ja numeroinnein (esim. Matt. 2:15)

Sen jälkeen lainaat sujuvasti jälleen ilman lähdemainintaa omaa opustasi. Lukijat joutuvat herkästi harhaanjohdetuksi kuvitellessaan, että kaikki sanottavasi on lainausta Raamatusta.

täällä lainaan kyseiseen kirjaan kirjoitettua totuutta. Jos lainaan, niin aina silloin siitä mainitsen.

Muuten käytän lähettäjäni käyttämää menetelmää:

"Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.
        Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Ei hänkään koskaan maininnut, missä Jesajan kirjan kohdassa kyseinen ilmoitus on luettavissa.

• 777 777
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesuksen oikealla puolella olevien oikeamielisten joukkoon, sinun on käytävä tätä tietä:

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
        Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

Ef. 1:7

Kristuksen veressä meillä on lunastus, rikkomustemme anteeksianto. Näin Jumala on antanut armonsa rikkauden

• 777 777
        777 777 kirjoitti:

Kristuksen veressä meillä on lunastus, rikkomustemme anteeksianto. Näin Jumala on antanut armonsa rikkauden

3. Moos. 17:11

Veressä on elävän olennon elämänvoima. Minä itse olen määrännyt, että veri on tuotava alttarille teidän puolestanne tapahtuvaa sovitusta varten, sillä veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen.

Veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen.

Ilm. 15:3

ja he lauloivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, ja Karitsan laulua: -- Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias! Oikeat ja todet ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas!

Jeesus Nasaretilaisen;

Room. 3:25

Hänet Jumala on asettanut sovitusuhriksi, hänen verensä tuo sovituksen uskossa vastaanotettavaksi. Näin Jumala on osoittanut vanhurskautensa. Pitkämielisyydessään hän jätti menneen ajan synnit rankaisematta,

Room. 5:11

Eikä siinä vielä kaikki. Me saamme myös riemuita Jumalastamme, kun nyt olemme vastaanottaneet Herramme Jeesuksen Kristuksen valmistaman sovituksen.

2. Kor. 5:18

Kaiken on saanut aikaan Jumala, joka Kristuksen välityksellä on tehnyt meidän kanssamme sovinnon ja uskonut meille tämän sovituksen viran.

2. Kor. 5:19

Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan.

Ef. 5:2

Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle.

• Observaattori
        TeuvoSuni kirjoitti:

täällä lainaan kyseiseen kirjaan kirjoitettua totuutta. Jos lainaan, niin aina silloin siitä mainitsen.

Muuten käytän lähettäjäni käyttämää menetelmää:

"Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Ei hänkään koskaan maininnut, missä Jesajan kirjan kohdassa kyseinen ilmoitus on luettavissa.

harvakseltaan noin puolentoista vuoden ajan ja lukenut myös muutamia vanhoja kirjoituksia.
        Havaintojeni mukaan lainaat melko usein joitakin otteita kirjastasi. Mainintoja siitä, että ne ovat lainauksia kirjastasi en ole huomannut, kuten ei yllä olevassa avauksessasikaan ole asiasta mainintaa.

• Observaattori kirjoitti:

harvakseltaan noin puolentoista vuoden ajan ja lukenut myös muutamia vanhoja kirjoituksia.
        Havaintojeni mukaan lainaat melko usein joitakin otteita kirjastasi. Mainintoja siitä, että ne ovat lainauksia kirjastasi en ole huomannut, kuten ei yllä olevassa avauksessasikaan ole asiasta mainintaa.

jonka muistan on tämä Pyhän hengen ilmoitus 90-luvun alusta:

"Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."

Ja tätä Lutherin ilmoittamaa totuutta, olen myös usein lainannut:

"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia."

Kaikki Raamatun teksteihin liittyvät lainaukset ovat vuoden 1992 käännöksestä. Jos itse et sitä käytä tai tunne, niin silloin saatat hyvin kuvitella, että ne ovat kirjastani. Jossa myös olen käyttänänyt samaa Raamattua. Mikä johtuu Pyhän Hengen antamasta näystä.

Jos et ole siitä tietoinen, voin sen tänne tuoda.

• 777 777 kirjoitti:

ahtaaseen porttiin tarkistamaan, onko nimesi Karitsan elämänkirjassa. Jos ei ole, ei hänen 2000 vuotta sitten vuodattamasta verestä ole sinulle mitään hyötyä.

Silloin olet sellainen ihminen, jolla Saatana on Jeesuksen ulkoistanut, ja johon juuri liittyy voimakas veren korostus. Koska Saatanma sai veren vuotamaan, mutta ei saanut Kristuksen Henkeä.

• 3+3
        TeuvoSuni kirjoitti:

jonka muistan on tämä Pyhän hengen ilmoitus 90-luvun alusta:

"Ihmiskunnan tietämättömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."

Ja tätä Lutherin ilmoittamaa totuutta, olen myös usein lainannut:

"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia."

Kaikki Raamatun teksteihin liittyvät lainaukset ovat vuoden 1992 käännöksestä. Jos itse et sitä käytä tai tunne, niin silloin saatat hyvin kuvitella, että ne ovat kirjastani. Jossa myös olen käyttänänyt samaa Raamattua. Mikä johtuu Pyhän Hengen antamasta näystä.

Jos et ole siitä tietoinen, voin sen tänne tuoda.

Mitäpä tykkäät jos eräänä päivänä henkien manaaja koputtaa ovellesi?
        On olemassa päteviä manaajia jotka voivat vapauttaa sinut perkeleen vallasta,

• 3+3 kirjoitti:

Mitäpä tykkäät jos eräänä päivänä henkien manaaja koputtaa ovellesi?
        On olemassa päteviä manaajia jotka voivat vapauttaa sinut perkeleen vallasta,

koputtelemaan omalle ovellesi. Raamattu ei tunne sellaista henkien manaajaa, joka pystyisi Kristuksen Hengen hänen valittunsa sydämestä ulos manaamaan. Sen takeena on Kristuksen lupaus:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

Minä ja Isä olemme yhtä."

• toista x
        Observaattori kirjoitti:

Ei saatana uskalla.

• toista x kirjoitti:

Ei saatana uskalla.

sinulle Saatana, kun ei koskaan maininnut mistä jonkun profetian kirjan kohdasta hänen lainauksensa oli, tämäkin:

• TOTU
        TeuvoSuni kirjoitti:

sinulle Saatana, kun ei koskaan maininnut mistä jonkun profetian kirjan kohdasta hänen lainauksensa oli, tämäkin:

olet moraaliton, ,...

• TOTU kirjoitti:

olet moraaliton, ,...

sitä todella olen, sillä Saatana on jokaiselle portolleen antanut omat moraalisäännöksensä, joilla ei ole mitään tekemistä Kristuksen Hengen moraalille.

Mitä enemmän he valheita Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneesta uskaltavat ihmisille syöttää, sen jalonpaa heidän moraalinsa Saatanalle on.

• Voi sinua!

kenen tieto on vajaavaista, ja kenen täydellistä?

• en täällä olisi Kristuksen lähettämänä hänen totuuttaan julistamassa:

Sen tiedän Hengestä, jonka olen häneltä saanut, jJa jonka taivaallinen pääte on sydämessäni:

"Jos joku rakastaa minun, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

• kun näyttää siltä, että Paavalin puolustajilta "loppuivat paukut", kuten eräältä entiseltä ystävältäni, kun hän pyysi minua avukseen pystyäkseen pärjäämään vanhoillislestadiolaisten palstalla.

• Klaus A. Xinski

Me kaikki olemme vajavaisia, tiedoiltamme ja taidoiltamme! Siksipä me elämmekin täällä.

• käsittelee Kristuksen Totuuden Hengen ja Saatanan valheen hengen välistä sodankäyntiä. Ei ihmisten ruumiilisia vajavaisuuksia.

• Observaattori

`Rakkaus`vaikuttaa olevan sinulle vastenmielinen sana. Kuitenkaan Raamatun mukaan ihmisen pelastuminen ei olisi mahdollinen ilman Jumalan rakkautta, jonka korkein ilmentymä on siinä, että Hän antoi ainokaisen poikansa kuolemaan ihmisten pahuuden tähden. (Joh 3:16). Tämä asian uskominen riittää pelastukseen.

Kirjoitit Jeesuksen sanomana:
      "Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan. Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden."
      Näin on Jeesus Raamatun mukaan sanonut.

Jeesus on myös todennut itsestään:
      "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luokse muutoin kuin minun kauttani".
      Jeesus on siis totuus ja koko totuus.

Olen nyt sanottavani sanonut.
      "Eikä toivo ole turha, sillä Jumala on vuodattanut rakkautensa meidän sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen" Room. 5:5." Huomaa sana `rakkaus` tässäkin lauseessa.

Enempää minulla ei ole sinulle tällä kertaa asiaa, koska Raamattu varoittaa ryhtymästä kiistoihin, jotka eivät johda mihinkään sen jälkeen, kun on ojentanut harhaoppista kerran tai kahdesti.
      Olen tutustunut kirjaasi ja todennut siinä vaikeita harhoja.

Elämäntarinasi on sinänsä puhutteleva: olet kohdannut paljon kärsimystä, joskin varmaan onneakin.
      Jumalan siunausta elämääsi.

• Totuus on tälläkin palstalla tuottanut monelle väärämieliselle masennusta, ahdistusta, pelkoa ja kalseaa oloa. Miksi ei sii myö vaikeita harhoja.

Sillä totuus on joka ainoan porttoseurakunnan opista yhtä kaukana kuin itä on lännestä - tai kenties vieläkin kauempana.

Toivoisin sinun turvautuvan noiden harhojen kanssa hänen apuun, joka minutkin 40 vuoden vihan pidon jälkeen armahti, ja johdatti Poikansa opetuslapseksi.

Täällä minä en ole kertaakaan noussut sitä rakkautta vastaan, joka lähtee Kristuksen totuudesta, ja sitä rakkautta ei yhdelläkään porttoseurakunnalla hallussa ole.

• Moraalitonta
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuus on tälläkin palstalla tuottanut monelle väärämieliselle masennusta, ahdistusta, pelkoa ja kalseaa oloa. Miksi ei sii myö vaikeita harhoja.

Sillä totuus on joka ainoan porttoseurakunnan opista yhtä kaukana kuin itä on lännestä - tai kenties vieläkin kauempana.

Toivoisin sinun turvautuvan noiden harhojen kanssa hänen apuun, joka minutkin 40 vuoden vihan pidon jälkeen armahti, ja johdatti Poikansa opetuslapseksi.

Täällä minä en ole kertaakaan noussut sitä rakkautta vastaan, joka lähtee Kristuksen totuudesta, ja sitä rakkautta ei yhdelläkään porttoseurakunnalla hallussa ole.

Teuvo:

Tunnistatko itsesi näistä sanoista? :

Olen Moraaliton Juntti.

Jos et, niin silloin väität olevasi synnitön.

• Moraalitonta kirjoitti:

Teuvo:

Tunnistatko itsesi näistä sanoista? :

Olen Moraaliton Juntti.

Jos et, niin silloin väität olevasi synnitön.

kun tiedän, mille hengelle Kristukselta totuuden, Hengen ja tehtävän saanut on Moraaliton Juntti.

Juuri siksi Johannes Kastajasta lähtien Jeesus ja hänen opetuslapsensakin tapettiin. Vain Johanneksen Jumala varjeli niin pitkällä elämällä, että pystyi hänelle näyttämään todeksi, miten 60 vuodessa Saatana oli päässyt jo tämän maailman herraksi eli jumalaksi:

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

• kristittynä elävä

Paavalin sanomissa on mukana se *"Saatanan enkeli" eksyttämässä , lauseissa ja puheissa,kuten kirjoitit avauksessasi, ei vain "lihassa". Väärämieliset eivät vain sitä myönnä.

• silloin alkaisi Saatanan valtakunta tuhoutua ennen Jumalan asettamaa aikataulua. Sillä myöntäminen saisi aikaan sen, että Saatana alkaisia ajaa omista huoneistaan ulos toisia samassa hengessä olevia, ja se olisi vastoin Jeesuksen ilmoitusta:

"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan, kuinka sen valtakunta silloin voisi pysyä koossa?"

• kärsivällinen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

silloin alkaisi Saatanan valtakunta tuhoutua ennen Jumalan asettamaa aikataulua. Sillä myöntäminen saisi aikaan sen, että Saatana alkaisia ajaa omista huoneistaan ulos toisia samassa hengessä olevia, ja se olisi vastoin Jeesuksen ilmoitusta:

"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan, kuinka sen valtakunta silloin voisi pysyä koossa?"

Jos sinä olet kaikkitietävä jumala niin mielestäni ja Raamatunkin mukaan Jumala ei noin käyttäydy niin kuin sinä teet.

• kärsivällinen. kirjoitti:

Jos sinä olet kaikkitietävä jumala niin mielestäni ja Raamatunkin mukaan Jumala ei noin käyttäydy niin kuin sinä teet.

joka ilkkuu Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta kaikkitietäväksi jumalaksi.

Minun tietoni tulee Kristukselta, tämän tehtävän toteuttamiseksi:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,
        mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu,
        etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani
        johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

• ¤4¤

¤¤¤

• Ennala on tämäkin ilmoitettu:

"Hän ei saanut sanaakaan suustaan."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      167
      2624
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      94
      2448
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      77
      2070
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      139
      1976
    5. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      113
      1863
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1587
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1574
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      47
      1508
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1234
    10. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1221
    Aihe