Mirapront

Äijä110kg

Mistähän saisi vielä kys. lääkettä tai sitä vaikuttavaa ossaa joka vie ainaisen näläntunteen, mikä se aine sitten olikaan Miraprontissa kun sitä ei ainakaan Suomesta saa.

16

7504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Äijä 110kg

        Onko tietoa voiko tilata tai muuten saada kys. ainetta. Noin 30v. takaperin sain pudotetteua painoa n.20kg ilman mitään sivuvaikutuksia, siis miraprontilla ja paino pysyi useita vuosia kun jaksoi käydä lenkillä
        mutta nyt on polvet niin sökönä että ensin pitäisi saada pois tämä jatkuva nälkä.


      • -34 kg
        Äijä 110kg kirjoitti:

        Onko tietoa voiko tilata tai muuten saada kys. ainetta. Noin 30v. takaperin sain pudotetteua painoa n.20kg ilman mitään sivuvaikutuksia, siis miraprontilla ja paino pysyi useita vuosia kun jaksoi käydä lenkillä
        mutta nyt on polvet niin sökönä että ensin pitäisi saada pois tämä jatkuva nälkä.

        tilata.
        Jos kerran haluat lääkkeen laihdutuksesi tueksi niin varaa aika lääkärille ja pyydö resepti esim. Reductilille. Se vaikuttaa keskushermostossa mm. aiheuttaen kylläisyyden tunteen.
        Tässäpä infoa:

        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/57232.shtml

        Mirapront vedettiin ihan syystä pois markkinoilta!


      • Äijä 110kg
        -34 kg kirjoitti:

        tilata.
        Jos kerran haluat lääkkeen laihdutuksesi tueksi niin varaa aika lääkärille ja pyydö resepti esim. Reductilille. Se vaikuttaa keskushermostossa mm. aiheuttaen kylläisyyden tunteen.
        Tässäpä infoa:

        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/57232.shtml

        Mirapront vedettiin ihan syystä pois markkinoilta!

        Ei aja läheskään nämä ripulilääkkeet tuon Miraprontin tehoa näläntunteen poistossa edes mainittavasti.
        Olen itsekin kiduttamala ja jatkuvassa nälässä onnistunut pudottamaan pari vuotta takaperin 22 kg.
        Nyt taas kaikki takaisin lisien kera.Kun ole tietoinen noista huumehommista mutta joku mömmö kuulemma poistaa näläntunteen, se nyt on sanomattakin selvää että se on laitonta ja ei varmaan terveellistä, vaan jotain tarttis tehrä.


      • ..,,..,,.,.,.-.,
        -34 kg kirjoitti:

        tilata.
        Jos kerran haluat lääkkeen laihdutuksesi tueksi niin varaa aika lääkärille ja pyydö resepti esim. Reductilille. Se vaikuttaa keskushermostossa mm. aiheuttaen kylläisyyden tunteen.
        Tässäpä infoa:

        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/57232.shtml

        Mirapront vedettiin ihan syystä pois markkinoilta!

        esimerkiksi fluoksetinhydrokloridi ( Seronil ) 80 mg aamulla. Bulimiaan ja laihdutukseen käytettävä lääke samoin kuin depressioon. Eiköhän nuo kaikki uudemmat depressiolääkkeet ssri, laihduttavat tarpeeksi suurella annoksella.


      • LL..
        Äijä 110kg kirjoitti:

        Ei aja läheskään nämä ripulilääkkeet tuon Miraprontin tehoa näläntunteen poistossa edes mainittavasti.
        Olen itsekin kiduttamala ja jatkuvassa nälässä onnistunut pudottamaan pari vuotta takaperin 22 kg.
        Nyt taas kaikki takaisin lisien kera.Kun ole tietoinen noista huumehommista mutta joku mömmö kuulemma poistaa näläntunteen, se nyt on sanomattakin selvää että se on laitonta ja ei varmaan terveellistä, vaan jotain tarttis tehrä.

        sama kuin Alli tahi Xenical!

        Se Redu poistaa näläntunteen! Tai tosiaan, esim. SSRI-lääke tai SNRI-lääke voisi auttaa.


      • ,,..,,.,.,.,.-.,
        ..,,..,,.,.,.-., kirjoitti:

        esimerkiksi fluoksetinhydrokloridi ( Seronil ) 80 mg aamulla. Bulimiaan ja laihdutukseen käytettävä lääke samoin kuin depressioon. Eiköhän nuo kaikki uudemmat depressiolääkkeet ssri, laihduttavat tarpeeksi suurella annoksella.

        Makaat sillä matolla selällään puoli tuntia kerralla saat endorfiinierityksesi paremmin toimimaan. Ruokahalut vähenevät pikkuhiljaa ja saat painoasi alaspäin.


      • Anonyymi
        -34 kg kirjoitti:

        tilata.
        Jos kerran haluat lääkkeen laihdutuksesi tueksi niin varaa aika lääkärille ja pyydö resepti esim. Reductilille. Se vaikuttaa keskushermostossa mm. aiheuttaen kylläisyyden tunteen.
        Tässäpä infoa:

        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/2/57232.shtml

        Mirapront vedettiin ihan syystä pois markkinoilta!

        Mikähän se syy oli


    • mie vaan

      ei muuta ku katukaupasta piriä (amfetamiiniä) ostamaan. Siinähän tuo on tuo sama vaikuttava aine. miraprontti on amfetamiini johdannainen. elikkäs ei liene epäselvää miksi kyseinen tuote on vedetty pois markkinoilta.

    • Timpppa.

      Mirapront oli tehokas laihdutuslääke, mutta saattoi aiheuttaa ongelmia sydänläppään. Paljon turvallisempi laihdutuslääke on puhdas amfetamiini, jota saa apteekista huumerespalla. Valmisteen nimi on Dexedrine.
      Mirapront ei ole oikeaa amfetamiinia

    • jyrki3

      Älkää aloittako tuota amfetamiinin käyttämistä!! Sen kanssa kun kuukauden leikkii ja laihtuu niin sen aikana ei nuku ja kuukauden jälkeen elämä on tyhjän tuntuista ilman amfetamiinia ja siinä on sitten riippuvuus syntynyt. Sen jälkeen alkaa muut aineet kiinnostamaan JOS ei satukkaan amfetamiinia saamaan.. Hampaat menee paskaksi ja 5 vuotta niin ne on täynnä kiillevaurioita, huumeiden käyttöön sisältyy niin paljon muutakin kuin riippyvyytta, itsellä hampaat lähtenyt mutta nyt 8 vuoden odottelun jälkeen saan hampaat proteesin muotona takaisin ja olen raskaassa korvaushoidossa joka pitää minut hengissä heroiinin käytön takia. Ja kaikki alkoi amfetamiinista! Ottakaa hitto selvää aineiden tuomista epäsuorista ongelmista. Huumemarkkinoilla ei ole oikeus,- eikä sosiaaliturvaa jos sormen päät joudutaan amputoimaan, hampaat hajoaa tai rahat viedään tai ryöstetään.

      • digger

        Olen sama mieltä että ei pidä edes kokeilu mielessää.itselläni hyvin tuskainen kokemus oma poika aloitti kokeilua hassisksella nytt korvaus hoidossa eli lakisääteinen narkomaanni.


      • Vanhanarkki

        Älä puhu paskaa. Itselläni meni '93 jälkeen aikansa, kunnes sain itseni kuntoon. Noh ehkä 10 vuotta. Aluksi olin f-talossa, mistä puolimatkan kotiin, sitten Kalliolaan. Ja repsusin kuitenkin. IV-vedin heti vauhtia, vimiä, vai millä nimellä se nykyään kulkee. En tiedä. Lappuihin en ole seonnut. Polakkaa, tai,mitä heppa tai viihdehuumetta se nykyisin lienee.etc, emput. ..mitä vaan. En pitkässä juoksussa monta hyvää kohtaloa ole nähnyt. Kyllä se lähtee ihan itsestä. Niin vedin iv yli 20, siis päivittäin. Ensin vauhtia,sitten Polakkaa. Vieroitus ilman mitään kakkaa. Eläissäni en nokka ole vetänyt, enkä mitään passaa poltellut, viinaa join joskus 11-v. Noi korvaushoidot on siis Minun mielestäni vain selittelyä. Itse tosiaan vedin 20 v. 15 vuotta sitä ennen vain nokkaan. Olen nyt 50-v.


    • Taas on kiloja

      Kromi.

      Kromi tasoittaa verensokerin ja samalla poistaa näläntunteen tai ainakn tasoittaa sitä.

      Olen aina painonpudotuksen tehnyt onnistuneesti niin että otan yksi tai kaksi kromipilleriä, saa luontaituotekaupasta, jättänyt hiilarit pois ja syönyt kanaa ja lihaa vihannesten kanssa.

      Myös vettä pitää juoda paljon aineenvaihdunta vilkastuu. Ja liikkua.

    • Anonyymi

      Minä käytin kyseistä lääkettä/huumetta laihduin ja piristys ainettahan siinä oli. On tullut tietoa että siinä on huumetta. Luulen että kapselia ei saa mistään

    • Anonyymi

      Hyvä kun ei saa koska se on amfetamii ia. Siihen jäi helposti koukkuun. Mun äiti laihtui kyseisellä lääkkeellä 30 kg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe