Miksi miehillä(ja naisilla) on sellainen kummallinen tapa lakata huolehtimasta itsestään kun ovat menneet naimisiin? Pätee siis naisiinkin varsinkin lasten syntymien jälkeen. Mutta miesten logiikka sivustolla kun olemme, niin miehiltä mielipiteitä!!
Mä päätin jo hyvin nuorena etten tule eläissäni näyttämään läskiltä, huonosti hoidetulta äiti ihmiseltä joka jää vaatteineen päivineen jonnekin kasariluvulle jos joskus sellainen olen, ja se päätös on pitänyt ja onnistunut. Ei se helppo nakki ollut eikä edes nopea palautuminen. Vaati tosi sisua ja paljon aikaa. Haluan edelleen näyttää hyvännäköiseltä naiselta joka saa miehen sukat pyörimään jaloissa, vaikka olenkin äiti.
Mua harmittaa puolisoni tilanne, mieheni on aina ollut urheilullinen ja itsestään huolta pitävä. Pikku hiljaa mieheni on lössähtänyt, yksi harrastus on mutta ei se paljon auta jos muuten tissuttaa kaljaa ja sipsejä iltaisin eikä jaksa enää edes arkiliikuntaa harrastaa. Se tietää itse tilanteensa, paino nousee. Muttei jaksa ponnistella.
Mies / nainen lössähtää avioliiton myötä
8
117
Vastaukset
- tosi...
hieno ihminen. Miehesi ei ole arvoisesi.Jätä se luuseri!
- vgmri
Olis kannattanu miettiä etukäteen...
- vänksy
koskaan ollut mikään prinsessa enkä muille esiteltävä mallinukke, enkä sellaiseksi aio myöskään kenenkään miehen vuoksi itseäni muuttaa, en edes avioliiton myötä. Mulle on aina ollut sata ja yksi tärkeämpää asiaa elämässä, kuin se miltä näytän. En myöskään halua miestä, jolle maailman tärkein asia on naisen ulkonäkö ja naisen esittely kavereilleen.
- vänksy
ainoa poikkeustilanne on jotkut juhlat. Silloin korkeintaan voin pyrkiä tekemään itsestäni edes hieman edustuskelpoisemman näköisen, mitä normaalioloissa olen.:)
mitä ihmisellä on? Arvot ja asenne esim. elän syödäkseni vai syön elääkseni. Välinpitämättömyys viestii yleensä henkisestä ummetuksesta. Paras ja nopein tapa päästä esim. läskeistä eroon on, kun näyttää ovea.
"mieheni on aina ollut urheilullinen ja itsestään huolta pitävä" jep jep entinen urheilija nykyjään melkein raitis, harmi !Otsikkosi on yleisesti hyväksytty totuus, jota olen itsekin joskus viljellyt. Nyt kuitenkin päässäni heräsi ajatus tuon kysenalaistamisesta. Jospa lihominen ei johtuisikaan siviilisäädystä vaan ikääntymisestä? Ei näet keski-ikäiset, eronneet, karanneet ja ikisinkutkaan mitään atleetteja ole. Sen sijaan moni on nuorena jäntevä ja kiinteä siviilisäädystä riippumatta.
- scale
juosta linja-auton perässä, kun istuu jo tukevasti kyydissä?
- LuLun
Valehtelisin jos väittäisin pitäväni itsestäni huolta vain itseni takia. Se on osa totuus. En ole koskaan ollut lihava tms. Miksi siis nyt avioliiton myötä ja lasten syntymän jälkeen asia olisi toisin? Mieheni ei patista minua tähän. Enkä minä patista häntä mutta minua todella vähän nyt huolettaa hänen käytöksensä, voin sanoa että jossakin vaiheessa tuonlainen tulee vaikuttamaan myös sänkypuuhien onnistumiselle :/
Arvelin jossain vaiheessa minun kuntoiluni innostavan häntä, pari päivää menikin terhaakkaammin, sitten taas tehokkaasti sipsiä ja kaljaa sohvalla, sieltä tsemppaa minua..Ikä kysymys tämä ei voi olla. Hän on vasta 31v. Erokin nyt on aivan älytön ajatus, enkä pahimmillanikaan haluaisi häntä loukata sanomalla miltä hän jo nyt näyttää. En ole pinnallinen nainen vaikka siltä vaikutan (luin tän itse..) on minullakin arpeni ja huonot puoleni, en vaan milään haluaisi liittomme olevan jo tässä vaiheessa tälläinen. Mieheni on mahtavan ihana ihminen, ei minua hänen liikakilonsa haittaisi yhtään jos hän edes yrittäisi ryhdistäytyä, en halua mitään laihaa miestä, miehestä kuuluu saada ottaa kiinni mutta tuollainen vätys asenne...se jurppii, ja jos se on jo nyt alkanut niin mihin tämä tästä menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200