Tabu

Zakuskat

Kokemistani tabuista suurin on ollut naisen rakkaus itseensä. Tämä ilmiö tai luojan lahja on täystyrmäyksessä kaikken liikkuvan ja liikkumattoman ilmiön kanssa.

Ilmiönä siis mielenkiintoinen ja haastava. Eli miten tämä miehen logiikkaan liittyy?

9

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

HYVÄ, ETTÄ KYSEENALAISTIT VIESTISI ITSE, ETKÄ ANTANUT TOISTEN TEHDÄ SITÄ!

HAHA! :D

• tuo luojan lahja uhmaa jopa painovoiman lakeja. Ei käsittääkseni liity miehen logiikkaan, enemmänkin tuonne tiede tai terveys palstalle.

• P-N-G ... ei kirj.

Mä rakastan itseäni ja uskallan sanoa sen myös ääneen. Ja, kun pidän itsestäni huolta sekä henkisesti, että fyysisesti, kykenen välittämään myös ympärilläni olevista ihmisistä.

Jos nainen rakastaa itseään, kuvitellaan sitä helposti itserakkaudeksi, olematta kuitenkaan sitä. Ja niin ... olen mä sillain terveesti femakkokin :). Ja sehän on taas kauhistus täällä miehen logiikka -palstalla.

• salapoliiti.

Et ikinä onnistu huijaamaan älykkäitä ihmisiä.

• P-N-G ... ei kirj.
        salapoliiti. kirjoitti:

perseessä, sorry :).

• Zakuskat
        salapoliiti. kirjoitti:

Haluaisin täysin tapojeni vastaisesti kuvailla sinulle erään sekä sielullisen että fyysisen tuntemuksen, orgasmini.

"Kiskaisen keuhkoni täyteen ilmaa kuin olisin saavuttanut kauhomani pinnan kasvoilleni. Vaikka silmäni olisivat auki, apposen levällään, niin näkisin mitä kirkkaimmissa väreissä hehkvia ja loistavia sinisen, oranssin, keltaisen ja vihreän taittoja, kunnes ne tulvisivat sisään kuin vuolas putous törmää kohisten mielen kiviin joen pohjalla. Sieluni irtoaa ruumiistaan, hehkuu ja muuttuu olemattomaksi, kivuttomaksi ja täydelliseksi kimpuksi häikäisevää valkoista valoa.

Tämä saattaa kestää minuutin, ehkä kaksi, muuttuen sitten tasaisesti laskevaksi sarjaksi sykäyksiä, joissa kehoni saa jälleen uuden muodon, kuin syntyen uudelleen ja uudelleen rakentaen tilaa vuoteelle, sijalle jossa se löytää todellisuudesta kirkkaimman itsensä ja tarkoituksensa, muotonsa.

Taisin saada kun luin väitteesi. Kiitos.

• Mikä ettei itserakkaus miehen logiikkaan kuuluisi. Ja naisten itserakkaus on meille miehille paljon suurempi ongelma kuin omamme, joten sikäli aloituksesi sopii palstalle kuin nenä päähän.

• sitten...

rakastaa itseään?

• suurin on ollut aina todellisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe