Erään hörhön elämää

huh heijaa

Tässäpä S24-haun perusteella katsaus erään hörhön elämään viimeisten kahden vuorokauden aikana, eli hänen tälle palstalle yhdellä nimimerkillä raapustamansa hörhöilyt (muitakin nimimerkkejä on saattanut olla käytössä):

Steurastaja 6.1.2010 23:30
Steurastaja 6.1.2010 22:33
Steurastaja 6.1.2010 21:03
Steurastaja 6.1.2010 20:22
Steurastaja 6.1.2010 17:39
Steurastaja 6.1.2010 16:06
Steurastaja 6.1.2010 14:11
Steurastaja 6.1.2010 13:40
Steurastaja 6.1.2010 13:25
Steurastaja 6.1.2010 13:14
Steurastaja 6.1.2010 13:07
Steurastaja 6.1.2010 12:58
Steurastaja 6.1.2010 11:56
Steurastaja 6.1.2010 11:22
Steurastaja 6.1.2010 11:19
Steurastaja 6.1.2010 10:20
Steurastaja 6.1.2010 09:53
Steurastaja 6.1.2010 09:40
Steurastaja 6.1.2010 01:54
Steurastaja 6.1.2010 01:52
Steurastaja 6.1.2010 01:45
Steurastaja 6.1.2010 01:35
Steurastaja 6.1.2010 01:20
Steurastaja 6.1.2010 00:30
Steurastaja 6.1.2010 00:20
Steurastaja 6.1.2010 00:12

Steurastaja 5.1.2010 23:57
Steurastaja 5.1.2010 22:42
Steurastaja 5.1.2010 22:28
Steurastaja 5.1.2010 21:22
Steurastaja 5.1.2010 20:54
Steurastaja 5.1.2010 17:42
Steurastaja 5.1.2010 17:34
Steurastaja 5.1.2010 16:57
Steurastaja 5.1.2010 16:43
Steurastaja 5.1.2010 16:14
Steurastaja 5.1.2010 15:34
Steurastaja 5.1.2010 15:22
Steurastaja 5.1.2010 15:13
Steurastaja 5.1.2010 14:56
Steurastaja 5.1.2010 14:41
Steurastaja 5.1.2010 14:17
Steurastaja 5.1.2010 13:56
Steurastaja 5.1.2010 13:49
Steurastaja 5.1.2010 13:36
Steurastaja 5.1.2010 13:32
Steurastaja 5.1.2010 13:19
Steurastaja 5.1.2010 13:11
Steurastaja 5.1.2010 12:59
Steurastaja 5.1.2010 12:03
Steurastaja 5.1.2010 11:45
Steurastaja 5.1.2010 11:18
Steurastaja 5.1.2010 10:56
Steurastaja 5.1.2010 10:47
Steurastaja 5.1.2010 10:15
Steurastaja 5.1.2010 10:13
Steurastaja 5.1.2010 10:05
Steurastaja 5.1.2010 09:55
Steurastaja 5.1.2010 09:45
Steurastaja 5.1.2010 09:28
Steurastaja 5.1.2010 09:15
Steurastaja 5.1.2010 09:00
Steurastaja 5.1.2010 08:59

Eihän siinä mitään, jos joku tieteestä kiinnostunut keskustelisi aktiivisesti oman alansa keskustelupalstalla, mutta kun tämä hörhö vaan hörhöilee, inttää loputtomasti tiedettä vastaan ja sepittää vaikka minkälaisia mielisairaita salaliittoteorioita. Ja tuhlaa siihen siis ison osan säälittävästä elämästään, jokaikinen päivä ja loputtomasti. Ei taida olla ihan tervettä.

54

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öllklhnojhyjbtf

      Miksiköhän muutit nimimerkkiäsi Jöns?

    • 7410

      Ja sinä pelle yrität olla nokkela ja käytät eri nikkejä ettei kukaan vaan voisi tehdä sinusta tuollaista listaa.
      Sinulla ei ole vuosiin ollut mitään tieteellistä annettavaa tälle palstalle. Lähes kaikki viestisi ovat pelkkää paskaa, niin kuin tuo yllä olevakin. Mihin se edes liittyy? Mikä sen tarkoitus on?

      • 7411

        Vain sinä retard olet pelle ja samanlainen huuhaa-salaliittohörhö kuin tuo aloituksessa mainittu toinen hörhö.


      • ..........
        7411 kirjoitti:

        Vain sinä retard olet pelle ja samanlainen huuhaa-salaliittohörhö kuin tuo aloituksessa mainittu toinen hörhö.

        Olet sairas paskiainen eli sick bastard


      • ...........
        .......... kirjoitti:

        Olet sairas paskiainen eli sick bastard

        Näyttäisi vähän siltä, että vain sinä itse olet sairas paskiainen.


    • huh heijaa

      Ja tässä pari seuraavaa vuorokautta saman hörhön elämässä:

      Steurastaja 7.1.2010 23:09
      Steurastaja 7.1.2010 23:04
      Steurastaja 7.1.2010 18:42
      Steurastaja 7.1.2010 18:21
      Steurastaja 7.1.2010 18:09
      Steurastaja 7.1.2010 17:58
      Steurastaja 7.1.2010 17:55
      Steurastaja 7.1.2010 17:41
      Steurastaja 7.1.2010 16:24
      Steurastaja 7.1.2010 14:57
      Steurastaja 7.1.2010 14:33
      Steurastaja 7.1.2010 14:17
      Steurastaja 7.1.2010 13:51
      Steurastaja 7.1.2010 13:24
      Steurastaja 7.1.2010 13:10
      Steurastaja 7.1.2010 12:43
      Steurastaja 7.1.2010 12:29
      Steurastaja 7.1.2010 12:03
      Steurastaja 7.1.2010 11:55
      Steurastaja 7.1.2010 11:24
      Steurastaja 7.1.2010 11:17
      Steurastaja 7.1.2010 11:08
      Steurastaja 7.1.2010 10:59
      Steurastaja 7.1.2010 10:48
      Steurastaja 7.1.2010 10:31
      Steurastaja 7.1.2010 09:50

      Steurastaja 6.1.2010 23:30
      Steurastaja 6.1.2010 22:33
      Steurastaja 6.1.2010 21:03
      Steurastaja 6.1.2010 20:22
      Steurastaja 6.1.2010 17:39
      Steurastaja 6.1.2010 16:06
      Steurastaja 6.1.2010 14:11
      Steurastaja 6.1.2010 13:40
      Steurastaja 6.1.2010 13:25
      Steurastaja 6.1.2010 13:14
      Steurastaja 6.1.2010 13:07
      Steurastaja 6.1.2010 12:58
      Steurastaja 6.1.2010 11:56
      Steurastaja 6.1.2010 11:22
      Steurastaja 6.1.2010 11:19
      Steurastaja 6.1.2010 10:20
      Steurastaja 6.1.2010 09:53
      Steurastaja 6.1.2010 09:40
      Steurastaja 6.1.2010 01:54
      Steurastaja 6.1.2010 01:52
      Steurastaja 6.1.2010 01:45
      Steurastaja 6.1.2010 01:35
      Steurastaja 6.1.2010 01:20
      Steurastaja 6.1.2010 00:30
      Steurastaja 6.1.2010 00:20
      Steurastaja 6.1.2010 00:12

      Näyttää melkoisen täysipäiväseltä "työltä" tuo joidenkin hörhöjen mielisairas hörhöily ja tiedettä vastaan inttäminen ja salaliittoteoriointi.

      • huh heijaa

        Hups ja sorry, tuo kuudes päivä tulikin toisen kerran. Mutta toisaalta sama hörhö on takuulla hörhöillyt muillakin nimimerkeillä.


      • 7410

        Kyllä pitää ihmetellä mitä sairaassa mielessäsi oikein liikkuu, kun viitsit tuollaisia listauksia hakea ja kopioida tänne. Koetko kyseisen nimimerkin jonkinlaiseksi uhkaksi itsellesi?
        Hae apua, oikeasti.


      • klo 2:08

        Get a life


    • Silmäilijä

      ja jutut kiistatta Steurastajalla.

    • aaaah kylmää on

      laita kuule ikkunaa auki ja patteria pienemmälle niin maailma pelastuu, ja tajuut että oikeesti ulkona on kylmä

      on helppo uskoo ilmaston lämpenemiseen kun on kämpässä lämmöt täysillä ja joutuu huokailemaan....

    • hoheli kaipaaaka,ta

      Koska sinun apukoluavstaja tulee paikalle, vai onko hylännyt sinut toivottomana tapauksena.

    • huh heijaa

      Steurastaja 8.1.2010 23:44
      Steurastaja 8.1.2010 23:27
      Steurastaja 8.1.2010 23:22
      Steurastaja 8.1.2010 23:12
      Steurastaja 8.1.2010 23:06
      Steurastaja 8.1.2010 22:26
      Steurastaja 8.1.2010 17:41
      Steurastaja 8.1.2010 17:36
      Steurastaja 8.1.2010 17:09
      Steurastaja 8.1.2010 15:55
      Steurastaja 8.1.2010 15:14
      Steurastaja 8.1.2010 15:01
      Steurastaja 8.1.2010 14:43
      Steurastaja 8.1.2010 14:12
      Steurastaja 8.1.2010 14:08
      Steurastaja 8.1.2010 14:05
      Steurastaja 8.1.2010 13:57
      Steurastaja 8.1.2010 13:55
      Steurastaja 8.1.2010 13:47
      Steurastaja 8.1.2010 13:39
      Steurastaja 8.1.2010 13:24
      Steurastaja 8.1.2010 12:58
      Steurastaja 8.1.2010 12:50
      Steurastaja 8.1.2010 12:41
      Steurastaja 8.1.2010 12:26
      Steurastaja 8.1.2010 12:22
      Steurastaja 8.1.2010 12:19
      Steurastaja 8.1.2010 12:14
      Steurastaja 8.1.2010 11:43
      Steurastaja 8.1.2010 10:11
      Steurastaja 8.1.2010 10:03
      Steurastaja 8.1.2010 09:55
      Steurastaja 8.1.2010 09:49
      Steurastaja 8.1.2010 09:44
      Steurastaja 8.1.2010 09:40
      Steurastaja 8.1.2010 09:25
      Steurastaja 8.1.2010 09:15
      Steurastaja 8.1.2010 00:41
      Steurastaja 8.1.2010 00:28

      Nän se loputon hörhöily etenee. Eipä näytä tuolla hörhöllä olevan mitään työtä eikä opiskelua eikä elämää, vain täysipäiväinen hörhöily.

      • utelias...

        Kerropas Steurastaja, mitä ihmettä teet joka päivä alkuillasta, kun silloin et hörhöile tällä palstalla muutamaan tuntiin, noin klo 18-21. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.


      • Steurastaja
        utelias... kirjoitti:

        Kerropas Steurastaja, mitä ihmettä teet joka päivä alkuillasta, kun silloin et hörhöile tällä palstalla muutamaan tuntiin, noin klo 18-21. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

        Käyn viinakaupassa ja kapakassa.
        Ymmärräthän että minun on oltava tasollasi pystyäkseni kommunikoimaan kanssasi.
        Se onnistuu silviisii että olen ympäripäissäni, siis lähes tajuttomassa tilassa.
        Tosin ei tuo toimi koska sammun ennen kuin pääsen tasollesi.

        Älä vaivu synkkyyteen, kyllä näitä juttuja riittää


      • Steurastaja
        Steurastaja kirjoitti:

        Käyn viinakaupassa ja kapakassa.
        Ymmärräthän että minun on oltava tasollasi pystyäkseni kommunikoimaan kanssasi.
        Se onnistuu silviisii että olen ympäripäissäni, siis lähes tajuttomassa tilassa.
        Tosin ei tuo toimi koska sammun ennen kuin pääsen tasollesi.

        Älä vaivu synkkyyteen, kyllä näitä juttuja riittää

        En tarkoittanut nimimerkkiä utelias... vaan keskustelun yleistä tasoa.
        Onhan täällä muutakin kuin hohhoijjaa ja muut "hörhöilijät".


      • Ohjelmoija guru
        Steurastaja kirjoitti:

        En tarkoittanut nimimerkkiä utelias... vaan keskustelun yleistä tasoa.
        Onhan täällä muutakin kuin hohhoijjaa ja muut "hörhöilijät".

        Ei hohhelia ole oikeasti olemassakaan. se on vain jonku tekemä kiusallinen haitta ohjelma. hohheli toimiikuin kone jolle on syötetty tietyt peruslauseet ja linkkilistat.


      • luulin ihan
        Steurastaja kirjoitti:

        Käyn viinakaupassa ja kapakassa.
        Ymmärräthän että minun on oltava tasollasi pystyäkseni kommunikoimaan kanssasi.
        Se onnistuu silviisii että olen ympäripäissäni, siis lähes tajuttomassa tilassa.
        Tosin ei tuo toimi koska sammun ennen kuin pääsen tasollesi.

        Älä vaivu synkkyyteen, kyllä näitä juttuja riittää

        että käytät sen ajan jatkuvasti tyrkytettyjen kehäpäätelmälinkkien takana olevaan "dataan" perehtymiseen. Mutta viinakaupan kassajonokin päihittää sen.

        t. Manne Sääase.


      • Lasihiutale

        "Nän se loputon hörhöily etenee. Eipä näytä tuolla hörhöllä olevan mitään työtä eikä opiskelua eikä elämää, vain täysipäiväinen hörhöily."

        Tuossa kerroit, millainen itse olet -sinä toimit täsmälleen kuten toisesta kirjoittajasta sanoit.
        Olet kaukana tasapainoisesta (keskustelutaitoisesta) henkilöstä, mutta sinulta puuttuu sairaudentunto.


      • no huh huh
        Lasihiutale kirjoitti:

        "Nän se loputon hörhöily etenee. Eipä näytä tuolla hörhöllä olevan mitään työtä eikä opiskelua eikä elämää, vain täysipäiväinen hörhöily."

        Tuossa kerroit, millainen itse olet -sinä toimit täsmälleen kuten toisesta kirjoittajasta sanoit.
        Olet kaukana tasapainoisesta (keskustelutaitoisesta) henkilöstä, mutta sinulta puuttuu sairaudentunto.

        Oletpas pelle. Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en. Minä en intä täällä loputtomasti tiedettä vastaan ja hörhöile idioottimaisilla salaliittoteorioilla, vaan minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä. Tajuatko eron pelle?


      • Lasihiutale
        no huh huh kirjoitti:

        Oletpas pelle. Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en. Minä en intä täällä loputtomasti tiedettä vastaan ja hörhöile idioottimaisilla salaliittoteorioilla, vaan minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä. Tajuatko eron pelle?

        "Oletpas pelle."

        -En ole.

        "Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en."

        -Sinä et muuta teekään kuin hörhöilet.

        "Minä en intä täällä loputtomasti [tiedettä vastaan]"

        -Et muuta teekään kuin intät, loputtomasti, etkä ymmärrä tieteen tekemisestä yhtään mitään.

        "minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä."

        -Solvaamalla kaikkia muita mielisairaiksi yms. 24/7/365?

        "Tajuatko eron pelle?"

        -En todellakaan tajua, ja mitä pelleyteen tulee, niin löydät sen peilistäsi.


      • kyllä olet pelle
        Lasihiutale kirjoitti:

        "Oletpas pelle."

        -En ole.

        "Siinä on kuuleppas pelle suuri ero, että joku hörhöilee ja minä en."

        -Sinä et muuta teekään kuin hörhöilet.

        "Minä en intä täällä loputtomasti [tiedettä vastaan]"

        -Et muuta teekään kuin intät, loputtomasti, etkä ymmärrä tieteen tekemisestä yhtään mitään.

        "minä yritän sivistää teitä huuhaa-hörhöjä."

        -Solvaamalla kaikkia muita mielisairaiksi yms. 24/7/365?

        "Tajuatko eron pelle?"

        -En todellakaan tajua, ja mitä pelleyteen tulee, niin löydät sen peilistäsi.

        Opiskelepas hörhö tuolta hieman oikeaa tietoa ilmastonmuutoksesta, niin opit ehkä tietämään jotain ilmastotieteestä ja ymmärtämään mistä tällä palstalla on tarkoitus keskustella:

        Suomeksi:
        http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
        http://www.ilmasto.org/
        http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
        http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/

        Englanniksi:
        http://www.ipcc.ch/
        http://climate.nasa.gov/
        http://www.giss.nasa.gov/
        http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
        http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
        http://www.noaa.gov/climate.html
        http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
        http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
        http://globalchange.mit.edu/
        http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
        http://epa.gov/climatechange/index.html


    • Tarkkainsinööri8751

      Entä nämä "fossiiliteollisuuteen" viittauksenne, ilmastonmuutokseen uskovat? Mitä muuta se on kuin salaliittoteoriointia?

    • 2007

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/6968023

      Niin kauan kuin palstan historiaa näkee hakutoiminnolla niin joka päivä on mahdottomat vajakki/retardihaukkumiset näiden ilmastouskovaisten taholta.

      Aloittaja viittasi mielenterveyteen eli jos se on kunnossa, niin kuka maksaa? Greenpeace?

    • huh heijaa

      Ja tässä kyseisen hörhön viestihistoria eiliseltä:

      Steurastaja 9.1.2010 23:18
      Steurastaja 9.1.2010 22:46
      Steurastaja 9.1.2010 22:29
      Steurastaja 9.1.2010 22:04
      Steurastaja 9.1.2010 21:17
      Steurastaja 9.1.2010 21:07
      Steurastaja 9.1.2010 20:54
      Steurastaja 9.1.2010 18:37
      Steurastaja 9.1.2010 15:27
      Steurastaja 9.1.2010 12:49
      Steurastaja 9.1.2010 12:29
      Steurastaja 9.1.2010 12:28
      Steurastaja 9.1.2010 12:20
      Steurastaja 9.1.2010 11:28
      Steurastaja 9.1.2010 11:19
      Steurastaja 9.1.2010 11:14
      Steurastaja 9.1.2010 10:57
      Steurastaja 9.1.2010 10:47
      Steurastaja 9.1.2010 03:19
      Steurastaja 9.1.2010 02:43
      Steurastaja 9.1.2010 02:32
      Steurastaja 9.1.2010 01:48
      Steurastaja 9.1.2010 00:43

      Viestien "vähäinen" määrä selittynee sillä, että hörhöä itseäänkin on alkanut hävettää loputon hörhöilynsä, joten hän on kirjoitellut osan hörhöilyistään muilla multinikeillä.

      Mutta kuitenkin, palstan tieteenkieltäjä-hihhulit ovat ehdottomasti saaneet uuden ja väsymättömän ylipapin uskonlahkoonsa.

      • Manne Sääase

        Mitenkäs ne sääasemien paikat? Lämpösaasteen vaikutukset? Kerro mielummin niistä tieteellisillä tai kansantajuisilla termeillä, vahvista niiden luotettavuus jos voit.

        Olin kannaltani melko neutraali ennenkuin aloin lukea tätä palstaa.


      • sivistetään hörhöä
        Manne Sääase kirjoitti:

        Mitenkäs ne sääasemien paikat? Lämpösaasteen vaikutukset? Kerro mielummin niistä tieteellisillä tai kansantajuisilla termeillä, vahvista niiden luotettavuus jos voit.

        Olin kannaltani melko neutraali ennenkuin aloin lukea tätä palstaa.

        No sivistetään hörhöä. Ilmastontutkijat eivät ole mitään tyhmiä ihmisiä, vaikka sinä niin näytät luulevankin. Ja vaikka varsinkin salaliittohörhöt niin inttävätkin. Mittausasemat on kautta aikojen pyritty sijoittamaan niin, että ne näyttäisivät mahdollisimman todellisia lukemia, siis niin että ihmisen rakennelmat ja vastaavat eivät vaikuttaisi niihin.

        Lisäksi vielä sivistettäköön hörhöä, että esimerkiksi monet Siperian reilua lämpenemistä osoittavat mittausasemat ovat kylissä, jotka eivät todellakaan ole kasvaneet vaan väkimäärä on jatkuvasti vähentynyt. Lisäksi hörhölle tiedoksi, että nykyinen rakennuskanta on lämpöeristyksiltään aivan toista luokkaa kuin menneiden vuosikymmenten mörskät, eli senkin puoleen ihmisasutukset lämmittävät hukkalämmöllään aina vaan vähemmän niiden läheisyyteen sijoitettuja mittausasemia.

        Joten voisitko ystävällisesti antaa tuon hörhöilysi olleen viimeinen kerta, kiitos.


      • sivistetään hörhöä kirjoitti:

        No sivistetään hörhöä. Ilmastontutkijat eivät ole mitään tyhmiä ihmisiä, vaikka sinä niin näytät luulevankin. Ja vaikka varsinkin salaliittohörhöt niin inttävätkin. Mittausasemat on kautta aikojen pyritty sijoittamaan niin, että ne näyttäisivät mahdollisimman todellisia lukemia, siis niin että ihmisen rakennelmat ja vastaavat eivät vaikuttaisi niihin.

        Lisäksi vielä sivistettäköön hörhöä, että esimerkiksi monet Siperian reilua lämpenemistä osoittavat mittausasemat ovat kylissä, jotka eivät todellakaan ole kasvaneet vaan väkimäärä on jatkuvasti vähentynyt. Lisäksi hörhölle tiedoksi, että nykyinen rakennuskanta on lämpöeristyksiltään aivan toista luokkaa kuin menneiden vuosikymmenten mörskät, eli senkin puoleen ihmisasutukset lämmittävät hukkalämmöllään aina vaan vähemmän niiden läheisyyteen sijoitettuja mittausasemia.

        Joten voisitko ystävällisesti antaa tuon hörhöilysi olleen viimeinen kerta, kiitos.

        Olet niin yksin, että ihan sääliksi käy.
        Yrität niin kovasti, mutta kaikki yrityksesi valuvat hukkaan.
        Pistähän kuule tältä illalta/yöltä se pää tyynyyn ja ala vaikka nukkumaan.

        Ekkö reppana tajua, että sulle nauraa naapurin harakatkin? Täälä ei kukaan naura sun kanssas, vaan kaikki nauraa sulle.

        Lopetahan se turha trollailu ja hanki vaikka elämä.
        Kiitos.


      • non huh heijaa
        Juupajåå kirjoitti:

        Olet niin yksin, että ihan sääliksi käy.
        Yrität niin kovasti, mutta kaikki yrityksesi valuvat hukkaan.
        Pistähän kuule tältä illalta/yöltä se pää tyynyyn ja ala vaikka nukkumaan.

        Ekkö reppana tajua, että sulle nauraa naapurin harakatkin? Täälä ei kukaan naura sun kanssas, vaan kaikki nauraa sulle.

        Lopetahan se turha trollailu ja hanki vaikka elämä.
        Kiitos.

        Vain sinua pelleä käy sääliksi. Tuossakaan raapustuksessasi ei ollut mitään muuta kuin silkkaa hörhöilyä. Ehkä sinun itsesi kannattaisi hankkia elämä ja ehkäpä myös hieman sivistää itseäsi, jotta et hörhöilisi tuollaista huuhaa-paskaa. Ei ole mikään pakko olla noin tyhmä pelle. Opiskele hörhö äläkä hörhöile.


      • Lasihiutale
        non huh heijaa kirjoitti:

        Vain sinua pelleä käy sääliksi. Tuossakaan raapustuksessasi ei ollut mitään muuta kuin silkkaa hörhöilyä. Ehkä sinun itsesi kannattaisi hankkia elämä ja ehkäpä myös hieman sivistää itseäsi, jotta et hörhöilisi tuollaista huuhaa-paskaa. Ei ole mikään pakko olla noin tyhmä pelle. Opiskele hörhö äläkä hörhöile.

        Vastineesi "Juupajåå":n juttuun on niin heppoinen ja tyhjää täynnä, että oikein pahaa tekee.
        Asiallisesti et osaa vastata, etkä nokkeluuksiin pysty. Vain sama levy pyörii kerrasta toiseen.

        Osoita edes vähän tilannetajua, ja jätä vastaamatta tähän viestiin.


      • no huh huh
        Lasihiutale kirjoitti:

        Vastineesi "Juupajåå":n juttuun on niin heppoinen ja tyhjää täynnä, että oikein pahaa tekee.
        Asiallisesti et osaa vastata, etkä nokkeluuksiin pysty. Vain sama levy pyörii kerrasta toiseen.

        Osoita edes vähän tilannetajua, ja jätä vastaamatta tähän viestiin.

        Taidat olla vähän yksinkertainen. Ilmeisesti keskiverto-tavis, joka ei ymärrä ilmastotieteestä hevon vittua, mutta silti pitää yrittää ottaa kantaa siihen, kun aihe on nyt niin muotia, vaikka siis et siitä mitään ymmärräkään. Harmittavasti vieläpä olet tainnut jopa uskoa tieteenkieltäjä-hihhulien loputtomia ja aivottomia hörhöilyjä, kuten myös tuo jumaloimasi keskiverto-tavis juupajoo. Enää puuttuu vain se, että julistat Torakan perseen oppi-isäksesi. Ei saatana ja hohhoijaa.


      • Manne Sääase
        sivistetään hörhöä kirjoitti:

        No sivistetään hörhöä. Ilmastontutkijat eivät ole mitään tyhmiä ihmisiä, vaikka sinä niin näytät luulevankin. Ja vaikka varsinkin salaliittohörhöt niin inttävätkin. Mittausasemat on kautta aikojen pyritty sijoittamaan niin, että ne näyttäisivät mahdollisimman todellisia lukemia, siis niin että ihmisen rakennelmat ja vastaavat eivät vaikuttaisi niihin.

        Lisäksi vielä sivistettäköön hörhöä, että esimerkiksi monet Siperian reilua lämpenemistä osoittavat mittausasemat ovat kylissä, jotka eivät todellakaan ole kasvaneet vaan väkimäärä on jatkuvasti vähentynyt. Lisäksi hörhölle tiedoksi, että nykyinen rakennuskanta on lämpöeristyksiltään aivan toista luokkaa kuin menneiden vuosikymmenten mörskät, eli senkin puoleen ihmisasutukset lämmittävät hukkalämmöllään aina vaan vähemmän niiden läheisyyteen sijoitettuja mittausasemia.

        Joten voisitko ystävällisesti antaa tuon hörhöilysi olleen viimeinen kerta, kiitos.

        Kuulostaa uskottavalta tuo rakennuskannan paranemisesta seurannut lämpövuotojen väheneminen. Niistä USA:n mittausasemista herännyt epäilykseni ei ole silti ihan laantunut, katsoittehan surfacestations.org -sivuston listausta "oransseista" asemista, joita valtaosa vaikuttaisi olevan. Niissä virheen väitetään olevan 2 astetta celsiusta (ylöspäin siis, kylmenemistä kun harvemmin ihminen saa aikaan asemien lähellä).


    • 7410

      Tässä erään sairaan ihmisen elämää. Jostain syystä kirjoittelee todella monella nimimerkillä, mutta kaikki hänet kyllä tietävät. Tuossa vain muutamia hänen käyttämistään nimimerkeistä ja viestien määristä. Nimimerkkejä on varmasti vielä paljon useampia, mutta en jaksa enempää laittaa. Nämä löytyivät muutamista ensimmäisistä viestiketjuista.

      Tässä hänen tekstiään aloitusviestistä, joka kyllä kuvaa parhaiten häntä itseään:

      "Eihän siinä mitään, jos joku tieteestä kiinnostunut keskustelisi aktiivisesti oman alansa keskustelupalstalla, mutta kun tämä hörhö vaan hörhöilee, inttää loputtomasti tiedettä vastaan ja sepittää vaikka minkälaisia mielisairaita salaliittoteorioita. Ja tuhlaa siihen siis ison osan säälittävästä elämästään, jokaikinen päivä ja loputtomasti. Ei taida olla ihan tervettä."

      No eipä taida.

      huh heijaa: 34 osumaa
      hoh hoijaa: Yhteensä 71 osumaa
      huh hoijaa: 47 osumaa
      hah hoijaa: 8 osumaa
      no huh huh: 31 osumaa
      ei helv...: 15 osumaa
      non huh heijaa: 3 osumaa
      no huh heijaa: 19 osumaa
      hohhoijaaaa: 19 osumaa
      hohhoijaaaaaa: 9 osumaa
      sivistetään hörhöä: 28 osumaa
      Torakan Perse: 130 osumaa
      kumi.: 39 osumaa
      ei helvetti: 14 osumaa
      ei saatana: 50 osumaa
      ei jumalauta: 37 osumaa
      oletpas tyhmä: 15 osumaa
      7417: 13 osumaa
      7412: 10 osumaa
      7413: 5 osumaa
      7411: 403 osumaa

      • no huh hoijaa

        Tässäpä nimimerkin 7410 hörhöilyt muutaman viimeisen vuorokauden ajalta:

        7410 9.1.2010 23:48
        7410 9.1.2010 23:09
        7410 9.1.2010 22:24
        7410 9.1.2010 21:54
        7410 9.1.2010 21:41
        7410 9.1.2010 21:38
        7410 9.1.2010 21:28
        7410 9.1.2010 21:24
        7410 9.1.2010 21:04
        7410 9.1.2010 20:36
        7410 9.1.2010 20:03
        7410 9.1.2010 19:39
        7410 9.1.2010 18:52
        7410 9.1.2010 18:01

        7410 8.1.2010 07:09

        7410 7.1.2010 22:29
        7410 7.1.2010 16:17
        7410 7.1.2010 15:59
        7410 7.1.2010 15:59
        7410 7.1.2010 15:48
        7410 7.1.2010 15:44
        7410 7.1.2010 15:39
        7410 7.1.2010 15:37
        7410 7.1.2010 15:22
        7410 7.1.2010 15:20
        7410 7.1.2010 14:57
        7410 7.1.2010 14:38
        7410 7.1.2010 14:10
        7410 7.1.2010 00:35
        7410 7.1.2010 00:31

        Älkääkä luulkokaan, että siinä olisi tuon hörhön kaikki hörhöilyt. Nimenomaan tuo hörhöhän on tunnettu siitä, että hän hörhöilee muiden nimimerkeillä ja mitä moninaisemmilla multinikeillä.

        Ja kaikki hänenkin raapustuksensa ovat vain silkkaa paskaa ja huuhaa-hörhöilyä. Hän on varsinkin tunnettu idioottimaisista kysymyksistään, joihin on vastattu palstalla jo noin 100 kertaa, mutta silti hän vaan kyselee niitä dementikkomaisesti uudelleen ja uudelleen. Siis ihan perus-S24-vajakki. Hohhoijaa.


      • huhhoijaa
        no huh hoijaa kirjoitti:

        Tässäpä nimimerkin 7410 hörhöilyt muutaman viimeisen vuorokauden ajalta:

        7410 9.1.2010 23:48
        7410 9.1.2010 23:09
        7410 9.1.2010 22:24
        7410 9.1.2010 21:54
        7410 9.1.2010 21:41
        7410 9.1.2010 21:38
        7410 9.1.2010 21:28
        7410 9.1.2010 21:24
        7410 9.1.2010 21:04
        7410 9.1.2010 20:36
        7410 9.1.2010 20:03
        7410 9.1.2010 19:39
        7410 9.1.2010 18:52
        7410 9.1.2010 18:01

        7410 8.1.2010 07:09

        7410 7.1.2010 22:29
        7410 7.1.2010 16:17
        7410 7.1.2010 15:59
        7410 7.1.2010 15:59
        7410 7.1.2010 15:48
        7410 7.1.2010 15:44
        7410 7.1.2010 15:39
        7410 7.1.2010 15:37
        7410 7.1.2010 15:22
        7410 7.1.2010 15:20
        7410 7.1.2010 14:57
        7410 7.1.2010 14:38
        7410 7.1.2010 14:10
        7410 7.1.2010 00:35
        7410 7.1.2010 00:31

        Älkääkä luulkokaan, että siinä olisi tuon hörhön kaikki hörhöilyt. Nimenomaan tuo hörhöhän on tunnettu siitä, että hän hörhöilee muiden nimimerkeillä ja mitä moninaisemmilla multinikeillä.

        Ja kaikki hänenkin raapustuksensa ovat vain silkkaa paskaa ja huuhaa-hörhöilyä. Hän on varsinkin tunnettu idioottimaisista kysymyksistään, joihin on vastattu palstalla jo noin 100 kertaa, mutta silti hän vaan kyselee niitä dementikkomaisesti uudelleen ja uudelleen. Siis ihan perus-S24-vajakki. Hohhoijaa.

        Muistellaanpas vielä lisää. Kaikki hiemankin kauemmin palstaa seuranneet muistavat, kuinka tuo 7410-hörhö raapusteli vielä viime kesänä kaikki hörhöilynsä käyttäen toisten nimimerkkejä. Siksipä hän saikin liikanimen nikkivaras-retard. Mutta sitten yllättäen hän sai suuren oivalluksen, ja keksi tuon kerta kaikkiaan omintakeisen ja ihan oman oman nimimerkkinsä 7410. Sen jälkeen hän on ollut enää pelkkä retard.


      • 7410
        no huh hoijaa kirjoitti:

        Tässäpä nimimerkin 7410 hörhöilyt muutaman viimeisen vuorokauden ajalta:

        7410 9.1.2010 23:48
        7410 9.1.2010 23:09
        7410 9.1.2010 22:24
        7410 9.1.2010 21:54
        7410 9.1.2010 21:41
        7410 9.1.2010 21:38
        7410 9.1.2010 21:28
        7410 9.1.2010 21:24
        7410 9.1.2010 21:04
        7410 9.1.2010 20:36
        7410 9.1.2010 20:03
        7410 9.1.2010 19:39
        7410 9.1.2010 18:52
        7410 9.1.2010 18:01

        7410 8.1.2010 07:09

        7410 7.1.2010 22:29
        7410 7.1.2010 16:17
        7410 7.1.2010 15:59
        7410 7.1.2010 15:59
        7410 7.1.2010 15:48
        7410 7.1.2010 15:44
        7410 7.1.2010 15:39
        7410 7.1.2010 15:37
        7410 7.1.2010 15:22
        7410 7.1.2010 15:20
        7410 7.1.2010 14:57
        7410 7.1.2010 14:38
        7410 7.1.2010 14:10
        7410 7.1.2010 00:35
        7410 7.1.2010 00:31

        Älkääkä luulkokaan, että siinä olisi tuon hörhön kaikki hörhöilyt. Nimenomaan tuo hörhöhän on tunnettu siitä, että hän hörhöilee muiden nimimerkeillä ja mitä moninaisemmilla multinikeillä.

        Ja kaikki hänenkin raapustuksensa ovat vain silkkaa paskaa ja huuhaa-hörhöilyä. Hän on varsinkin tunnettu idioottimaisista kysymyksistään, joihin on vastattu palstalla jo noin 100 kertaa, mutta silti hän vaan kyselee niitä dementikkomaisesti uudelleen ja uudelleen. Siis ihan perus-S24-vajakki. Hohhoijaa.

        Voi reppanaa. Menikö sulta kakskymmentä minuuttia tuommosen kopiointiin?
        Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi.
        Et taida olla ihan näpsäsormi enää? Putkinäyttökin on jo varmaan vähän himmentynyt?
        Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi. Mikä sen tarkoitus on?

        hohheli topakkana koneellaan
        http://www.aijaa.com/v.php?i=5535219.jpg


      • 7410
        huhhoijaa kirjoitti:

        Muistellaanpas vielä lisää. Kaikki hiemankin kauemmin palstaa seuranneet muistavat, kuinka tuo 7410-hörhö raapusteli vielä viime kesänä kaikki hörhöilynsä käyttäen toisten nimimerkkejä. Siksipä hän saikin liikanimen nikkivaras-retard. Mutta sitten yllättäen hän sai suuren oivalluksen, ja keksi tuon kerta kaikkiaan omintakeisen ja ihan oman oman nimimerkkinsä 7410. Sen jälkeen hän on ollut enää pelkkä retard.

        No laitapa yksikin viesti, jossa olen käyttänyt jonkun toisen nimimerkkiä.


      • oletpas pelle
        7410 kirjoitti:

        No laitapa yksikin viesti, jossa olen käyttänyt jonkun toisen nimimerkkiä.

        Jospa niitä olisikin vain yksi, mutta kun niitä on satoja.


      • 7411
        7410 kirjoitti:

        Voi reppanaa. Menikö sulta kakskymmentä minuuttia tuommosen kopiointiin?
        Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi.
        Et taida olla ihan näpsäsormi enää? Putkinäyttökin on jo varmaan vähän himmentynyt?
        Kaikki on varmaan todella kiinnostuneita tuosta viestistäsi. Mikä sen tarkoitus on?

        hohheli topakkana koneellaan
        http://www.aijaa.com/v.php?i=5535219.jpg

        Oletpas edelleen yhtä tyhmä ja lapsellinen pelle kuin aina ennenkin.


      • 7410
        oletpas pelle kirjoitti:

        Jospa niitä olisikin vain yksi, mutta kun niitä on satoja.

        Yksi riittää.


      • lkhyt
        7411 kirjoitti:

        Oletpas edelleen yhtä tyhmä ja lapsellinen pelle kuin aina ennenkin.

        hohheli on selvästi harmistunut, hehehee!!


    • uskohörhöö

      Kas hohoijjaa on siirtynyt tänne tumputtamaan! missäs ne hienot Kuu ja Wtc salaliittoteoria kokoelmasi on?

      • Hah haijjaa

        Tulokset 1 - 10 noin 88 300 osuman joukosta haulle hoh hoijaa. (0,32 sekuntia)


      • hohhoiijaa
        Hah haijjaa kirjoitti:

        Tulokset 1 - 10 noin 88 300 osuman joukosta haulle hoh hoijaa. (0,32 sekuntia)

        Vain te hörhöt olette pimeitä. Opiskelisitte edes ilmastonmuutoksen perustiedot vaikkapa tuolta:

        Suomeksi:

        http://www.gay-sivut.net
        http://www.fmi.fi/ilmastonmuutos/
        http://www.ilmasto.org/
        http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastonmuutos
        http://www.yle.fi/uutiset/ilmastonmuutos/

        Englanniksi:
        http://www.ipcc.ch/
        http://climate.nasa.gov/
        http://www.giss.nasa.gov/
        http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
        http://earthobservatory.nasa.gov/Features/GlobalWarming/
        http://www.noaa.gov/climate.html
        http://www.ncdc.noaa.gov/oa/climate/globalwarming.html
        http://www.metoffice.gov.uk/climatechange/
        http://globalchange.mit.edu/
        http://www.wmo.int/pages/themes/climate/index_en.php
        http://epa.gov/climatechange/index.html


      • : )
        ohoo kirjoitti:

        Sori ekalinkki ei liity aiheeseen!

        ; ) oho oho


      • huh hoijaa
        : ) kirjoitti:

        ; ) oho oho

        Lapset on terveitä kun ne leikkii, sanoo vanha sananlasku.


      • Mokasitko hinttari!!
        huh hoijaa kirjoitti:

        Lapset on terveitä kun ne leikkii, sanoo vanha sananlasku.

        Mokasitko hinttari!!! : )


      • huh heijaa
        Mokasitko hinttari!! kirjoitti:

        Mokasitko hinttari!!! : )

        Oletpas lapsellinen hörhö.


      • : )
        huh heijaa kirjoitti:

        Oletpas lapsellinen hörhö.

        Ei se väärin ole : )


    • Huh heijaa

      Ja tässäpä erään hörhön koko elämä sunnuntaipäivänä pähkinänkuoressa:

      Steurastaja 10.1.2010 22:06 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 21:58 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 21:48 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 20:58 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 20:57 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 20:08 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 19:18 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 18:45 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 17:23 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 17:01 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 16:23 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 16:08 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 15:54 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 14:10 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 13:39 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 12:30 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 11:53 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 11:09 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 09:23 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 08:46 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 08:25 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 08:06 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)
      Steurastaja 10.1.2010 00:01 (hörhöilyä ja tieteenvastaista hihhulointia)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe