Mistä aikuinen nainen voi löytää itselleen miehen?

Helen1

Haluaisin tietää, mistä ylipäätään on mahdollista löytää itselleen uusi kumppani pitkän avioliiton jälkeen?
Olen nelikymppinen hyvin toimeentuleva fiksu ja ok näköinen nainen. Olen toki kokeillut nettideittailua, mutta tuntuu siltä, että eronnut nelikymppinen nainen kelpaa vain nuorille miehille tai varatuille seksikumppaneiksi.Joillakin miehillä tuntuu olevan sellainen ajatus, että eronnut nainen etsii lapsilleen uutta isää ja itselleen elättäjää. Itseni kohdalla on kuitenkin niin, että pystyn elättämään itseni ja lapsillani on hyvä isä. Enhän tietenkään huoli ketä tahansa miestä, mutta kait tässä maailmassa on vielä tavallisia rehtiä itsestään huolehtivia miehiä jotka haluavat löytää vastaavanlaisen naisen... Mutta mistä heidät löytää???? Ystäväni sanoi, että pitäiskö laittaa post-it lappu otsaan, että olen sinkku ja haluan ihanan miehen itselleni...Mutta en vielä taida aivan niin epätoivoinen olla=)))
Baarit ei juuri houkuttele vaikka kyllähän sieltä miehen saisi ainakin yhdeksi yöksi;-)...
Kertokaa kokemuksistanne ja antakaa neuvoja. En voi olla ainoa, jonka mieltä asia askarruttaa.

49

3551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATATATATAT

ATM löytäisi naisen!?

• eritarina

Muotoilen uudelleen. ATM löytää naisia mutta naiset ei kiinnostu atmästä.

• vissiinjuu

...ole noita puumanaisia, kun nuoret miehet ei kiinnosta.

• Helen1

Empä taida olla. Haluan miehen muuallekkin kuin pelkästään sänkyyn=))))

• nämä selitykset
        Helen1 kirjoitti:

Empä taida olla. Haluan miehen muuallekkin kuin pelkästään sänkyyn=))))

Mitä sinä nelikymppinen nainen jolla on lapsetkin ja vielä hyvä mieskin muuta voisit olla hakaemassa kuin juurikin miestä itseäsi panemaan.

Ajattele asiaa realistisesti niin, että kuka ja minkälainen mies olisi kiinnostunut sinua nussia jyystämään.
        Sanosin että kannattaisi sinun katsella jotain sellaista vanhaa paljon nussimaan tottunutta panomiestä joka ei enää nurempia naisia nussittavikseen saa siksi kun on vähän ulkonäkö iän myötä rapistunut ja varallisuuttakaan ei ole.

• OiVoiOiVoi....

Jaa-a, minä luovutin jo mies rintamalla... Nuo nettimiehet eivät ole muuta kuin vedättäjiä ja kun itse olen tosimielellä liikkeellä niin ei, nykyajan miehet eivät ole tosissaan missään suhteessa, liian monta pettymystä joten parempi olla yksin kuin enään yrittää.

• Helen1

Apua, ei kait tässä iässä vielä pidä luovuttaa. Ajatuskin tuntuu ihan hirveeltä.

• tasoa?
        Helen1 kirjoitti:

Apua, ei kait tässä iässä vielä pidä luovuttaa. Ajatuskin tuntuu ihan hirveeltä.

...miehiä löytyy muttei sellaisia joiden kanssa olisi yhteistä ja oikeesti synkkaisi :( vrt. nuoret seksinkipeät kollit.

• elämää nähnyt
        Helen1 kirjoitti:

Olen elänyt pitkän avioliiton omasta mielestäni,mutta vaimosta tuntuu ettei ole mennyt.Kuitenkin olemme kasvattaneet kaksi lasta joilla on akateeminen koulutus jahyväpalkkainen työ.Ei alko ongelmia mutta kaikki tuntuu olevan väärin.Minusta tuntuu kun nainen niin sanotusti vapautuu,parisuhteet loppuu koska miehet ei osaamitenkään.Nainen haluaa parisuhteeseen mutta myö erota pian.EN ainakaan itse enää uskaltaisi yrittää uutelleen.

• outo miestyyppi

Mikälaista miestä oikein tarkoitat kun puhut vedättäjä-miehistä.

• Kokemusta on

Mitä sinä niiden "vanhojen" ukkojen perään haikailet...Ota nuori rakastaja jo alkaa löytyyn muitakin........

• Ei seksisuhteille

Eikös se ole ihan loogista, jos haluaa suunnilleen oman ikäisensä miehen? Yhtä "vanhahan" hän itse on. Eivät kaikki ole mitään kullinkipeitä "puumia", vaan voivat haluta miehestä vähän muutakin kuin tiukkaa lihaa ja sänkyseuraa.

Eihän hän etsinyt mitään rakastajaa, vaan ihan oikeaa kumppania. Kierrättäkää te panoseuran etsijät niitä nuoria jätkiä ihan rauhassa.

• Helen1
        Ei seksisuhteille kirjoitti:

Eikös se ole ihan loogista, jos haluaa suunnilleen oman ikäisensä miehen? Yhtä "vanhahan" hän itse on. Eivät kaikki ole mitään kullinkipeitä "puumia", vaan voivat haluta miehestä vähän muutakin kuin tiukkaa lihaa ja sänkyseuraa.

Eihän hän etsinyt mitään rakastajaa, vaan ihan oikeaa kumppania. Kierrättäkää te panoseuran etsijät niitä nuoria jätkiä ihan rauhassa.

Oikeassa olet. Jätän ne nuoret miehet niitä haluaville. Ei minulla mitään nuoria miehiä vastaan ole, mutta minulle ei ainakaan vielä ole selvinnyt mitä yhteistä 25 vuotiaalla miehellä ja 40 vuotiaalla naisella voi olla...siis muuta kuin seksi.

• minä olen

vähän tässä ajatellut sellaista että voisin alkaa vaikkapa vähän tapailemaan jotain sellaista nelikymppistäkin naista, edellyttäen että voin ihastua häneen ja hän voi myös ihastua minuun. Siis edes johonkin mittaan näin, vaikka ei sen nyt niin tarvitse mennä mitä joskus 2-kymppisenä. Olen tosin jo pitkään ajatellut siihen malliin että elän lopun elämäni yksin yrittämättäkään enää mitään naisseuraa löytää. On jo monta vuotta siitä kun minulla oli Helsingin puolessa ollessani naisseuralainen, ja ei se kyllä mitään kiihkeää rakastelua ollut hänen kanssaan enemmänkin vaan viikonloppuina seurana minulle oli tämä nainen.
      Mutta olisi se mukava kun joku kävisi ja ehkä myös matkaseuranakin, vaikka en olekkaan mikään erityinen turistimatkojen harrastaja.
      Se vaan että yhtään liioittelematta taidan olla aika käsittämätön sinkkumies jollekkin tavallisessa parisuhteessa eläneelle perheenäidille, jolla on omat yksioikoiset käsityksensä sinkkumiehistä ennen kaikkea titenkin loosereina yleensä ja sitten varmaan jonkin sortin perversseinä, naisvihaajina ja sitten vaikka mitä.......

Vähän aikaa olin tuossa jäsenenä Amateur Match deittisaitilla ja ei ne kyllä hyvältä näyttäneet nämä mahdollisuudet löytää itsellenni sopivaa naisseuraa. kuvattomaan profiliini kylläkin tuli satoja yhteydenottoja naisilta, joista tosin suuri osa oli feikkejä ja ammattilaisiakin seassa oli. Mutta ei ne varsinaisesti nämä feikit ja ammattilaiset sinänsä siinä ole se asia joka saa minut epäilevälle kannalle sen suhteen, että mitään itselleni sopivaa naissuraa enää voisin löytää.
      Posti tuolla saitilla pelasi vielä näihin päiviin asti, mutta nyt tilttasi niin että ei pysty enää vastaamaan tulleisiin maileihin, ellei sitten uusi jäsenyyttä. En vielä tiedä viitsinkö jatkaa tuollakaan saitilla, vaikka siellä olisi kyllä webbicamera chattikin, ja vähän muutakin viihdettä. E-kontaktiin kirjauduin mutta en ole viitsinyt jäsenyyttä maksaa alkuunkaan kun ei siellä näytä olevan juuri mitään minulle, ei edes mitään viihdettä vaan masentava saitti minulle kaikenkaikkiaan.

• ÖÖÖÖÖÖ

Se on vain niin, että aikuiset miehet ei tajuu hyvän päälle... Tai sitten ne vain tuntee itsensä riittämättömiksi itsenäisen naisen rinnalla. Mutta älä luovuta, on niitäkin miehiä jotka tykkää tosi naisista. Itse löysin sellaisen, sinäkin vielä löydät varmasti.

• ......

Lavatansseista tietenkin. Siellä on paljon kunnon miehiä ja vielä ihan selvinpäinkin.
      Kokeileppas sitä.

• Hahhahaha!

Juna meni jo.

Tyydy siihen mitä saat.

• Tim75

Te naiset olette niin pirun hitaita kierrättämään niitä miehiänne. Mä ehdin dumppaamaan ex-vaimoni jo suht nopsaan joten olen vapaalla jalalla "ennen aikojaan". Kolmenkympin tietämillä naiset tuntuu olevan joko täysin räjähtäneitä, parisuhderumbassa halusivat oikeasti tai eivät tai sitten menneet vanhapiikamodeen.

• Moona70

Niin mut meillä nelikymppisillä naisilla lapset jo sen verran isoja, että ei tartte niiden takia valvoa. On rahaa huolehtia itsestä...käydä kampaajalla, ostaa vaatteita, harrastaa liikuntaa. Itse ainakin näytän nyt paljon paremmalta kuin kymmenen vuotta sitten. Kumpa ne nelikymppiset miehetkin näyttäis paremmilta...

• ........

Välillä tuntuu, että ainakin henkisesti räjähtäneitä liikkuu vapaalla jalalla aivan liikaa ja joutunut olemaan joku hiton vakilaastari, nainen vain silloin tällöin vaihtuu. Liian moni jättää menneisyyden käsittelemättä kohdatakseen vain samat asiat tulevaisuudessa. No, itsepähän olen joka kerta mukaan lähtenyt enkä osaa luovuttaa kovin helposti.

• ...

Olet jo lapsesi tehnyt niin mihin enää tarvitset miestä?

• ....................

Mihin me naiset ylipäätään tarvitaan miehiä???

• Kaunis eronnut

Näitä juttuja lukiessa tulee sellainen kuva, jos nainen on eronnut sen täytyy olla ruma tai vähintäänkin huono sängyssä. Ja mies on hänet varmasti jättänyt. Kun taas mies on eronnut, on hän sinkkumarkkinoilla kovaa valuuttaa ja miesten keskuudessa kova jätkä, kun jätti muijansa.
      Ette taida tietää, että aika monesti se on se muija, joka jättää sen keski-iän kriisissä riutuvan ukkonsa. Nainen jatkaa elämäänsä ja voi olla vähän aikaa tyytyväinen ilman miestäkin...nauttii elämästä, kun taas miehen on heti löydettävä joku, ettei vaan tartte olla yksin.
      Ja mitä tulee tuhohon kysymykseesi...se voi tulla vastaan vaikka ruokakaupassa...jos on tullakseen.

• yrittää vääntää

"Ette taida tietää, että aika monesti se on se muija, joka jättää sen keski-iän kriisissä riutuvan ukkonsa. "

Johan tuossa vitsin murjaisit. Esim. nämä deittisaittimme ovat väärällään juuurikin sellaisia jotain 40 lässähtäneitä lyylejä jotka eivät enää kelpaa kenellekkään miehelle edes satunnaiseksi panoseuraksi, ja he siis ovat nimenomaan miesten jättämiä.

• Typeräääääääääääää
        yrittää vääntää kirjoitti:

"Ette taida tietää, että aika monesti se on se muija, joka jättää sen keski-iän kriisissä riutuvan ukkonsa. "

Johan tuossa vitsin murjaisit. Esim. nämä deittisaittimme ovat väärällään juuurikin sellaisia jotain 40 lässähtäneitä lyylejä jotka eivät enää kelpaa kenellekkään miehelle edes satunnaiseksi panoseuraksi, ja he siis ovat nimenomaan miesten jättämiä.

Entäs ne kaikki 40 miehet jotka siellä ovat...kukas heidät on jättänyt?

• osa näistä
        Typeräääääääääääää kirjoitti:

Entäs ne kaikki 40 miehet jotka siellä ovat...kukas heidät on jättänyt?

40 miehistä on juurikin vaihtanut naisensa nuorempaan ja osa on n.s. ikisinkkuja, eli ainakaan näistä miestyypeistä eivät kummatkaan ole naisten jättämiä.

• mun on profiili ja
        yrittää vääntää kirjoitti:

siellä on petettyjä miesraukkoja niiiin paljon, muija vaan lähti ja jätti, tiedä mistä puhut!

• :) Heh heh :)
        osa näistä kirjoitti:

40 miehistä on juurikin vaihtanut naisensa nuorempaan ja osa on n.s. ikisinkkuja, eli ainakaan näistä miestyypeistä eivät kummatkaan ole naisten jättämiä.

s24 ym. vastaavat sitten ovat suurimmaks osaks täynnä miehiä. Onko ne niitä ikisinkkuja vai vaimon jättämiä miehiä jotka eivät olekkaan löytäneet sitä uutta nuorempaa itselleen ja ovat ottaneet käyttöön tämän viimeisen oljenkorren? Naisethan tunnetusti saavat viestejäkin puolet enemmän kuin miehet. On vara mistä valita. Mulle on ainakin henkilökohtaisesti sattunut sen verran epätoivoisia miehiä etten ole edes uskaltanut tavata niitä. Ne kai yrittävät sitten iskeä vanhempia naisia sen takia että nämä naiset, jotka ovat vielä nuoria ja ovat jaksaneet unelmoida elämästä näiden vanhojen huuhkajien kanssa vähän aikaa, ovat huomanneet kaikki viat ja vaivat joita niille ilmaantuu, ovat vienet niiltä viimeisetkin pelimerkit ja lähteneet. Papat tarvitsevat jo elättäjän itselleen ikänsäkin takia (se kun ei se kaljamaha oo pienenemään päin)...tai siivoojan/ruoanlaittajan/hoitajan. Harva nainen on niin helposti siihen riemuun tulossa varsinkin kun on saanut olla taas sinkku pitkästä aikaa. Saanut niitä nuorempia miehiä. Päässyt nauttimaan vähän elämästä. Joka tapauksessa vaikka sanotaan että nainen on naiselle susi pitää myös paikkansa että tarvittaessa nainen kyllä puolustaa toista naista tarvittaessa. Näitä tyhmiä (fiksuja rahan metsästyksen takia) pikku bimboja jotka tietämättään vähän sysäsee eroprosessia käyntiin jota olet jo pitkään suunnitellut aivojen sopukoissa huomaamattasi... Loppupelissä se on mies joka jää lehdelle soittelemaan ja s24 ruikuttamaan ja keksimään vikoja naisista tai haaveilemaan niistä joihin ei ole edes itsellä minkäänlaista mahdollisuutta...

• mies...

Kelpaako bussikuski, 45v?

• eee:

En ymmärrä, miksi nelikymppiset naiset kutsuvat itseään aikuisiksi, kun oikeampi sana olisi ikääntynyt... Ja itse olen kolmekymppinen mies. Tuon ikäisenä tuskin enää miestä itselleen löytää, parhaat päivät kuitenkin on jo takana ja peilistä ei varmasti katso mikään hemaiseva kissa.

• Minä2010
        eee: kirjoitti:

En ymmärrä, miksi nelikymppiset naiset kutsuvat itseään aikuisiksi, kun oikeampi sana olisi ikääntynyt... Ja itse olen kolmekymppinen mies. Tuon ikäisenä tuskin enää miestä itselleen löytää, parhaat päivät kuitenkin on jo takana ja peilistä ei varmasti katso mikään hemaiseva kissa.

Nelikymppisellä parhaat päivät takana????...En ollenkaan ymmärrä tuota kommenttia. Ethän voi tietää miltä tuo nainen näyttää. Itse olen 32 ja tapaan päivittäin työssäni nelikymppisiä naisia, jotka ovat todella kuumia pakkauksia.

• liha roikkuu
        Minä2010 kirjoitti:

Nelikymppisellä parhaat päivät takana????...En ollenkaan ymmärrä tuota kommenttia. Ethän voi tietää miltä tuo nainen näyttää. Itse olen 32 ja tapaan päivittäin työssäni nelikymppisiä naisia, jotka ovat todella kuumia pakkauksia.

voi huijata muutaman sekunnin, mutta synnyttäny 40v nainen on 99% todennäköisyydellä ruma.

• heltel

Miksikäs ei kelpais?

• Helen1

Kun kirjoitin tuon viestini en tiennyt, että miehet ajattelevat naisista noin negatiiviseen sävyyn tai naiset miehistä. Taisin olla todella naivi, kun ajattelin vielä joskus olevani rakastunut ihanaan mieheen. Kun luin noita vastauksia ymmärsin, että ihmiset eivät välitä toisista ihmisistä aidosti, aina pitää pilkata , tuomita tai jotain sinne päin. No, ette te minua lannista sillä niin kauan, kun kävellessäni kadulla joku katselee perääni on toivoa.

• kokemuksesta kumpuaa

Muista että täällä palstoilla liikkuu vain pikkuruinen otanta.. Toki nykymaailmassa homma on aika pinnallista ja seksi sekä raha määräävät kaiken, mutta mutta.. Eihän kaikki ihmiset täällä käy.. Itse hiukka yli kolmekymppinen ja katselen vain ikäistesi naisten perään, ihan tositarkoituksella, ei vain pelkkä seksi mielessä, vaikka se toki taivaallista onkin 40 naisten kanssa.
        40 naisen kanssa on helpompi elää kuin nuoremman. Monella on jo se yksi avioliitto takana ja jostain syystä tuon ikäpolven naisilla on parempi käsitys siitä miten miehestä pidetään kiinni kuin nuoremmilla kanssa sisarillaan. Turha jäkättäminen on jo lopussa ja tiskausvuoroista ei tarvitse tapella ja muutenkin se prinsessa leikki on jo jäänyt taakse. Siinä iässä on jo tajuttu ettei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa vaan sen luonteen kanssa eletään, ulkokuori- ja näkö tulee ja menee.. Näin tiivistettynä, muuten tulisi romaani..

• Oskari77
        kokemuksesta kumpuaa kirjoitti:

Muista että täällä palstoilla liikkuu vain pikkuruinen otanta.. Toki nykymaailmassa homma on aika pinnallista ja seksi sekä raha määräävät kaiken, mutta mutta.. Eihän kaikki ihmiset täällä käy.. Itse hiukka yli kolmekymppinen ja katselen vain ikäistesi naisten perään, ihan tositarkoituksella, ei vain pelkkä seksi mielessä, vaikka se toki taivaallista onkin 40 naisten kanssa.
        40 naisen kanssa on helpompi elää kuin nuoremman. Monella on jo se yksi avioliitto takana ja jostain syystä tuon ikäpolven naisilla on parempi käsitys siitä miten miehestä pidetään kiinni kuin nuoremmilla kanssa sisarillaan. Turha jäkättäminen on jo lopussa ja tiskausvuoroista ei tarvitse tapella ja muutenkin se prinsessa leikki on jo jäänyt taakse. Siinä iässä on jo tajuttu ettei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa vaan sen luonteen kanssa eletään, ulkokuori- ja näkö tulee ja menee.. Näin tiivistettynä, muuten tulisi romaani..

Tuo on kyllä tosi homma.
        Vuosi sitten tapasin upean naisen baarissa. Luulin häntä ikäisekseni, mutta olikin 9 vuotta vanhempi, eronnut, yhden lapsen äiti. Vuoden verran ollaan tapailtu ja olisin valmis vakavampaankin suhteeseen, mutta hän haluaa pyörittää perheen arjen yksistään ja taas mun kanssa nautia vapaa-ajasta.
        Uskokaa, että nelikymppinen nainen on todellakin NAINEN...monessa merkityksessä.

• näitä juttuja

kyllä löydät vielä mukavan herrasmiehen

• M24.

mies naisen, ainakin 1,5 kertaa parempi mahdollisuus.

• Jurij

Olen 43 vuotias mies ja minäkään en tiedä mista voi löytää hyvän naisen. En käy baareissa, koska en pidä niistä, mutta etsiä daitiisivustoissa näyttää tuloksettomiksi. Minun blogini on ybelov.livejournal.com/profile

• Hei
      Voisin kertoa sinulle 50v. sinkku miehenä että tuntuu olevan noilla netti treffi palstoilla semmoinen meno että 40-50v. naiset nimen omaan hakevat sitä 35-40 kaveria..osa nuorempaakin.Sitten ne vaatimukset...eihän miehellä ole saanut olla mennyttä elämää!Lompakon pitäisi olla kunnossa yms....eli välillä tuntuu että tavallinen 50v.mies ei kelpaa edes kierrätys keskukseen.Ilmeisesti seuraava paikka on käytöstä poistettujen osasto :)

• Nainen 35

Olen 35 vuotias eronnut nainen. Erosin puolisostani vuosi sitten. En ole etsinyt miestä rinnalleni vaan olen nauttinut omasta ajasta ja lasten kanssa olemisesta. Välillä tulee kaipuu, että olisi kiva jos saisi päänsä painaa toisen kainaloon ja vaan olla toisen vierellä. Olen myös miettinyt välillä että mistä edes mahtaisin löytää edes ketään :) En pidä baareissa käynnistä, urheilukin keskittyy kotiurheiluun kun on niitä lapsia..Eikös kaikki tämän ikäiset ole jo parisuhteessa enemmän tai vähemmän?
      Tavallaan toivon joskus parisuhdetta, mutta en halua enään avioliiton kaltaista 100% sitoutunutta liittoa. Rakastan omaa itsenäisyyttäni, enkä halua omaan talooni lasteni lisäksi muita asumaan. Haluan että toinen olisi omillaan toimeen tuleva aikuinen ihminen. Tämä taitaa olla täydellistä utopiaa :D ja minusta tuntuu että taidan jäädä lopun elämää yksin...

• nainen edelleen 35

Niin ja lisäys vielä :) Ehdin naimisissa olla 16vuotta, eli nuorena jo sitouduin sen vuoksi nautin nyt omasta olostani ;)

• 21

Neuvoa en osaa, mutta kokemuksistani voin kertoa. Olen 45v. lapseton nainen. Olen aina elättänyt itse itseni. Minulla on runsaasti aikaa ja melko hyvin varaakin huolehtia terveydestäni ja ulkonäöstäni.

Kymmenisen vuotta sitten oli pakko myöntää, että sopivia ja sopivan ikäisiä miehiä ei oikeastaan ole vapaana. Kaikin puolin fiksut, mukavat miehet löytävät kumppanin jo varhain ja heidän liittonsa ovat yleensä pysyvää laatua, vaikka vaihtelua joskus etsivätkin vieraista. Jos ero jostain syystä tulee, on uusi kumppani jo katsottuna.

Mitä minulle on ollut tarjolla? Varattuja sekä vapaita seksin vonkaajia. Osa näistä on kokenut raskaan eron ja etsinyt epätoivoisesti turvallista naista elämänsä tasapainottajaksi. Ikävä kyllä he itse ovat olleet melkolailla ailahtelevaisia ja monet alkoholi-, ym. ongelmaisia. Tällaiset "huoltajuusjutut" eivät ole minun makuuni.

Keski-ikäiselle miehenetsijälle jäävät siis vaihtoehdoiksi luottaa poikkeukselliseen onneen, tyytyä seksisuhteisiin tai kelpuuttaa mies, joka ei täytä kaikkia toiveita. Seksipitoinen kaveruus varattuun tuomitaan yleisesti, vaikkakaan en ymmärrä, keneltä se on pois. Kuka kärsii, jos varatun perhe ei asiasta tiedä/välitä ja yksineläjä on tyytyväinen sinkkuuteensa?

• company

Itse erosin36-vuotiiana. En ole hyväksynyt irtosuhteita saati varattuja miehiä joita suureksi yllätyksekseni on ollut eniten tyrkyllä. Minulle ei kertakaikkiaan käy suhde jossa en saa esimerkiksi soittaa sairastuessani ja pyytää vaikka tuomaan lääkettä apteekista. Samoin haluaisin osoittaa miehelle arkisin teoin välittämistäni.
        Nuoret miehet eivät todellakaan kiinnosta vaan ikäiseni, monestakin syystä.
        Rikkautta en kaipaa, kunhan ei olisi ns. syrjäytynyt.

Olenkin ollut nyt jo 14 v. sinkkuna ja näitä keskusteluja lukiessa ehkä on paras pysyä jatkossakin omavaraisena kaikessa.

• clasha
        company kirjoitti:

Itse erosin36-vuotiiana. En ole hyväksynyt irtosuhteita saati varattuja miehiä joita suureksi yllätyksekseni on ollut eniten tyrkyllä. Minulle ei kertakaikkiaan käy suhde jossa en saa esimerkiksi soittaa sairastuessani ja pyytää vaikka tuomaan lääkettä apteekista. Samoin haluaisin osoittaa miehelle arkisin teoin välittämistäni.
        Nuoret miehet eivät todellakaan kiinnosta vaan ikäiseni, monestakin syystä.
        Rikkautta en kaipaa, kunhan ei olisi ns. syrjäytynyt.

Olenkin ollut nyt jo 14 v. sinkkuna ja näitä keskusteluja lukiessa ehkä on paras pysyä jatkossakin omavaraisena kaikessa.

Ei paljon taustaa, olen 42v mies, ulkoisesti kaikki varmaan aika ok. Yritettyäni livenä ja verkon yli ehkä kahtasataa naista viimeisen viiden vuoden aikana jouduin luovuttamaan koska

- miesylivoima on netissä musertava, ehkä 20 vastaan 1
        - jokainen viestiketju katkeaa parin viestin jälkeen
        - ulkonäkösuodatin on viritetty todella tiukalle, älä siis lähetä kuvaa
        - lapsia edes osa-aikaisesti hoitavaa miestä ei halua kukaan
        - ikäiseni nainen on tyytyväinen oloonsa, eikä loppujen lopuksi halua ketään

Jos homma lähtikin kulkemaan niin löysin päiväkännejä harrastavan viisikymppisen työttömän mummon. Tai päädyin mulkunpätkäksi varatulle (niin kuin viimeksi kävi), haluthan ne on minullakin.

Teen siis feminiinin ratkaisun ja peruutan ilmaispalstanne tilauksen, olen tyytyväinen olooni enkä sittenkään halua ketään!

• 7+6
        clasha kirjoitti:

Ei paljon taustaa, olen 42v mies, ulkoisesti kaikki varmaan aika ok. Yritettyäni livenä ja verkon yli ehkä kahtasataa naista viimeisen viiden vuoden aikana jouduin luovuttamaan koska

- miesylivoima on netissä musertava, ehkä 20 vastaan 1
        - jokainen viestiketju katkeaa parin viestin jälkeen
        - ulkonäkösuodatin on viritetty todella tiukalle, älä siis lähetä kuvaa
        - lapsia edes osa-aikaisesti hoitavaa miestä ei halua kukaan
        - ikäiseni nainen on tyytyväinen oloonsa, eikä loppujen lopuksi halua ketään

Jos homma lähtikin kulkemaan niin löysin päiväkännejä harrastavan viisikymppisen työttömän mummon. Tai päädyin mulkunpätkäksi varatulle (niin kuin viimeksi kävi), haluthan ne on minullakin.

Teen siis feminiinin ratkaisun ja peruutan ilmaispalstanne tilauksen, olen tyytyväinen olooni enkä sittenkään halua ketään!

Ei kannata kyynistyä. Niin miehet kuin naiset kaipaavat aitoa suhdetta, heidän pitää vain jaksaa pysyä aktiivisina.

• 29

Sinkkupalsta on huono paikka esittää toullaista kysymystä. Pitäisi kysellä joltain, joka sellaisen mukavan, tasapainoisen miehen on onnistunut pyydystämään.

Ehkä tutustut ihmisiin työsi tai harrastustesi kautta. Jospa niistä piireistä löytyisi jotain vähemmän pinnallista, kuin baareista tai netistä.

• Mitä pahaa siinä on, että nelikymppinen nainen kelpaa nuorille miehille?

• Reipas Poikamies

Mielestäni reipas ja nuorekas 40v nainen on parempi kuin kyyninen ja urautunut kilpajuoksussa oleva 30v nainen.

Harmi vaan että useat tälläiset naiset villiintyy ajatuksesta seksistä kun miehen ikä tulee esille- vakavampaa juttua alkavat jarrutella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      382
      1792
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      674
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    Aihe