Kaverini

zisel

vittuili mulle viimekesänä kun olin crocksit jalassa 24/7. Ajattelin enskesäks hommata tuohivirsut. Ne vois olla kans mukavan ilmavat. Ja olishan se mukava painaa menee niillä pitkin kylänraittia Alkon ja kodin väliä lastut lennellen.

Että tällasta tälläkertaa.

32

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Näinkö mä sua eilen torstaina metrossa, iltapäivällä, joskus about kello 16:30 aikoihin??

• zisel

mahdollista. Se on ollut joku mun kaksoisolento ollut :)

• :-)
        zisel kirjoitti:

mahdollista. Se on ollut joku mun kaksoisolento ollut :)

Ihan oikeasti sinulta, mutta tuli vähän surullinen fiilis kun tytöllä oli toinen silmä mustana : (

• zisel
        :-) kirjoitti:

Ihan oikeasti sinulta, mutta tuli vähän surullinen fiilis kun tytöllä oli toinen silmä mustana : (

se varmaan olinkin minä jos kerran oli turpaansa saanut :D

No ei vaan... noh, toivottavasti se oli vaan joku katutappelu sitten ettei mikään koti-juttu.

• vänksy

voi kans kulkea.. sitä paitsi se on seksikkään näköistä naisella (kunhan on hoidetut jalat ja lakatut varpaankynnet) :)

• zisel

seksikkään näköstä naisella kävellä avojaloin? Varmaan riippuu siitä missä kulkee ja millä tyylillä (jos ei ole tottunu kulkee avojaloin niin se on aika tuskaa kävellä jos on kiviä) :)

Mistä sä tollasen oot kuullu että se on seksikkään näköstä? Vai oliko toi oma mielipide?

• vänksy
        zisel kirjoitti:

seksikkään näköstä naisella kävellä avojaloin? Varmaan riippuu siitä missä kulkee ja millä tyylillä (jos ei ole tottunu kulkee avojaloin niin se on aika tuskaa kävellä jos on kiviä) :)

Mistä sä tollasen oot kuullu että se on seksikkään näköstä? Vai oliko toi oma mielipide?

mun oma mielipide, tietty.:)

• gwwef
        vänksy kirjoitti:

mun oma mielipide, tietty.:)

ns. sillä silmällä?

• vänksy
        gwwef kirjoitti:

ns. sillä silmällä?

katsele..

• on kieltämättä aika kamalat jalkineet.. =/ Tuohivirsutkin olisivat oikeasti nätimmät.

Jos ilmavuutta kaipaat ja ja vähän "tasoa" jalkineiden ulkoisessa olemuksessa niin hommaa tämmöiset. ("Zumbaaminenkin" yökerhoissa onnistuu näillä hyvin):
      http://www.aijaa.com/v.php?i=5613310.jpg

• zisel

Onko noi sun? Tai ihan sama :) Siis tottakai kaipaan sitä ilmavuutta, keveyttä ja mukavuutta kävellä nimenomaan helteillä joten musta crocksit on parhaat. Ei ne mustakaan nätit kengät ole mutta sou? :D

• hämää se mersunmerkki-ilmiö, että niillä on 99% hinnasta pelkkää brändiin perustuvaa ilmaa ja hinta nousee koko ajan kysynnän kasvaessa. Ilmava on myös hinta.

• zisel
        dazu kirjoitti:

hämää se mersunmerkki-ilmiö, että niillä on 99% hinnasta pelkkää brändiin perustuvaa ilmaa ja hinta nousee koko ajan kysynnän kasvaessa. Ilmava on myös hinta.

kuvitellut että mulla on AIDOT crocksit :D

• zisel kirjoitti:

kuvitellut että mulla on AIDOT crocksit :D

mitään sun Crockseista, mutta hienoo, jos niitä on sellaisiakin, missä ei ole fiilishintaa mukana. : ) Älä nyt ala kuvittelemaan, että sanoin tuon siks, että haluan sun kulkevan halvemmissa kengissä...

• zisel
        dazu kirjoitti:

mitään sun Crockseista, mutta hienoo, jos niitä on sellaisiakin, missä ei ole fiilishintaa mukana. : ) Älä nyt ala kuvittelemaan, että sanoin tuon siks, että haluan sun kulkevan halvemmissa kengissä...

ettet sä kuvittele että mä kuvittelen että sä kuvittelet mun kuvittelevan jotain :D

• zisel kirjoitti:

Onko noi sun? Tai ihan sama :) Siis tottakai kaipaan sitä ilmavuutta, keveyttä ja mukavuutta kävellä nimenomaan helteillä joten musta crocksit on parhaat. Ei ne mustakaan nätit kengät ole mutta sou? :D

ja olleet kovassa käytössä.. olis ehkä kannattu putsata hieman ennen kuvaamista.. =/

No mutta jos tunnet olosi Crocseissa mukavaksi - mikä on tärkeintä - niin siitä vaan. Itsellä joku ihme inho kykeisiä jalkineita kohtaan.. =/

• zisel
        emanuela kirjoitti:

ja olleet kovassa käytössä.. olis ehkä kannattu putsata hieman ennen kuvaamista.. =/

No mutta jos tunnet olosi Crocseissa mukavaksi - mikä on tärkeintä - niin siitä vaan. Itsellä joku ihme inho kykeisiä jalkineita kohtaan.. =/

muullakin viha crockseihin näköjään - tai sit ne on kattellu mua ne jalassa niin kauan että ne on saanut siitä jo trauman eikä kestä nähdä niitä kenkiä enää missään :D Mutta joo, onhan se junttia pitää crockseja mutta junttilassa mä asunkin joten en erotu porukasta onneks :)

• zisel kirjoitti:

ettet sä kuvittele että mä kuvittelen että sä kuvittelet mun kuvittelevan jotain :D

kaikenlaista... : ) Vänksy on muuten oikeassa, voisit kulkea paljain jaloin, selkärepussa.

• Jazuli

et kokeilis kummiski lapikkaita...??? =o)

olis aika vakuuttavat ja ei muute lainkaan ees epäseksikkäät..

;oP

• zisel

Häh?? :D

• palmruutti
        zisel kirjoitti:

nii voidaan päätellä mitkä monot parhaiten sopii...

• zisel
        palmruutti kirjoitti:

nii voidaan päätellä mitkä monot parhaiten sopii...

on ihan normaali jalka.

• Jazuli
        zisel kirjoitti:

nii lapikkaat..laita googleen haku, jos et tiiä mikkä ne on =o)

nehän on nii muodikkaat..ainaki reinoille hyvä kilpakumppani ja hyvät kengät....

=o)

• zisel
        Jazuli kirjoitti:

nii lapikkaat..laita googleen haku, jos et tiiä mikkä ne on =o)

nehän on nii muodikkaat..ainaki reinoille hyvä kilpakumppani ja hyvät kengät....

=o)

noi Aslak-popot :D Joo noi on TODELLA ilmavat! Eipähän ainakaan itikat syö. Mä oon allerginen itikoitten ja ampiaisten pistoille, jos mua pistää 10 ampiaista niin kuolen/saatan kuolla sanoi lääkäri. Mun veljen vaimo on myös allerginen itikoille ja se sano että on lukenut jostain tai nähnyt tv:ssä jonkun jutun että allergiset kuulemma haisee sellaselle että itikat ryhmittyy mielellään niitten ympärille. Siltä se musta näyttääkin. Kun oon jonkun kanssa kesällä liikkeellä niin kaveri saa olla rauhassa ja mä häädän itikoita ympäriltäni. Veljen vaimo sano kans että mun veli voi rauhassa hänen kanssa lähtee lappiin tms koska veljen ei sillon tarvii kärsiä itikoista kun kaikki on sen vaimon kimpussa :-/

Ps. Kun oon kertonut tosta mun ampiais-jutusta kavereille niin olen tehnyt niille selväks että kaikki tietää mun allergian ja kaikki on tietosia missä mä olen ja keiden kanssa joten turha yrittää mitään! :D

• lapikkaat :-) Ainuat koko koulussa ja vi**uilijoita, eli kateellisia riitti

• zisel

Hienot on! Noi on juuri NE KENGÄT joilla kolistelen 9 kerrosta rappusia alas LA - SU - MA aamuina :D

• 12 km rannalla avojaloin ja kattelin kun jengi paineli sametin pehmealla laskuveden tasoittamalla hiekalla Croccarit jaloissa. Ajattelin, etta tollaset on pakko hankkii jos ne voittaa kokemani tunteen, niissa taytyy
      olla jotain mystista.

Tosin ei tossa 24/7 ole mitaan outoa varsinkin jos muistaa pesta varpaat ja monot valilla. Svedut ainakin nayttavat bilettavan aamusta/iltaan noi kummajaiset jaloissaan.

• zisel

crocksien sanoman: ei se näkö vaan se tunne!

Outoa että tälläkin palstalla moni vaatimattoman näkönen mies ja nainen haukkuu crockseja. Mutta kaippa se sitten on että "rumat ne vaatteilla koreilee" - vanha typeryys pitää paikkaansa :D

• zisel kirjoitti:

crocksien sanoman: ei se näkö vaan se tunne!

Outoa että tälläkin palstalla moni vaatimattoman näkönen mies ja nainen haukkuu crockseja. Mutta kaippa se sitten on että "rumat ne vaatteilla koreilee" - vanha typeryys pitää paikkaansa :D

Olen aiemmin kehunut sinua kauniiksi ja mielestäni voisit olla vaikka Miss Palsta. Ja nyt siinä haukut minuakin.. En olisi uskonut että crocsit ovat noin tärkeitä jollekulle.. Noniin, jokatapauksessa en ikinä vaihtaisi streetlenkiäni crocseihin – Niillä tuskin voi moonwalkata! =)

• emanuela kirjoitti:

Olen aiemmin kehunut sinua kauniiksi ja mielestäni voisit olla vaikka Miss Palsta. Ja nyt siinä haukut minuakin.. En olisi uskonut että crocsit ovat noin tärkeitä jollekulle.. Noniin, jokatapauksessa en ikinä vaihtaisi streetlenkiäni crocseihin – Niillä tuskin voi moonwalkata! =)

on kantapääremmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1411
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1385
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      310
      1150
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1077
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      894
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      31
      892
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe