Perkele että on kylmä!!!

Lisää lampöä

Helsingissä on kylmää kuin ryssän helvetissä, ei naurata vihreiden valheet siitä kuinka ilmasto hurjasti lämpenee. Saatanan valehtelijat, uskoin teitä mutta enää en usko! Saisi se Venus-ilmiö pikkuhiljaa alkaa, ei tuolla voi liikkua, voi vittu että paleltaa kun ulkona käy röökillä!

39

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      Vihreiden mukaan nytkin on poikkeuksellisen lämmintä, älä epäile vaan usko!

      • Jöns

      • Jöns

        että tämä kylmyys johtuu juuri ilmaston lämpenemisestä. MUUALLA lämpenee, mm. Australiassa joten meidän lämpö on mennyt sinne. Jos jostain poistetaan lämpöä tulee kylmä, eikö? Syynä on CO2 koska se sitoo lämpöä itseensä eli ottaa sitä pois maan pinnalta, siksi kylmyys.

        Osasyy on myös hehkulamppujen kielto koska ne eivät enää lämmitä niin paljon. Pakkanen on vain hyvä asia Suomelle, tänne ei siten leviä vieraslajeja esim. palmuja ja leijonia elämään. Toivottavasti kovat pakkaset kestävät ainakin vappuun asti!

        PS. Energiaveroja pitäis vielä nostaa ja autot kieltää. Me ajetaan kaverini hohhelin kanssa polkupyörillä myös talvella, hyvin pärjää, pää sulaa kyllä iltaan mennessä niin pääsee taas sivistämään hörhöjä tänne.


      • Oikea Jöns
        Jöns kirjoitti:

        että tämä kylmyys johtuu juuri ilmaston lämpenemisestä. MUUALLA lämpenee, mm. Australiassa joten meidän lämpö on mennyt sinne. Jos jostain poistetaan lämpöä tulee kylmä, eikö? Syynä on CO2 koska se sitoo lämpöä itseensä eli ottaa sitä pois maan pinnalta, siksi kylmyys.

        Osasyy on myös hehkulamppujen kielto koska ne eivät enää lämmitä niin paljon. Pakkanen on vain hyvä asia Suomelle, tänne ei siten leviä vieraslajeja esim. palmuja ja leijonia elämään. Toivottavasti kovat pakkaset kestävät ainakin vappuun asti!

        PS. Energiaveroja pitäis vielä nostaa ja autot kieltää. Me ajetaan kaverini hohhelin kanssa polkupyörillä myös talvella, hyvin pärjää, pää sulaa kyllä iltaan mennessä niin pääsee taas sivistämään hörhöjä tänne.

        Miksi kirjoitat minun nimimerkilläni? Katsotko sen jotenkin edistävän hörhöaatettasi?


      • Jöns
        Oikea Jöns kirjoitti:

        Miksi kirjoitat minun nimimerkilläni? Katsotko sen jotenkin edistävän hörhöaatettasi?

        retardi. Asiat ratkaisee ei ihmiset.


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        retardi. Asiat ratkaisee ei ihmiset.

        pelleileminen minun nimimerkilläni. Minä olen se todellinen Jönssi.


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        pelleileminen minun nimimerkilläni. Minä olen se todellinen Jönssi.

        Sinä et ole mikään Jönssi.

        Ilmasto lämpenee vasta huhtikuussa.


      • JÖNS
        Jöns kirjoitti:

        pelleileminen minun nimimerkilläni. Minä olen se todellinen Jönssi.

        saatanan retardit.


      • Jöns
        JÖNS kirjoitti:

        saatanan retardit.

        Mä oon jöns


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        Mä oon jöns

        Ole sinä retardi hiljaa tai jönsin sua kohta takapuoleen... olen kova jönsimään nääs. Hörhö pätkä, mulla pitkä. Alan kohta lämmetä...


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        Ole sinä retardi hiljaa tai jönsin sua kohta takapuoleen... olen kova jönsimään nääs. Hörhö pätkä, mulla pitkä. Alan kohta lämmetä...

        käyttävät MINUN nikkiä. En ole tehnyt pahaa kenellekkään.


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        käyttävät MINUN nikkiä. En ole tehnyt pahaa kenellekkään.

        et sinä mikään aito Jöns ole.


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        et sinä mikään aito Jöns ole.

        Valitan ylläpidolle!


      • Jöns
        Jöns kirjoitti:

        Valitan ylläpidolle!

        yhyyy mua kiusataan kun yritän sivistää hörhöjä! Ylläpitooo apuuun, tiede on vaarassa! Olen pitkä-Jöns, hörhöjen kauhu. Kumartakaamme yhdessä 3 kertaa IPCC:n suuntaan.


      • oikea Jöns
        Jöns kirjoitti:

        et sinä mikään aito Jöns ole.

        ja mitä näenkään retardit täällä riehuu kuin kissa on poissa.


      • Jöns
        oikea Jöns kirjoitti:

        ja mitä näenkään retardit täällä riehuu kuin kissa on poissa.

        Hipoo jo tuo äskeinen vihjaus herjauksen rajoja. Mikä on odotettavaa retardeilta.
        Käräjillä tavataan.


      • Oikea Jöns
        Jöns kirjoitti:

        Hipoo jo tuo äskeinen vihjaus herjauksen rajoja. Mikä on odotettavaa retardeilta.
        Käräjillä tavataan.

        Toivottavasti edes kotiväkesi on turvassa.


      • antijönsi
        Jöns kirjoitti:

        käyttävät MINUN nikkiä. En ole tehnyt pahaa kenellekkään.

        hanki rekattu nikki niit kutkaan retardijönsit ei pääse jönsäämään.


      • Anonyymi
        Jöns kirjoitti:

        pelleileminen minun nimimerkilläni. Minä olen se todellinen Jönssi.

        munpa nimi se on jöns kaarlenpoika lappalainen

        kusirajan tuolta puolen

        eli Jöns


    • w3edf

      että viherpaskiaiset valehtelee lämpeämisestä mutta samaan hengenvetoon ne kärttää SINULTA rahaa, syystä , että EI LÄMPEÄISI enempää

      onko suurempaa , mielisairaampaa , hulluutta kuin tämä on, onko edes olemassa????

      NIIN
      maksatko mielelläsi 200euroa per nuppi per vuosi heille, jolla rahalla he lupaavat että lämpeä'minen loppuu kuin seinään

    • Jorma O.

      On se perkules, ku ilmastokin kieltää ilmastotieteen totuuden. Ilmasto on öljy-yhtiöiden kätyri!

      • Pakkasherra.

        Ilmastonlämpenemis-hihhulit on hulluja


    • hiilijalanjälki

      Palelen koko ajan. Laittaisin ylleni lisää vaatetta mutta jostain luin varoituksen sanoja raappahousujen, villasukkien ja laamapaitojen hiilijalanjäljistä.

      Ystäväni on metsästäjä mutta hänkään ei saanut selvää minkä vaatteiden hiilijalanjäljet ovat suurimmat.

      • Jöns

        Villavaatteet tulee kieltää kuten hehkulamputkin liian suuren hiilijalanjäljen takin (ainakin 45 numeron). Sitäpaitsi ne ovat aivan turhia koska ilmasto lämpenee niin voimakkaasti, ainakin heti kesällä. Pieni palelu tekee vain hyvää ja edistää tieteellistä ajattelua!


      • mögrabbifluidis
        Jöns kirjoitti:

        Villavaatteet tulee kieltää kuten hehkulamputkin liian suuren hiilijalanjäljen takin (ainakin 45 numeron). Sitäpaitsi ne ovat aivan turhia koska ilmasto lämpenee niin voimakkaasti, ainakin heti kesällä. Pieni palelu tekee vain hyvää ja edistää tieteellistä ajattelua!

        Ei ole koskaan ennen jämähtänyt talvilaadun polttoöljy sisätiloissa, mutta nyt on.
        Öljypoltin sammui, kun öljy oli niin kylmää, ettei se enää virrannut putkissa.
        Sisällä lämpötila laski -4 pakkasasteeseen.
        Meinas jäätyä koko tupa, ei ole koskaan aiemmin käynyt näin.
        Ilmasto on alkanut jäätyä, ei tule enää lämpimiä talvia.
        Ilmaston lämpenemiseen uskovat hörhöt saavat totutella kylmeneviin talviin.
        Kesätkin alkavat kylmetä ja halla vie sadot syksyllä.
        Viime talvena oli jo kylmempi talvi, mutta sitä ennenhän oli monta talvea, jolloin
        oli lämmintä ja satoi vettä talvella, eikä ollut lunta.

        Nyt on älyttömän kylmä ulkona tuulee 10m/s ja on -22 pakkasta.
        Ei oo mikään kasvihuoneilmasto.
        Floridassa on sitrushedelmä viljemiä tuhoutunut pakkasen kourissa.
        Jäätä oli kertynyt appelsiini puiden ja appelsiinien päälle.
        Trooppisia kaloja on kuollut kylmyyteen.
        Istanbulissa on satanut lunta ja on ollut pakkasta, kuten Mustanmeren ranalla.
        Onko ihan normaalia, mitä häh ???

        Jöns voi laittaa shortsit ja t-paidan päälle, niin tulee pienempi hiilijalanjälki ja
        mennä ulos ihmettelemää, että onko se ilmasto sittenkään lämmennyt, mitä
        suuret tiedemiehet uskottelevat.
        Jos tomaatti kasvaa nyt pihalla, niin sillon on vasta kasvihuoneilmiö totta.

        Jönssin on turha väittää, että joku muu olis kirjottanut Jönssin nimimerkillä.
        Ite kirjotit tuonkin pitkän listan, jossa väität, että muka muut kirjoittavat nimimerkilläsi.
        Ei kukaan muu voi sun nimimerkilläs kirjottaa.
        Se on varattu, vaikka kirjottas Jöns talvikarhu, jons, jyns, jåns, niin kaikki on
        varattu, että se siitä. Taidat ite kirjottaa nimimerkilläs, että ilmasto
        lämpenee ja toisilla nimimerkeillä taas että ilmasto kylmenee.


    • Jönsselisetä

      Ajattelin viettää kivan viikonlopun talvipaikan caravan-alueella. Mutta millä alkoholilajilla on suurin hiilijalanjälki?
      12 pulloa keppanaa ja kengän koko 44?
      2 pulloa viiniä ja kengän koko 43?
      Pullo kossua ilman kyytipoikaa ja kenkä nro 41?

      Pitäisikö ottaa molemmille jaloille jolloin hiilijalanjälki tuplaantuisi?

      Entä jos tulen makkaranpaistopaikalta neliveto päällä asuntovaunuuni niin otanko myös kummallekin kädelle?
      Koska käsien pohjapinta-ala on pienempi kuin jalkojen niin mielestäni käsien "kengänkoko" vastaa numeroa 36. Mutta housut kuluvat tuolloin polvien kohdalta.

      Tiesittekö muuten että sanonta "pojasta polvi paranee" tarkoitti alkujaan neliveto päällä liikkuvia nuorisoalkoholisteja.

      • se on

        Ota ihmeessä kaikille kolmelle jalalle ja molemmille käsille.
        Nyt olisi pakko saada aikaan vallan mahdottoman suuri hiilijalanjälki.
        On isokenkäiset todella tarpeelisia.
        Voi s..tana tätä kylmyyttä!!!!


    • Anonyymi

      Tämä keskustelu käytiin alkuvuonna 2010. Saman vuoden heinäkuussa oli hillitön useiden viikkojen pituinen hellejakso jonka kuluessa mitattiin korkein koskaan Suomessa havainnoitu ulkolämpötila. Niin se sää vaihtelee samankin vuoden kuluessa.

      https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saaennatyksia

      • Anonyymi

        Talven kylmät jaksot ja kesän kuumat jaksot Suomessa pitenevät. Vuonna 2010 nähtiin molempaa.

        Molemmissa mekanismina on se, että suihkuvirtaukset eivät hidastumisensa vuoksi työnnä kokeapaineen alueita yhtä nopeasti eteenpäin kuin aiemmin. Siksi säätila jää päälle ja poikkeama tavanomaisesta säästä ehtii voimistua.

        Syy suihkuvirtausten hidastumiseen löytyy arktisten alueiden lämpenemisestä (ilmastonmuutos). Kun lämpötilaero pienenee niin energiaa ei enää riitä tuuleen samalla lailla kuin aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talven kylmät jaksot ja kesän kuumat jaksot Suomessa pitenevät. Vuonna 2010 nähtiin molempaa.

        Molemmissa mekanismina on se, että suihkuvirtaukset eivät hidastumisensa vuoksi työnnä kokeapaineen alueita yhtä nopeasti eteenpäin kuin aiemmin. Siksi säätila jää päälle ja poikkeama tavanomaisesta säästä ehtii voimistua.

        Syy suihkuvirtausten hidastumiseen löytyy arktisten alueiden lämpenemisestä (ilmastonmuutos). Kun lämpötilaero pienenee niin energiaa ei enää riitä tuuleen samalla lailla kuin aiemmin.

        Suihkuvirtauksien hidastumisen syistä oli juuri äsken palstalla keskustelua:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18200404/selityksia-selitysten-peraan#comment-125389437

        En kopioi viestejä tähän keskusteluun uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talven kylmät jaksot ja kesän kuumat jaksot Suomessa pitenevät. Vuonna 2010 nähtiin molempaa.

        Molemmissa mekanismina on se, että suihkuvirtaukset eivät hidastumisensa vuoksi työnnä kokeapaineen alueita yhtä nopeasti eteenpäin kuin aiemmin. Siksi säätila jää päälle ja poikkeama tavanomaisesta säästä ehtii voimistua.

        Syy suihkuvirtausten hidastumiseen löytyy arktisten alueiden lämpenemisestä (ilmastonmuutos). Kun lämpötilaero pienenee niin energiaa ei enää riitä tuuleen samalla lailla kuin aiemmin.

        Kun talven kylmät jaksot ja kesän kuumat jaksot pitenevät niin vuosikin pitenee mikä johtuu alarmistihihhulin pääkopan sahajauhojen kuumenemisesta ja paskanjankutuksen pitenemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talven kylmät jaksot ja kesän kuumat jaksot Suomessa pitenevät. Vuonna 2010 nähtiin molempaa.

        Molemmissa mekanismina on se, että suihkuvirtaukset eivät hidastumisensa vuoksi työnnä kokeapaineen alueita yhtä nopeasti eteenpäin kuin aiemmin. Siksi säätila jää päälle ja poikkeama tavanomaisesta säästä ehtii voimistua.

        Syy suihkuvirtausten hidastumiseen löytyy arktisten alueiden lämpenemisestä (ilmastonmuutos). Kun lämpötilaero pienenee niin energiaa ei enää riitä tuuleen samalla lailla kuin aiemmin.

        Keksi lisää satuja. Sitten taas nauretaan.


    • Anonyymi

      Hiiteen nämä ilmastoaktivistit jotka puhuu ilmaston liika lämpenemisestä tää huhtikuu on jotain ihan muuta.

    • Anonyymi

      Katos kun on 20 astetta keskimääräistä kylmempää, kyse on sään vaihtelusta. Kun on keskimääräistä lämpimämpi sää, kyse on ilmastonmuutoksesta 🥴

    • Anonyymi

      Tulisi nyt jo se ilmastonmuutos.
      Ei tarttisi rikkaiden muuttaa Espanjaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei taas käy kuten aloituksen vuonna 2010. Silloinhan kesällä oli ennätykselliset helteet viikkojen ajan ja mitattiin Suomen mittaushistorian tähän asti korkein lämpötila.

        Kaupunkiasuminen hellekesänä on tukalaa. Lämpöä kyllä saa kylmään aikasn kaukolämmöstä mutta viilennyksestä maksaa jokainen itse koneen ja sen kuluttaman sähkön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei taas käy kuten aloituksen vuonna 2010. Silloinhan kesällä oli ennätykselliset helteet viikkojen ajan ja mitattiin Suomen mittaushistorian tähän asti korkein lämpötila.

        Kaupunkiasuminen hellekesänä on tukalaa. Lämpöä kyllä saa kylmään aikasn kaukolämmöstä mutta viilennyksestä maksaa jokainen itse koneen ja sen kuluttaman sähkön.

        Suomessa ei ole tosin koskaan ollut kuumaa. Nuo sinun "hellekesäsi" ovat mielikuvituksen tuotetta, koska Suomessa ei ole ikinä ollut hellekesää. Ja tuskin tulee koskan olemaankaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vihreillä on aika helvetisti selitettävää miksi Suomi ei lämpene!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe