Mielikuvia palstalaisista

lottamari

alruna: kikatus

monte34: raivoaminen

vänksy: heikko itsetunto

vili: maaninen

Ratikkakuski: tyhjä lompakko

Fionatar: hyväsydämisyys

Ben Sjatkel: ruotsi

au-liskot: skitsofrenia

maniamania: luonto

zakuskat: autismi

modelli: kaukomaat

xena-183: äitini

relaxed_eyes: maalaistalo

Mr.Kalluppi: tuomari/kesämökki

runontaja: rautakaupan myyjä

kirpela: maalaisjärki

MarttyyriMallari-TTt: silmät

19

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alright

no ratikan suhteen sä oot ainaki oikeessa :D

• Tarkkanäköinen perskärpäseni on taas mielipuuhassaan. ;-)

• alright
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tarkkanäköinen perskärpäseni on taas mielipuuhassaan. ;-)

ratikkahan se siellä taas riehuu

• KoppavaHoro

Siis että onko mielikuva oikeassa vai ei? No, mulla on ihan päinvastainen mielikuva kyseisestä henkilöstä, mutta mun on vaikea uskoa, että kukaan meistä palstalaisista, Ratikkaa siis lukuunottamatta, tietäisi absoluuttisen totuuden.

• KoppavaHoro kirjoitti:

Siis että onko mielikuva oikeassa vai ei? No, mulla on ihan päinvastainen mielikuva kyseisestä henkilöstä, mutta mun on vaikea uskoa, että kukaan meistä palstalaisista, Ratikkaa siis lukuunottamatta, tietäisi absoluuttisen totuuden.

Kaitpa meillä jokaisella on jonkinmoinen mielikuva toisistamme, mutta onkin eri asia, miten se sattuu kohdalleen. Tulee mieleen sokkotreffit joskus viime vuosituhannella. Sähköposteista saatu mielikuva ei vastannut laisinkaan todellisuutta, vaikkei minulle oltu edes valehdeltu mistään. Ja taisi daamikin olla yhtä järkyttynyt. ;-)

• KoppavaHoro
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kaitpa meillä jokaisella on jonkinmoinen mielikuva toisistamme, mutta onkin eri asia, miten se sattuu kohdalleen. Tulee mieleen sokkotreffit joskus viime vuosituhannella. Sähköposteista saatu mielikuva ei vastannut laisinkaan todellisuutta, vaikkei minulle oltu edes valehdeltu mistään. Ja taisi daamikin olla yhtä järkyttynyt. ;-)

on aika hiton usein subjektiivinen asia.
        Nää kaikkitietävät anonyymit palstalaiset ovat joskus aika hassuja... :)

• KoppavaHoro kirjoitti:

Salapoliiti on kaikista hupaisin selvännäkijä. ;-)

• alright
        KoppavaHoro kirjoitti:

.

• Zakuskat

Autismi?

Mä janoon perusteluja.

(autistinen nauru)

• KoppavaHoro

Pakko myöntää, että aika yllättävät mielikuvat sulla. Siis kun vertaan omiini.

• Zakuskat

mun on pitänyt kysyä että kumpi horo meistä on koppavampi?

(koppavuushymiö)

• KoppavaHoro
        Zakuskat kirjoitti:

mun on pitänyt kysyä että kumpi horo meistä on koppavampi?

(koppavuushymiö)

mä en oikein osaa mitata koppavuutta. Mä oon aina ollut tällainen oma itseni ja palstalta oon oppinut, että mä oon koppava.

• Zakuskat
        KoppavaHoro kirjoitti:

mä en oikein osaa mitata koppavuutta. Mä oon aina ollut tällainen oma itseni ja palstalta oon oppinut, että mä oon koppava.

nimi tuli ennen Koppavuutta, ja sitten vain peilasit?

Musta toi on aika hyvä. Mä löysin omani ruokalistalta, koska olen anorektinen ja kuivakka ryssijä. Aika hyvä sekin.

• alright
        KoppavaHoro kirjoitti:

näköjään perseennuolentakin sinulta onnistuu.

• ...
        alright kirjoitti:

näköjään perseennuolentakin sinulta onnistuu.

on taidottomankin naisen hallittava menestyäkseen

• kirpela

Kiitos...

• ...

Monet vastaavat omaa mielikuvaani kirjoittajista. Hyvää työtä!

• neidille laitetaan?

Naispuolisen työkaverin jutustelua:

Työskentelen myyjänä eräässä rautakaupassa. Tässä eräs tapaus/päivä joka on jäänyt lähtemättömästi mieleeni.

Olen juuri palaamassa palvelutiskille, jossa minua odottaa asiakas jolle olin noutamassa ostoskärryjä. Käytävällä seisoo pariskunta, jonka miespuolinen henkilö huomatessaan minut napsauttaa sormiaan ilmassa ja huutaa: ”Tyttö hei, ookko sää myyjä? Tarvittais maalia!!” (Joo, en ole myyjä. Meiltä saa 500 € kertaostoksesta tällaisen kivan liivin ja nimilapun, voi v…). Vastaan miehelle että minua odottaa edellinen asiakas mutta tulen niin pian kuin voin. Palvelen edellisen asiakkaan ja palaan pariskunnan luo. Siitä alkaa keskustelu…

Mies: ”Joo,tarvittais maalia.”
      Minä: ”Sisä- vai ulkomaalaukseen?”
      Mies: ”Olohuoneen seinät pitäis maalata.”

Tässä välissä muutama peruskysymys, värit sun muut.

Minä: ”Montakohan neliöä olisi maalattavana?”
      Mies: ”No, se on semmonen ihan tavallinen olohuone. Pitäishän sun tietää. Sinähän tässä myyjä olet.”

JUST! Olohuoneitahan on vain ”one size” ja ilmeisesti olen myös selvännäkijä. Myyn asiakkaalle maalia arvioni mukaan.

Palaan palvelupisteelle. Siellä on jo tovin odotellut vanhempi naishenkilö. Hän tiedustelee myydäänkö meillä Tena-suojia virtsankarkailuun. Neuvon asiakasta menemään lähimpään markettiin, josta niitä varmasti löytyy. Asiakas poistuu kiitellen ja jupisten että taksi on saanut odottaa häntä ovella jo vaikka kuinka kauan (että ihan taksilla rautakauppaan Tenan ostoon, voi hertsyykkeli!!).

Vilkaisen kelloa ja alkaa olla ruokatunnin aika. Poistun henkilökunnan ovelle kunnes kuulen huudon. ”Hei myyjä! Minä tarvitsisin apua”. Huutaja on mieshenkilö. Oikein fiksusti pukeutunut herrasmies. Palaan takaisin myymälään ja kerron että minulla alkaa ruokatunti ja vien asiakkaan vapaana olevan myyjän luo. Mies tuijottaa minua hetken ja tuumaa: ”Mene syömään, mutta kannattaakohan?”, ja tökkää minua sormella vatsaan. Silloin poistun sanaakaan sanomatta. Se siitä herrasmiehestä.

Joskus tuntuu että ‘mulle riitti!’! Ja tämä oli yksi niistä päivistä.

T:Rautakaupan täti

P.S. Maalia ostanut asiakas palasi seuraavana päivänä vihaisena kun maali ei riittänyt. Vaati saada toisen purkin veloituksetta koska myyjä ei osannut laskea. Ja ainakin 100km oli ajellut turhaan. MÄ EN KESTÄ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe