Äijä menehtyi meritaistelussa,ja hänet haudattiin viinaan.
- Tuossapa mieleiseni hautaustapa, kun sitä jokun Lausepala-nimimerkillä varustettu JeesusTelijaSonera tyyppi kyseli.
"Vara-amiraali Nelsonin kohtalo
Horatio Nelsonin ruumis säilöttiin suureen, täyteen brandytynnyriin, jotta se säilyisi kotimatkan ajan ja kuljetettiin haudattavaksi Isoon-Britanniaan.[8] Hänen kolmea voittoaan kunnioitetaan yhä merisotilaiden kaulureissa olevilla kolmella raidalla ja kuolemaa näiden pukuun sijoitetulla mustalla solmiolla. Nelsonille järjestettiin valtiolliset hautajaiset ja hänen merivoittonsa mukaan nimettiin Lontoon merkittävimpiin aukioihin kuuluva Trafalgar Square."
Pakanamaiset hautajaiset
18
218
Vastaukset
Heh... Ei hullumpaa.
Itse haluaisin kyllä viikinkihautajaiset.
http://outlanderthemovie.files.wordpress.com/2009/01/dsc_9438.jpg- cxz
Todella epäekologista;-)
- JT
Suomen oloissa, polttoajokiksi löydetään wanha Corolla tai juhannuskokon seassa ollut kirkkovene.
Olipa tuuri, ettei Jesseä grillattu roviolla, tai kirkkojen sisällä roihuisi Jeesustulet. .
. ja ajatus loppuu. JT kirjoitti:
Suomen oloissa, polttoajokiksi löydetään wanha Corolla tai juhannuskokon seassa ollut kirkkovene.
Olipa tuuri, ettei Jesseä grillattu roviolla, tai kirkkojen sisällä roihuisi Jeesustulet. .
. ja ajatus loppuu.Yksityisautoilu ei oo mun lempiasioita niin en mä sitä corollaa mutta kirkkovene juhannuskokossa kuulostaa jo paremmalta. :D
http://www.youtube.com/watch?v=zEBxqKKm6po
Ruumis lääketieteen käyttöön tai muovikäsiteltynä näyttelyyn.
- kuka minnekkin?
Onneksi nyt on vielä nyt, eihän sitä voi ikinä tietää mihin joutuukaan?
kuka minnekkin? kirjoitti:
Onneksi nyt on vielä nyt, eihän sitä voi ikinä tietää mihin joutuukaan?
Mikä yäk se on, jos antaa ruumiinsa hyötykäyttöön? Ei minulla ainakaan ole tarvetta sieel koulemani jälkeen.
Onkos kukaan muuten käynyt Body Worlds näyttelyssä?
Alkoholiin säilömisessä on kyllä tiettyä tyyliä, mutta se on kyllä aikamoista tuhlausta.
Haluaisin, että hautajaisistani tulisi mahdollisimman halvat.
Päivänsankarille asialla ei ole mitään merkitystä. Omaisten kannalta haluaisin, että hautajaisrahat käytettäisiin jälkeenjääneiden ilahduttamiseen.
Luulenpa, että minun täytyy tehdä jälkisäädös, jossa ilmaisen tahtoni kyllin selvästi, ettei leskeä syytetä turhaan pihtailusta.- Kössönöm
että hautajaisiin on turha tuhlata rahaa.
Minä en maksa kirkolle muusta kuin tuhkauksesta. Suomessa ei ole kuin yksi yksityisen säätiön omistama krematorio, muut ovat kirkon. Mutta noin satasella siitä selviää, paikkakunnasta riippuen.
Olen antanut sellaiset oorningit, että mitään muistotilaisuutta ei missään kappelissa ainakaan vietetä. Illanvietto jossain kapakassa, jos joku haluaa, ei sen kummempaa. Ja tuhkat luontoon.
Itse kun tekee vielä arkun, niin halvemmaksi tulee. Minulla ei tosin ole paikkaa, jossa sellaisen tekisin. - JT
"hautajaisrahat käytettäisiin jälkeenjääneiden ilahduttamiseen."
Verottaja kyllä on iloinen lahjastasi, kokemusta on.
Ja se suomitarinoiden pakollinen, kulmatakaa ilmestyvä lehtolapsi.. joka alkaa nokkia osuuttaan, testamenteistä huolimatta. Lakiosa näet. - ei tänään sitä vielä
Kössönöm kirjoitti:
Minä en maksa kirkolle muusta kuin tuhkauksesta. Suomessa ei ole kuin yksi yksityisen säätiön omistama krematorio, muut ovat kirkon. Mutta noin satasella siitä selviää, paikkakunnasta riippuen.
Olen antanut sellaiset oorningit, että mitään muistotilaisuutta ei missään kappelissa ainakaan vietetä. Illanvietto jossain kapakassa, jos joku haluaa, ei sen kummempaa. Ja tuhkat luontoon.
Itse kun tekee vielä arkun, niin halvemmaksi tulee. Minulla ei tosin ole paikkaa, jossa sellaisen tekisin.Minä itse kyllä luulen että en halua tässä vielä tietää että minkähänlaisen arkun vai minkä sitä joskus vanhana joutuu köyhyyden takia saamaan, jossa ruumis saa "levätä" pois, en tiedä, ellei Jeesus tule aikaisemmin takaisin?
- jollei rikastu
JT kirjoitti:
"hautajaisrahat käytettäisiin jälkeenjääneiden ilahduttamiseen."
Verottaja kyllä on iloinen lahjastasi, kokemusta on.
Ja se suomitarinoiden pakollinen, kulmatakaa ilmestyvä lehtolapsi.. joka alkaa nokkia osuuttaan, testamenteistä huolimatta. Lakiosa näet.Paljonkohan alkoholistilta jää osuuttaa jonkun kulman takaa ilestyvän lehtolapsen nokittavaksi? En tosin itse ole alkoholisti, mutta tuttu on.
- rftgt
jollei rikastu kirjoitti:
Paljonkohan alkoholistilta jää osuuttaa jonkun kulman takaa ilestyvän lehtolapsen nokittavaksi? En tosin itse ole alkoholisti, mutta tuttu on.
Kaljapullojen pantin kanssa on jakamista. Täydestä pullosta se vasta riita tuleekin.
olisin mä paremmankin käyttö tarkotuksen noille viinoille keksiny...
Sit ku mä kuolen niin ei muuta ku juhannus kokkoon
tai pää eellä uunin luukusta sisään!
Ns. muistotilaisuudeksi voi sit pistää bileet pystyyn
ja toivottavasti kaikilla on hauskaa!
Perintörahat (jos niitä jää)
voi sit käyttää vaikka siihen viinaan
tai jos niille parempi kohde löytyy niin en estele ;)- Atheism
Kössönöm kirjoitti:
Itse kun tekee vielä arkun, niin halvemmaksi tulee. Minulla ei tosin ole paikkaa, jossa sellaisen tekisin.Jooh... Radiossa oli jo kauan sitten puhetta millaisia erilaisia kursseja lehdistä on löytynyt. No, joku oli huomannut ''Rakenna oma hauta-arkkusi''- kurssin jossain tuppukylän lehdessä =) On muuten ihan totta. Ei varmaan hirveää määrää osallistujia...
Eikä hautajaisiin mitään suurta rahamäärää kanata kuluttaa. Itse teen suvulle selväksi että jokainen minulle rukoiltu rukous ja järjestetty muistotilaisuus on verinen loukkaus. Yksinkertaisesti vaan ruumis krematorioon ja siinä se.
Missähän muuten mahtaa tuo ainut yksityinen krematorio sijaita? En tahdo lahjoittaa senttiäkään kirkolle... - Kössönöm
Atheism kirjoitti:
Jooh... Radiossa oli jo kauan sitten puhetta millaisia erilaisia kursseja lehdistä on löytynyt. No, joku oli huomannut ''Rakenna oma hauta-arkkusi''- kurssin jossain tuppukylän lehdessä =) On muuten ihan totta. Ei varmaan hirveää määrää osallistujia...
Eikä hautajaisiin mitään suurta rahamäärää kanata kuluttaa. Itse teen suvulle selväksi että jokainen minulle rukoiltu rukous ja järjestetty muistotilaisuus on verinen loukkaus. Yksinkertaisesti vaan ruumis krematorioon ja siinä se.
Missähän muuten mahtaa tuo ainut yksityinen krematorio sijaita? En tahdo lahjoittaa senttiäkään kirkolle..."Suomeen perustettiin 1889 yhdistys edistämään tuhkahautausta. Kesti kuitenkin vuoteen 1926 ennen kuin ensimmäinen krematorio aloitti toimintansa Hietaniemessä Helsingissä. Hietaniemen krematorio on paitsi maan vanhin myös suurin. Sitä ylläpitää alkuperäisen yhdistyksen suora jälkeläinen: Krematoriosäätiö r.s., jonka toiminta on aatteellista ja ei-voittoa tavoitteleva."
http://www.krematorio.com/
"Hietaniemen krematoriorakennus edustaa tyylipuhdasta ns. 1920-luvun klassismia. Arkkitehtinä toimi Bertel Liljeqvist. Rakennuksessa on kaksi hautauskappelia: iso ja uusi pieni. Näissä tiloissa voidaan viettää kaikkien uskontokuntien hautajaisia, kuten myös uskonnottomien. On myös mahdollista pitää musiikkitilaisuus vainajan muistoksi."
http://www.krematorio.com/index.php?/krematoriokappelit.html
- uskonlepo
miksei voi saada itseänsä K-kaupan lihatiskille myytäväksi ? Eikö se olisi kaikkein ekologisinta menisi kaikki kiertokulkuun.
NYT Viikon Tarjous ! Hyvin elänyt insinöörismies , ei polttanut ja eli muutenkin terveellisesti vain 9,99 jöröä kilo !- ggggg3g
Luxux yleiskone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752823- 572746
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172503- 412062
- 512023
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771985Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21080Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989