ja epäonnistui,eli laitoin uuden koneen ja vista siinä, päivitin sitä ensimmäiseksi ja tuli tämmönen juttu et ensin service pack1 epäonnistui ja sit onnistui,tarkemmat tiedot alla
Windows Vista Service Pack 1 (KB936330)
Asennuspäivämäärä: 6.2.2010 14:44
asennustila epäonnistui
Windows Vista Service Pack 1 (KB936330)
Asennuspäivämäärä: 6.2.2010 17:02
Asennustila: Onnistui
kysymys kuuluu, pitääkö tuo epäonnistunut poistaa jotenkin ja jos niin mistä ja miten vai onko tolla mitään väliä kun on onnistunutkin tuossa myöhemmin ?
SP1 asennus onnistui
12
231
Vastaukset
sillä väliä ole.
- vistamies
selvä juttu,noin arvelinkin mut päätin varmistaa,kiitoksia asiallisesta vastauksesta :)
- Mika++
Laitoit uuden koneen. Jos myös käyttis tuli uutena, niin siinä saattoi olla SP1 ja SP2 mukana.
- ?
Vistaan olisi SP loikannut?
Itsestäänkö? - .............
? kirjoitti:
Itsestäänkö?Se tuliterä asennus voi hyvin sisältää SP1:n jos kone on todella uusi (eli lähtenyt kokoonpanolinjalta senjälkeen kun SP1 on julkaistu). Aivan samoin XP:n asennuslevyjäkin löytyy "alkuperäisiä", SP1:n sisältäviä, SP2:n sisältäviä ja SP3:n sisältäviä ja kaikki nuo variaatiot suoraan Microsoftin paketeissa.
Kyllä noita esiasennuspakettejakin päivitetään, kovalevyille asennettuja hyvinkin nopeasti (kun ei tarvitse muutakuin päivittää se masterimage josta nuo kopioidaan kovalevylle). Jos koneen mukana toimitetaan prässätyt levyt niin valmistaja paketoi ensin varastossa olevat päivittämättömät koneiden mukaan ja kun ne loppuvat seuraavassa satsissa on sitten päivitykset mukana. Ihan joka päivitystä noihin ei laiteta mutta SP:t kuitenkin (ja joissain tapauksessa jokunen välipäivityskin noihin kovalevyllä oleviin palautusosioihin).
En ole katsonut onko tuo Vistan SP1 ehtinyt jo kaupan hyllyissä oleviin Vistapaketteihin, riippuu vähän tavaran kiertonopeudesta kun ei niitä päivittämättömiä hävitetä vaan ne myydään ensin pois ja sitten päivitetyt hyllyn (tai jossain marketeisa noita voi olla sekaisinkin kun myyjät eivät osaa katsoa mitä hyllyyn tunkevat). - Mika++
? kirjoitti:
Itsestäänkö?Mulla on yli vuoden vanha Vista ja siinä on SP1 mukana. Jos sulla on aivan pränikkä Vista niin sinä voi olla jo SP2. Ei silloin enää tarvi asentaa SP1:stä. Asennus saattoi epäonnistua sen takia. Jos sulla olikin jo SP2 ja vetäisit SP1 siihen päälle, niin päivititkö alaspäin!? Rompun etikettipuolella on mainittu mitä se pitää sisällään.
Mika++ kirjoitti:
Mulla on yli vuoden vanha Vista ja siinä on SP1 mukana. Jos sulla on aivan pränikkä Vista niin sinä voi olla jo SP2. Ei silloin enää tarvi asentaa SP1:stä. Asennus saattoi epäonnistua sen takia. Jos sulla olikin jo SP2 ja vetäisit SP1 siihen päälle, niin päivititkö alaspäin!? Rompun etikettipuolella on mainittu mitä se pitää sisällään.
se herjaa jos päivität alaspäin.
- Mika++
harrastelijakirurgi kirjoitti:
se herjaa jos päivität alaspäin.
Älä vaan sano että oot testannu.. ja vielä vahingossa :-/
Mika++ kirjoitti:
Älä vaan sano että oot testannu.. ja vielä vahingossa :-/
testannut edes vahingossa :)
kaikki softat ja ajurit yleensä ilmottaa, että sinulla on jo uudempi versio jne...
saman tuo tekee.........vai......- totuusko ??
Mika++ kirjoitti:
Mulla on yli vuoden vanha Vista ja siinä on SP1 mukana. Jos sulla on aivan pränikkä Vista niin sinä voi olla jo SP2. Ei silloin enää tarvi asentaa SP1:stä. Asennus saattoi epäonnistua sen takia. Jos sulla olikin jo SP2 ja vetäisit SP1 siihen päälle, niin päivititkö alaspäin!? Rompun etikettipuolella on mainittu mitä se pitää sisällään.
tuosta ymmärtäisin että kuitenkin vistassa pitää olla molemmat SP1 ja SP2, eikö se niin menekkään et vain uudempi joka tällä hetkellä on kaiketi SP2 ??? eli jos laittaa esim, 2 vuotta vanhan vistan niin kyllä siihen päivittäessä on SP1:nenkin tulossa, oon meinaan noita laitellut ja oon sen blokannut ja hakenut suoraan SP2:sen
- jussiv1
totuusko ?? kirjoitti:
tuosta ymmärtäisin että kuitenkin vistassa pitää olla molemmat SP1 ja SP2, eikö se niin menekkään et vain uudempi joka tällä hetkellä on kaiketi SP2 ??? eli jos laittaa esim, 2 vuotta vanhan vistan niin kyllä siihen päivittäessä on SP1:nenkin tulossa, oon meinaan noita laitellut ja oon sen blokannut ja hakenut suoraan SP2:sen
ensin täytyy päivittää sp1.sen jälkeen sp2.jos tekee toisinpäin,niin varmasti herjaa.Suoraan vista sp0 ei voi päivittää sp2.ohjuspaneelista järjestelmä kohdasta näkee mikä versio on asennettu.Sen verran eroa sp0 ja sp1 on myös,että kun olet asentanut sp1,niin käynnistä valikosta häipyy etsi kuvake.
Myös kirjoittamalla käynnistä valikon hakuun winver saat tiedon mikä versio vistasta on käytössä. - Mika++
totuusko ?? kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535