ateismi singahti rajuun laskuun

sun-tio

Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%

22

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuk regus susej

      Matematiikan nero asialla?

      • nero.

        tilastoihin pohjautuvaa tietoa, ei neroutta


      • Kuk regus susej
        nero. kirjoitti:

        tilastoihin pohjautuvaa tietoa, ei neroutta

        Kirkosta eroamisia on 32% vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja sinä saat sen käännettyä kannatus-luvuiksi? Miten?


      • sun-tio
        Kuk regus susej kirjoitti:

        Kirkosta eroamisia on 32% vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja sinä saat sen käännettyä kannatus-luvuiksi? Miten?

        Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%


      • sun-tio
        sun-tio kirjoitti:

        Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%

        Eli kun ateisteja on ollut nyt n. 3% väestöstä, niin nyt niitä on kolmannes vähemmän eli 2%


      • mun-tio
        sun-tio kirjoitti:

        Eli kun ateisteja on ollut nyt n. 3% väestöstä, niin nyt niitä on kolmannes vähemmän eli 2%

        kun tulot laskevat 30%: 10 000€ -> 7 000€, niin omaisuuden määrä pienenee samalla 1 000 000€ -> 700 000€. Minne se omaisuus katosi?


      • anna kirkon jo olla
        Kuk regus susej kirjoitti:

        Kirkosta eroamisia on 32% vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja sinä saat sen käännettyä kannatus-luvuiksi? Miten?

        ei tuollaista jaksa enää lukea kyllästymättä.


      • Gagarin
        sun-tio kirjoitti:

        Eli kun ateisteja on ollut nyt n. 3% väestöstä, niin nyt niitä on kolmannes vähemmän eli 2%

        Nero! Eli, jos mainoksessa sanotaan, että 8/10 suomalaisesta kärsii peräpukamista, niin 2/10 sinun logiikallasi siis nauttii niistä? xD xD xD xD


      • Kuk regus susej
        sun-tio kirjoitti:

        Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%

        Oletko sama trolli joka jankutti jotain sheriffin jääviydestä?


      • Kuk regus susej
        anna kirkon jo olla kirjoitti:

        ei tuollaista jaksa enää lukea kyllästymättä.

        Pikku tiikeri, iso tiikeri, Hertan maailma. Sukka kadoksissa, huppu löytyi.


      • Gagarin kirjoitti:

        Nero! Eli, jos mainoksessa sanotaan, että 8/10 suomalaisesta kärsii peräpukamista, niin 2/10 sinun logiikallasi siis nauttii niistä? xD xD xD xD

        Hyvä, joskin yllättävä näkökanta!

        Turhaanko kävin lääkärissä?


    • opettele käytös

      Siitä se johtuu, jos et tiennyt.

    • hohhohhooo

      ei vittu opetelkaa ihmiset laskemaan matikkaa.

    • p.erse

      IHMEIT RAAMATUN EI TOISTAA VOIS
      SE USKON HERRAAN POISTAA VOIS
      SIIS TOISTA KÄVELY NYT PÄÄLLÄ VEEN
      NIIN LENNÄN VARMAAN PERSEELLEEN !

    • hallahah

      USKO ALLAHIIN SINGAHTI RAJUUN NOUSUUN !

      • sun-tio

        Tätä menoa ateismi on kuopattu parin vuoden päästä. No johan noita kateltiinkin tovi.


      • Huntio.
        sun-tio kirjoitti:

        Tätä menoa ateismi on kuopattu parin vuoden päästä. No johan noita kateltiinkin tovi.

        Sillä Ateismi on vanhempaa kun kristinusko,juutalaisuus ja islam yhteensä.

        edellämainitut uskonnot kylläkin kaatuu, mutta ateismi ei mene minnekkään.

        elä sen kanssa aasi!


    • Myöhäissade

      Koskaan aikaisemmin ei ole kristinusko mennyt niin voimakkasti eteenpäin kuin tällä vuosituhannella. Muslimeita evankelioidaan ja heitä tulee nyt uskoon kaikkialla.Etelä-Amerikassa ja Afrikassa on valtavia herätyksiä. Tosin Euroopassa eletään hiljattaiseloa, mutta eurooppalaisia on suhteessa vähän koko maapallon väestöä ajatellen.

    • sun-tio

      YHÄ ihmiset eroavat kirkosta.

      Ihmettelen, miksi joku haluaa kuulua Raaamtun jumalan ikeesn alle.

      Jumala salli WTC-iskutkin.

      Jumala pitäisi hirtää hitaasti, jotta kärsisi.

      • sun-tio

        kirkkoon kuuluu 80% väestöstä, atet pieni vikisevä vähemmistö


      • sun-tio
        sun-tio kirjoitti:

        kirkkoon kuuluu 80% väestöstä, atet pieni vikisevä vähemmistö

        kirkkoon kuuluu 80% väestöstä,pieni vänevä vikisevä vähemmistö.,tai vasemmisto.

        Täällä valitetaan 10000000000000 kertaa päivässä, kun kokoajan eroaa ihmisiä.

        Kuten sanottu Jumala, EROA, et ostaa johtaa tai parantaa.

        Jumalasta saisi mainion sakokaivon painon, siihen hommaan jopa Jumalan Lahjat olisivat riittäviä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe