Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%
ateismi singahti rajuun laskuun
22
300
Vastaukset
- Kuk regus susej
Matematiikan nero asialla?
- nero.
tilastoihin pohjautuvaa tietoa, ei neroutta
- Kuk regus susej
nero. kirjoitti:
tilastoihin pohjautuvaa tietoa, ei neroutta
Kirkosta eroamisia on 32% vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja sinä saat sen käännettyä kannatus-luvuiksi? Miten?
- sun-tio
Kuk regus susej kirjoitti:
Kirkosta eroamisia on 32% vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja sinä saat sen käännettyä kannatus-luvuiksi? Miten?
Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%
- sun-tio
sun-tio kirjoitti:
Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%
Eli kun ateisteja on ollut nyt n. 3% väestöstä, niin nyt niitä on kolmannes vähemmän eli 2%
- mun-tio
sun-tio kirjoitti:
Eli kun ateisteja on ollut nyt n. 3% väestöstä, niin nyt niitä on kolmannes vähemmän eli 2%
kun tulot laskevat 30%: 10 000€ -> 7 000€, niin omaisuuden määrä pienenee samalla 1 000 000€ -> 700 000€. Minne se omaisuus katosi?
- anna kirkon jo olla
Kuk regus susej kirjoitti:
Kirkosta eroamisia on 32% vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan, ja sinä saat sen käännettyä kannatus-luvuiksi? Miten?
ei tuollaista jaksa enää lukea kyllästymättä.
- Gagarin
sun-tio kirjoitti:
Eli kun ateisteja on ollut nyt n. 3% väestöstä, niin nyt niitä on kolmannes vähemmän eli 2%
Nero! Eli, jos mainoksessa sanotaan, että 8/10 suomalaisesta kärsii peräpukamista, niin 2/10 sinun logiikallasi siis nauttii niistä? xD xD xD xD
- Kuk regus susej
sun-tio kirjoitti:
Kuutena vuoden ensimmäisenä viikkona ateismin kannatus on laskenut 32%
Oletko sama trolli joka jankutti jotain sheriffin jääviydestä?
- Kuk regus susej
anna kirkon jo olla kirjoitti:
ei tuollaista jaksa enää lukea kyllästymättä.
Pikku tiikeri, iso tiikeri, Hertan maailma. Sukka kadoksissa, huppu löytyi.
Gagarin kirjoitti:
Nero! Eli, jos mainoksessa sanotaan, että 8/10 suomalaisesta kärsii peräpukamista, niin 2/10 sinun logiikallasi siis nauttii niistä? xD xD xD xD
Hyvä, joskin yllättävä näkökanta!
Turhaanko kävin lääkärissä?
- opettele käytös
Siitä se johtuu, jos et tiennyt.
- hohhohhooo
ei vittu opetelkaa ihmiset laskemaan matikkaa.
- p.erse
IHMEIT RAAMATUN EI TOISTAA VOIS
SE USKON HERRAAN POISTAA VOIS
SIIS TOISTA KÄVELY NYT PÄÄLLÄ VEEN
NIIN LENNÄN VARMAAN PERSEELLEEN ! - hallahah
USKO ALLAHIIN SINGAHTI RAJUUN NOUSUUN !
Kirkkoon kuuluvien osuus koko kansasta vähenee niin kauan, kuin kirkosta eroavien määrä on suurempi kuin kirkkoon omasta tahdostaan liittyvien määrä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8835572- sun-tio
Tätä menoa ateismi on kuopattu parin vuoden päästä. No johan noita kateltiinkin tovi.
- Huntio.
sun-tio kirjoitti:
Tätä menoa ateismi on kuopattu parin vuoden päästä. No johan noita kateltiinkin tovi.
Sillä Ateismi on vanhempaa kun kristinusko,juutalaisuus ja islam yhteensä.
edellämainitut uskonnot kylläkin kaatuu, mutta ateismi ei mene minnekkään.
elä sen kanssa aasi!
- Myöhäissade
Koskaan aikaisemmin ei ole kristinusko mennyt niin voimakkasti eteenpäin kuin tällä vuosituhannella. Muslimeita evankelioidaan ja heitä tulee nyt uskoon kaikkialla.Etelä-Amerikassa ja Afrikassa on valtavia herätyksiä. Tosin Euroopassa eletään hiljattaiseloa, mutta eurooppalaisia on suhteessa vähän koko maapallon väestöä ajatellen.
- sun-tio
YHÄ ihmiset eroavat kirkosta.
Ihmettelen, miksi joku haluaa kuulua Raaamtun jumalan ikeesn alle.
Jumala salli WTC-iskutkin.
Jumala pitäisi hirtää hitaasti, jotta kärsisi.- sun-tio
kirkkoon kuuluu 80% väestöstä, atet pieni vikisevä vähemmistö
- sun-tio
sun-tio kirjoitti:
kirkkoon kuuluu 80% väestöstä, atet pieni vikisevä vähemmistö
kirkkoon kuuluu 80% väestöstä,pieni vänevä vikisevä vähemmistö.,tai vasemmisto.
Täällä valitetaan 10000000000000 kertaa päivässä, kun kokoajan eroaa ihmisiä.
Kuten sanottu Jumala, EROA, et ostaa johtaa tai parantaa.
Jumalasta saisi mainion sakokaivon painon, siihen hommaan jopa Jumalan Lahjat olisivat riittäviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384