Neitsyt Maria ?

kadun*nainen

Miten ateistit suhtautuvat Neitsyt Marian ilmestymisiin. Onko kyseessä fuskaus, taivaalle heijastettu hologrammi, utelias salama
vai kenties oikeasti Neitsyn Marian hahmo. Viime Joulukuussa salaperäinen valohahmo leijui kyyhkysen kiertosaatossa Egyptissä koptilaisen ortodoksisen kirkon katolle Kairossa, jota tuhannet ihmiset todistivat ja kuvasivat haltioissaan paikanpäällä. Ilmestys alkoi 11.12 aamuyöllä 01.00 ja kesti 04.00 saakka. Valo-olentoa kuvataan puhtaan valkoista vaatetta ja sinistä vyötä kantavaksi Neitsyt Mariaksi. Koptilainen Marian kirkko on Egyptissä paikka jonka kupolien päälle Marian odotetaan ilmestyvän. Koptilaisia on Egyptissä n. 10 % väestöstä ja he uskovat Marian joulukuisen ilmestyksen olleen järjestyksessään nro 4. Koptilaisuus on eräs kristinuskon varhainen haara. Muslimit pitävät valoilmiötä luonnollisesti huijauksena, jonka takana on lasertekniikkaa. Mikä on luonnollinen selitys ?
http://www.youtube.com/watch?v=m7UHX__2dNk

29

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agwherpesmoä

      Tarkoittaako tuo nyt sitä, että koptit ovatkin niitä oikeauskoisia? Eihä Neitsyt hellareille tai ev. luteille ilmesty.

      • kouluhai

        Miksiköhän nämä videot oudoista ilmiöistä on otettu aina aivan paskalla kameralla?


      • >>>Tarkoittaako tuo nyt sitä, että koptit ovatkin niitä oikeauskoisia? Eihä Neitsyt hellareille tai ev. luteille ilmesty.


      • xczkuppalöo
        kouluhai kirjoitti:

        Miksiköhän nämä videot oudoista ilmiöistä on otettu aina aivan paskalla kameralla?

        Vaikka hihhulilla olisi hyvä kamera, se pistää säädöt paskimmalle mahdolliselle että näkyisi vain outoja valoja keskellä sumua. Sitten hihhuli voi väittää videolla näkyvää miksi huvittaa.


      • eaxtippurilmö
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>Tarkoittaako tuo nyt sitä, että koptit ovatkin niitä oikeauskoisia? Eihä Neitsyt hellareille tai ev. luteille ilmesty.

        Kadun*nainen ei ole oikea kristitty kun se uskoo näitä juttuja?
        Montako teitä oikeassa uskossa olevia kristittyjä olikaan?


      • on totuus
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>Tarkoittaako tuo nyt sitä, että koptit ovatkin niitä oikeauskoisia? Eihä Neitsyt hellareille tai ev. luteille ilmesty.

        Katolinen kirkko väittää, että Neitsyt Maria toimii maan päällä. Pyhä Äiti on suuri esirukoilijamme Äitinsä pyynnöstä jeesus teki ensimmäisen ihmeteon. Katolinen kirkko on oikea äitikirkkomme. Sinä Jumalanhullu olet nähtävästi haksahtanut näihin amerikkalähtöisiin lahkoihin, Toronton nauruherätyksiin, sun muihin. Palaa takaisin ätikrkon helmaan ystäväni !


      • on totuus kirjoitti:

        Katolinen kirkko väittää, että Neitsyt Maria toimii maan päällä. Pyhä Äiti on suuri esirukoilijamme Äitinsä pyynnöstä jeesus teki ensimmäisen ihmeteon. Katolinen kirkko on oikea äitikirkkomme. Sinä Jumalanhullu olet nähtävästi haksahtanut näihin amerikkalähtöisiin lahkoihin, Toronton nauruherätyksiin, sun muihin. Palaa takaisin ätikrkon helmaan ystäväni !

        >>>>Katolinen kirkko väittää, että Neitsyt Maria toimii maan päällä.>Pyhä Äiti on suuri esirukoilijamme Äitinsä pyynnöstä jeesus teki ensimmäisen ihmeteon. Katolinen kirkko on oikea äitikirkkomme.>>>

        - kirkot ovat haksahtaneet pois totuudesta, useimmat.

        >>>Sinä Jumalanhullu olet nähtävästi haksahtanut näihin amerikkalähtöisiin lahkoihin, Toronton nauruherätyksiin, sun muihin. Palaa takaisin ätikrkon helmaan ystäväni !


      • ei yksi
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Katolinen kirkko väittää, että Neitsyt Maria toimii maan päällä.>Pyhä Äiti on suuri esirukoilijamme Äitinsä pyynnöstä jeesus teki ensimmäisen ihmeteon. Katolinen kirkko on oikea äitikirkkomme.>>>

        - kirkot ovat haksahtaneet pois totuudesta, useimmat.

        >>>Sinä Jumalanhullu olet nähtävästi haksahtanut näihin amerikkalähtöisiin lahkoihin, Toronton nauruherätyksiin, sun muihin. Palaa takaisin ätikrkon helmaan ystäväni !

        olisivat yhtä," rukoili Jeesus. Pysyisivät yhdessä, opissa ja totuudessa. Soolo- opissako ?


    • naapurisi

      Näytti kyllä ihan naapurin Pirkolta. Miten tunnistetaan Neitsyt Maria? Onko valokuvaa, että voisin vertailla?

      • kadun*nainen

        http://www.youtube.com/watch?v=ATDmLuDQYRM&feature=related

        Valo-olentoa kuvaillaan: päällään puhtaan valkoinen vaate ( ¨kylpytakki¨ )ja royalin-sininen vyö.
        Paikalla oli myös ammattikuvaajia ja toimittajia, eli parempilaatuista videomateriaalia on olemassa, mutta
        ed. clipistä on poistettu itse ilmestyksen kuvaus ja tyydytty yleisön kuvaamiseen. Kameroita on täytynyt olla
        sadoittain paikalla ja kuvat ovat luonnollisesti kallista omaisuutta ilmaiseksi luovutettavaksi.


      • dxqklamydiaåmk
        kadun*nainen kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=ATDmLuDQYRM&feature=related

        Valo-olentoa kuvaillaan: päällään puhtaan valkoinen vaate ( ¨kylpytakki¨ )ja royalin-sininen vyö.
        Paikalla oli myös ammattikuvaajia ja toimittajia, eli parempilaatuista videomateriaalia on olemassa, mutta
        ed. clipistä on poistettu itse ilmestyksen kuvaus ja tyydytty yleisön kuvaamiseen. Kameroita on täytynyt olla
        sadoittain paikalla ja kuvat ovat luonnollisesti kallista omaisuutta ilmaiseksi luovutettavaksi.

        "kuvat ovat luonnollisesti kallista omaisuutta ilmaiseksi luovutettavaksi."
        Eikö usko parannakaan ahneudesta?


    • Olisiko mahdollista, että kyseessä onkin silmänkääntötemppu?

      Vastaavia ilmestyksiä on toteutettu jo 1800 -luvulla.

      Homma hoituu niin, että asetetaan lasilevy tai pleksi noin 45 asteen kulmaan. Katolla makaa henkilö tummalla alustalla vaaleissa vaatteissa. Kun henkilö valaistaan kirkkaalla valolla, hänen kuvansa heijastuu lasilevyyn ja yleisö näkee madonnan! Kun valo sammutetaan, hahmo katoaa.

      Luonnontieteellisessä museossa on toteutettu samalla tekniikalla parin elukan taianomainen kesä/talviturkin vaihto. Käykääpä katsomassa.

      Pankaapa merkille videossa ajoittain hahmon ympärillä oleva nelikulmainen valokehys.

      Toivottavasti en pilannut kenenkään illuusiota yliluonnollisesta.

      • Joh 14:6

        Olen ollut väärässä koko elämäni, taidanpa kääntyä koptelaiseksi saman tien, pyhä maria on näyttänyt minulle tien, luterilaisuus ja eurooppalainen kristinusko voi suksia helvettiin!!!!!


    • ufot tulleee!

      Ihan selvä humanoidi kuvattu ja sinä väität sitä joksikin mariaksi!!

      • kadun*nainen

        Empä oikeastaan väitä mitään muuta kuin, että Egypti on salaperäinen maa ja kyseessä on
        hämmästyttävä tapahtuma. Koptilaiset ovat omineet oman selitysmallinsa, jota sitten levitetään.
        Skeptikko voi pitää pojan viikareiden pilana ja osa uskovista pahoina henkinä. Kaikki mikä menee
        oman käsityskyvyn yli pyritään kuitenkin jotenkin ratkaisemaan.


      • kadun*nainen kirjoitti:

        Empä oikeastaan väitä mitään muuta kuin, että Egypti on salaperäinen maa ja kyseessä on
        hämmästyttävä tapahtuma. Koptilaiset ovat omineet oman selitysmallinsa, jota sitten levitetään.
        Skeptikko voi pitää pojan viikareiden pilana ja osa uskovista pahoina henkinä. Kaikki mikä menee
        oman käsityskyvyn yli pyritään kuitenkin jotenkin ratkaisemaan.

        Miksi minä en ole kuullut tuosta mitään? Onko muita linkkejä kuin tuo tuubivideo? heh jos tuo olisi totta niin kai siitä nyt kohistaisiin ympäri maailmaa.


      • kadun*nainen
        missxcessive kirjoitti:

        Miksi minä en ole kuullut tuosta mitään? Onko muita linkkejä kuin tuo tuubivideo? heh jos tuo olisi totta niin kai siitä nyt kohistaisiin ympäri maailmaa.

        Uskontoihin liittyvät ihmeet eivät ole uutisaiheita, koska ne herättäisivät levottomuutta.
        Ko. tapauksesta on paljonkin juttua netissä, jos arabian kieli sujuisi, mutta kun ei oikein suju.


      • Kössönöm
        kadun*nainen kirjoitti:

        Uskontoihin liittyvät ihmeet eivät ole uutisaiheita, koska ne herättäisivät levottomuutta.
        Ko. tapauksesta on paljonkin juttua netissä, jos arabian kieli sujuisi, mutta kun ei oikein suju.

        "Uskontoihin liittyvät ihmeet eivät ole uutisaiheita, koska ne herättäisivät levottomuutta."

        - Ihanko niistä ollaan hiljaa sen takia, etteivät ihmiset pelästyisi? :)))))


    • Kössönöm

      mutta sinä tietysti uskot, että joku kimuli on ilmestynyt koptilaisille.

      • kadun*nainen

      • Kössönöm
        kadun*nainen kirjoitti:

        Keskustelun teema:
        http://www.youtube.com/watch?v=QY9UNRaEC4Y&NR=1

        Koptilaisten kupoliin pölähti kimuli. Kössö puuttuu joukosta syväanalyysien kanssa.

        sinä siis ymmärrät tuota allillahahlallaa-kieltä?


    • en ymmärrä

      En itse ymmärrä mitään Neitsyt marian palvontaa, hänhän ei ollut mikään Jumala vaan aivan tavallinen ihminen, jonka Jumala valitsi synnyttämään Jeesuksen maan päälle. Arvostuksen ymmärrän kyllä vielä, mutta leijuminen ja pyörintä katolle ihmisten tuijotellessa on selvä temppu, olipa se tehty miten tahansa.

      • kadun*nainen

        Neitsyn Marian palvonta on katolisessa kulttuurissa henki ja elämä. Uskonnoissa palvonnan kohteiden
        painoarvo vaihtelee, esim. Fatiman ilmestys Portugalissa toi kokonaan uutta verta katoliseen
        maailmaan. Temppujen tekeminen ei kuulu uskovan elämään varsinkaan kirkon päällä.


      • kadun*nainen kirjoitti:

        Neitsyn Marian palvonta on katolisessa kulttuurissa henki ja elämä. Uskonnoissa palvonnan kohteiden
        painoarvo vaihtelee, esim. Fatiman ilmestys Portugalissa toi kokonaan uutta verta katoliseen
        maailmaan. Temppujen tekeminen ei kuulu uskovan elämään varsinkaan kirkon päällä.

        Entäpä jos tempun tekijä onkin vain nimellisesti uskovainen ja haluaa vetää uskovaisten laumaa kuin pässejä narussa haluamaansa suuntaan?


      • kadun*nainen
        Phoebus kirjoitti:

        Entäpä jos tempun tekijä onkin vain nimellisesti uskovainen ja haluaa vetää uskovaisten laumaa kuin pässejä narussa haluamaansa suuntaan?

        Jos asian haluaa kiertää, voihan sitä keksiä mitä mielikuvituksekkaampia asioita, ilman rajaa.
        Kaikista skeptisin osasto ihmisistä marssii raskaassa ennakkoluujojen painolastissa, josta on maalaisjärki
        haihtunut tuuleen, eli suhteellisuudentaju on jo pettänyt. Hyvää työpäivää !


      • kadun*nainen kirjoitti:

        Jos asian haluaa kiertää, voihan sitä keksiä mitä mielikuvituksekkaampia asioita, ilman rajaa.
        Kaikista skeptisin osasto ihmisistä marssii raskaassa ennakkoluujojen painolastissa, josta on maalaisjärki
        haihtunut tuuleen, eli suhteellisuudentaju on jo pettänyt. Hyvää työpäivää !

        Ymmärsinköhän nyt oikein?

        >>Jos asian haluaa kiertää, voihan sitä keksiä mitä mielikuvituksekkaampia asioita, ilman rajaa.
        Kaikista skeptisin osasto ihmisistä marssii raskaassa ennakkoluujojen painolastissa, josta on maalaisjärki haihtunut tuuleen, eli suhteellisuudentaju on jo pettänyt.


      • kadun*nainen
        Phoebus kirjoitti:

        Ymmärsinköhän nyt oikein?

        >>Jos asian haluaa kiertää, voihan sitä keksiä mitä mielikuvituksekkaampia asioita, ilman rajaa.
        Kaikista skeptisin osasto ihmisistä marssii raskaassa ennakkoluujojen painolastissa, josta on maalaisjärki haihtunut tuuleen, eli suhteellisuudentaju on jo pettänyt.

        Ilmestyksiä ja outoja asioita, esineitä, on niin vilkkaasti taivahalla että olen
        kokonaan lakannut etsimästä luonnollisia selityksiä, koska niitä ei ole.
        t. Äimän kä'ki ry.


    • Kössönöm

      Tarinan mukaan monen lapsen äiti.

    • Ortopeedix

      Oli niin luotettavan näköistä aineistoa.

      Nyt se on siis todistettu! Koptilaisuus oli se oikea vaihtoehto. He pääsevät taivaaseen ja muut menevät helvettiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe