kenen tahansa julkkiksen vartalon niin kenen ottaisit?
(ps. mua ei saa mainita :D:D )
Jos saisit valita
14
186
Vastaukset
ellei jollakulla ole samankaltaista vartaloa mitä minulla.
Jessica Alban bodyn. Mielellään heti sitten, kiitos :)
http://www.imagazine.net/pictures/jessica_alba/jessica_alba2.jpg- zisel
tollanen kroppa niin menisitkö ottaa napakorun?
zisel kirjoitti:
tollanen kroppa niin menisitkö ottaa napakorun?
Olenhan mä ottanut nykyiselläkin kropalla, joten miksen sitten tuolla paremmalla :)
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Olenhan mä ottanut nykyiselläkin kropalla, joten miksen sitten tuolla paremmalla :)
selluliittia? Tarkotus ei ole tungetella mutta mulla on! Ja mulla ei pitäis olla kun mulla on pienet tissit! Siis kun puristan reiden yläosaa niin siinä on selvästi sellaria.
Se sun poika - vieläkö se on sen tytön kanssa? zisel kirjoitti:
selluliittia? Tarkotus ei ole tungetella mutta mulla on! Ja mulla ei pitäis olla kun mulla on pienet tissit! Siis kun puristan reiden yläosaa niin siinä on selvästi sellaria.
Se sun poika - vieläkö se on sen tytön kanssa?Tai oikeestaan ollenkaan tällä hetkellä. Sekin on aineenvaihduntahäiriö, ja tulee ja menee mutta ikinä sitä ei mulla ole paljoa ollut.
Kyllä ne vielä yhdessä asuu. Mä alan odotteleen kohta jo lapsenlapsia :)Mitä kauheeta siinä on??? Mä tykkään vauvoista ja noi, jotka voi palauttaa vanhemmilleen heti kun väsähtää, on kaikkein parhaimpia :) Mun äiti tuli 40v mummoksi ja samaa odottelen jo itekkin.
En mä vielä ole.. eikä edes kuulemma ole tulossa mutta kai ne nyt joskus..
- vänksy
kenellä kaikilla julkkisnaisilla on silikonirinnat ja kenellä ei. Mä ottaisin semmosen julkkisnaisen kropan, jolla on b-c kupin aidot omat rinnat ja hyvä perse. Ei anorektisen laiha, vaan mielummin 10kg siihen päälle. Niin, että on lantiota ja persettäkin.
- Tarzanin
tai siis sen näyttelijän tai Janen, sen Maureen O'Sullivanin:
http://www.pictureshowman.com/images/O'Sullivan_Jane.jpg - kekkosen jos
saisi...
tietysti,veistosmaisen lihaksikkaan miesvartalon,kuin antiiikin kreikan jumala
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.644830Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2643673Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2753373Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143280Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332546Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271618- 1051590
- 1721231
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA841130Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341021