Moi jälleen!

Minä se vain jaksan.

palstalla on ollut nyt sheriffi parisen viikkoa ja vastausten määrä sen kuin vähenee. Tietenkin hän kipin kapin poistelee täälä viestejä ja ne ei sitten komista ja palstan suosittavuusjärjestystä. Vastailin jälleen melko moneen viestiin, joten olen ethnyt osani että pärjäisitte kilvassa hyvin.
Ei ateisteilla ole enää kirjoiteltavaa.

8

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonolaatuisella palstalla ei tehdä mitään, mieluummin hieman järkeä niihin viesteihin ja pysytään paremmin asiassa. Sheriffi on hoitanut hommansa ihan hyvin, tämä palsta on nyt asiallisempi kuin ennen.

      • Kiitoksia Sheriffille palstan siistimisestä minunkin puolestani.

        Ei ole mitään järkeä yrittää top 10 listalle, jos kirjoituksissa ei ole mitään asiaa.


      • Asiallisuus valttia!
        Phoebus kirjoitti:

        Kiitoksia Sheriffille palstan siistimisestä minunkin puolestani.

        Ei ole mitään järkeä yrittää top 10 listalle, jos kirjoituksissa ei ole mitään asiaa.

        muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!


      • Asiallisuus valttia!
        Asiallisuus valttia! kirjoitti:

        muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!

        Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.


      • Kökkö!
        Asiallisuus valttia! kirjoitti:

        Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.

        Samaa mietin. En kyllä ole nähnyt häneltä ainoatakaan viestiä.

        Olisko hän normaal tyhm uskovainen joka ei osaa kirjoittaa Jeeus oikein?


      • Asiallisuus valttia! kirjoitti:

        muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!

        Tämä palsta ei pääse etusivun kärkikymmenikköön vaikka se osallistujamäärän takia sinne kuuluisi.


      • mutta on tylsää
        Asiallisuus valttia! kirjoitti:

        Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.

        Koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin usko.


      • mutta on ikävää
        mutta on tylsää kirjoitti:

        Koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin usko.

        koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin järki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe