palstalla on ollut nyt sheriffi parisen viikkoa ja vastausten määrä sen kuin vähenee. Tietenkin hän kipin kapin poistelee täälä viestejä ja ne ei sitten komista ja palstan suosittavuusjärjestystä. Vastailin jälleen melko moneen viestiin, joten olen ethnyt osani että pärjäisitte kilvassa hyvin.
Ei ateisteilla ole enää kirjoiteltavaa.
Moi jälleen!
8
153
Vastaukset
Huonolaatuisella palstalla ei tehdä mitään, mieluummin hieman järkeä niihin viesteihin ja pysytään paremmin asiassa. Sheriffi on hoitanut hommansa ihan hyvin, tämä palsta on nyt asiallisempi kuin ennen.
Kiitoksia Sheriffille palstan siistimisestä minunkin puolestani.
Ei ole mitään järkeä yrittää top 10 listalle, jos kirjoituksissa ei ole mitään asiaa.- Asiallisuus valttia!
Phoebus kirjoitti:
Kiitoksia Sheriffille palstan siistimisestä minunkin puolestani.
Ei ole mitään järkeä yrittää top 10 listalle, jos kirjoituksissa ei ole mitään asiaa.muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!
- Asiallisuus valttia!
Asiallisuus valttia! kirjoitti:
muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!
Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.
- Kökkö!
Asiallisuus valttia! kirjoitti:
Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.
Samaa mietin. En kyllä ole nähnyt häneltä ainoatakaan viestiä.
Olisko hän normaal tyhm uskovainen joka ei osaa kirjoittaa Jeeus oikein? Asiallisuus valttia! kirjoitti:
muutamalle on juttu sinänsä, kunhan vain palsta komeilee kärkilukemissa sonnalla millä tahansa!
Tämä palsta ei pääse etusivun kärkikymmenikköön vaikka se osallistujamäärän takia sinne kuuluisi.
- mutta on tylsää
Asiallisuus valttia! kirjoitti:
Aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta kirjoittajasta! Onko nimimekki "Minä se vain jaksan." koskaan kirjoittanut asiallista viestiä? Taitaa olla tyypillinen Jeesus-roskan mainostaja.
Koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin usko.
- mutta on ikävää
mutta on tylsää kirjoitti:
Koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin usko.
koska sinulla itselläsi ei sellaista ole kuin järki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384