saada seksiä tänäviikonloppuna? :) Mä saaaaaaaan!! :D
Sitäennen aion tehdä kanakeiton josta kukaan ei voi olla tykkäämättä - on nimittäin viimesenpäälle hyvää eikä se ole mitään tavallista soppaa. Oon reseptin antanutkin palstan ulkopuolelle muutamalle :)
Aiotteko
36
279
Vastaukset
- salapoliiti.
aivan niin...
- zisel
mulla on kirpelan kanssa treffit :) Mites sun seksin saanti? Taitaa olla... tota.... aika todennäköstä, vai mitä? :D
- salapoliiti.
zisel kirjoitti:
mulla on kirpelan kanssa treffit :) Mites sun seksin saanti? Taitaa olla... tota.... aika todennäköstä, vai mitä? :D
Virkavallan edustajana en voi kertoa yksityisasioistani palstalla.
- vinkuja
sillon ku haluun. En oo viel päättäny, haluunko viikonloppuna. Kanakeitto kuulostaa hyvälle. Kerro siitä?
- zisel
sitten hyvin asiat :) Sulla on ilmeisesti kans vakihoitoja?
Jeeeee, joku halus tietää mun kanakeitosta vihdoin! :D No se on tässä:
1,5 L vettä
1 tl suolaa
0,5 dl pitkää riisiä
1 punanen paprika
1 vihreä paprika
1 sipuli
0,5 kesäkurpitsaa
2 rkl kasviöljyä
1 tl currya
0,5 tl basilikaa
0,5 tl meiramia
1-2 valkosipulin kynttä
300g marinoituja broilersuikaleita
1 dl pakastemaissia
1 rasia (170g) maustettua tuorejuustoa
Kannattaa alottaa sillä että ruskistaa ensin broiler-suikaleet ja laittaa ne jäähtyy lautaselle - on kivempi leikata ne ihan pieniksi paloiksi kun ei näpit pala. Sitten vesi, suola ja riisit 10 minuutiks kiehuu kattilaan. Suikaloidaan paprikat, kesäkurpitsa ja sipuli (mä en laita tänään valkosipulia koska en saa sitä leikattua niin pieneks ettei yks sellanen valkosipuli köntti aina sattuis jossain kohtaa keittoa suuhun - mieluummin sitten valkosipulijauhetta suosittelisin). Kuumennetaan kasviöljy isossa pannussa tai kattilassa ja laitetaan kasvikset sinne ja käännellään niitä välillä. 5 minuuttia kypsytellään. Sitten kaadetaan kasvikset riisikattilaan. Broileri ja maissi perään. Viimeseksi tuorejuusto (mä oon käyttänyt ruohosipulin makusta) ja annetaan hautua jotain 5min.
Niitten kasvisten joukkoon kun niitä kypsytetään pitää laittaa mausteet. Mä en ton ohjeen mausteita ole käyttänyt paitsi currya. Laitan aromisuolaa ja sitä.
- antry
antaisitko mullekkin
- zisel
laitoin :)
Seksiä enemmän kuin huvittaisi, mutta nyt ei huvita yhtään, joten skippaan saamiset tältäkin viikonlopulta.
Mä voin helposti olla tykkäämättä kanakeitosta, ei tarvi edes maistaa :)- zisel
se tietysti olla noinkin päin :) Toi mun kanakeitto onkin ihan älyttömän hyvää! :D
zisel kirjoitti:
se tietysti olla noinkin päin :) Toi mun kanakeitto onkin ihan älyttömän hyvää! :D
Ei se ole edes vaikeeta.
Noh, jos tykkää kanakeitosta, niin voi hyvinkin olla hyvää. Jos taas ei tykkää alunperinkään kanakeitoista, niin mikään ei auta.
Mä otin jo varaslähdön, ja kävin eillen ikäänkuin vieraissa, vaikka mä tunnen sen gimman ihan hyvin. Ai kanakeittoo, varmaan sika hyvää :D Mä luulen, että mä teen jonkun kana riisi zydemin.
- zisel
pakko tulla sitten leuhkii :P Mä alotan ensviikolla jo keskiviikkona :D
zisel kirjoitti:
pakko tulla sitten leuhkii :P Mä alotan ensviikolla jo keskiviikkona :D
paras päivä aloittaa "tommonen" viikonloppu. Mä en muuten ikinä syö kanakeittoo jos oon menossa vaikka uimarannalle, koska sillä on ainakin muhun sellainen kiusallinen vaikutus, tiedätsä.
meil on viikonlopun yli talo täynnä vieraita.
- zisel
appivanhemmat tulossa ja ne nukkuu seinän takana makkarista? :)
- ?
päivänpolttavan kysymyksen ratkaistua iisisti vai pitikö siitä oikein vääntää :)
Ei ainakaan tällä hetkellä pahemmin kiinnosta.
- zisel
sitten edes kanakeittoo :D
- zisel
sen ajan murhe :D
- SULLE::::::!!!!!
.
ja kanakeitto
. - Serpico
No en todellakaan aio :D
- Serpico
Vkl kiinni töissä ja tällaiset jutskat ei kuulu toimenkuvaan. :)
Aionko? - En
Saanko? - Tuskin
Kanakeitto on kannibalismia.
Sain ystävältä kirjeen ja olen helvetin tyytyväinen juuri nyt :D- zisel
syökää sikaa! :D
Jaa mikä kirje? :) zisel kirjoitti:
syökää sikaa! :D
Jaa mikä kirje? :)Ihan sähköposti, mutta ihminen ja viesti ja sen sisältö on niin mieluisa että tää on tyytyväinen viikon. Tiedätkö kun on sellaisia ihmisiä jotka on niinku just sellasia jotka on kuin räätälöityjä itselle, eikä niiden suhteen oo mitään "epäselvää" ja heidän kanssaan toimiminen toimii hyvin ja kaikki ongelmatkin muuttuu aina parhain päin? Tää on sellainen. Se selvis tänään.
- zisel
Kukkomies kirjoitti:
Ihan sähköposti, mutta ihminen ja viesti ja sen sisältö on niin mieluisa että tää on tyytyväinen viikon. Tiedätkö kun on sellaisia ihmisiä jotka on niinku just sellasia jotka on kuin räätälöityjä itselle, eikä niiden suhteen oo mitään "epäselvää" ja heidän kanssaan toimiminen toimii hyvin ja kaikki ongelmatkin muuttuu aina parhain päin? Tää on sellainen. Se selvis tänään.
Onnea vaan.
seksiä kellekään tulevana viikonloppuna. Joku tullee jäämään siis puutteeseen, surku :D
- zisel
Tarkotit varmaan vaimoa? :)
- pwaegh
vittu tota sossulutkan elämää!
- scale
olisi meininki, että pitäisi viikonloppunakin saada, mutta kanakeittoa en saa, koska en viitti viikonloppuna sitä pykätä (oon taas lauantain ja sunnuntain viikonloppuleski).
Mulla on melkein samanlainen resepti, mutta käytän nesteenä murskattua tomaattia. - seksi ja
sen saatavuus on niin suuri selviö, ettei siitä mitään uutista viitti tehä, joten mun ei tartte sitä enempää kommentoida. Naisillekin se on niin selviö, ettei luulis sen olevan kovinkaan suuri juttu. Jos joku nainen ei saa vaik haluis, se on uutinen
- ...
EN, ei kiinnosta ! :D
- käteni
laskien vannon:
Saan.
Paprikainen chicken-soup ei olisi pahitteeksi, pakkasen parhaillaan pannessa. - MMies
NIIN!
HAHA!:D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251058Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82972Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753