Jumlan mentävä aukko

Jeesus on sydämen He

Ranskalainen matemaatikkoja filosofi oli viisas mies. Hän ymmärsi tosiasian, että jumlalattoman sisimmässä on tyhjä aukko Jumalan paikalla. Tämä aukko umpeutuu vain Jeesuksessa Kristuksessa. Ei atismi riitä sitä täyttämään!

26

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurkistin sisääni. Ei aukkoa.

      T. Jumalaton

      • iho on hyvä!

        senkään sisällä ei ole yhtään mitään.


    • Totuus ei ole muuttu

      varmaan hoksasit, oli tämä aikansa nero!

    • iknownow

      Ilmeisesti myös sinulla on Jumalan kokoinen aukko sisimmässäsi, kun et usko Lentävän Spagettihirviöön. Olet harhateillä jesuxen tiellä...

      • ja hirviö?

        Yrititkö jotenkin kääntää sitä spagettiannostasi siinä kattilassa, niinkuin lettuja vai miten onnistuit saamaan sen lentämään?


      • iknownow
        ja hirviö? kirjoitti:

        Yrititkö jotenkin kääntää sitä spagettiannostasi siinä kattilassa, niinkuin lettuja vai miten onnistuit saamaan sen lentämään?

        Sinun ei tule pilkkaaman suurta Jumalaa, lentävää spagettihirviötä, koska Hänen kaikkivaltiutensa on ääretön. Hyväksy ja syö hänen ruumiillinen, spagettinen olomuotonsa ja valaistu!

        http://rookery2.worth1000.com/storagev12/892000/892427_725c_625x1000.jpg


      • ja hirviö ?
        ja hirviö? kirjoitti:

        Yrititkö jotenkin kääntää sitä spagettiannostasi siinä kattilassa, niinkuin lettuja vai miten onnistuit saamaan sen lentämään?

        Aloittaja puhuu Jumla-Jumalasta ei Raamatun paskakattilasta.


    • hihhulihihhiii

      Jumla on yksi Nepalin maakunnista. Miksi sinä aina höpötät tästä Karnalin alueeseen
      kuuluvasta Nepalin maakunnasta? Jumlan pinta-ala on 2,531 km² , eli Jumlan mentävä
      aukko on siis sen kokoinen?

      http://en.wikipedia.org/wiki/Jumla_District

      Atismi taas on Tenereffalla toimiva epämääräinen firma (kommandiittiyhtiö).

      http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=es&u=http://www.einforma.com/servlet/app/prod/DATOS_DE/EMPRESA/ATISMI-S.L.-C_QjM4N...


      Pitäisiköhän sinun opetella edes suomen kielen alkeet, ennen kuin "kirjoitat" tänne??

      • Ei yksin aukko

        vaan siellä on myöskin kaipuuntunne..Jumalan asettama taivaskaipuu.
        Ensimmäiset ihmiset menettivät yhteyden Luojaan ja sen seurauksena
        me kaikki kaipaamme sitä, parempaa.


      • Ei yksin aukko kirjoitti:

        vaan siellä on myöskin kaipuuntunne..Jumalan asettama taivaskaipuu.
        Ensimmäiset ihmiset menettivät yhteyden Luojaan ja sen seurauksena
        me kaikki kaipaamme sitä, parempaa.

        Sori vaan. Ei ole aukkoa eikä kaipausta tässä osoitteessa.

        Elämä on ihan hienoa näin omana itsenäni ilman jumalia.

        Suosittelen muillekin.


      • tiedätkös miksi?

        Bermuudan kolmioon ei kantsi lähteä laivalla eikä soutuveneelläkään...?


      • nimi merkitön
        tiedätkös miksi? kirjoitti:

        Bermuudan kolmioon ei kantsi lähteä laivalla eikä soutuveneelläkään...?

        Tiesitkö että väitteestäsi huolimatta Bermudan kolmion alueella on päivittäin erittäin vilkas laiva-
        ja lentoliikenne, eikä siellä katoa tilostollisesti sen enempää koneita tai laivoja kuin muuallakaan.

        Jos sinne ei siis kannata lähteä, niin miksi tuhannet alukset sitten lähtevät sinne vuosittain?
        Eikä niille tapahdu yhtään mitään.

        Ei aina kannata uskoa kaikkea taikauskoista höpinää mitä on jostain kuullut.

        http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa;jsessionid=55D868E1AF996FD17B7DB8652A09D91A.forums2?threadID=205514&messageID=3830897...

        http://www.skepdic.com/bermuda.html

        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8248334.stm


    • Ei yksin aukko

      Haista aloittaja paska.

      Atismi, eli ATI-näytönohjaimen omistaminen ei ole synti.
      Jeesus on sydämen He
      Vedä sinä Nvidia PELLE käteesi, Jeesus on sydämen He

      Tarkoitatko HE lyhenteellä High EXplosive, niinkuin ammuksissa?

      Jeesus-räjähde ja sydän ei tosiaan sovi yhteen.

      Lakkaa haukkumasta ATI-näytönkortin omistajia, ja hajoa Nvidiasi laatuongelmiin

      • Rompix

        ATI ftw!


    • kofas

      JUMLA JUMLA JUMLA

      Jumla on äijä

      JUMLA

    • pepe57,

      Uskontojen kulta-aikaa oli 1800-luku. Jos sairastui, oli tehnyt syntiä. Sitten rukoiltiin ja jos parani oli se jumalan ansiota. Jos taas kuoli, oli se jumalan tahto. Ei ollut tietoa oikein mistään ja tuon aukon täytti kulloinenkinuskonto. Tänä päivänä lääkäri antibiootti on tilastollisesti verraten parempi kuin 1'000'000 uskovaa polvirukouksessa jos on tauti iskenyt. Eli lääketiede parantaa mutta rukoukset on ajan tuhlausta.

      • ja helemat paukkuu

        se oli vain lause jossain mainoksessa, jossa mummeli paukutteli helmojaan.


    • "Ranskalainen matemaatikkoja filosofi oli viisas mies."

      Ketä mahdat tarkoittaa? Olikos tuolla miehellä perusteluita?

    • kirjoitin tästä joulun aikaan niin kauniin saarnankin tänne, mutta se poistettiin. Kirjoitin, että ihminen on kuin piparitaikina, josta on syntiinlankeemuksessa otettu Jumalan ("Jumlan") muotoinen pipari ja viety uuniin paistumaan. Sen jälkeen jäljelle jäänyt piparitaikinan riekale nyyhkyttää alati tuon pois viedyn palan perään ja voi että, kaikki on pilalla. Kyllä tämä on vastaansanomaton peruste sille, että kaikkien pitää heti kääntyä uskovaisiksi. Sillä katso, silloin saat takaisin menetetyn Jumla-piparisi! Hallepaluijjaa!

    • ++++++++++

      Kenestä puhut? Pascalista? Henkilöstä jonka henkilökohtainen kokemus ei kelpaa todisteeksi kenellekkään muulle.

      Jos niin, niin yritätkö käyttää toimimatonta Pascalin vaaka?

      • åiq

        Kyllä se Jumalan mentävä aukkokin on olemassa: Torinon käärinliinassa. Se on kuulemma aito.


      • +++++++++++
        åiq kirjoitti:

        Kyllä se Jumalan mentävä aukkokin on olemassa: Torinon käärinliinassa. Se on kuulemma aito.

        Okei sanotaan, että se on aito.

        Mitä pitäisi sitten tehdä?

        Kelpaako se, että tunnustan jumalan olemasaolon vai halutteko vielä että palvon sitä?


      • Valitsin itse taivaa
        +++++++++++ kirjoitti:

        Okei sanotaan, että se on aito.

        Mitä pitäisi sitten tehdä?

        Kelpaako se, että tunnustan jumalan olemasaolon vai halutteko vielä että palvon sitä?

        itse tahdot. Jumala ei pakota ketään taivaaseen!


      • åiq
        åiq kirjoitti:

        Kyllä se Jumalan mentävä aukkokin on olemassa: Torinon käärinliinassa. Se on kuulemma aito.

        Aloittja puhui Jumlan aukosta, se on ainakin totta.


      • åiq
        Valitsin itse taivaa kirjoitti:

        itse tahdot. Jumala ei pakota ketään taivaaseen!

        Lässyn lässyn. Jumla on parempi, kuten aloittaja sanoo.


      • ++++++++++
        Valitsin itse taivaa kirjoitti:

        itse tahdot. Jumala ei pakota ketään taivaaseen!

        Vai tarkoittaako toi sitä että jumalaa pitää myös palvoa.

        Kysyn vaan miksi Mitä se on tehnyt ansaitakseen palvonnan?

        Mitkä sen teot ovat niin hyviä, että sen pahat teot kumoutuvat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe