Ateisti on se joka voi sanoa: "Jumalaa ei ole olemassa"
Kuka on ateisti?
10
288
Vastaukset
Pieni korjaus: Ateisti on se, joka voi sanoa:" En usko jumalolentoihin."
- Rompix
Uskovainen kertoo henkilölle A jotakin jostain jumalasta.
Henkilö A on ateisti ja vastaa:
"Joo niin varmaan..."- näinsemenneee
ateisti vastaa:
"Olen yhteydettömässä tilassa.
Kelaaminen mahdotonta"
uskovainen: jumala on olemassa
missxcessive: ok... sulla on kivat kengät.Joskus on vähän vaikeaa hahmottaa, mitä kirjoittaja tarkoittaa käsitteellä -ateisti-.
Voitaisiinko sopia, että jokainen lukisi palstan alussa olevan määritelmän termille.
Jos kirjoittaja käyttää termiä -ateisti- se automaattisesti tarkoittaa palstan alun määritelmää.
Jos kirjoittaja tarkoittaa jotain muuta, niin täsmentäköön mitä mitä haluaa sanoa (esim. jumalankieltäjä, antikristitty tms).
Jooko?- Olet tyhjän päällä!
millä hän sen todistaa: tiede ei osaa sanoa juuta ei jaata helpommastaakaan asiasta, kuten kolesterolin ja eläinrasvojen osuudesta sydänkuolemiin. ;uitenkin suurin osa ihmiskuntaa uksoo ja uskovaisilla on paljon, miljardeja omakohtaisiakin todistuksia Jumalan toiminnasta elämässänsä. Millä sitten poloinen vähänkin yrittäisit todistella ateismisi todenperäisyyttä?
Tunnustat kyllä, tiede ei voi todistaa, mutta ei voi myös kumota Jumalan olemassaoloa.- paskavaris
kyllä tutkijat osaa sanoa ja se "emävale" eli tilasto.
mutta katsotaanpa...tämä herra teki margariinikulakkien kanssa uskonnon nota kova rasva tukkii kolesterolin muodossa verisuonet.
"100-vuotias Keys
Ancel Keys kuoli itse satavuotiaana, mutta jätti jälkeensä kyseenalaisen perinnön. Sadattuhannet ihmiset ympäri maailmaa kuolevat ennen aikojaan koska eläinrasva julistettiin pannaan, keinotekoiset rasvat valtasivat alaa, elintarvikkeisiin alettiin syytää sokeria ja lisäaineita mauttomuuden peittämiseksi ja diabeteksen, lihavuuden ja sydänsairauksien räjähdysmäinen kasvu ei vaan ota laantuakseen. Kenties jokin muu noista lukuisista tieteenaloista olisi ollut herra Keysille se parempi vaihtoehto - ja meille muille."
http://vhh-123.blogspot.com/search/label/ancel keys
mitäs sitten linkitetään? olisko tässä..http://www.prometheus.fi/terveys/kole.htm
mitäs ne lukeneet ja oppineet lääkärit?
"Eläinrasvojen käytöllä ei ole yhteyttä sydäntauteihin, väittää tammikuussa julkaistu amerikkalaistutkimus. Lundin yliopisto kertoi tämän kuun alussa, että voi nostaa veren rasva-arvoja huomattavasti vähemmän kuin kasviöljyt.
Samaan aikaan valtion ravitsemusneuvottelukunta neuvoo suosimaan kasvirasvalevitettä ja kasviöljyä. Mitä pitäisi uskoa? Vastaus riippuu siitä, kysyykö Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksesta vai yksittäisiltä lääkäreiltä.
Tampereella työskentelevä verisuonikirurgi Taija Somppi puhuu tyydyttyneiden rasvojen puolesta. Hän suosittelee voita leivän päälle.
– Aivot ovat rasvaa ja soluissa on tyydyttynyttä rasvaa, mutta nyt kun meidät on peloteltu tyydyttyneillä rasvoilla, niin ongelmat ovat lisääntyneet. Allergiat ja suolisto-oireet ovat lisääntyneet, Somppi sanoo.
– Kun ravinnossa on sopivassa suhteessa omega-3-rasvahappoja eli niin sanottuja hyviä rasvoja ja tyydyttynyttä rasvaa, niin suolisto- ja allergiaoireet ovat helpottuneet.
Sompin mukaan verisuonitautien riskiä kohottaa se, että ravinnossa on liian vähän omega-3-rasvahappoja, antioksidantteja ja liikaa sokeria.
Sompin mielestä takavuosien Pohjois-Karjala-projektista vedettiin liian pitkälle menevät johtopäätökset."
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/31013&ext=rss - Wäinä
paskavaris kirjoitti:
kyllä tutkijat osaa sanoa ja se "emävale" eli tilasto.
mutta katsotaanpa...tämä herra teki margariinikulakkien kanssa uskonnon nota kova rasva tukkii kolesterolin muodossa verisuonet.
"100-vuotias Keys
Ancel Keys kuoli itse satavuotiaana, mutta jätti jälkeensä kyseenalaisen perinnön. Sadattuhannet ihmiset ympäri maailmaa kuolevat ennen aikojaan koska eläinrasva julistettiin pannaan, keinotekoiset rasvat valtasivat alaa, elintarvikkeisiin alettiin syytää sokeria ja lisäaineita mauttomuuden peittämiseksi ja diabeteksen, lihavuuden ja sydänsairauksien räjähdysmäinen kasvu ei vaan ota laantuakseen. Kenties jokin muu noista lukuisista tieteenaloista olisi ollut herra Keysille se parempi vaihtoehto - ja meille muille."
http://vhh-123.blogspot.com/search/label/ancel keys
mitäs sitten linkitetään? olisko tässä..http://www.prometheus.fi/terveys/kole.htm
mitäs ne lukeneet ja oppineet lääkärit?
"Eläinrasvojen käytöllä ei ole yhteyttä sydäntauteihin, väittää tammikuussa julkaistu amerikkalaistutkimus. Lundin yliopisto kertoi tämän kuun alussa, että voi nostaa veren rasva-arvoja huomattavasti vähemmän kuin kasviöljyt.
Samaan aikaan valtion ravitsemusneuvottelukunta neuvoo suosimaan kasvirasvalevitettä ja kasviöljyä. Mitä pitäisi uskoa? Vastaus riippuu siitä, kysyykö Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksesta vai yksittäisiltä lääkäreiltä.
Tampereella työskentelevä verisuonikirurgi Taija Somppi puhuu tyydyttyneiden rasvojen puolesta. Hän suosittelee voita leivän päälle.
– Aivot ovat rasvaa ja soluissa on tyydyttynyttä rasvaa, mutta nyt kun meidät on peloteltu tyydyttyneillä rasvoilla, niin ongelmat ovat lisääntyneet. Allergiat ja suolisto-oireet ovat lisääntyneet, Somppi sanoo.
– Kun ravinnossa on sopivassa suhteessa omega-3-rasvahappoja eli niin sanottuja hyviä rasvoja ja tyydyttynyttä rasvaa, niin suolisto- ja allergiaoireet ovat helpottuneet.
Sompin mukaan verisuonitautien riskiä kohottaa se, että ravinnossa on liian vähän omega-3-rasvahappoja, antioksidantteja ja liikaa sokeria.
Sompin mielestä takavuosien Pohjois-Karjala-projektista vedettiin liian pitkälle menevät johtopäätökset."
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/31013&ext=rssSaattaapi olla jonkun lajin ateismia sun jutut.
Ja mikähän mahtoi olla tuon aloituksen tarkoitus, tahallinen ärsyttäminen vaiko tahaton tyhmyys?
Hyväsydämisinä kristittyinä uskovaiset tuskin haluavat ärsyttää ketään, joten kyseessä on pakko olla se toinen vaihtoehto.- Huulten höpinää
usein sanookin, mutta sisin eimoiseen myönny!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402