Ateismin vastainen todistusaineisto poistetaan...

AvatkaaSilmänne

Edellinen viestini joka sisälti kaksi yliluonnolliseen liittyvää pätkää Youtubesta poistettiin täältä ateismi-palstalta ja tämäkin viesti todennäköisesti poistetaan heti kun Whitewash tämän näkee. Miksiköhän? Siksi että teille ateisteille tekee pahaa nähdä jotakin joka kumoaa täysin teidän maailmankatsomuksenne. Ei ateismin paikkansapitämättömyys mihinkään siitä katoa vaikkia poistaisitte kaikki ateismin vastaiset todisteet koko palstalta. Pistän nyt tähän ne kaksi pätkää Youtubesta jotka tänne eilen laitoin:

Naisesta ajetaan demoni ulos suorassa radiolähetyksessä:
http://www.youtube.com/watch?v=EdRN4Tqj-Eo

Bob Larson vapauttaa Las Vegasissa suuren määrän henkivaltojen riivaamia ihmisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=EBEbio69VRQ

Mitä te ateistit kommentoitte näistä kahdesta pätkästä? Minun olisi kiva kuulla se. Ja tuossa nyt ei ole kuin kaksi pätkää, vaikka netistäkin löytää satoja ellei jopa tuhansia yliluonnollisen puolesta todistavia videoita. Eikö olisi jo aika hyväksyä että Jumala ja henkivallat ovat todellisia? Ihan niin kuin Raamatussakin sanotaan niin pakanat eivät usko vaikka omin silmin näkisivät.

19

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >> Edellinen viestini joka sisälti kaksi yliluonnolliseen liittyvää pätkää Youtubesta poistettiin täältä ateismi-palstalta ja tämäkin viesti todennäköisesti poistetaan heti kun Whitewash tämän näkee. Miksiköhän?

      • Kössönöm

        mitään mainintaa ei palstalle jää, että olet siirtänyt jonkun jutun. Jospa nyt vaan annat niiden olla täällä.


      • Kössönöm kirjoitti:

        mitään mainintaa ei palstalle jää, että olet siirtänyt jonkun jutun. Jospa nyt vaan annat niiden olla täällä.

        Teki niin tai näin niin joku valittaa. :)


      • Kössönöm
        Whitewash kirjoitti:

        Teki niin tai näin niin joku valittaa. :)

        et yksinkertaisesti jätä niitä tänne? Onko siitä muka jotain haittaa? Voisi verrata postin lähettämistä väärään osoitteeseen. Jos se on tänne tarkoitettu, niin mistä osaat hakea, jos se onkin lähetetty edelleen uuteen paikkaan.


      • Kössönöm kirjoitti:

        et yksinkertaisesti jätä niitä tänne? Onko siitä muka jotain haittaa? Voisi verrata postin lähettämistä väärään osoitteeseen. Jos se on tänne tarkoitettu, niin mistä osaat hakea, jos se onkin lähetetty edelleen uuteen paikkaan.

        >> et yksinkertaisesti jätä niitä tänne? Onko siitä muka jotain haittaa?


      • Kössönöm
        Whitewash kirjoitti:

        >> et yksinkertaisesti jätä niitä tänne? Onko siitä muka jotain haittaa?

        Anna olla täällä muut kuin häiriköinnit.

        En minä ainakaan osaa hakea joitain ketjuja mistään muualta. Miksi niitä ylipäätään pitää siirtää? Ei siinä mitään järkeä ole. Täällä, juuri tällä palstalla tutut ihmiset keskustelevat keskenään. Onko se muka niin pilkun tarkkaa mistä milloinkin keskustellaan?


    • Valitettavasti en ole yhtä herkkäuskoinen kuin avaaja, joten minä en usko.

      Olisi varmaan ihan kiva elää maailmassa, jossa tapahtuu ns. yliluonnollisia asioita, mutta haluaisin jotain kouriin tuntuvaa todistetta asiasta.

      Niitä odotellessa tyydyn tähän fysiikan lakien rajoittamaan/mahdollistamaan todellisuuteen.

      • AvatkaaSilmänne

        Kuule, tuo on uskovaisten kokous.

        Voisiko ylläpitäjä siirtää tuon viestin Helluntalaisuus-forumille, koska hehän pitävät kesäisin suuria lemuja. Voisi tuonkin kiihottaa Jeesusken suolen omia, poikia intte heteroita ja Jeesuksen Sorjia orjia


    • beenthere

      Onko oikein todistettu hyväksyttävästi, että näissä ihmisissä oli demoni ja suuri määrä henkivaltoja? Laitapa siitä tieteen hyväksymät todisteet, että näin voi käydä, niin ehkä käyn vilkaisemassa tuon sinun juttusi.

    • Kössönöm

      Joidenkin hihhuleiden tekemät demonstraatiotko?

      "tuossa nyt ei ole kuin kaksi pätkää, vaikka netistäkin löytää satoja ellei jopa tuhansia yliluonnollisen puolesta todistavia videoita. Eikö olisi jo aika hyväksyä että Jumala ja henkivallat ovat todellisia?"

      - Varmasti tätä hihhulipaskaa löytyy netistä vaikka kuinka paljon. Oletko kuullut sellaisesta asiasta, että ei olisi tarjontaa, jos ei olisi kysyntää. Sama pätee niin prostituutioon kuin hihhulismiinkin. Teitä kusetetaan ja rahastetaan noilla jutuilla, ettekä edes tajua tulleenne huijatuiksi.

    • +++++++++

      "Naisesta ajetaan demoni ulos suorassa radiolähetyksessä:
      http://www.youtube.com/watch?v=EdRN4Tqj-Eo"

      Jos toi olisi tapahtunut laboratoriossa, jossa tämä nainen on tutkittu ja todettu demonin riivaamaksi ja tapahtuman jälkeen oltaisiin tutkittu että demoni on todella poistunut tästä naisesta.

      Jos tilanne olisi ollut näin niin sitä olisi voinut pitää uskottavana. Mikä estää ihmisiä menemästä tämäntapaisiin testeihin?

      Sama myös seuraavaan tapahtumaan.

      "Eikö olisi jo aika hyväksyä että Jumala ja henkivallat ovat todellisia? Ihan niin kuin Raamatussakin sanotaan niin pakanat eivät usko vaikka omin silmin näkisivät."

      Ei, tämäntapaiset riivauksienpoistot ovat monta kertaa todettu huuhaaksi, kuten myös ihmeparantumiset.

    • pelkkää tyhjää

      Jos nuo tapahtumat olisivat olleet oikeita ja todellisia, niin niiden perusteella olisi voinut
      voittaa paljonkin rahaa, kymppitonnin Skepsikseltä ja miljoonan James Randin säätiöltä.

      Kumpaakaan palkintoa ei ole kukaan koskaan käynyt lunastamassa, vaikka mukamas
      yliluonnollista esitetään tapahtuneeksi jatkuvasti. Miksiköhän? Olisko kenties sellainen
      pikkkuriikkinen mutta ikävä tosiseikka, että kaikki todistettavat faktat puuttuvat aina?

      http://www.skepsis.fi/haaste/
      http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

      Ja tähän on ihan turha sönköttää ettei raha kiinnosta. Ensinnäkin ainahan sen rahan voi
      lahjoittaa kirkolle tai seurakunnalle tai syöpäsairaille lapsille tai Haitin avustuksiin yms.
      Lukemattomia hyviä avustuskohteita löytyy kyllä, vaikkei itseä raha kiinnostaisikaan.

      Ja toisekseen, jos todellakin haluaisitte saada meidät uskomaan johonkin olisi parempi
      kyetä esittämään niitä vakuuttavia faktatodisteita. Mutta kun mitään ei koskaan löydy.
      Ei yhtään mitään. Koskaan.

    • AvatkaaSilmänne

      Jumala pitäisi nostaa siimaan, kun sallii pahan. Siinä ilmasa vipeltäessään ehtisi miettiä pahoja tekojaan.

      Minä olen Jumalaa parempi uskovainen, joka omistaa tietokoneenksin.

      En ole käynyt pornosivuilla, joten älkää pakanat sanoko että olen sen takia ostanut tietokoneeni

      • AvatkaaSilmänne

        Tuo mitä tuossa lukee minun nimimerkin sanomana ei ole minun kirjoittamaa vaan jonkun ateistin kirjoittamaa. Kyseinen ateisti halusi esiintyä minuna ja haukkua Jumalaa minun nimimerkilläni, jotta minusta saataisiin sellainen käsitys että en ole oikeasti uskovainen ja että edellä kirjoittamanikin asiat olisivat roskaa. Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin totta eikä totuus siitä mihinkään muuta vaikka te ateistit kuinka esiintyisitte minuna ja sanoisitte minun nimimerkilläni mitä tahansa.


      • AvatkaaSilmänne
        AvatkaaSilmänne kirjoitti:

        Tuo mitä tuossa lukee minun nimimerkin sanomana ei ole minun kirjoittamaa vaan jonkun ateistin kirjoittamaa. Kyseinen ateisti halusi esiintyä minuna ja haukkua Jumalaa minun nimimerkilläni, jotta minusta saataisiin sellainen käsitys että en ole oikeasti uskovainen ja että edellä kirjoittamanikin asiat olisivat roskaa. Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin totta eikä totuus siitä mihinkään muuta vaikka te ateistit kuinka esiintyisitte minuna ja sanoisitte minun nimimerkilläni mitä tahansa.

        Anteeksi... Erehdyin, kyllä se olikin minun kirjoittamaani. Olen vain niin sekaisin kaikesta tästä rakkaudesta jota JeesusKristus on tuupannut anukseeni, etten tiedä itsekään enää mitä kirjoitan ja mitä en.


      • AvatkaaSilmänne
        AvatkaaSilmänne kirjoitti:

        Tuo mitä tuossa lukee minun nimimerkin sanomana ei ole minun kirjoittamaa vaan jonkun ateistin kirjoittamaa. Kyseinen ateisti halusi esiintyä minuna ja haukkua Jumalaa minun nimimerkilläni, jotta minusta saataisiin sellainen käsitys että en ole oikeasti uskovainen ja että edellä kirjoittamanikin asiat olisivat roskaa. Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin totta eikä totuus siitä mihinkään muuta vaikka te ateistit kuinka esiintyisitte minuna ja sanoisitte minun nimimerkilläni mitä tahansa.

        Aloituskaan ei ollut minun kirjoittamani.

        Forumin Multinikki-lausepala uskovaisella on taas jäänyt Valium ottamatta, ja se näkee olemattomia Pelastusihmeitä kaikkialla.

        Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin roskaa, koska en ole kirjoittanut mitään tähän ketjuun


      • dibadu
        AvatkaaSilmänne kirjoitti:

        Aloituskaan ei ollut minun kirjoittamani.

        Forumin Multinikki-lausepala uskovaisella on taas jäänyt Valium ottamatta, ja se näkee olemattomia Pelastusihmeitä kaikkialla.

        Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin roskaa, koska en ole kirjoittanut mitään tähän ketjuun

        "Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin roskaa, koska en ole kirjoittanut mitään tähän ketjuun"

        Mielenkiintoinen virke :D


      • uskonlepo
        dibadu kirjoitti:

        "Edellä kirjoittamani asiat ovat kuitenkin roskaa, koska en ole kirjoittanut mitään tähän ketjuun"

        Mielenkiintoinen virke :D

        Mjöp, sitä uskovaisten Lokikikkaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe