erikoisimmat jutut ja kirjoitustyyli?
Toisin sanoen kuka vaikuttaa hullulta. :D
NIIN!?
Kenellä palstalaisella
17
142
Vastaukset
kyl se on alright, pupunen!
- erikoisia
vähän outoja.
buddy-love kirjoitti:
Ihan sopivasti outoja.
jos itekki ymmärtää missä mennään.. ts. samanlainen.
- 27
vaikuttaa pimeeltä.
- alright
kyllä mä äänestän itteeni tässä asiassa :D
- alright
xena-183 kirjoitti:
...three votes for alright ;)
mä taidan voittaa tän äänestyksen :D
- cat_on_fire
No toi alright mikä lie vaikuttaa pimeälle, hullulle vaikuttaa nykytiedon perusteella myös dazu;) Mutta eihän noi huonoja juttuja ole ollenkaan:D
- alright
sinä pidät minua pimeänä?
- cat_on_fire
alright kirjoitti:
sinä pidät minua pimeänä?
Parista kommentistasi päätellen, mutta en mä usko oikeasti että sä pimeä olet, vaan ihan fiksu tapaus:)
Enhän mä susta tiedä mitään, joten en nyt tosissani tuota heittänyt:D Vaikea täällä on ketään nimimerkkiä yleensäkään muistaa, puhumattakaan siitä että kaikki varmasti antavat tietoja itsestään ja mielipiteistään tasan sen verran kuin haluavat, joten tuskin täällä ketään oppii oikeasti tuntemaan. - alright
cat_on_fire kirjoitti:
Parista kommentistasi päätellen, mutta en mä usko oikeasti että sä pimeä olet, vaan ihan fiksu tapaus:)
Enhän mä susta tiedä mitään, joten en nyt tosissani tuota heittänyt:D Vaikea täällä on ketään nimimerkkiä yleensäkään muistaa, puhumattakaan siitä että kaikki varmasti antavat tietoja itsestään ja mielipiteistään tasan sen verran kuin haluavat, joten tuskin täällä ketään oppii oikeasti tuntemaan.en mä oo kyllä lähelläkään fiksua jos mä hillun täällä vielä yhden aikaan yölläki
- cat_on_fire
alright kirjoitti:
en mä oo kyllä lähelläkään fiksua jos mä hillun täällä vielä yhden aikaan yölläki
Vähentääkö sun älykkyysosamäärää se mihin aikaan valvot ja teet mitäkin;) Mutta I got the point.
- alright
cat_on_fire kirjoitti:
Vähentääkö sun älykkyysosamäärää se mihin aikaan valvot ja teet mitäkin;) Mutta I got the point.
ei älykkyysosamäärää, mutta älykkyys laskee sitä mukaa, mitä pidempään valvoo :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382