No tässäpä herkku

perso*

Paista hunajamarinoituja broilerisuikaleita (tai fileestä leikattuja) ja laita ne pataan. Lisää 2 purkkia smetanaa ja hauduta 175 asteessa n. 40min ja sitten vielä jälkilämmöllö. Keitä seuraksi riisiä ja tee hyvä salaatti. Lisäkkeenä mustaherukkahilloa. Ai nami, kun on hyvää:)

7

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blääh

      Ai nami kun on persoonatonta.
      Lapsikin osaa tehdä tuon sössön ja lisätä siihen vaikka mausteita

      • syöppölö

        Kaikki missä on 2 purkkia smetanaa, maistuu hyvältä.


      • Sotis

        Arkiruoka on usein kiireessä tehtävää ja tuo aloittajan resepti oli siihen hyvin sopiva. Kyllä meilläkin laitetaan broilerisuikaleista yhtä sun toista, ne kypsyvät nopeasti, ovat kevyitä. Joskus on lisäkkeenä vain kasviksia.
        Jokainen maustaa ruokansa omien makumieltymystensä mukaan, ei se sen kummallisempi juttu ole.
        Sitten kun on aikaa, viikonloppuina ja kesällä, voi panostaa kokkailuun ihan eri tavalla. Suurin nautinto on aina lomamatkoilla päästä ns. valmiiseen pöytään...


      • syökää kanaa
        Sotis kirjoitti:

        Arkiruoka on usein kiireessä tehtävää ja tuo aloittajan resepti oli siihen hyvin sopiva. Kyllä meilläkin laitetaan broilerisuikaleista yhtä sun toista, ne kypsyvät nopeasti, ovat kevyitä. Joskus on lisäkkeenä vain kasviksia.
        Jokainen maustaa ruokansa omien makumieltymystensä mukaan, ei se sen kummallisempi juttu ole.
        Sitten kun on aikaa, viikonloppuina ja kesällä, voi panostaa kokkailuun ihan eri tavalla. Suurin nautinto on aina lomamatkoilla päästä ns. valmiiseen pöytään...

        No ei se kyllä kauhean sopiva ole kiireessä tehtäväksi kun uunissapitoaika on niin kauan.
        Itse laitan broiskun fileesuikaleet aina näin:
        paista öljyssä sipulia ja curryä, lisää suikaleet. Ruskista ne, lisää päälle vettä niin että peittyvät ja ½ kanaliemikuutio. keitä kunnes vesi haihtunut. Lisää prk kermaa. Ja samalla valmistuu riisi toisella levyllä eikä aikaa mene kuin 20min


      • kanapadalle
        syökää kanaa kirjoitti:

        No ei se kyllä kauhean sopiva ole kiireessä tehtäväksi kun uunissapitoaika on niin kauan.
        Itse laitan broiskun fileesuikaleet aina näin:
        paista öljyssä sipulia ja curryä, lisää suikaleet. Ruskista ne, lisää päälle vettä niin että peittyvät ja ½ kanaliemikuutio. keitä kunnes vesi haihtunut. Lisää prk kermaa. Ja samalla valmistuu riisi toisella levyllä eikä aikaa mene kuin 20min

        Tulisikohan hyvää, jos korvaisi tuossa filesuikaleet itse kuutioiduilla naturel-fileillä, pilkkoisi porkkanan hyvin hienoksi pannulle sipulin seuraksi, korvaisi veden kuivalla valkoviinillä, unohtaisi liemikuution ja korvaisi kerman paseeratulla tomaatilla tai purkilla kookosmaitoa ja hienonnetulla chilillä? Lihojen jatkeeksi voisi pilkkoa kesäkurpitsan tai tuoreita herkkusieniä.


      • Stadin snadi

        Se on hyvää kun Teppo sanoo että se on hyvää, etsillei hei!


      • syökää kanaa
        kanapadalle kirjoitti:

        Tulisikohan hyvää, jos korvaisi tuossa filesuikaleet itse kuutioiduilla naturel-fileillä, pilkkoisi porkkanan hyvin hienoksi pannulle sipulin seuraksi, korvaisi veden kuivalla valkoviinillä, unohtaisi liemikuution ja korvaisi kerman paseeratulla tomaatilla tai purkilla kookosmaitoa ja hienonnetulla chilillä? Lihojen jatkeeksi voisi pilkkoa kesäkurpitsan tai tuoreita herkkusieniä.

        Voisi ollakin mutta sitten se olisi ihan eri ruoka :) Itse lisään kesäkurpitsaa tuohon sekaan jos oikein heittäydyn vallattomaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe