mIEHEN LOGIIKKA ON NYT TAAS TESTATTU PERINJUURIN. Löytyyköhän Suomesta enää ns. kunnollisia miehiä, joilla vipattaa aivotkin ja mielikuvitus? Huummorista puhumattakaan. Ns. tilanne- ja näennäis ihmisiä on meissä naisissakin, mutta harvalla on laaja-alaisuutta ja siihen nähden sivistystä käytöksessä loppuun saakka.
Ei katso miestä korkea asema (usein aika onnettomia ihmissuhteissa ja tunnevammaisia pelkureita)...mut varmaan ei sovi yleistää edelleen, kun maalaispojat on niitä kaikkein tajunnalla olevia "vielä". Kusi nousee päähän aika useilla vanhuksilla ja luullaan saavansa aina nuorempaa ja nuorempaa. En ole tavannut elämäni aikana kuin yhden suomalaisen miehen, josta voin sanoa hyvää...ja sekin ystävänä. Vika on minussa tietenkin, vaikka miehet on perässä aina.
USEAMMAN
8
122
Vastaukset
- MMies
NAISEN PAKOTTAMINEN SUIHINOTTOON EKOILLA TREFFEILLÄ?
HÄHÄ! :D olet vain törmännyt vääriin henkilöihin?
nuo Suomaliset miehet tulevat ja ketkä heidät kasvattavat.
- ;D:D:D:D:D:D:D;D;D;¨
:D
- kyllästynyt...ttu
HAE ketään täältä...kunhan osuin palstalle kun niin taas ottaa päähän. Vääriin henkilöihin olen todella sitten törmännyt aina ja usko sitä myötä mennyt ..oikeasti. Suihinotto on ihan jees...se on ihan kunnollista kumppanin (ei kenenkään sattuu ) kanssa.
Suomalaiset miehet kasvattavat äidit..kunnolliset sellaiset suurelta osin, mutta vika on aivoissa, ei äitejä pidä syyttää.
- trust me
on niin totta
" Ns. tilanne- ja näennäis ihmisiä on meissä naisissakin, mutta harvalla on laaja-alaisuutta ja siihen nähden sivistystä käytöksessä loppuun saakka".
Pienet jutut määrää isoissa asioissa aika pitkälle ja kertoo paljon! En jaksa vaikeutta, en rakasta helppoutta, kaikki paha on helppoa ja hyvä vaikeampaa. Kuka siihen pystyy ilman vaikeutta? Onko se niin vaikeaa?- kyllästynyt...ttu
olen iloinen, kun osuit kirjoittamaan kommenttisi :))
Paljon olen tutustunut ja tavannut ihmisiä...ehkä liian paljon. Elämän asiat ja perinjuurin ajattelu tullut minulle jopa kynnyskysymykseksi, kun liian monta kertaa pettynyt näihin miehiin. Uskon jopa jo oikeasti, ettei tosi periaatteellista ihmistä olekaan...joka seisoo sanojensa takana...ja tekee niin oikeasti. Olen mennyt itseäni kohtaan ja muitakin kohtaan tosi tiukaksi ja uuden ihmisen kohdatessani laitan oitis "testiin" hänen huomaamattaan tietenkin. Luonteenpiirteet paljastuneet kovimmillakin pokerinaamoilla. Nyt en välitä tutustua kovin aktiivisesti..netissä ainakaan. Ihminen tulee aitona eteen, jos on tullakseen. Joskus itkin ihmisten vuoksi paljon. Opin pikkuhiljaa arvostamaan itseäni. Annan anteeksi toisten virheitä, koska en ole itsekään täydellinen. Mielessäni on kysymys, miksi ei viitsitä tutustua toiseen ihmiseen oikeasti? Kun huomataan jotakin siis pientä, niin miehet on niin nirppanokkana kääntämässä selkää. Siis ei kaikki miehet..tämä viimeisin oli juuri sellainen itsestään liikoja kuvitteleva ppikkunousukas, pörhentelijä. Nosti omaa egoaan...ai kun näyttää komeaslta. En viitsinyt sanoa kun lähinnä ohitin ja yritin katsoa pinnanalle, onko siellä mitään. Ei selvinnyt oliko vain kuori, joka roikkui luiden päällä :)
- Noona
Ja tosiaan maalaispojat on parhaita! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382578- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311296Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129