Jeeeeeeee :D
22
219
Vastaukset
- alright
sucks.
- zisel
No it doesn't it rocks!! :D
- alright
zisel kirjoitti:
No it doesn't it rocks!! :D
and so do you
- zisel
alright kirjoitti:
and so do you
and I suck very well too, that's what I've heard thousand times :)
- alright
zisel kirjoitti:
and I suck very well too, that's what I've heard thousand times :)
suckerrr
Toimii edelleen hienosti :)
- zisel
meitä on 2 joihin toi sopii. Tai sit toikin biisi on samaa sarjaa kuin "nahkatakkinen tyttö" joka sopii jokatoiseen :D
zisel kirjoitti:
meitä on 2 joihin toi sopii. Tai sit toikin biisi on samaa sarjaa kuin "nahkatakkinen tyttö" joka sopii jokatoiseen :D
Että mä postasin sulle ton sillon kerran kun kyselit meiltä niitä biisejä jotka meille sopii :)
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Että mä postasin sulle ton sillon kerran kun kyselit meiltä niitä biisejä jotka meille sopii :)
no nyt on mennyt sitten muisti tai en ole huomannu :D Ok, no sä kerkesit sitten varata sen eka. Mä otan sitten vaikka sen Lily Allenin "Fuck you"- biisin omakseni ja omistan sen palstapuskille muutamalle irl- tutulle :D
zisel kirjoitti:
no nyt on mennyt sitten muisti tai en ole huomannu :D Ok, no sä kerkesit sitten varata sen eka. Mä otan sitten vaikka sen Lily Allenin "Fuck you"- biisin omakseni ja omistan sen palstapuskille muutamalle irl- tutulle :D
Mä olen postannut sitä jo muutaman vuoden täällä aina kun kysellään tunnaribiisejä yms. Muisti sitten pätkii vähän :)
Tämä versio lähtee aina multa ja tän sunkin aloitukseen laitoin. Sopii mulle kuin nyrkki silmään :D
http://www.youtube.com/watch?v=LGWxLuifkrY&feature=related- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä olen postannut sitä jo muutaman vuoden täällä aina kun kysellään tunnaribiisejä yms. Muisti sitten pätkii vähän :)
Tämä versio lähtee aina multa ja tän sunkin aloitukseen laitoin. Sopii mulle kuin nyrkki silmään :D
http://www.youtube.com/watch?v=LGWxLuifkrY&feature=relatedniitä kuvias tänne postaillu niin laita sellanen samantyylinen kuva ittestäs kun toi blondi siinä mun videossa niin vaihdan sen blondin kuvan suhun siihen :D
zisel kirjoitti:
niitä kuvias tänne postaillu niin laita sellanen samantyylinen kuva ittestäs kun toi blondi siinä mun videossa niin vaihdan sen blondin kuvan suhun siihen :D
Oo taas kameraa, mutta joo, vois ottaa joskus kunnon angstikuvan niin voit sitten tehdä sen :)
- IsmoK
mies on oikea taitelija :D
- zisel
Ei ollut mikään vaiva yhden kuvan videon tekemisessä mutta kuva siinä ei pääasia olekkaan :)
- BIISI:::??????
zisel kirjoitti:
Ei ollut mikään vaiva yhden kuvan videon tekemisessä mutta kuva siinä ei pääasia olekkaan :)
.
ei ollu siinäkään paljon tarvittu ajatuskapasiteettia??????????????
.
Oikeen kunnon biletysbiisi :D
- zisel
laitoin sulle galleriaan postia ellet kerenny jo huomaa :)
zisel kirjoitti:
laitoin sulle galleriaan postia ellet kerenny jo huomaa :)
kiitti : )
- Noona
Kunnon mimmi energiaa =)
- zisel
Soi Shrek ykkösessä :)
WOW! jup jup no.21 DP noi on niin hyvin tehty, että niissä on tunteet mukana. Faithless - Everything Will Be Alright Tomorrow:D
- zisel
pitääpä laittaa tulee toi Faithlesin biisi tulee koneelle ja kuunnella millanen se on, kiitti vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874355Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2123466Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473066Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822806Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872539- 1952315
- 411747
- 781635
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231438Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391422