Jeeeeeeee :D

zisel

22

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alright

sucks.

• zisel

No it doesn't it rocks!! :D

• alright
        zisel kirjoitti:

No it doesn't it rocks!! :D

and so do you

• zisel
        alright kirjoitti:

and so do you

and I suck very well too, that's what I've heard thousand times :)

• alright
        zisel kirjoitti:

and I suck very well too, that's what I've heard thousand times :)

suckerrr

• Toimii edelleen hienosti :)

• zisel

meitä on 2 joihin toi sopii. Tai sit toikin biisi on samaa sarjaa kuin "nahkatakkinen tyttö" joka sopii jokatoiseen :D

• zisel kirjoitti:

meitä on 2 joihin toi sopii. Tai sit toikin biisi on samaa sarjaa kuin "nahkatakkinen tyttö" joka sopii jokatoiseen :D

Että mä postasin sulle ton sillon kerran kun kyselit meiltä niitä biisejä jotka meille sopii :)

• zisel
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Että mä postasin sulle ton sillon kerran kun kyselit meiltä niitä biisejä jotka meille sopii :)

no nyt on mennyt sitten muisti tai en ole huomannu :D Ok, no sä kerkesit sitten varata sen eka. Mä otan sitten vaikka sen Lily Allenin "Fuck you"- biisin omakseni ja omistan sen palstapuskille muutamalle irl- tutulle :D

• zisel kirjoitti:

no nyt on mennyt sitten muisti tai en ole huomannu :D Ok, no sä kerkesit sitten varata sen eka. Mä otan sitten vaikka sen Lily Allenin "Fuck you"- biisin omakseni ja omistan sen palstapuskille muutamalle irl- tutulle :D

Mä olen postannut sitä jo muutaman vuoden täällä aina kun kysellään tunnaribiisejä yms. Muisti sitten pätkii vähän :)

Tämä versio lähtee aina multa ja tän sunkin aloitukseen laitoin. Sopii mulle kuin nyrkki silmään :D

http://www.youtube.com/watch?v=LGWxLuifkrY&feature=related

• zisel
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Mä olen postannut sitä jo muutaman vuoden täällä aina kun kysellään tunnaribiisejä yms. Muisti sitten pätkii vähän :)

Tämä versio lähtee aina multa ja tän sunkin aloitukseen laitoin. Sopii mulle kuin nyrkki silmään :D

http://www.youtube.com/watch?v=LGWxLuifkrY&feature=related

niitä kuvias tänne postaillu niin laita sellanen samantyylinen kuva ittestäs kun toi blondi siinä mun videossa niin vaihdan sen blondin kuvan suhun siihen :D

• zisel kirjoitti:

niitä kuvias tänne postaillu niin laita sellanen samantyylinen kuva ittestäs kun toi blondi siinä mun videossa niin vaihdan sen blondin kuvan suhun siihen :D

Oo taas kameraa, mutta joo, vois ottaa joskus kunnon angstikuvan niin voit sitten tehdä sen :)

• IsmoK

mies on oikea taitelija :D

• zisel

Ei ollut mikään vaiva yhden kuvan videon tekemisessä mutta kuva siinä ei pääasia olekkaan :)

• BIISI:::??????
        zisel kirjoitti:

Ei ollut mikään vaiva yhden kuvan videon tekemisessä mutta kuva siinä ei pääasia olekkaan :)

.

ei ollu siinäkään paljon tarvittu ajatuskapasiteettia??????????????

.

• Oikeen kunnon biletysbiisi :D

• zisel

laitoin sulle galleriaan postia ellet kerenny jo huomaa :)

• zisel kirjoitti:

laitoin sulle galleriaan postia ellet kerenny jo huomaa :)

kiitti : )

• Noona

Kunnon mimmi energiaa =)

• zisel

Soi Shrek ykkösessä :)

• WOW! jup jup no.21 DP noi on niin hyvin tehty, että niissä on tunteet mukana. Faithless - Everything Will Be Alright Tomorrow:D

• zisel

pitääpä laittaa tulee toi Faithlesin biisi tulee koneelle ja kuunnella millanen se on, kiitti vinkistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4355
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      212
      3466
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3066
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2806
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      387
      2539
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      195
      2315
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      41
      1747
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1635
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1438
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1422
    Aihe