Jeeeeeeee :D
22
253
Vastaukset
- alright
sucks.
- zisel
No it doesn't it rocks!! :D
- alright
zisel kirjoitti:
No it doesn't it rocks!! :D
and so do you
- zisel
alright kirjoitti:
and so do you
and I suck very well too, that's what I've heard thousand times :)
- alright
zisel kirjoitti:
and I suck very well too, that's what I've heard thousand times :)
suckerrr
Toimii edelleen hienosti :)
- zisel
meitä on 2 joihin toi sopii. Tai sit toikin biisi on samaa sarjaa kuin "nahkatakkinen tyttö" joka sopii jokatoiseen :D
zisel kirjoitti:
meitä on 2 joihin toi sopii. Tai sit toikin biisi on samaa sarjaa kuin "nahkatakkinen tyttö" joka sopii jokatoiseen :D
Että mä postasin sulle ton sillon kerran kun kyselit meiltä niitä biisejä jotka meille sopii :)
- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Että mä postasin sulle ton sillon kerran kun kyselit meiltä niitä biisejä jotka meille sopii :)
no nyt on mennyt sitten muisti tai en ole huomannu :D Ok, no sä kerkesit sitten varata sen eka. Mä otan sitten vaikka sen Lily Allenin "Fuck you"- biisin omakseni ja omistan sen palstapuskille muutamalle irl- tutulle :D
zisel kirjoitti:
no nyt on mennyt sitten muisti tai en ole huomannu :D Ok, no sä kerkesit sitten varata sen eka. Mä otan sitten vaikka sen Lily Allenin "Fuck you"- biisin omakseni ja omistan sen palstapuskille muutamalle irl- tutulle :D
Mä olen postannut sitä jo muutaman vuoden täällä aina kun kysellään tunnaribiisejä yms. Muisti sitten pätkii vähän :)
Tämä versio lähtee aina multa ja tän sunkin aloitukseen laitoin. Sopii mulle kuin nyrkki silmään :D
http://www.youtube.com/watch?v=LGWxLuifkrY&feature=related- zisel
Papu.Sparrow kirjoitti:
Mä olen postannut sitä jo muutaman vuoden täällä aina kun kysellään tunnaribiisejä yms. Muisti sitten pätkii vähän :)
Tämä versio lähtee aina multa ja tän sunkin aloitukseen laitoin. Sopii mulle kuin nyrkki silmään :D
http://www.youtube.com/watch?v=LGWxLuifkrY&feature=relatedniitä kuvias tänne postaillu niin laita sellanen samantyylinen kuva ittestäs kun toi blondi siinä mun videossa niin vaihdan sen blondin kuvan suhun siihen :D
zisel kirjoitti:
niitä kuvias tänne postaillu niin laita sellanen samantyylinen kuva ittestäs kun toi blondi siinä mun videossa niin vaihdan sen blondin kuvan suhun siihen :D
Oo taas kameraa, mutta joo, vois ottaa joskus kunnon angstikuvan niin voit sitten tehdä sen :)
- IsmoK
mies on oikea taitelija :D
- zisel
Ei ollut mikään vaiva yhden kuvan videon tekemisessä mutta kuva siinä ei pääasia olekkaan :)
- BIISI:::??????
zisel kirjoitti:
Ei ollut mikään vaiva yhden kuvan videon tekemisessä mutta kuva siinä ei pääasia olekkaan :)
.
ei ollu siinäkään paljon tarvittu ajatuskapasiteettia??????????????
.
Oikeen kunnon biletysbiisi :D
- zisel
laitoin sulle galleriaan postia ellet kerenny jo huomaa :)
zisel kirjoitti:
laitoin sulle galleriaan postia ellet kerenny jo huomaa :)
kiitti : )
- Noona
Kunnon mimmi energiaa =)
- zisel
Soi Shrek ykkösessä :)
WOW! jup jup no.21 DP noi on niin hyvin tehty, että niissä on tunteet mukana. Faithless - Everything Will Be Alright Tomorrow:D
- zisel
pitääpä laittaa tulee toi Faithlesin biisi tulee koneelle ja kuunnella millanen se on, kiitti vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651