Suomi TV:ltä tulee ohjelmaa Darwinista.
"Oliko Darwin väärässä?"
Juuri nyt.
Telkkarit auki!
15
315
Vastaukset
- sama joka
tuli muutama päivä sitten, oli ihan mielenkiintoinen poikkeus luonto-ohjelmien repertuaarissa. taustadetaljina sanottakoon, että suomi tv:n taustat ovat melko voimakkaasti uskismaiset. hyvä ettei ole, ainakaan vielä, sortunut valhepropagandan levittämiseen, mitä vähän osasin pelätä kun kuulin kanavasta.
Ohjelmatieto taitaa olla väärässä.
Tuleekin joku komeettadokumentti. Mielenkiintoinen sekin tuntuu olevan.ertert kirjoitti:
Hädässä ateisti tunnetaan.
Kiitos vinkistä, pelastit päiväni!
Eipä ole juurikaan tullut katseltua. Käsittääkseni se on pitkälti samaa sarjaa kuin TV7, eli kristillisrahoitteinen propagandakoneisto. Ei kiinnosta, kiitos vain.
- Pelkäätte!
sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.
Pelkäätte! kirjoitti:
sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.
kretujen ja IDioottien valheet?
Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D
- suomi tv:n
A.Mikkonen kirjoitti:
Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D
linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...
suomi tv:n kirjoitti:
linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...
sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)- Tomorroww
A.Mikkonen kirjoitti:
sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.
Tomorroww kirjoitti:
ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä
Tämä ateisti ainakin horjuu, varsinkin silloin, kun istutaan iltaa ystäväni Tapion kanssa, mutta mitä se nyt taas tähän suomi tv:stä jutusteluun kuuluu.
Ps. Ymmärsithän tuon loitsumisjutun vitsiksi, ymmärsithän?Kössönöm kirjoitti:
Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.
En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)
yksi parhaimmista oli Maanalainen armeija iskee jälleen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanalainen_armeija_iskee_jälleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
