Telkkarit auki!

Suomi TV:ltä tulee ohjelmaa Darwinista.

"Oliko Darwin väärässä?"

Juuri nyt.

15

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama joka

      tuli muutama päivä sitten, oli ihan mielenkiintoinen poikkeus luonto-ohjelmien repertuaarissa. taustadetaljina sanottakoon, että suomi tv:n taustat ovat melko voimakkaasti uskismaiset. hyvä ettei ole, ainakaan vielä, sortunut valhepropagandan levittämiseen, mitä vähän osasin pelätä kun kuulin kanavasta.

    • Ohjelmatieto taitaa olla väärässä.

      Tuleekin joku komeettadokumentti. Mielenkiintoinen sekin tuntuu olevan.


    • Eipä ole juurikaan tullut katseltua. Käsittääkseni se on pitkälti samaa sarjaa kuin TV7, eli kristillisrahoitteinen propagandakoneisto. Ei kiinnosta, kiitos vain.

      • Pelkäätte!

        sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.


      • Pelkäätte! kirjoitti:

        sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.

        kretujen ja IDioottien valheet?


      • Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D


      • suomi tv:n
        A.Mikkonen kirjoitti:

        Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D

        linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...


      • suomi tv:n kirjoitti:

        linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...

        sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
        Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)


      • Tomorroww
        A.Mikkonen kirjoitti:

        sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
        Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)

        ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä


      • Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

        sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
        Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)

        Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.


      • Tomorroww kirjoitti:

        ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä

        Tämä ateisti ainakin horjuu, varsinkin silloin, kun istutaan iltaa ystäväni Tapion kanssa, mutta mitä se nyt taas tähän suomi tv:stä jutusteluun kuuluu.

        Ps. Ymmärsithän tuon loitsumisjutun vitsiksi, ymmärsithän?


      • Kössönöm kirjoitti:

        Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.

        En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)


      • Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

        En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)

        yksi parhaimmista oli Maanalainen armeija iskee jälleen.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanalainen_armeija_iskee_jälleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe