Muistakaa työhaastattelussa

A.J.K.

Hyvä vinkki; jos kuulutte YTK.n työttömyyskassaan, ettekä kuulu varsinaisiin ammattiliittoihin, niin kerrottehan asiasta. Parannatte mahdollisuksianne taatusti. Jos jostain käy ilmi että kuuluttekin punaisiin liittoihin, voitte vain kuvitella miten työnantaja suhtautuu asiaan.

10

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesbous?

Jos saat joskus kenkää. Haet mukavat korvaukset syrjinnän perusteella. Oli syy mikä tahnsa.

• poropor.hel

Kerrothan jos kuulut Loimaan loisiin,niin en ota töihin sinua koska tiedän että olet tosipaikan tullen selkärangaton ja munaton.

• töihin?
        poropor.hel kirjoitti:

Kerrothan jos kuulut Loimaan loisiin,niin en ota töihin sinua koska tiedän että olet tosipaikan tullen selkärangaton ja munaton.

Kävelemään kaverinasi soskuun,vai?

• /Tutkain

kun liiton kassa on aina YTK-kassaa halvempi meillä. Ei tulis duunia tuolla spiikillä.

• vapaus, sitoutumattomuus maksaa. Eli ei ole sitoutunut lakkokemraalien alaisuuteen eli on tällöin valmis toimimaan työnantajan etujen mukaisesti. Yhteisen hyvän eteen.

• Hannu 29

Minäkään en ole ikinä maksanut mihinkään liittoon. Niillä rahoilla olen jo sijoittanut pörssiin. Viidessä vuodessa kertynyt jo tuo : Koko salkku yhteensä (EUR) 88 765,05

• Kultainen sääntö

Liitojen kanssa ei yleensä tule ongelmia, jos toimii yhdessä sovittujen sääntöjen mukaan.

• hate

Juttu on juuri toisin päin ,järjestäytynyttä arvostaa työnantajatkin sillä jos osaa hoitaa omat asiat kohdalleen, tekee työnsäkkin hyvin.

• asödhasd

Mitähän vittua tarkoitat? Eli olet liittynyt ammattiliittoon niin olet "hoitanut omat asiasi kohdalleen"??

VITUN DILLE!

SPEDE!

• hjiu
        asödhasd kirjoitti:

Mitähän vittua tarkoitat? Eli olet liittynyt ammattiliittoon niin olet "hoitanut omat asiasi kohdalleen"??

VITUN DILLE!

SPEDE!

Sun äo:lla ei kyllä liittoon ÄLYÄ liittyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2869
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2375
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2238
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2213
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1901
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      29
      1595
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      26
      1496
    8. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      29
      1361
    9. Tiedät että haluan

Sinut vaikka elämäni on nyt tätä. Olen niin pitkään kärsinyt tästä.
      Ikävä
      16
      1314
    10. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1286
    Aihe