Hyvä vinkki; jos kuulutte YTK.n työttömyyskassaan, ettekä kuulu varsinaisiin ammattiliittoihin, niin kerrottehan asiasta. Parannatte mahdollisuksianne taatusti. Jos jostain käy ilmi että kuuluttekin punaisiin liittoihin, voitte vain kuvitella miten työnantaja suhtautuu asiaan.
Muistakaa työhaastattelussa
10
338
Vastaukset
- lesbous?
Jos saat joskus kenkää. Haet mukavat korvaukset syrjinnän perusteella. Oli syy mikä tahnsa.
- poropor.hel
Kerrothan jos kuulut Loimaan loisiin,niin en ota töihin sinua koska tiedän että olet tosipaikan tullen selkärangaton ja munaton.
- töihin?
poropor.hel kirjoitti:
Kerrothan jos kuulut Loimaan loisiin,niin en ota töihin sinua koska tiedän että olet tosipaikan tullen selkärangaton ja munaton.
Kävelemään kaverinasi soskuun,vai?
- /Tutkain
kun liiton kassa on aina YTK-kassaa halvempi meillä. Ei tulis duunia tuolla spiikillä.
vapaus, sitoutumattomuus maksaa. Eli ei ole sitoutunut lakkokemraalien alaisuuteen eli on tällöin valmis toimimaan työnantajan etujen mukaisesti. Yhteisen hyvän eteen.
- Hannu 29
Minäkään en ole ikinä maksanut mihinkään liittoon. Niillä rahoilla olen jo sijoittanut pörssiin. Viidessä vuodessa kertynyt jo tuo : Koko salkku yhteensä (EUR) 88 765,05
- Kultainen sääntö
Liitojen kanssa ei yleensä tule ongelmia, jos toimii yhdessä sovittujen sääntöjen mukaan.
- hate
Juttu on juuri toisin päin ,järjestäytynyttä arvostaa työnantajatkin sillä jos osaa hoitaa omat asiat kohdalleen, tekee työnsäkkin hyvin.
- asödhasd
Mitähän vittua tarkoitat? Eli olet liittynyt ammattiliittoon niin olet "hoitanut omat asiasi kohdalleen"??
VITUN DILLE!
SPEDE! - hjiu
asödhasd kirjoitti:
Mitähän vittua tarkoitat? Eli olet liittynyt ammattiliittoon niin olet "hoitanut omat asiasi kohdalleen"??
VITUN DILLE!
SPEDE!Sun äo:lla ei kyllä liittoon ÄLYÄ liittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442869
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222238
- 342213
- 281901
- 291595
- 261496
- 291361
- 161314
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161286