Teisti, etkö pidä ateismi-palstasta?

Teisti!
Etkö pidä ateismi-palstasta?

Vaativatko ateistit liikaa todisteita?
Kyselevätkö he liian vaikeita?
Eivätkö he kunnioita mielikuvitusystävääsi?

Harmittaako?

Noh, painu sitten muualle äläkä kitise. :D

http://trace-space.com/littleboxoftricks.com/fuckoff.jpg

:D

64

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :P

• Voi vitalis että toi olis hyvä tatskana:-)

• Heh, vois vilauttaa aina kun alkaa saada tarpeekseen jostain seuralaisesta. :D

Hitto kun on raha-asiat ollu viimeaikoina vähä niin ja näin niin ei oo päässy ottaan lisää kuvaa. Noh, ehkä tässä jo piakkoin.

• Esko .

ja ovat huonokäytöksisiä. Jostain syystä ateismiin liittyy nämä piirteet, ja ne näkyvät selvästi tällä palstalla.
      Onkohan niin, ettei ateisteilla ole mitään hyvää syytä rehellisyyteen ja hyvään käytökseen? Kanssaihmisten reaktiot eivät pelota ainakaan ateistipalstalla, koska se on heidän palstansa.

Ateistit (tällä palstalla) valehtelevat kaikesta. Valehdellaan kristinuskosta, omista tekemisistään ja toisten tekemisistä. Koska kukaan ei voi pysähdyttää lisäväitteitä, tälle ei tule koskaan loppua. Keskustelija joutuu siis sellaiseen karuselliin, joka vain pyörii, eikä sitä voi pysähdyttää millään todisteilla eikä järkisyillä.
      Nämä ovat aika tylsiä ja niitä ne ovat todellisia. Siinäkin oppii ihmisistä, mutta se ei ole hauskaa.

• Esko . Missäs esim minä olen sinulle valehdellu?

• pepe57.

Mutta pedofiilipapit katolisessa kirkossa paavia myöten lakaisee pedofiliat maton alle (esimerkki uskovien moraalista). Hurmosliikkeitten "parantamilla" ihmisillä on kasvanut riski tehdä itsemurha, koska parannus ei ollutkaan pysyvä, vaan ohimenevä plasebojuttu. Eli kyllä hyvää tarkoittavat ihmiset ovat tehneet pahaa, tosin tahtomattaan.

• ymmärtäjä

Elättekö te uskovat jonkin sortin rinnakkaisuniversumissa jossa kakki toimii päinvastoin? On totta että jotkut ateistit ovat katkeria syystä tai toisesta uskoville mutta ei missään nimessä pidä kaikkia ateisteja leimata sen mukaan. Mitä valheita ateistit ovat täällä esittäneet? Ja miten valehdella jostain joka on äärimmäisen suurella todennäköisyydellä jo valetta itsessään.

Eikä ihminen tarvitse Jumalaa ollakseen rehellinen tai hyväkäytöksinen, riittää yksinkertaisesti että ihminen kykenee asettumaan toisen ihmisen asemaan. Eivät ateistit mitään sosiopaatteja ole, vaan suurin osa täysin kelvollisia ihmisiä. Miksi te tuomitsette ateistit? Eikö Jeesus käskenyt kääntämään toisen posken ja rukoilemaan?

Eikä ateisteja voi syyttää ettei teillä uskovilla ole oikeasti mitään omaa sanottavaa, kaikki pitää olla valmiiksi pureskeltua sanomaa....olisihan se kamalaa jos joskus omaisi omankin mielipiteen.

• Tango_Delirium

Esko hei, aprillipäivä meni jo.

• ~~~

Syytät minua valehtelijaksi. Minua, vierasta ihmistä. Syytät käytöstäni huonoksi. Onko väitteesi mielestäsi rehellinen sekä hyvätapainen?

• "ja ovat huonokäytöksisiä. Jostain syystä ateismiin liittyy nämä piirteet, ja ne näkyvät selvästi tällä palstalla.
        Onkohan niin, ettei ateisteilla ole mitään hyvää syytä rehellisyyteen ja hyvään käytökseen? Kanssaihmisten reaktiot eivät pelota ainakaan ateistipalstalla, koska se on heidän palstansa.

Ateistit (tällä palstalla) valehtelevat kaikesta. Valehdellaan kristinuskosta, omista tekemisistään ja toisten tekemisistä. Koska kukaan ei voi pysähdyttää lisäväitteitä, tälle ei tule koskaan loppua. Keskustelija joutuu siis sellaiseen karuselliin, joka vain pyörii, eikä sitä voi pysähdyttää millään todisteilla eikä järkisyillä.
        Nämä ovat aika tylsiä ja niitä ne ovat todellisia. Siinäkin oppii ihmisistä, mutta se ei ole hauskaa."

Paskasakkia me olemme. Valehtelijoita kaikki tyynni.

• Raamattu sanoo
        ymmärtäjä kirjoitti:

Elättekö te uskovat jonkin sortin rinnakkaisuniversumissa jossa kakki toimii päinvastoin? On totta että jotkut ateistit ovat katkeria syystä tai toisesta uskoville mutta ei missään nimessä pidä kaikkia ateisteja leimata sen mukaan. Mitä valheita ateistit ovat täällä esittäneet? Ja miten valehdella jostain joka on äärimmäisen suurella todennäköisyydellä jo valetta itsessään.

Eikä ihminen tarvitse Jumalaa ollakseen rehellinen tai hyväkäytöksinen, riittää yksinkertaisesti että ihminen kykenee asettumaan toisen ihmisen asemaan. Eivät ateistit mitään sosiopaatteja ole, vaan suurin osa täysin kelvollisia ihmisiä. Miksi te tuomitsette ateistit? Eikö Jeesus käskenyt kääntämään toisen posken ja rukoilemaan?

Eikä ateisteja voi syyttää ettei teillä uskovilla ole oikeasti mitään omaa sanottavaa, kaikki pitää olla valmiiksi pureskeltua sanomaa....olisihan se kamalaa jos joskus omaisi omankin mielipiteen.

Petollinen on sydän ylitse kaiken ja pahanilkinen.

Mikä on tullut todistetuksi tälläkin palstalla.

• Pyh, minä kestän kritiikkiä uskikselta siihen asti kun aletaan sanomaan että kaikki ateistit ovat moraalittomia. Muu menee toisesta korvasta samantien ulos. Onneksi suurin osa uskovaisista ymmärtää tämän, mutta muutama ymmärtämätön idiootti joukkoon aina mahtuu :p

• kaukaa ohi

Minä en ole vielä koskaan kertaakaan nähnyt tällä palstalla yhtään ainoaa rehellistä
        ja totuudenmukaista viestiä sinulta, pelkästään loputtomia valheita. Joista tuokin
        viestisi oli taas yksi lisää loputtomien valheittesi kasaan. Mitään muuta et näköjään
        osaa kuin suoltaa loputtomasti valheita.

Todisteista sinun taas ei kannattaisi puhua yhtään mitään. Ateistien viesteissä on
        (useimmiten) selkäet loogiset perustelut, linkit ja lähdeviittaukset. Sinun ja muiden
        hihhuleiden viesteissä taas ei koskaan ole mitään, ei murustakaan mistään todisteista.
        Samoja typötyhjiä paskavalheitanne suollatte kuin sontaluukku. Ei koskaan mitään
        todisteita, jotka voisi jotenkin luotettavista tai puolueettomista lähteistä tarkistaa.
        Turhaan te sitä paskaanne pyörittelette - pökälettä voi tarkastella vaikka mistä eri
        näkökulmasta, mutta mikään näkökulma ei muuta sitä että se on paskapökäle.

• kröögh

>Teisti!
      Etkö pidä ateismi-palstasta?<

Ateismi-palsta neutraalina käsitteenä on vailla kiintymyksen tunteitani. Mutta kun lähestytään palstaa inhimillisten ihmisten kohtaamispaikkana, jossa olisi mahdollisuus vaihtaa käsityksiä eri näkökulmista elämään kaikkein eniten vaikuttavasta todellisuuden ilmiöstä, on tuntemukseni negatiiviset ateistien älyttömän ruman kielenkäytön sekä runsaan valehtelun, kieroilun ja vääristelyn takia. Jopa oma sukupuoli valehdellaan.

>Vaativatko ateistit liikaa todisteita?<

Vaativat jatkuvasti turhanpäiten. Kriittiset ja vaarallisen todenmukaiset todisteet poistetaan heti. Tämä ärsyttää ja toisaalta säälittää ateistien oman itsen takia, koska sumentavat vapaaehtoisesti silmänsä ympäristöltään, josta voi saada todenmukaista tietoa.

>Kyselevätkö he liian vaikeita?<

Ei liian vaikeita, koska aina voi vastata rehellisesti: en tiedä. Pikemminkin liian tyhmiä. :)
      Tosin itsellänikin oli monia samankaltaisia kysymyksiä mielessäni ennen uskoontuloa, joten tottapahan kysymykset kuuluvat langenneen ihmisen käsitevarantoon hallita kinkkistä ja osin pelottavaakin elämänalun ja Luojan käsitettä, joita ei pieni mieli käsitä, mutta joka kaikella kiihkolla pyrkii sitä käsittämään ja tiedollisesti sisäistämään.

>Eivätkö he kunnioita mielikuvitusystävääsi?<

Eivät he kunnioita itse keksimäänsä mielikuvituskaveria. Sen enempää kuin todellista Raamatussa itsensä ilmoittanutta maailmankaikkeuden Luojaakaan. Vaan kunnioittavatko ateistit sitten Aku Ankkaa, toisia ateisteja, kristittyjä, muslimeita, hinduja, sokeita, rampoja, alkoholisteja, toisella tapaa ajattelevia...

>Harmittaako?<

Tällä hetkellä hieman harmittaa aloittamani ketjun paranemistodisteista poisto. Vaan saatanpa laittaa sen uudestaan.. Lisäksi sinun ruma kielenkäyttösi harmittaa, jonka vuoksi joudun aina lopettamaan keskustelut kanssasi.

>Noh, painu sitten muualle äläkä kitise. :D<

En kitise, olen aikuinen enkä tule palstalle kitisemään niin kuin jotkut keskenkasvuiset ateistit vaan pyrin keskustelemaan asiallisesti ja näyttämään mallia maltillisuudesta, jolla erimielisyyttä ja kiperiäkin asioita voi käsitellä.

Keskustelut ateistien kanssa on kuin olisi vastassa tätä:

http://www.youtube.com/watch?v=f3a6ZZPLsio&feature=related

:D

• Kuka on valehdellu ja missä(puhutaan nyt rekisteröidyistä)?

• ++++++++++++

"elämään kaikkein eniten vaikuttavasta todellisuuden ilmiöstä"

Minkälaisia nämä ilmiöt on? ja miten ne voi havaita?

"Kriittiset ja vaarallisen todenmukaiset todisteet poistetaan heti."

Millaisia on nämä kriittiset ja todenmukaiset todisteet jotka poistuvat? Voisit laitta esimerkkejä, jos poistot on totta?

" Sen enempää kuin todellista Raamatussa itsensä ilmoittanutta maailmankaikkeuden Luojaakaan. "

Tämä jumala ei ole yhtään se todellisempi kun mainitsemasi Aku Ankka.

"Tällä hetkellä hieman harmittaa aloittamani ketjun paranemistodisteista poisto. Vaan saatanpa laittaa sen uudestaan. "

Laita ihan vapaasti. Valitettavasti näitä todellisia ihmeparantumisa ei ole näkynyt. Jos olisi niin kaikissa maailman lehdissa olisi niistä kirjoiteltu.

• g234234

Toivottavasti olet alle 20-vuotias nuorukainen uhma-iässään koska muuten en todellakaan tunne yhteenkuuluvaisuutta ateismissa sinua kohtaan. Pelle. Juuri tälläinen asenneongelma ihmisissä aiheuttaa ne ongelmat mitä uskonnoista puhutaan. Sodat ja muut ihmisten aiheuttamat ongelmat eivät ole uskontojen aiheuttamia - vaan niiden jotka uskontoa harjoittavat eli ihmisten. Myös ateistien.

• Nyyh nyyh... Kylläpä nyt tuli paha mieli kun et tunne yhreenkuuluvaisuutta minun kanssani. :(

• M.M.

Näinhän se juuri on. Eipä tätä asiaa enää olisi juuri voinut paremmin sanoa.

• M.M.

Olen alkanut miettiä, että kannattaa varmaan noudattaa alkuperäisen neuvoa. Täällä on lähes mahdotonta saada aikaan järkevää keskustelua, kun useimmilla palstan ateisteilla ei ole pienintäkään aavistusta mistä uskonnossa on oikeasti kyse ja vielä vähemmän halua ymmärtää. Ja jotenkin tuohon rienaukseen ja omaan uskontooni kohdistuvaan aggressiivisuuteen alkaa väsyä. En vain jaksa lukea näitä vihaa pursuavia viestejä.

Haluaisin vaan jotenkin saada kerrottua, että uskonto ei ole mikään hirveä peikko tai ahdistava ja ikävä dogmijärjestelmä. Se on iloa ja riemua. Sitä, että Jumalan läsnäolo ja siunaus kulkee mukana minne ikinä meneekin. Se on keskittymistä ja hiljentymistä mysteerien äärellä. Voltairen sanoin ajattelen, että jos Jumalaa ei olisi, hänet pitäisi keksiä, sillä niin upea asia oikea usko ja sen harjoittaminen ihmisen elämässä parhaimmillaan on, ei sellainen pakkopaita minä se täällä pastalla näyttäytyy.

Minun puolestani ateistit voivat pitää omat käsityksensä, mutta toivoisin, että he eivät yrittäisi viedä meiltä uskovilta sitä iloa mitä uskonto meille tuo.

• "Minun puolestani ateistit voivat pitää omat käsityksensä, mutta toivoisin, että he eivät yrittäisi viedä meiltä uskovilta sitä iloa mitä uskonto meille tuo."

No kuka sitä tällä palstalla on yrittänyt viedä? Kerropa?

• M.M.
        belial_666 kirjoitti:

"Minun puolestani ateistit voivat pitää omat käsityksensä, mutta toivoisin, että he eivät yrittäisi viedä meiltä uskovilta sitä iloa mitä uskonto meille tuo."

En tiedä tästä palstasta, mutta esimerkiksi Hesarista saimme juuri lukea, että kristityt eivät saisi kastaa lapsiaan tai lapset eivät saisi olla kirkon jäseniä. Myöskään heille ei saisi opettaa uskontoa koulussa. Kirkoilta pitäisi viedä verotusoikeus, koululaisia ei saisi viedä kirkkoon, kristityt lapset eivät saisi lukea päiväkodissa ruokarukousta, eikä luokan seinällä saisi olla krusifikseja. Papeilta pitäisi viedä rippisalaisuus.

Tätä palstaa ei Luojan kiitos kenenkään ole pakko lukea, mutta muuten ateistien omaan uskontoomme kohdistamilta hyökkäyksiltä ei kukaan kristitty pääse välttymään.

• M.M. kirjoitti:

En tiedä tästä palstasta, mutta esimerkiksi Hesarista saimme juuri lukea, että kristityt eivät saisi kastaa lapsiaan tai lapset eivät saisi olla kirkon jäseniä. Myöskään heille ei saisi opettaa uskontoa koulussa. Kirkoilta pitäisi viedä verotusoikeus, koululaisia ei saisi viedä kirkkoon, kristityt lapset eivät saisi lukea päiväkodissa ruokarukousta, eikä luokan seinällä saisi olla krusifikseja. Papeilta pitäisi viedä rippisalaisuus.

Tätä palstaa ei Luojan kiitos kenenkään ole pakko lukea, mutta muuten ateistien omaan uskontoomme kohdistamilta hyökkäyksiltä ei kukaan kristitty pääse välttymään.

Jaa, no tämä ketju nyt käsitteli tätä palstaa.

Minulle on ihan sama mihin joku haluaa uskoa mielikuvituskavereihin. Lasten indoktrinaatio on verrattavissa pahoinpitelyyn mutta minkäs teet kun vajaankin pakan omaavat saavat tehdä lapsia.

Uskonto on yksityisasia eikä kuulu julkisiin tiloihin. Papeilla ei pitäisi olla mitään oikeutta suojella rikollista jonkin rippisalaisuuden pohjalta.

Miksi teidän siis on saatava tunkea sitä uskontoanne yleisiin tiloihin ja saatava siihen rahaa yhteiskunnalta? Miksi, kerropa se? Miksi te olette tasa-arvon yläpuolella? Häh?

• M.M.
        belial_666 kirjoitti:

Jaa, no tämä ketju nyt käsitteli tätä palstaa.

Minulle on ihan sama mihin joku haluaa uskoa mielikuvituskavereihin. Lasten indoktrinaatio on verrattavissa pahoinpitelyyn mutta minkäs teet kun vajaankin pakan omaavat saavat tehdä lapsia.

Uskonto on yksityisasia eikä kuulu julkisiin tiloihin. Papeilla ei pitäisi olla mitään oikeutta suojella rikollista jonkin rippisalaisuuden pohjalta.

Miksi teidän siis on saatava tunkea sitä uskontoanne yleisiin tiloihin ja saatava siihen rahaa yhteiskunnalta? Miksi, kerropa se? Miksi te olette tasa-arvon yläpuolella? Häh?

"Minulle on ihan sama mihin joku haluaa uskoa mielikuvituskavereihin. Lasten indoktrinaatio on verrattavissa pahoinpitelyyn..."

Niin, siis tätä juuri tarkoitan, että keskustelu on mahdotonta, kun toinen ei vain ymmärrä mistä uskonnossa on kyse. Eikä sitä pysty selittämään, jos toinen ei haluakaan ymmärtää. Ei pysty mitenkään välittämään esimerkiksi sitä iloa ja riemua, minkä pääsiäinen on minulle tuonut. Ja jotenkin juuri nyt kontrasti oman iloni ja tämän palstan synkkyyden ja vihamielisyyden välillä on hirveä.

• M.M. kirjoitti:

"Minulle on ihan sama mihin joku haluaa uskoa mielikuvituskavereihin. Lasten indoktrinaatio on verrattavissa pahoinpitelyyn..."

Niin, siis tätä juuri tarkoitan, että keskustelu on mahdotonta, kun toinen ei vain ymmärrä mistä uskonnossa on kyse. Eikä sitä pysty selittämään, jos toinen ei haluakaan ymmärtää. Ei pysty mitenkään välittämään esimerkiksi sitä iloa ja riemua, minkä pääsiäinen on minulle tuonut. Ja jotenkin juuri nyt kontrasti oman iloni ja tämän palstan synkkyyden ja vihamielisyyden välillä on hirveä.

No siinähän on sitten kontrastia... Ketä luulet kiinnostavan? Mitä luulet sen auttavan, että vingut asiasta ateismi-palstalla?

Mutta kerro nyt, miksi te hihhulit olette tasa-arvon yläpuolella? Miksi teillä pitää olla etuja joita muilla ei ole? Kerro.

• M.M.
        belial_666 kirjoitti:

No siinähän on sitten kontrastia... Ketä luulet kiinnostavan? Mitä luulet sen auttavan, että vingut asiasta ateismi-palstalla?

Mutta kerro nyt, miksi te hihhulit olette tasa-arvon yläpuolella? Miksi teillä pitää olla etuja joita muilla ei ole? Kerro.

Niin, sinä toivoit, että painun muualle. Totesin, että taidan niin tehdäkin.

Ensinnäkään en ole hihhuli. Toiseksi en halua olla tasa-arvon yläpuolella. Mutta sinun harmiksesi tässä maassa on edelleen kristillinen enemmistö, jolla kaiken lisäksi on perustuslain suoma uskonvapaus. Kun 80% kansasta kuuluu kristillisen kirkoon, se väkisinkin näkyy jossakin, vaikka sinusta se onkin ilmeisesti kamalaa.

Tulin tälle palstalle alunperin uteilaisuudesta, tietääkseni miksi minun uskontoni on joillekin ihmisille punainen vaate. Edelleenkään en pysty ymmärtämään sitä. Mikä joidenkin ihmisten mielestä on niin kamalaa sinnä, että joku toinen uskoo ja harjoittaa uskontoaan?

• M.M. kirjoitti:

Niin, sinä toivoit, että painun muualle. Totesin, että taidan niin tehdäkin.

Ensinnäkään en ole hihhuli. Toiseksi en halua olla tasa-arvon yläpuolella. Mutta sinun harmiksesi tässä maassa on edelleen kristillinen enemmistö, jolla kaiken lisäksi on perustuslain suoma uskonvapaus. Kun 80% kansasta kuuluu kristillisen kirkoon, se väkisinkin näkyy jossakin, vaikka sinusta se onkin ilmeisesti kamalaa.

Tulin tälle palstalle alunperin uteilaisuudesta, tietääkseni miksi minun uskontoni on joillekin ihmisille punainen vaate. Edelleenkään en pysty ymmärtämään sitä. Mikä joidenkin ihmisten mielestä on niin kamalaa sinnä, että joku toinen uskoo ja harjoittaa uskontoaan?

Niin, enemmistö joka pienenee koko ajan. Ja miljoona suomalaista (viidennes) alkaa olla sellainen "vähemmistö" että sitä ei voi noin vaan sivuuttaa.

Niin siinä vaan käy, että ei tarvitse montaa vuosikymmentä mennä eteenpäin, niin ne ristit on poistettu julkisista tiloista (vrt. Italian tapahtumat viime vuonna) ja ev.lutku kirkko saa ihan itse maksaa touhunsa.

Sinun uskontosi on punainen vaate koska se on ihmisyyden vastainen kuolemankultti joka on saanut maailmassa niin paljon pahaa aikaan, että jos emme olisi lajina vielä niin taikauskoinen, se olisi kielletty lailla jo aikaa sitten.

Kun uskonto on ajattu jokaisen omiin nurkkiin, silloin voidaan alkaa puhua tasa-arvosta.

• M.M.
        belial_666 kirjoitti:

Niin, enemmistö joka pienenee koko ajan. Ja miljoona suomalaista (viidennes) alkaa olla sellainen "vähemmistö" että sitä ei voi noin vaan sivuuttaa.

Niin siinä vaan käy, että ei tarvitse montaa vuosikymmentä mennä eteenpäin, niin ne ristit on poistettu julkisista tiloista (vrt. Italian tapahtumat viime vuonna) ja ev.lutku kirkko saa ihan itse maksaa touhunsa.

Sinun uskontosi on punainen vaate koska se on ihmisyyden vastainen kuolemankultti joka on saanut maailmassa niin paljon pahaa aikaan, että jos emme olisi lajina vielä niin taikauskoinen, se olisi kielletty lailla jo aikaa sitten.

Kun uskonto on ajattu jokaisen omiin nurkkiin, silloin voidaan alkaa puhua tasa-arvosta.

"Sinun uskontosi on punainen vaate koska se on ihmisyyden vastainen kuolemankultti..."

M.O.T.

Keskustelu turhaa.

Morjens!

• M.M. kirjoitti:

"Sinun uskontosi on punainen vaate koska se on ihmisyyden vastainen kuolemankultti..."

M.O.T.

Keskustelu turhaa.

Morjens!

Tervemenoa. Älä tule takaisin.

• Tottahan se on
        belial_666 kirjoitti:

"Minun puolestani ateistit voivat pitää omat käsityksensä, mutta toivoisin, että he eivät yrittäisi viedä meiltä uskovilta sitä iloa mitä uskonto meille tuo."

etteivät ateistit osaa "keskustella" uskovien kanssa, muutoin, kuin negatiivisessa mielessä.

En minä kuitenkaan koe, että heidän kirjoituksensa veisi iloani, koska ymmärrän sen,ettei
        heillä ole omakohtaista suhdetta Jumalaan ja siitäjohtuen kirjoittavat, mitä kirjoittavat.

Belial, sinun kirjoitukset ovat suoraa uhmakkuutta, jossa ei ole nimeksikään totuutta, joten
        niillä ei minuun ainakaan ole vaikutusta, niinkuin ei räävittömyydelläsikään.

• Säälittää ateistien
        Tottahan se on kirjoitti:

etteivät ateistit osaa "keskustella" uskovien kanssa, muutoin, kuin negatiivisessa mielessä.

En minä kuitenkaan koe, että heidän kirjoituksensa veisi iloani, koska ymmärrän sen,ettei
        heillä ole omakohtaista suhdetta Jumalaan ja siitäjohtuen kirjoittavat, mitä kirjoittavat.

Belial, sinun kirjoitukset ovat suoraa uhmakkuutta, jossa ei ole nimeksikään totuutta, joten

käsitykset siitä, mitä kristinusko heidän mielestään on. Ymmärtämättömyyttään vastustavat Jumalaa ja saavatitselleen aikaan tuomion, joka kohtaa maailmaa, kun uskovat on temmattu pois. Siihen saakka maan päällä on uskovia ja heitä lisääntyy kaikenaikaa, niin, ettei ateistien uskonnottomuutta odottavat
        haaveet käy toteen.

• ymmärtäjä
        Säälittää ateistien kirjoitti:

käsitykset siitä, mitä kristinusko heidän mielestään on. Ymmärtämättömyyttään vastustavat Jumalaa ja saavatitselleen aikaan tuomion, joka kohtaa maailmaa, kun uskovat on temmattu pois. Siihen saakka maan päällä on uskovia ja heitä lisääntyy kaikenaikaa, niin, ettei ateistien uskonnottomuutta odottavat
        haaveet käy toteen.

No mitäs se kristinusko sitten on? Jos kerta ateistit ovat niin väärässä käsityksineen niin sinähän sen voit meille selittää tyhjentävästi.

• Tottahan se on

haaveet käy toteen.

ääh? Kenen käsitykset?

Voisit sinäkin opetella KOKO lausen vastaamaan, nyt kuulostat ihan alakouluikäsiseltä uskovaiselta kyrvännuolialta, anteeksi vain.

• Säälittää ateistien
        ymmärtäjä kirjoitti:

No mitäs se kristinusko sitten on? Jos kerta ateistit ovat niin väärässä käsityksineen niin sinähän sen voit meille selittää tyhjentävästi.

No Krisitinusko on sotaisien lapsiinsekaantujien ja ylimielisten hullujen unelma.

• Tottahan se on kirjoitti:

Miten voisi keskustella asiallisesti ihmisen kanssa jonka ainoa selitys kaikelle on: "god did it".

Minun ei tarvitse valehdella kristinopista eikä uskovaisista. Kaiken olen itse heiltä oppinut henkilökohtaisesti.

Onko tää "uhmakkuus" nyt joku hihujen uus lempisana kun sitä minuun määreenä tyrkytetään koko ajan.
        Mulkku? Ehkäpä. Vittumainen? Varmasti. Mutta että "uhmakas".

Hihhei hihhuli.

• termistöön
        belial_666 kirjoitti:

Miten voisi keskustella asiallisesti ihmisen kanssa jonka ainoa selitys kaikelle on: "god did it".

Minun ei tarvitse valehdella kristinopista eikä uskovaisista. Kaiken olen itse heiltä oppinut henkilökohtaisesti.

Onko tää "uhmakkuus" nyt joku hihujen uus lempisana kun sitä minuun määreenä tyrkytetään koko ajan.
        Mulkku? Ehkäpä. Vittumainen? Varmasti. Mutta että "uhmakas".

Hihhei hihhuli.

uhmaikäinen ateisti, tiedäthän lapset jotka heittäytyvät
        maahan selälleen, huutavat suoraa huutoa ja potkivat tyhjää.

Lapsi ei kuuntele ei näe, ei opi mitään, ellei saa omaa tahtoaan läpi
        ja ilmoittaa asian suurella äänellä. Myötätunto on ainoa keino lähestyä
        tällaisia tapauksia, tikkari suuhun ja chupachups mitä kummaa. Se hiljeni

• termistöön kirjoitti:

uhmaikäinen ateisti, tiedäthän lapset jotka heittäytyvät
        maahan selälleen, huutavat suoraa huutoa ja potkivat tyhjää.

Lapsi ei kuuntele ei näe, ei opi mitään, ellei saa omaa tahtoaan läpi
        ja ilmoittaa asian suurella äänellä. Myötätunto on ainoa keino lähestyä
        tällaisia tapauksia, tikkari suuhun ja chupachups mitä kummaa. Se hiljeni

Ja kuten sanottua tässä ketjussa jo aiemmin, koska olet viimeksi nähnyt uhmaikäisen joka osaa kirjoittaa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Uhmaikä

Totuuden vääristely on ilmeisesti ensimmäisiä asioita mitä YHWH lampaalleen opettaa.

• ++++++++
        Tottahan se on kirjoitti:

"En minä kuitenkaan koe, että heidän kirjoituksensa veisi iloani, koska ymmärrän sen,ettei
        heillä ole omakohtaista suhdetta Jumalaan ja siitäjohtuen kirjoittavat, mitä kirjoittavat."

Kuka oikeasti haluaa olla yhteydessä tähän jumalaan joka on tehnyt niitä asioita mitä sen väitetään tehneen VT:n aikana?

• Kuk regus susej

haaveet käy toteen.

"kun uskovat on temmattu pois."
        Voi pikkuista, Ainoat Oikeat Uskovat on jo temmattu, vain vääräuskoiset ovat jäljellä.

• mrs Missukka

"Etkö pidä ateismi-palstasta?"

Pidänhän minä.

"Vaativatko ateistit liikaa todisteita?"

Jep.

"Kyselevätkö he liian vaikeita?"

Tyhmiä.

"Eivätkö he kunnioita mielikuvitusystävääsi?"

Minulla ei ole lapsenakaan ollut mielikuvitusystävää.

"Harmittaako?"

Aurinkoa kun saisi lisää niin harmittaisi vähemmän. Tulppaaneja ja paria muuta sipulikukkaa odotellessa aika matelee.

• Tämä oli nyt jo toinen vastaus jossa ateistien kysymykset todettiin tyhmiksi.

Onko siis hihulilogiikan mukaan kysymykset tyhmiä jos he eivät osaa niihin vastata?

Minun järkeni mukaan kysymykset eivät koskaan ole tyhmiä... Vastaaja saattaa olla jos ei vastauksia tiedä saati edes halua miettiä.

• mrs Missukka
        belial_666 kirjoitti:

Tämä oli nyt jo toinen vastaus jossa ateistien kysymykset todettiin tyhmiksi.

Onko siis hihulilogiikan mukaan kysymykset tyhmiä jos he eivät osaa niihin vastata?

Minun järkeni mukaan kysymykset eivät koskaan ole tyhmiä... Vastaaja saattaa olla jos ei vastauksia tiedä saati edes halua miettiä.

"Onko siis hihulilogiikan mukaan kysymykset tyhmiä jos he eivät osaa niihin vastata?"

Ei. Kysymyksen tyhmyys liittyy enempi itse kysymykseen kuin vastaajaan. Niinkuin kysymysten kanssa yleensä.

"Minun järkeni mukaan kysymykset eivät koskaan ole tyhmiä... Vastaaja saattaa olla jos ei vastauksia tiedä saati edes halua miettiä. "

Voihan sen noinkin halutessaan tulkita. Kohtalo on päätetty jo etukäteen. Kysyjä järkevä vastaaja mahdollisesti tyhmä. Onko kello jo kaksitoista?

• mrs Missukka kirjoitti:

"Onko siis hihulilogiikan mukaan kysymykset tyhmiä jos he eivät osaa niihin vastata?"

Ei. Kysymyksen tyhmyys liittyy enempi itse kysymykseen kuin vastaajaan. Niinkuin kysymysten kanssa yleensä.

"Minun järkeni mukaan kysymykset eivät koskaan ole tyhmiä... Vastaaja saattaa olla jos ei vastauksia tiedä saati edes halua miettiä. "

Voihan sen noinkin halutessaan tulkita. Kohtalo on päätetty jo etukäteen. Kysyjä järkevä vastaaja mahdollisesti tyhmä. Onko kello jo kaksitoista?

Just just...

No sieltähän tuli vastaukseksi juuri sellaista hihhulipaskaa mitä tältä nimim. mässykältä voi odottaakin.

Tyhmä -> Tyhmempi -> Hihhuli.

On kohtalot ja tyhmät kysymykset juu. Mitenkä sitä ikinä kristinuskosta oppii kun eivät uskovaisetkaan tiedä uskonnostaan juuri mitään.

• mrs Missukka
        belial_666 kirjoitti:

Just just...

No sieltähän tuli vastaukseksi juuri sellaista hihhulipaskaa mitä tältä nimim. mässykältä voi odottaakin.

Tyhmä -> Tyhmempi -> Hihhuli.

On kohtalot ja tyhmät kysymykset juu. Mitenkä sitä ikinä kristinuskosta oppii kun eivät uskovaisetkaan tiedä uskonnostaan juuri mitään.

Jos koen kysymyksien olevan tyhmiä, en siis saa sanoa sitä ilman, että tulee haukut? Eihän kokeminen tarkoita sitä, että se on totta.

"Mitenkä sitä ikinä kristinuskosta oppii kun eivät uskovaisetkaan tiedä uskonnostaan juuri mitään."

Hyvä pointti. Toisaalta uskossa ei tarvitse tietää, toisaalta väärät opettajat opettavat väärät vastaukset.

Jos koen kysymyksien olevan tyhmiä, en siis saa sanoa sitä ilman, että tulee haukut? Eihän kokeminen tarkoita sitä, että se on totta.

"Mitenkä sitä ikinä kristinuskosta oppii kun eivät uskovaisetkaan tiedä uskonnostaan juuri mitään."

Hyvä pointti. Toisaalta uskossa ei tarvitse tietää, toisaalta väärät opettajat opettavat väärät vastaukset.

Senkun sanot vaan, omaa tyhmyyttäsihän sinä sillä julistat.

Turha on hihun odottaa hyväksyntää jumalharhoilleen jos ei ala vastauksia löytyä. Olette siis täysin turhia harhoissa eläviä ihmisiä joilla ei ole vastauksia mutta vingutte että: "uskokaa uskokaa kun mekin uskotaan".

Ihmisyyden halveksintaa on tuollainen. Tyhmyyden ylistämistä.

• mrs Missukka
        belial_666 kirjoitti:

Senkun sanot vaan, omaa tyhmyyttäsihän sinä sillä julistat.

Turha on hihun odottaa hyväksyntää jumalharhoilleen jos ei ala vastauksia löytyä. Olette siis täysin turhia harhoissa eläviä ihmisiä joilla ei ole vastauksia mutta vingutte että: "uskokaa uskokaa kun mekin uskotaan".

Ihmisyyden halveksintaa on tuollainen. Tyhmyyden ylistämistä.

"Olette siis täysin turhia ... ihmisiä"
        "Ihmisyyden halveksintaa on tuollainen."

Jep.

"Olette siis täysin turhia ... ihmisiä"
        "Ihmisyyden halveksintaa on tuollainen."

Jep.

Oliko pointti liian vaikea sinulle?

Eipä se kyllä mikään yllätys ollut.

• mrs Missukka
        belial_666 kirjoitti:

Oliko pointti liian vaikea sinulle?

Eipä se kyllä mikään yllätys ollut.

Ymmärsin mitä tarkoitit vaikken sitä kirjoittanutkaan. Menikö minun pointtini sinulle?

Ymmärsin mitä tarkoitit vaikken sitä kirjoittanutkaan. Menikö minun pointtini sinulle?

Juu juu... Täällä on siirrytty kirjoittamisesta telepatiaan aamun aikana. Tai sitten puhut paskaa kuten yleensä.

Hihujen pointti? Joudut helvettiin jos et usko mun mielikuvituskaveriin!!! Juu, tajuttu on.

• mrs Missukka
        belial_666 kirjoitti:

Juu juu... Täällä on siirrytty kirjoittamisesta telepatiaan aamun aikana. Tai sitten puhut paskaa kuten yleensä.

Hihujen pointti? Joudut helvettiin jos et usko mun mielikuvituskaveriin!!! Juu, tajuttu on.

Sinä minusta: "Olette siis täysin turhia ... ihmisiä"
        Sinä minun mielipiteistäni: "Ihmisyyden halveksintaa on tuollainen."

Oma kommenttini kääntämään kommenttisi kohti toisiaan:"Jep."

Tämän siis ymmärsit: "Joudut helvettiin jos et usko mun mielikuvituskaveriin!!! ". Suht lahjakkaasti tajuttu. Lukutaidossa ei lie vikaa, kyse on siis kuuntelutaidossa.

• "Etkö pidä ateismi-palstasta?"

Jo vain pidän, nimestään huolimatta mitä mainion paikka keskustella hengellisistä ja uskonnollista asioista.

"Vaativatko ateistit liikaa todisteita?"

Ei suinkaan, usko on uskoa. Ja onhan niin että jos ihminen ei halua jotain uskoa ei hän usko vaikka todisteita olisi kuinka paljon. Lisäksi olen lukenut useiden tiedemiesten sanoneen, että tiede ei voi todistaa Jumalan olemassaoloa sen enempää kuin että Jumalaa ei olisi. Näin ollen ateistitkin perustavat ateisminsa uskoon.

"Kyselevätkö he liian vaikeita?"

Ei suinkaan, kaikkeenhan ei maailman viisainkaan ihminen tiedä vastauksia. Viisautta on myös tunnustaa välillä tietämättömyytensä. Toisaalta uskoni on täällä lukiessa ja kirjoitelessa vahvistunut.

"Eivätkö he kunnioita mielikuvitusystävääsi?"

Nojaa, en tunne yhtään mielikuvitusystävää eli olen jäävi vastaamaan :)

"Harmittaako?"

No,katsotaanpas. Vastasin, että mukava jutella hengellisistä asioista ja lisäksi uskoni on vahvistunut täällä, eli ei ollenkaan harmita, päinvastoin, tyytyväinen voin olla :)

• +++++++++

" Lisäksi olen lukenut useiden tiedemiesten sanoneen, että tiede ei voi todistaa Jumalan olemassaoloa sen enempää kuin että Jumalaa ei olisi. Näin ollen ateistitkin perustavat ateisminsa uskoon."

Tämä on hyvä niin kauan kunnes joku alkaa julistamaan jumalaansa totuutena eikä anna pitäviä todisteita tai todisteita ollenkaan ja tähän ja pyhään kirjaansa tukeutuen alkaa oikeuttamaan seksismiä, anti-semitismiä, yleistä julmuutta tai rasismia.

• Silmämunamies

Todistakaa että silmäni eivät valehtele siitä mitä minä näen.

• Nickistä plussaa!

• ?

''Nickistä plussaa!''
        Kenelle?

• Ei mitään uutta näköjään, etsivä löytää, eli relaa älä kiihkoile.
      Shalom

• Miltäs tuntuu

Te uskovaiset arvostelette muita mielinmäärin ja yleistätte kaikki
      samanlaisiksi, mutta kun teitä joku arvostelee, hypitte seinille !

Vaihdatte nimimerkkiä, ja alatte solvamaan sekä Julistamaan samalla Jumalan Sanaa. Oma Jumalakaan ei voi välttyä pilkalta! Jeesus-parka!

• ateismi = 0

Olen ollut palstan suurkuluttaja jo reilut kolme vuotta. Vieläkään minusta ei ole tullut atestia. Ei sitten sinne päinkään!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe