Kuka rekatuista miehistä

Marjelie

pystyisi iskemään Kate Mossin?

Saa esittää arvioita...

45

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rela.

HÄHÄ!

:D

• Marjelie

niin varmasti tai ei ainkaan yritystä puuttuisi...

• Marjelie kirjoitti:

niin varmasti tai ei ainkaan yritystä puuttuisi...

ei jaksais Katen vuoks. Se mukana ei sais kuin ripakopallisen murheita.

• vänksy

kun ees tietäis missä ikähaarukassa liikutaan? Ei oo kate mossin iästä meinaan aavistuksen häivääkään.

• 12

sua vähän vanhempi eli 30 .

• Marjelie

voisi olla kuvan perusteella arvioituna noin kolmekymppinen.

• vänksy
        12 kirjoitti:

sua vähän vanhempi eli 30 .

varmaan ne palstan miehet, jotka ovat suuripiirtein samaa ikäluokkaa onnistuisivat parhaiten. En mä usko, et Kate niin tarkka tavarastaan ois, etteikö ees sänkyyn jonkun kanssa suostuis.. jossei muuten niin sais ainakin eksoottisuuslisää kun kertoisi julkisuudessa panneensa suomalaismiestä jääkarhujen keskellä.:D

• hhhhhhsf

• trust me
        vänksy kirjoitti:

varmaan ne palstan miehet, jotka ovat suuripiirtein samaa ikäluokkaa onnistuisivat parhaiten. En mä usko, et Kate niin tarkka tavarastaan ois, etteikö ees sänkyyn jonkun kanssa suostuis.. jossei muuten niin sais ainakin eksoottisuuslisää kun kertoisi julkisuudessa panneensa suomalaismiestä jääkarhujen keskellä.:D

ei ole tapana sekstailla kenentahansa tavisten tai edes julkkisten kanssa. Päin vastoin he pyrkivät suojelemaan tavaraansa ja heitä suojellaan. He ovat halutuinta seuraa seurapiireissä ja vain harvat pääsevät edes käymään samassa wc:ssä heidän kanssaan.

• hhhhhhsf kirjoitti:

on 36-vuotias ja 169 cm pitkä.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kate_Moss

Se on 16.v hyvin säilynyt ja 201 pitkä. Minä tiedän ja voisin iskeä sen milloin vaan, mutta en viitti. Sitä paitsi oon menossa nukkumaan.

• UuuLalaaaa
        vänksy kirjoitti:

sen olisi pakko olla iivar-runoilija ,pohjolan viikinki! kate saisi kylmää kyytiä !

• vänksy
        UuuLalaaaa kirjoitti:

sen olisi pakko olla iivar-runoilija ,pohjolan viikinki! kate saisi kylmää kyytiä !

Iivari muuten se ois.. (siis jollei ois varattu).

• vänksy kirjoitti:

PÖH

• ei ei ei
        vänksy kirjoitti:

Iivari muuten se ois.. (siis jollei ois varattu).

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• Marjelie kirjoitti:

voisi olla kuvan perusteella arvioituna noin kolmekymppinen.

.

• trust me kirjoitti:

ei ole tapana sekstailla kenentahansa tavisten tai edes julkkisten kanssa. Päin vastoin he pyrkivät suojelemaan tavaraansa ja heitä suojellaan. He ovat halutuinta seuraa seurapiireissä ja vain harvat pääsevät edes käymään samassa wc:ssä heidän kanssaan.

Jokin kaalimunakas dieetillä vielä

• modelli kirjoitti:

Se on 16.v hyvin säilynyt ja 201 pitkä. Minä tiedän ja voisin iskeä sen milloin vaan, mutta en viitti. Sitä paitsi oon menossa nukkumaan.

.

• tonou

Tietenkin minä.

• scamhutsur

siihen kun yritit kosiskella Mämmiä ja montea

• Ylihoitaja
        scamhutsur kirjoitti:

Anzzy on ollut taas tänään aivan hurjana, aamulla hän kuvitteli olevansa Neil Armstrong ja meinasi kaatua ja löydä päänsä, kun astui alas "kuumoduulistaan" (=vessanpöntön päältä). Nyt illan hän on viilettänyt "seurapiireissä" pitkin laitoksen käytäviä ja kuulemma yrittänyt iskeä huippumalleja. Hoitajat ovat hyvin kärttyisiä, kun Anzzy yrittää jatkuvasti lähennellä heitä. Mielissään he ovat siitä, että kuulemma vielä yli 50-vuotiainakin näyttävät "huippumalleilta".

• scamhutsur kirjoitti:

vilin kanssa ne tekee sandwichejä Jaakopin puppelibileissä

• Ylihoitaja kirjoitti:

Anzzy on ollut taas tänään aivan hurjana, aamulla hän kuvitteli olevansa Neil Armstrong ja meinasi kaatua ja löydä päänsä, kun astui alas "kuumoduulistaan" (=vessanpöntön päältä). Nyt illan hän on viilettänyt "seurapiireissä" pitkin laitoksen käytäviä ja kuulemma yrittänyt iskeä huippumalleja. Hoitajat ovat hyvin kärttyisiä, kun Anzzy yrittää jatkuvasti lähennellä heitä. Mielissään he ovat siitä, että kuulemma vielä yli 50-vuotiainakin näyttävät "huippumalleilta".

kihahti päähänne

http://www.youtube.com/watch?v=oAknZFAhYN4

• unetonturussa

joka muistuttaa eniten Johnny Deppiä. Seurustelivat aikoinaan, kunnes Depp vaihtoi Vanessa Paradikseen.

• vänksy

Paradis on kaunis. Kauniimpi kuin tuo Kate Moss. Herra Deppillä taitaa olla silmää naiskauneudelle, vaikka itse en siinä miehessä näe yhtään mitään, enkä tajuu miksi jotkut sitä hehkuttaa. Liian naismainen mun makuuni koko mies.

• In_no_sence
        vänksy kirjoitti:

Paradis on kaunis. Kauniimpi kuin tuo Kate Moss. Herra Deppillä taitaa olla silmää naiskauneudelle, vaikka itse en siinä miehessä näe yhtään mitään, enkä tajuu miksi jotkut sitä hehkuttaa. Liian naismainen mun makuuni koko mies.

Älä nyt, etkö edes pienessä suklaapuodissa kuolannut Johnny Deppin perään?

• Serpico

että minä pystyisin. En väitä että missä tahansa olosuhteissa, mutta oikeana hetkenä onnistuisin.

• 24

mut sua ei vaan hotsita.

• hmph

vain sillo kun kate olis kolmenpromillen kännis tai sammunu

• .......
        hmph kirjoitti:

"oikeana hetkenä".

• Serpico
        hmph kirjoitti:

Kiinnostaisko sua perustella?

• Serpico
        24 kirjoitti:

mut sua ei vaan hotsita.

ei se kyllä ole mun tyyppinen, niinku on hyvin tiedossa.

• 17
        Serpico kirjoitti:

ei se kyllä ole mun tyyppinen, niinku on hyvin tiedossa.

Sitäpä juuri tarkoitin.

• ei pahalla
        Serpico kirjoitti:

Kiinnostaisko sua perustella?

Deppillä on tukka

• Serpico
        ei pahalla kirjoitti:

Deppillä on tukka

jatkuuko tuo perustelu jotenkin vai oliko tuossa joku pointti? Jää ihmettelemään...

• ei pahalla
        Serpico kirjoitti:

jatkuuko tuo perustelu jotenkin vai oliko tuossa joku pointti? Jää ihmettelemään...

naikkoset tykkää et miehi on tukka ja toiset ei

• bbbbb''

Onko sullla joku fiksaatio raskaana oleviin tähtösiin, salli minun nauraa://// onko se oikea hetkesi synnytyssali?

• eikös

en tiedä mut maniamania on iha sen näkönen?

• tietävä:)

se on kauniimpi :)

• toisiaan

toisinaan

• jolla on kokkelipussi mukana...

• trust mee

taas nähdään kuinka sovinistinen tämä palsta on. Ei se mitään, kaikki sovinistit ja narsistit ja muut persoonallisuushäiriöiset ovat tehneet musta valistuneemman ja vahvemman...

Haukutaan nainen kuin nainen maan rakoon. :) Tiedättekö että niitä tavisnaapurintyttöjä varten on ne kiltit miehet joten tuskin te saisitte niitäkään... Sit on myös naapurintyttöjä jotka näyttää naapurintytölle jotka haluis kuitenkin olla kuin Kate Moss. Muodoilla tai ilman, makuja on monia mutta sen minä tiedän että moss näyttää kameran linssin läpi AINA hyvälle ja hälle käy vaatteet kuin vaatteet, mitäpä muuta nainen voisi toivoa.. Muotoja? No joo että voisi hävetä isoa persettään ja läskejään tai miehet olisivat joka päivä vain sitä vailla. Moss on jotain niin tavoittelemattoman upeaa, että jos pitäisi valita, olisin mieluummin hän kuin joku tavisnaapurintyttö. Aika moni miljoona muukin nainen varmaan..Mä en usko että Mossilla on minkäänlaisia ongelmia löytää miehiä tai ulkonäkökriisejä, miten voisi?

• trust mee kirjoitti:

taas nähdään kuinka sovinistinen tämä palsta on. Ei se mitään, kaikki sovinistit ja narsistit ja muut persoonallisuushäiriöiset ovat tehneet musta valistuneemman ja vahvemman...

Haukutaan nainen kuin nainen maan rakoon. :) Tiedättekö että niitä tavisnaapurintyttöjä varten on ne kiltit miehet joten tuskin te saisitte niitäkään... Sit on myös naapurintyttöjä jotka näyttää naapurintytölle jotka haluis kuitenkin olla kuin Kate Moss. Muodoilla tai ilman, makuja on monia mutta sen minä tiedän että moss näyttää kameran linssin läpi AINA hyvälle ja hälle käy vaatteet kuin vaatteet, mitäpä muuta nainen voisi toivoa.. Muotoja? No joo että voisi hävetä isoa persettään ja läskejään tai miehet olisivat joka päivä vain sitä vailla. Moss on jotain niin tavoittelemattoman upeaa, että jos pitäisi valita, olisin mieluummin hän kuin joku tavisnaapurintyttö. Aika moni miljoona muukin nainen varmaan..Mä en usko että Mossilla on minkäänlaisia ongelmia löytää miehiä tai ulkonäkökriisejä, miten voisi?

Niin mäki sua!

Tunnetko ainuttakaan narkkaria? Tai alkkista? Tiedätkö minkälaisia ne on?

• phsur

Kai sen pystyy kokanokan pystyy iskemään kuka vaan, jolla on puuteria mukana.

• lölölölöl

Ylipäätään pitäis iskeä moista törkyturpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe