valitsisit mukaan autiolle saarelle? :)
huom!
on muitakin ihmisiä olemassa kuin palstalaiset...
Kenet
65
502
Vastaukset
- zisel
Jos näyttäis siltä etten hetkeen pääse sieltä pois niin saisin susta hyvät lihat ja sun nahoistas voisin tehdä purjeen mun lauttaan jos saisin sellasen rakennettua :)
- salapoliiti.
oletpas sinä typerä :)
- zisel
salapoliiti. kirjoitti:
oletpas sinä typerä :)
Voi ei, aika pahan heitit! :´(
Mun mielestä mä ajattelen erittäin viisaasti. Susta ei ole mitään muuta hyötyä ihmisille kuin käyttötavarana joten miksipä en siis sua mukaan ottais :) Tuskinpa siitä mitään saisin vaikka vastaavan operaation sulle tekisin muuallakin kuin autiolla saarella koska jokainen haluaa sut pois tahraamasta ihmisyyttä :) - salapoliiti.
zisel kirjoitti:
Voi ei, aika pahan heitit! :´(
Mun mielestä mä ajattelen erittäin viisaasti. Susta ei ole mitään muuta hyötyä ihmisille kuin käyttötavarana joten miksipä en siis sua mukaan ottais :) Tuskinpa siitä mitään saisin vaikka vastaavan operaation sulle tekisin muuallakin kuin autiolla saarella koska jokainen haluaa sut pois tahraamasta ihmisyyttä :)voi että kun sinua harmittaa :)
- zisel
salapoliiti. kirjoitti:
voi että kun sinua harmittaa :)
Älä nyt kuse alles :D En mä sua purematta niele :D
- salapoliiti.
zisel kirjoitti:
Älä nyt kuse alles :D En mä sua purematta niele :D
niin dazu, aivan niin...
- zisel
salapoliiti. kirjoitti:
niin dazu, aivan niin...
se sieltä :D Nyt taisit heittää kaikki korttis pöytään, et sä mulle muuta uskalla sanookkaan :D
BÖÖÖÖÖ!!!! Juokse, juokse!!! :D - salapoliiti.
zisel kirjoitti:
se sieltä :D Nyt taisit heittää kaikki korttis pöytään, et sä mulle muuta uskalla sanookkaan :D
BÖÖÖÖÖ!!!! Juokse, juokse!!! :Dsinä olet raukka, joka käyttää luvatta toisten valokuvia galleria-sivullaan.
- zisel
salapoliiti. kirjoitti:
sinä olet raukka, joka käyttää luvatta toisten valokuvia galleria-sivullaan.
Hyvä poika, tossa oli jo yritystä :)
Salapoliiti, ihan näin vakavasti kun puhutaan, mikset sä vaan tapa ittees? Kukaan ei oikeesti halua sua tälle planeetalle eikä sua kukaan jää suree. Ei sua edes vihata, oot täysin yhdentekevä pikkunen täi joka istuu aamusta iltaan koneella. Tee se palvelus itselles :) Mitäs sanot? - salapoliiti.
zisel kirjoitti:
Hyvä poika, tossa oli jo yritystä :)
Salapoliiti, ihan näin vakavasti kun puhutaan, mikset sä vaan tapa ittees? Kukaan ei oikeesti halua sua tälle planeetalle eikä sua kukaan jää suree. Ei sua edes vihata, oot täysin yhdentekevä pikkunen täi joka istuu aamusta iltaan koneella. Tee se palvelus itselles :) Mitäs sanot?miltä tuntuu olla vitipää? :)
et ikinä pystyisi vahingoittamaan ketään.
sinulla ei ole rohkeutta siihen. - zisel
salapoliiti. kirjoitti:
miltä tuntuu olla vitipää? :)
sinulla ei ole rohkeutta siihen.Siis nyt viimeistään huomas ettet sä ole kenenkään kanssa sosiaalisissa kontakteissa :D Siis vitipää, wtf?? :D Tarkotitko "vittupää"?
Sulla kuitenkin on jo sähköpostiosote niin laita mulle tähän zisel- postiin postia niin kerron kuinka voit tehdä sen kivuttomasti niin ei tarvii siitäkään olla sitten huolissaan :) - zisel
salapoliiti. kirjoitti:
miltä tuntuu olla vitipää? :)
sinulla ei ole rohkeutta siihen.koloon se pikku-rakki kaivautu kesken mukavan jutustelun? Just aattelin pistää sen remmiin. Grrrrr..... räyh...räyh....räyh.... :D
- uk_ko
Mukaan ottaisin valtavasti KALJAA! ja YKSINKERTAISEN.BLONDIN! :D
- BIueNightSatin
o muitaki ihmisii ku palstalaisia? =o) krääh *spot*
- salapoliiti.
niin voisi ainakin ajatella :)
- Marjelie
jonka kanssa käyttää oleminen autiolla saarella. Joka osaa tehdä sellaista jota itse en osaa. Josta olisi puhekaveriksi.
- syntinensimo
Sen kans vähä sekstaa sun kaa palmun alla? Tai paljo? :P
- Marjelie
syntinensimo kirjoitti:
Sen kans vähä sekstaa sun kaa palmun alla? Tai paljo? :P
asiaa ratkottavana.
hyvin viihtyä sielä yksinki, joku toinen olis vaan silkka rasite. :P
- han-neli
joka osaa kaiken ja tietotekniikkaa, vois tilata kiinalaista kun tulis nälkä.
- salapoliiti.
olet oikea erakko siitten :)
- vänksy
.. ~ herra X:n~ tietysti. Siitä ois ihan käytännön hyötyäkin sen lisäks että se ois mulle parasta mahdollista seuraa.:)
- vänksy
ei kyselis multa tollasta. On enemmänkin toiminnan miehiä...
ei oo vaihtoehtoja.
ottaisin mukaan sammiollisen Lagavulinia ja Toljakkeen.
- salapoliiti.
kumpi noista on viinimerkki? :)
salapoliiti. kirjoitti:
kumpi noista on viinimerkki? :)
viskeinä ja miehet miehinä. Viinit on sit eri juttu.
- antibarbi
Autioita saaria on monen monta ihan täällä Suomessakin. Kun lapset jättää mummolaan hoitoon, niin kauniina kesäpäivänä mukavan romanttinen kahdenkeskistä aikaa kunnioittava melontaretki vaikka sinne autiolle saarelle piristää suhdetta.
- Crocuta
Jonkun tosi ison ja lihaksikkaan. Olisi enemmän syötävää, kun alkaa epätoivo iskemään.
- salapoliiti.
mitä haluat viestittää galleria-kuvallasi? :)
- Crocuta
salapoliiti. kirjoitti:
mitä haluat viestittää galleria-kuvallasi? :)
Siinä ei ole muuta viestiä kuin se, että näyttää paremmalta kun rajaa naaman pois.
- salapoliiti.
Crocuta kirjoitti:
Siinä ei ole muuta viestiä kuin se, että näyttää paremmalta kun rajaa naaman pois.
eli tuo kesäinen asuste ja käsien asento-joka korostaa käsivarsiesi lihaksistoa-ei ole harkittu? :)
- Crocuta
salapoliiti. kirjoitti:
eli tuo kesäinen asuste ja käsien asento-joka korostaa käsivarsiesi lihaksistoa-ei ole harkittu? :)
Ensinnäkin, mä olen sisällä yleensä ilman paitaa kun ei ole seuraa, niin nytkin. Suvaitsin sentään laittaa sen päälle tällä kertaa. Ja mä nyt vaan satuin ottamaan kuvan kädet puuskassa.
- salapoliiti.
Crocuta kirjoitti:
Ensinnäkin, mä olen sisällä yleensä ilman paitaa kun ei ole seuraa, niin nytkin. Suvaitsin sentään laittaa sen päälle tällä kertaa. Ja mä nyt vaan satuin ottamaan kuvan kädet puuskassa.
no hyvä on...uskon kyllä mitä sanot :o
Crocuta kirjoitti:
"mä olen sisällä yleensä ilman paitaa" :D
- pala 50
salapoliiti. kirjoitti:
siis mitä lihaksistoa. eihän tossa ole lihaa!
pala 50 kirjoitti:
Onhan, se on just täydellinen :)
- pulapala
pala 50 kirjoitti:
Omakuva esiin puhuessa
- tonou
Mä kysyisin ensin kiltisti, sitten kumauttaisin salakavalasti päähän ja soutaisin saarelle saalis mukanani. Kun saapuisin rantaveteen, niin upottaisin bootin ja pelastaisin mun nallen.
Sitten me otettas vierekkäin aurinkoa ja mä sitoisin sen päätä lopun ikääni, olisin sen varjo kuumuudessa.- kirpela
Kauniimpi.
- kirpela
passais exnyksä :)
*huokaus*- salapoliiti.
miksi minulla on sellainen tunne, että olemme jo keskustelleet tässä ketjussa?
- kirpela
salapoliiti. kirjoitti:
miksi minulla on sellainen tunne, että olemme jo keskustelleet tässä ketjussa?
kuvittelet liikaa. Millä sutkin sais tajuaan mun tosiaan olevan niin tylsä, etten tajua tommosta toisten nimissä kirjoittelua ja muiden nälvintää.
- salapoliiti.
kirpela kirjoitti:
kuvittelet liikaa. Millä sutkin sais tajuaan mun tosiaan olevan niin tylsä, etten tajua tommosta toisten nimissä kirjoittelua ja muiden nälvintää.
vannotko, että et kirjoittele kuin tuolla kirpela-nimmarilla?
- kirpela
salapoliiti. kirjoitti:
vannotko, että et kirjoittele kuin tuolla kirpela-nimmarilla?
No vannon, kautta kiven ja kannon. En tajua noita feikkitouhuja, enkä edes erota niitä toisistaan, koska en viitti miettiä kuka joku vois olla, kun ite vaan venyn täällä vastapainona muumi-barbi-autorata-jutuille.
- Niin?
kirpela kirjoitti:
Palstapsykiatri dazuko?
- kirpela
Niin? kirjoitti:
Palstapsykiatri dazuko?
Ja se jaksais ravata?
No exä, josta tuli ihan hassusti nyxä.
Tännehän mä isona sitten katoan..
http://fortheloveofblush.files.wordpress.com/2008/06/bora-bora.jpg
En mä kyllä oikein tiedä kenet mä mukaan ottaisin, mutta ainakin tälläisen talon sitten haluan..
http://geraniums.momcom.net/geraniums/treehouse.jpg
Onhan tässä nyt aikaa vielä ettiskellä mukaanlähtijää.Toinen linkki jopa toimi. Nämä palstauudistukset ja muut parannukset on kyllä ihan kivoja, tiedoksi ylläpidolle.. en vittuile! Ei tarvi taas bannata :/
...ehkä mulle ois parasta, että menisin sinne ihan itsekseni mietiskelemään.
Tulisin sit uusien suunnitelmien kaa viisaampana sieltä takaisin, jos tulisin.- muumi-Iäppäri
ämmää kivirekenä siellä--tähtien mukaan navigoisin ja ellei kovin paljo haita tai jääkrhuja ole niin, en tarvits edes lauttaa, kun kroolaan lähimpään satamakapakkaan ja bordelliin ahyo hoy
Albatrossi
http://www.youtube.com/watch?v=SqWBE-OV-So- kirpela
ois hait, tarvisit sen akan niille eväiks kroolatakses rauhassa. Nih.
- muumi-Iäppäri
kirpela kirjoitti:
ois hait, tarvisit sen akan niille eväiks kroolatakses rauhassa. Nih.
.
- kirpela
muumi-Iäppäri kirjoitti:
.
vaikka toisellekin ja piraijatkin tulee ruokituiksi.Tappelisivat vain parhaista paloista.
- salapoliiti.
*haluaisi kysyä. että miksi*
- lkdsöfh
Törkeää viitata siten, kuin muka edes ajattelisin sinun kuvitelmiesi mukaisesti palstakirroittajia: ne on varmaan sinä ja noi muutamat friikit, jotka edes sietää tollasta puhuttelua, vaiko miten? Minä kylläkin olen ymmärtänyt, että internet toimii siten, että kun sä klikkaat jollekin palstalle keskustelemaan, et automaattisesti ole joku vitun "palstalainen"... Mua et tolla nimikkeellä ainakaan tule loukkaamaan, tiedä se, mikä sitten lienetkin! Valitttavasti tää ihmiselämän arki on hieman muuta, kuin palstanne kummallisten kirjoittajien Röndöm Ö:n, buddy-loven tai kaltaistensa gek-kojen friikin oloinen arjesta vieraantunut keskusteluote.
Kuule autiolle saarelle ottaisin kolme tosi hyvää mimmikaveriani, yhden fiksun auttamaan pois pääsyssä sikäli, mikäli jos tulisi teknisiä ongelmia, muutaman hyvän biletyypin ja jos vielä sellaisella saarelle pääsisi, miltä pois pääsemiseen menisi enintään viikko, olisi sellainen melkein unelmaloma! Riittävästi vaan ruokaa mukaan. Tietysti keskeisin olisi henkilö, joka tietäisi kuinka päästä pois.;(- salapoliiti.
niin, kysehän oli rentoutumismatkasta eikä mistään ihme exterme kilpailusta :)
Ps: et ilmisesti ole vakiokirjoittaja, kun noin suutuit määritelmästäni? - lkdsöfh
salapoliiti. kirjoitti:
niin, kysehän oli rentoutumismatkasta eikä mistään ihme exterme kilpailusta :)
Ps: et ilmisesti ole vakiokirjoittaja, kun noin suutuit määritelmästäni?No minusta tämä on kusipäiden foorumi: vai mitäs sulle kertoo se, että mä pystyn näemmä (ekaa kertaa tässä tänään kokeilin ja asiasta pelästyin) äänestämään peukalolla, vaikka EN OLE S24:n jäseneksi rekisteröitynyt? Kuka HULLU minua kiusaa, kun tälle foorumille tulen?
Tää on tonnin läppäri, mä olen köyhä ihminen, enkä voi joka päivä ostaa uutta, mä tarvitsen tätä ja mulle vakuutettiin tätä ostaessani, että voin käydä internetin palstoilla turvallisesti, minkä kyllä tavallaan uskonkin. Sen tiedänkin, että suojaukset tässä on kunnossa ja että varmaan toi ( vaikken tod. mikään atk- ymmärtäjä olekaan) peukalo-systeemi saattaa johtua siitäkin, että jos jollakin muulla olisi esim. sama ip-, mutta hvevetin friikkiä silti. Jo kerran mun edellinen kone hajosi juuri siihen, että kävin näillä S24- palstoilla ja tätä en todellakaan halua hajottaa siksi, että keskustelen keskustelupalstalla. - salapoliiti.
lkdsöfh kirjoitti:
No minusta tämä on kusipäiden foorumi: vai mitäs sulle kertoo se, että mä pystyn näemmä (ekaa kertaa tässä tänään kokeilin ja asiasta pelästyin) äänestämään peukalolla, vaikka EN OLE S24:n jäseneksi rekisteröitynyt? Kuka HULLU minua kiusaa, kun tälle foorumille tulen?
Tää on tonnin läppäri, mä olen köyhä ihminen, enkä voi joka päivä ostaa uutta, mä tarvitsen tätä ja mulle vakuutettiin tätä ostaessani, että voin käydä internetin palstoilla turvallisesti, minkä kyllä tavallaan uskonkin. Sen tiedänkin, että suojaukset tässä on kunnossa ja että varmaan toi ( vaikken tod. mikään atk- ymmärtäjä olekaan) peukalo-systeemi saattaa johtua siitäkin, että jos jollakin muulla olisi esim. sama ip-, mutta hvevetin friikkiä silti. Jo kerran mun edellinen kone hajosi juuri siihen, että kävin näillä S24- palstoilla ja tätä en todellakaan halua hajottaa siksi, että keskustelen keskustelupalstalla.en tiedä kuka kiusaa sinua, mutta jos sanon ihan ystävällisesti sinulle, että oma käytöksesi edistää sitä, että joudut kiusatuksi, niin uskotko minua?
Tuosta peukkujutusta en tiedä kun en ole kokeillut vielä äänestää.
Ps: oma vaatimaton tietsikkani maksoi noin 700 € :)
pitäisi jatkua niin pist, kis, ykskas ja tip ja tap....
- scale
Mulla on ruvennu taas pikku hiljaa keittämään toi yksi psyko, joka vaan jaksaa näykkiä, vaikka sitä ei huomioisikaan, joten vastaan että ottaisin autiolle saarelle mukaan tietenkin salarakkaani EEWARIN.
jos sen kahjon kanssa joutuisi samalle autiolle saarelle ja jos en vuorokaudessa onnistuisi rakentamaan 100 jalkaa pitkää huvijahtia kaikilla mausteilla, niin mää saatana vaikka uisin kotiin, jotta ei tarvitsisi kuunnella sitä helvetin ikuista virttä sen viisaudesta, kauneudesta, laajasta ystäväpiiristä, sosiaalisesta kyvykkyydestä ja siitä, miten koko muu maailma vainoo sitä, vaikka se valopää todellisuudessa itse vainoo ja terrorisoi ympäröivää maailmaa. Ei sitä jaksaisi erkkikään. Nih.
Kattokaa ja naurakaa, kun se kohta alkaa vuodattamaan tähän perään, mutta mä en jaksa nyt tän enempää palstarakastella sen kanssa. Tällainen pikapano silloin tällöin riittää mulle mainiosti. UGH olla puhunut ja alkaa duuni.- jhljhlhk
Aika ihme homma, että rekisteröitynyt puhuu jostakin yhdestä psykosta: hieman friikkiä... Nimimerkki scale on varmastikin omasta mielestään käytökseltään ihan tavis, vaikka on hörhöillyt esimerkiksi mun kimpussani kuin viimeistä päivää. Niin ja: minä olen nimimerkkiä omaamaton!
Valitettavasti ei sille asialle voi mitään, jos joku on niin yksinkertainen, että kuvittelee kaikkien nimimerkittömien kirjoituksia jonkun yhden ja saman kirjoituksiksi, muodostaa siltä pohjalta mielikuvituksellisia ja todellisuudenvastaisia käsityksiä jostakin palstalla käyvästä yhdestä samasta nimimerkkiä omaamattomasta ja sitten hörhöää hyökäten aina sen yhden tuntemattoman saman nimimerkittömän kimppuun, joka ei tosiaankaan ole sanonut tai tehnyt kaikkea sitä, mitä keskustelupalstalla aktiivisesti hörhöilevä nimimerkki scale kuvittelee...Ja kuka kuvittelee, että "koko muu maailma vainoaisi" häntä? Nimimerkki scale pystynee linkittämään sellaisen kirjoittajan tekstiin, joka on tekstissään todennut noin, tai muuten olisi kenties jopa perustetta epäillä nimimerkki scalea hieman ylähissistään pimeäksi!
Jos minä en pidä nimimerkki scalen jutuista, on mulla siihen ainakin lähinnä järkiperuste. Musta harva asia on enemmän ihmisen typeryyttä osoittavaa, kuin se että joku rekisteröitynyt oikein riekkuu internetin julkisella keskustelupalstalla luulopohjalta rekisteröityä nimimerkkiä omaamattoman kimpussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991