Lähetin ystävälleni sähköpostin, jossa oli tekstillinen Power Point esitys. Vastauksena sain, ettei näkynyt, kuin muutamia eng kielisiä sanoja, mutta itse esitystä ei lainkaan.Vastaanottajalla on xp Wind, ja Open ofice. Eikös sen pitäisi pelittää. Itselläni on Vista. Vastaanottaja on iäkäs, ja asuu toisella puolella Suomea, joten en pääse näkemään hänen konettaan. Mikä on yleisin syy, kun P.Point ei aukea toisessa päässä.
Mail ja Power Point
5
126
Vastaukset
olla powerpoint wiever koneella asennettuna vastaanottajalla.
- welh0
no onko sulla tämä uudenmpi powerpoint/office? eli onko tiedosto pptx? kun eikös open office voi avata vain ne vanhat?
- kalastaja098
kokeile ensin omalla koneellasi, pystyykö katsomaan open officella, kokeile eri tiedostomuotoja. kun saat sen toimimaan itselläs openilla, sen jälkeen voi olettaa sen toimivan muillakin.
- pietu2
Minulla ei ole ongelmia. Sain pps-tiedoston, jonka lähetin edelleen. Vanha ystävä 68-vuotias ei saa sitä auki, panen tuon alla olevan linkin hänelle.Jospa tytär osaisi paremmin. Hänelle olen asentanut Open Of, ja aikaisemmat dia-esitykset ovat menneet perille., mutta parikertaa ei ole auennut
- ---->>
tämä, niin johan näkyy:
http://www.download.fi/tyopoyta/toimisto/powerpoint_viewer.cfm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5011439- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18797Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681