Mites kun olen saanut esim. Mäkkärin muffinsin ohjeen

Utelias kokki

jostain netistä (jostain löysin pdf-tiedoston kaikenmaailman "salaisista resepteistä", KFC jne) niin saankohan julkaista kyseisen reseptin ruokablogissani?

Lähdettä en arvanne laittaa kun ei varmaankaan ole luvallinen tiedosto?

Tai mitä jos ristin ruoan ihan joksikin muuksi ja julkaisen sen omissa nimissäni?

Hmm...

3

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16

      Sinä olet nyt jankannut tosta reseptivarkaudesta kyllästymiseen saakka.
      Etkö ymmärrä, että näillä palstoilla jengi ihan oikeasti haluaa keskustella
      ruuan valmistuksesta, eikä ole yhtään kiinnostunut loan heittämisestä
      tiettyihin suuntiin.

      Jos pää on pipi, sen kanssa pitää mennä tohtorille. Kyllä se siitä.

      • Alkup. kysyjä

        "Jos pää on pipi, sen kanssa pitää mennä tohtorille. Kyllä se siitä."

        Kuule ihan samat sanat sullekin! Mulla ei ole osaa eikä arpaa palstalla käytyyn reseptivarkauskeskusteluun, haluan tietää ihan omaa blogiani varten miten merkitisisin tuollaisen "salatun reseptin" jotten saisi haukkuja lukijoilta.

        "Etkö ymmärrä, että näillä palstoilla jengi ihan oikeasti haluaa keskustella
        ruuan valmistuksesta, eikä ole yhtään kiinnostunut loan heittämisestä
        tiettyihin suuntiin. "

        Etkö sinä ymmärrä että tänne palstoille eksyy satunnaisesti ulkopuolisiakin lukijoita ja kyselijöitä joilla on oikeasti kysyttävää muilta eikä minkäänlaista kiinnostusta teidän pienen piirin pyörimiseen?

        Onko "Utelias kokki" -nimimerkki varattu jollekulle (eipä ainakaan Suomi24:n mielestä...) vai mistä moinen purkaus?

        Tietääkö joku ihan oikeasti vastauksen, miten minun kannattaisi blogissani menetellä?


      • Jontte T.

        Täällä on yksi Crudo nimimerkkinen "mies", jolla oli tapana vohkia muiden reseptit esimerkiksi Kotikokki palstalta ja sitten esittää ne omissa nimissään...ja tietenkin ottaa kehut niistä itselelleen. Crudo sitten kärysi oikein pahemman kerran ja siitä nyt hän vain raivoaa täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe