Olen yllättynyt että jotkut palstan lukijat eivät ole koskaan harrastaneet seksiä vaikka ikä lähenee kolmeakymmentä tai yli. Asutteko jossain pienellä paikkakunnalla? Helsinkiläisenä tuntuu vaan niin oudolta ettei mikään flaksi kävis koskaan tai että ette menis muulla konstilla neitsyyttänne/poikuuttanne menettämään.
Ette kai ole samoja jotka postaavat naisviha viestejä. Sillä kuinka voisitte naisista mitään tietää tai omista puolistanne seurustelukumppanina? Ette edes tiedä onko seksi naisen kanssa kivaa.
Itse tunsin olevani tosi vanha ennen kun harrastin seksiä (melkein 19v), mutta ei ois mieleen tullu haukkua miehiä kun en ees niistä niin paljoa tiennyt. Toki oli jo siihen mennessä tullu karua kohtelua koulukiusaamisen ja pakkien muodossa, eikä kukaan koskaan pyytäny ulos tai suostunu tanssimaan, mutta silti olin kai aika 'reilu' enkä leimannut koko sukupuolta. Olin vain ja ainoastaan utelias sekä ihastunut.
Onko ikisinkkuja
88
2285
Vastaukset
- Täällä yksi
Asun kaupungissa, eikä ole tullut mieleen haukkua eikä myöskään käydä maksullisissa.
- olemassa.
Kaikkihan nyt sitä ovat harrastaneet.
Ja minäkin olen vain taruolento.- Niinpäs...
sama täällä
- ----
En asu pienellä paikkakunnalla vaan Helsingin keskustassa. Siitä huolimatta tuntuu olevan yhä vähemmän toivoa että koskaan löytäisin mitään naisseuraa, saati sitten seksiä.
Mistä niitä naisia yrittäisiä etsiä, baareistako? Jos siellä nainen on miesseurassa, hänhän on jo valmiiksi varattu. Jos taas nainen on naisseurassa, hän haluaa vain viettää iltaa tyttöporukassa eikä häntä voisi kukaan ennestään tuntematon mies vähempää kiinnostaa. Kannattaisi varmaankin lähestyä yksinäisiä naisia - ai niin, mutta kun eihän niitä ole. Ei kukaan nainen edes poistu kotoaan ilman seuraa. Ja kun on itse yksin liikkeellä, niin voi olla varma, ettei kukaan nainen edes vilkaise kohti.
Seuraavaksi sitten varmaan sanotaan, että lähesty jollain julkisella paikalla. Siellä tilanne olisi vielä pahempi, koska ei suomalaiseen kulttuuriin kuulu, että vieraisiin ihmisiin otetaan henkilökohtaista kontaktia muualla kuin sitä varten varta vasten määrätyissä paikoissa. Jos minä menisin jollekin naiselle jollain julkisella paikalla edes keskustelemaan, voisin olla varma että nainen pitäisi minua joko epätoivoisena vonkaajana tai sitten täysin hulluna.
Kerroit tunteneesi olevasi "tosi vanha" (melkein 19 vuotta) kun harrastit seksiä. Minä olen nyt puolitoista vuosikymmentä tuota vanhempi, ja koko ajatus, että kukaan nainen haluaisi seksiä kanssani, tuntuu yhä ja yhä vieraammalta. Täällä on joitain minuakin yli kymmennen vuotta vanhempia miehiä jotka ovat samassa tilanteessa. Ja ettei tämä menisi pelkäksi sukupuolisyrjinnäksi, olen kyllä huomannut monen 20-29 -vuotiaan naisenkin kertoneen etteivät ole koskaan harrastaneet seksiä. Useimpien sen vuoksi, ettei kukaan mies ole kelvannut heille, mutta joidenkin sen vuoksi, etteivät he itse ole kelvanneet kenellekään miehelle.
Tämän ei ollut tarkoitus olla mikään katkera ATM-valitus vaikka se helposti kuulostaakin sellaiselta. Alkoi vain ärsyttämään kun viestistäsi sai sellaisen kuvitelman että seksiä saa automaattisesti heti kun edes tervehtii naista.- ap
Et kuulostanut katkeralta ATM:ltä vaan viestisi oli asiallinen. En ollenkaan luule että seksiä saa automaattisesti heti kun tervehtii tai mitään sinne päinkään. Kuitenkin tuntuu aika oudolta ettei koskaan onnistais. Kun kaikenlaista kaksjalkasta (miestä ja naista) tuolla näkyy horjumassa toistensa kainalossa.
- on juurikin
sitä meininkiä miten nämä naisasiat näyttäytyvät näistä kuvioista jostain syystä tai vaikka syyttä sivuraiteelle ajautuneista miehistä. Tätä tällaista on ilmeisesti naisten mahdoton käsittää, varsinkin niin että tässä kyseesä voisi vielä olla joku sellainen mies joka ei ole joku ihan hirveän näköinen tai asioitaan hoitamaan kykenemätön tai mielenvikainen tai kehitysvammainen tai jotain sellaista.
- ap
on juurikin kirjoitti:
sitä meininkiä miten nämä naisasiat näyttäytyvät näistä kuvioista jostain syystä tai vaikka syyttä sivuraiteelle ajautuneista miehistä. Tätä tällaista on ilmeisesti naisten mahdoton käsittää, varsinkin niin että tässä kyseesä voisi vielä olla joku sellainen mies joka ei ole joku ihan hirveän näköinen tai asioitaan hoitamaan kykenemätön tai mielenvikainen tai kehitysvammainen tai jotain sellaista.
Joo, ihan oikeesti tää on mulle uutta oppia tältä palstalta, siis että tommosia miehiä vois olla. Ehkä johtuu siitä kun jokaikinen mies jonka olen tavannut on harrastanut enemmän seksiä kun minä. Siitä kai tulee semmonen harha (?) että kaikki miehet ovat niin tehneet.
- Jätkä 24
ap kirjoitti:
Joo, ihan oikeesti tää on mulle uutta oppia tältä palstalta, siis että tommosia miehiä vois olla. Ehkä johtuu siitä kun jokaikinen mies jonka olen tavannut on harrastanut enemmän seksiä kun minä. Siitä kai tulee semmonen harha (?) että kaikki miehet ovat niin tehneet.
Ja sehän onkin oikeasti harhaa ;)
- eikä se----
Jätkä 24 kirjoitti:
Ja sehän onkin oikeasti harhaa ;)
miehen naama niin hyvän näköinen tarvitsekkaan olla. Minä olin nuorena vähän sellainen pretty-face ja se kyllä hyvinkin vetosi moniin naisiin teini-iässä, mutta ei niin paljon enää yli parikymppisenä.
- Täti neuvoo
Hei sinä, Niinpäs - sama täällä. Jos ei löydy baareista, niin etsi muualta. Harrastusryhmistä tai jostain musta, missä ihmiset ovat valoisaankin aikaan ja selvinpäin. Siellä on ihmistä, jotka ovat yksin, monenikäisiä, tutustut, huomaat, että toimi, pyydä ulos - treffeille, vanhanaikaisesti. Tutustu pikkuhiljaa ihmiseen, siitä syntyy ensin ihmissuhde, joka voi jatkua seksiin ja parisuhteeseen. Muuta oma lähestymistapasi, älä hae seksiä, hae ihmistä. Luonto ajaa nuoret tikanpojat puuhun jossain vaiheessa.
Onnea sinulle. - oldbitch
Sinulle onnea että löydät jonkun jonka kanssa tulet onnelliseksi. Anna hylätylle lemmikille hyvä ja turvallinen koti, jos ihmistä ei vierellesi löydy.
- joku--
Helsinkiläinen nuori nainen onnistu saamaan mulkkua niin kyllä siinä naisessa ulkonän suhteen täytyy olla jotain pahasti vialla.
Miehiä voi kyllä syrjäytyä parisuhde/seksi-markkinoilta kokonaankin. Ei se miesten osalta sitten enää niin kummalista ole vaikka loppuiäkseen syrjäytyisi jos kerran vaan jossain vaiheessa on syrjäytynnyt näiltä markkinoilta.- ap
"Ei se miesten osalta sitten enää niin kummalista ole vaikka loppuiäkseen syrjäytyisi jos kerran vaan jossain vaiheessa on syrjäytynnyt näiltä markkinoilta."
Ai miten se noin menee? Eiks jokainen päivä oo uus? Monella ihmisellä tulee vuosien selibaattikausia jos he muuttavat ulkomaille, tekevät liikaa duunia tai ovat henkisesti rikki. Silti voi aina hypätä uudelleen karusellin kyytiin. - deft
ap kirjoitti:
"Ei se miesten osalta sitten enää niin kummalista ole vaikka loppuiäkseen syrjäytyisi jos kerran vaan jossain vaiheessa on syrjäytynnyt näiltä markkinoilta."
Ai miten se noin menee? Eiks jokainen päivä oo uus? Monella ihmisellä tulee vuosien selibaattikausia jos he muuttavat ulkomaille, tekevät liikaa duunia tai ovat henkisesti rikki. Silti voi aina hypätä uudelleen karusellin kyytiin....kun vielä tähän asti tämä keskustelu oli hyvinkin mielenkiintoista.
Hyvä että mainitsit tässä kaikessa sen, että et edes yritä olla oikeassa.
Jokainen päivä on joo uus, mutta entä sitten? Jokainen päivä sitä uutta ei meinaa että täyskäännöstä syrjäytymiselle ois tapahtumassa.
Ei sitä tosta noin vaan "hypätä uudelleen karusellin kyytiin", jos siltoja takana on poltettu tai jätetty rakentamatta. Utopiaan kuuluu joo uskoa, mutta todellisuutta se ei silti ole.
Nyt hei se hattu pois silmiltä ja katse pidemmälle.
Ei naiselta voi vaatia tietenkään miesten ymmärtämistä, edes seksin saamisessa. Niin kauan kun nainen "antaa" ja mies "saa", tulee myös olemaan mieleltään kunnollisia miehiä jotka eivät seksiä välttämättä koskaan tule harrastamaan.
Känniseksi on sitten asia erikseen, silloin kenellä tahansa on mahdollisuus saada melkein keneltä tahansa. Mutta sitähän me ei kunnioteta...ellei se tapahdu parisuhteessa..?
Ai niin, piti vielä sanoa:
Olen mies ja olen harrastanut seksiä, enkä ole ikisinkku vaan korkeintaan parisuhteissa epäonninen. - ap
deft kirjoitti:
...kun vielä tähän asti tämä keskustelu oli hyvinkin mielenkiintoista.
Hyvä että mainitsit tässä kaikessa sen, että et edes yritä olla oikeassa.
Jokainen päivä on joo uus, mutta entä sitten? Jokainen päivä sitä uutta ei meinaa että täyskäännöstä syrjäytymiselle ois tapahtumassa.
Ei sitä tosta noin vaan "hypätä uudelleen karusellin kyytiin", jos siltoja takana on poltettu tai jätetty rakentamatta. Utopiaan kuuluu joo uskoa, mutta todellisuutta se ei silti ole.
Nyt hei se hattu pois silmiltä ja katse pidemmälle.
Ei naiselta voi vaatia tietenkään miesten ymmärtämistä, edes seksin saamisessa. Niin kauan kun nainen "antaa" ja mies "saa", tulee myös olemaan mieleltään kunnollisia miehiä jotka eivät seksiä välttämättä koskaan tule harrastamaan.
Känniseksi on sitten asia erikseen, silloin kenellä tahansa on mahdollisuus saada melkein keneltä tahansa. Mutta sitähän me ei kunnioteta...ellei se tapahdu parisuhteessa..?
Ai niin, piti vielä sanoa:
Olen mies ja olen harrastanut seksiä, enkä ole ikisinkku vaan korkeintaan parisuhteissa epäonninen.Kaikki miehet ja naiset voi hypätä karuselliin - kyyti on rankkaa ja satuttaa. Silti jokainen päivä on uus. Ei eilisen syrjäytyminen tarkoita että on tänään automaattisesti syrjäytynyt.
Nyt tuli ihan uus puoli esiin että känniseksiä ei lasketa. Ei kai palstan miehet kuvittele että naisille on jotain muuta tarjolla? Känniseksi voi toki johtaa muuhunkin, mutta sitähän se just on mitä naisille tarjotaan baareissa. - kirottupoikuus
ap kirjoitti:
Ai miten se noin menee? Eiks jokainen päivä oo uus? Monella ihmisellä tulee vuosien selibaattikausia jos he muuttavat ulkomaille, tekevät liikaa duunia tai ovat henkisesti rikki. Silti voi aina hypätä uudelleen karusellin kyytiin.Olethan myös tietoinen siitä, että naiset eivät yleensä ole kiinnostuneita kokemattomista miehistä, eivätkä halua toimia seksin opettajina. Miehen neitsyys on häpeä, varsinkin myöhemmällä iällä!
Minusta on luonnollinen tosiasia, että osa meistä on liian lapsen näköisiä nuorena. Pyöreyttä, lihavuutta, finnejä, ujoutta jne. Mutta entäs vaikka vanhempana olisikin vähän miehisemmän oloinen fyysisesti?
Miten jo nuoresta pitäen seurustellut, eronnut, lapsiakin saanut nainen suhtautuu kokemattomaan mieheen?
Miten niitä seksikokemuksia hankitaan, kun nuoremmille et kelpaat, oman ikäisille olet kokematon ja vanhemmille naisillekin lähinnä vitsi? - ylempänä--
ap kirjoitti:
Kaikki miehet ja naiset voi hypätä karuselliin - kyyti on rankkaa ja satuttaa. Silti jokainen päivä on uus. Ei eilisen syrjäytyminen tarkoita että on tänään automaattisesti syrjäytynyt.
Nyt tuli ihan uus puoli esiin että känniseksiä ei lasketa. Ei kai palstan miehet kuvittele että naisille on jotain muuta tarjolla? Känniseksi voi toki johtaa muuhunkin, mutta sitähän se just on mitä naisille tarjotaan baareissa.'en ole pieneltä paikkakunnalta' on hyvin kirjoitettu siitä miltä ne parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneen miehen näkökulmasta näyttävät nämä mahdollisuudet palata takisin näille markkinoille.
Mikä keskeinen asia siitä mielestäni vielä puuttui on se että mitä pidempään näiltä markkinoilta mies syrjässä on, sitä enemmän hän yleensä myös etääntyy näillä markkinolla vallitsevista trendeistä ja naisten käsittelyyn ja iskemiseen liittyvistä tavoista, eli lyhyesti sanottuna näillä markkinoila vallitsevasta kulttuurista.
Jos mies sitten syrjytyneenä oltuaan tuosta vaan lähtee änkeämään näille markkinoille niin helposti käy vaan niin, että hän tekee käytöksellään itsensä jopa naurunalaiseksi naisten edessä ja tuskin onnistuu naista iskemään. No n.s. fiksu ajatteleva mies kyllä varsin hyvin tiedostaa nämä jutut, ja siksi hän ei syrjädyttyään näiltä markkinoilta niin vain lähde niile palailuyrityksiäkään tekemään.
Tähän tulee sitten vielä naisten asenteet niitä miehiä kohtaan jotka ovat vailla naisseuraa. Naiset lähtökohtaisesti suhtautuvat näihin miehiin niin, että heissä on pakko olla jotain vikaa kun eivät kerran ole naisille kelvanneet. Niin ja sitten naisten mielestä he ovat lähtökohtaisesti myös hunoja tai taitamattomia nussijoita, kun eivät kerran ole tätä taitoa kehittäneet tai ylläpitäneet. Lisäksi osa paljon nussivista miehistä liitty kuoroon ja alkaa vielä kehitellä mitä milikuvituksellisempia ngatiivisia tulkintoja tällaisiasta naismarkkinoilta syrjäytyneistä miehistä. Tämäkään ei jää n.s. fiksulta mieheltä huomaamatta vaikka ei siitä hänelle ihan päin pläsiä saanottaisikaan tai hän sitä mitenkään osoittaisi huomaavansa.
Niin se on että naiset ovat niiden miesten perään joilla naisseuraa entisestäänkin on, ja sitä tuokin kuvaa kun itse tuossa sanot kaikilla mieskavereillasi olleen enemmän parisuhde/seksi-kokemuksia kuin mitä itselläsi on ollut. Ja siis naisellehan voi riittä turn-offiksi jo pelkästään sekin, että miehellä ei naiseeuraa ole puhumattakaan siitä jos miehellä ei koskaan sitä ole ollut.
Nainen sitävastoin voi parisuhde/seksi-markkinoilta syrjään veetäydyttyään tai syrjäydyttyään aina helposti palta takaisin, jos vain on vähänkään säällisen näköinen. Ei muuta kuin menee sellaiseen paikkaan jossa miehiä on niin hyvin naisia käsittelemään ja iskemään tottuneet miehet alkavat häntä piirittää, ja ei tarvitse kuin siitä valita. Jos on rohkeutta niin voi vielä yrittää niitäkin miehiä jotka eivät piiritä. Ne ympärillä pyörivät miehethän toimivat naiselle myös itsetunnon kohentajina. - ap
ylempänä-- kirjoitti:
'en ole pieneltä paikkakunnalta' on hyvin kirjoitettu siitä miltä ne parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneen miehen näkökulmasta näyttävät nämä mahdollisuudet palata takisin näille markkinoille.
Mikä keskeinen asia siitä mielestäni vielä puuttui on se että mitä pidempään näiltä markkinoilta mies syrjässä on, sitä enemmän hän yleensä myös etääntyy näillä markkinolla vallitsevista trendeistä ja naisten käsittelyyn ja iskemiseen liittyvistä tavoista, eli lyhyesti sanottuna näillä markkinoila vallitsevasta kulttuurista.
Jos mies sitten syrjytyneenä oltuaan tuosta vaan lähtee änkeämään näille markkinoille niin helposti käy vaan niin, että hän tekee käytöksellään itsensä jopa naurunalaiseksi naisten edessä ja tuskin onnistuu naista iskemään. No n.s. fiksu ajatteleva mies kyllä varsin hyvin tiedostaa nämä jutut, ja siksi hän ei syrjädyttyään näiltä markkinoilta niin vain lähde niile palailuyrityksiäkään tekemään.
Tähän tulee sitten vielä naisten asenteet niitä miehiä kohtaan jotka ovat vailla naisseuraa. Naiset lähtökohtaisesti suhtautuvat näihin miehiin niin, että heissä on pakko olla jotain vikaa kun eivät kerran ole naisille kelvanneet. Niin ja sitten naisten mielestä he ovat lähtökohtaisesti myös hunoja tai taitamattomia nussijoita, kun eivät kerran ole tätä taitoa kehittäneet tai ylläpitäneet. Lisäksi osa paljon nussivista miehistä liitty kuoroon ja alkaa vielä kehitellä mitä milikuvituksellisempia ngatiivisia tulkintoja tällaisiasta naismarkkinoilta syrjäytyneistä miehistä. Tämäkään ei jää n.s. fiksulta mieheltä huomaamatta vaikka ei siitä hänelle ihan päin pläsiä saanottaisikaan tai hän sitä mitenkään osoittaisi huomaavansa.
Niin se on että naiset ovat niiden miesten perään joilla naisseuraa entisestäänkin on, ja sitä tuokin kuvaa kun itse tuossa sanot kaikilla mieskavereillasi olleen enemmän parisuhde/seksi-kokemuksia kuin mitä itselläsi on ollut. Ja siis naisellehan voi riittä turn-offiksi jo pelkästään sekin, että miehellä ei naiseeuraa ole puhumattakaan siitä jos miehellä ei koskaan sitä ole ollut.
Nainen sitävastoin voi parisuhde/seksi-markkinoilta syrjään veetäydyttyään tai syrjäydyttyään aina helposti palta takaisin, jos vain on vähänkään säällisen näköinen. Ei muuta kuin menee sellaiseen paikkaan jossa miehiä on niin hyvin naisia käsittelemään ja iskemään tottuneet miehet alkavat häntä piirittää, ja ei tarvitse kuin siitä valita. Jos on rohkeutta niin voi vielä yrittää niitäkin miehiä jotka eivät piiritä. Ne ympärillä pyörivät miehethän toimivat naiselle myös itsetunnon kohentajina."Niin se on että naiset ovat niiden miesten perään joilla naisseuraa entisestäänkin on, ja sitä tuokin kuvaa kun itse tuossa sanot kaikilla mieskavereillasi olleen enemmän parisuhde/seksi-kokemuksia kuin mitä itselläsi on ollut. Ja siis naisellehan voi riittä turn-offiksi jo pelkästään sekin, että miehellä ei naiseeuraa ole puhumattakaan siitä jos miehellä ei koskaan sitä ole ollut."
Ei kyse ole turn offista vaan en siis ole ikinä tavannut miestä jolla olisi vähemmän seksikokemusta kuin minulla. Kyse ei ole 'mieskavereistani' vaan ihan kaikista miehistä joita koskaan tapaan. Ehkä se on vaan harhaa, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, varmaankin perustuen miesten juttuihin. - ap
kirottupoikuus kirjoitti:
Olethan myös tietoinen siitä, että naiset eivät yleensä ole kiinnostuneita kokemattomista miehistä, eivätkä halua toimia seksin opettajina. Miehen neitsyys on häpeä, varsinkin myöhemmällä iällä!
Minusta on luonnollinen tosiasia, että osa meistä on liian lapsen näköisiä nuorena. Pyöreyttä, lihavuutta, finnejä, ujoutta jne. Mutta entäs vaikka vanhempana olisikin vähän miehisemmän oloinen fyysisesti?
Miten jo nuoresta pitäen seurustellut, eronnut, lapsiakin saanut nainen suhtautuu kokemattomaan mieheen?
Miten niitä seksikokemuksia hankitaan, kun nuoremmille et kelpaat, oman ikäisille olet kokematon ja vanhemmille naisillekin lähinnä vitsi?"naiset eivät yleensä ole kiinnostuneita kokemattomista miehistä, eivätkä halua toimia seksin opettajina"
Tämä onkin alkanut minua kiinnostaa tätä palstaa lukiessa... ;-) Naisille (kuten minulle) voi olla yllätys että jotkut miehet on kokemattomia. Ihmisellä on tapana suhtautua varauksella kaikkeen yllättävään. Mutta jos esimerkiksi netin kautta tutustuisin mieheen joka kertois olevansa kokematon, niin alku yllätyksen jälkeen minulla ainakin alkais mielikuvitus laukata että mitä voisin tälle 'opettaa'... Sehän on tietenkin vanhojen tapojen vastaista ja varmaan joku mies alkaa minua nyt lutkittelemaan pelkistä ajatuksista. - jaaaaaaaaaha
ap kirjoitti:
"naiset eivät yleensä ole kiinnostuneita kokemattomista miehistä, eivätkä halua toimia seksin opettajina"
Tämä onkin alkanut minua kiinnostaa tätä palstaa lukiessa... ;-) Naisille (kuten minulle) voi olla yllätys että jotkut miehet on kokemattomia. Ihmisellä on tapana suhtautua varauksella kaikkeen yllättävään. Mutta jos esimerkiksi netin kautta tutustuisin mieheen joka kertois olevansa kokematon, niin alku yllätyksen jälkeen minulla ainakin alkais mielikuvitus laukata että mitä voisin tälle 'opettaa'... Sehän on tietenkin vanhojen tapojen vastaista ja varmaan joku mies alkaa minua nyt lutkittelemaan pelkistä ajatuksista."Mutta jos esimerkiksi netin kautta tutustuisin mieheen joka kertois olevansa kokematon, niin alku yllätyksen jälkeen minulla ainakin alkais mielikuvitus laukata että mitä voisin tälle 'opettaa'... Sehän on tietenkin vanhojen tapojen vastaista ja varmaan joku mies alkaa minua nyt lutkittelemaan pelkistä ajatuksista."
Mistä helvetistä sulle on tullu sellanen käsitys että seksissä aktiivinen nainen on lutka? Tiedoksi: nainen joka paneskelee ympäriinsä on lutka, mutta nainen joka seksissä on aktiivinen on iso plussa. - rtprpt
ylempänä-- kirjoitti:
'en ole pieneltä paikkakunnalta' on hyvin kirjoitettu siitä miltä ne parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneen miehen näkökulmasta näyttävät nämä mahdollisuudet palata takisin näille markkinoille.
Nainen sitävastoin voi parisuhde/seksi-markkinoilta syrjään veetäydyttyään tai syrjäydyttyään aina helposti palta takaisin, jos vain on vähänkään säällisen näköinen. Ei muuta kuin menee sellaiseen paikkaan jossa miehiä on niin hyvin naisia käsittelemään ja iskemään tottuneet miehet alkavat häntä piirittää, ja ei tarvitse kuin siitä valita. Jos on rohkeutta niin voi vielä yrittää niitäkin miehiä jotka eivät piiritä. Ne ympärillä pyörivät miehethän toimivat naiselle myös itsetunnon kohentajina."hän tekee käytöksellään itsensä jopa naurunalaiseksi naisten edessä ja tuskin onnistuu naista iskemään. No n.s. fiksu ajatteleva mies kyllä varsin hyvin tiedostaa nämä jutut, ja siksi hän ei syrjädyttyään näiltä markkinoilta niin vain lähde niile palailuyrityksiäkään tekemään."
Kyllähän se naisten nauru joskus korpesi, mutta tuohon kannattaa ottaa vähän positiivisempi asenne. Monet naiset eivät välttämättä ymmärrä, että joillekin miehille ottaa naurun kohteena olo koville. Itselle kannattaa opetella nauramaan. Jos suhtautuu omiin mokiinsa tai naisten pieniin peleihin huvittuneesti, niin yleensä ei naiset suhtaudu loppujen lopuksi mitenkään pahasti. Naisille voi myös antaa takaisin huumorilla, niin usein tilanteen saattaa saada ihan hyville raiteille. - katkeruus ei kaunist
jaaaaaaaaaha kirjoitti:
"Mutta jos esimerkiksi netin kautta tutustuisin mieheen joka kertois olevansa kokematon, niin alku yllätyksen jälkeen minulla ainakin alkais mielikuvitus laukata että mitä voisin tälle 'opettaa'... Sehän on tietenkin vanhojen tapojen vastaista ja varmaan joku mies alkaa minua nyt lutkittelemaan pelkistä ajatuksista."
Mistä helvetistä sulle on tullu sellanen käsitys että seksissä aktiivinen nainen on lutka? Tiedoksi: nainen joka paneskelee ympäriinsä on lutka, mutta nainen joka seksissä on aktiivinen on iso plussa."Mistä helvetistä sulle on tullu sellanen käsitys että seksissä aktiivinen nainen on lutka? Tiedoksi: nainen joka paneskelee ympäriinsä on lutka, mutta nainen joka seksissä on aktiivinen on iso plussa."
-
Älä viitsi naurattaa. Kyllä miesten mielipide aktiivisesta naisesta on tullut hyvin selväksi. Teki niin tai näinnainen on aina huora tai lutka. Joten parempi pysyä omiensa joukossa ja tyytyä pelimiesten seuraan. - deft
ap kirjoitti:
Kaikki miehet ja naiset voi hypätä karuselliin - kyyti on rankkaa ja satuttaa. Silti jokainen päivä on uus. Ei eilisen syrjäytyminen tarkoita että on tänään automaattisesti syrjäytynyt.
Nyt tuli ihan uus puoli esiin että känniseksiä ei lasketa. Ei kai palstan miehet kuvittele että naisille on jotain muuta tarjolla? Känniseksi voi toki johtaa muuhunkin, mutta sitähän se just on mitä naisille tarjotaan baareissa.Noniin, tulihan se sieltä. Kyyti on rankkaa ja satuttaa, eikä elämän kuulukaan olla reilua ja blaa blaa blaa...
Touché, tuohon ei sitten pitäisi sanoa mitään vastaan.
Ei syrjäytyminen ole automaatio, mutta siihen ei ole olemassa yleispäteviä keinoja, koska jokainen yksilö on niin sanotusti omalla lähtöviivallansa. Joten, ei siis pitäisi yleistää, ikinä.
Toisaalta...silloinhan kaikki nämä "keskustelut" olisivat täysin turhia.
Go figure...
Niin siis känniseksiä ei lasketa...tarkennuksena olisi pitänyt ilmeisesti mainita, että ellei sitä seksiä ole sovittu etukäteen. Mutta sehän olisi typerää.
Useamman kerran omalle kohdalle on sattunut enemmän tai vähemmän ennestään tuntematon nainen, joka kännissä olisi halukas "panemaan kunnolla" kanssani (suora lainaus), mutta jos sillä hetkellä ei onnistu (johtuen joko ympäristöstä, ehkäisyn puutteesta jne. yms.) niin turha enää jälkeenpäin yrittää. Känniseksi lasketaan, jos partneri on vakituinen ja hänen kanssaan harrastetaan seksiä selvinpäin(kin).
Turha sanoa että omalle kohdalle käyneet tapaukset ovat vain sattumaa, koska olemassa ei ole yleistä kaavaa känniseksille sekä sille, että kuka sitä saa. Teoriassa korkeintaan mahdollisuudet ovat suuremmat känniseksille kuin millekään toiselle ei-maksulliselle seksille.
Voinko olettaa, että niiltä osin olet kanssani samaa mieltä, mistä et kommentoinut mitään? - MAT77
jaaaaaaaaaha kirjoitti:
"Mutta jos esimerkiksi netin kautta tutustuisin mieheen joka kertois olevansa kokematon, niin alku yllätyksen jälkeen minulla ainakin alkais mielikuvitus laukata että mitä voisin tälle 'opettaa'... Sehän on tietenkin vanhojen tapojen vastaista ja varmaan joku mies alkaa minua nyt lutkittelemaan pelkistä ajatuksista."
Mistä helvetistä sulle on tullu sellanen käsitys että seksissä aktiivinen nainen on lutka? Tiedoksi: nainen joka paneskelee ympäriinsä on lutka, mutta nainen joka seksissä on aktiivinen on iso plussa.Joku katos saatta käsittää, että seksissä aktiivinen = ympäriinsä paneskelemista = lutka?
MAT77 - . . .
ap kirjoitti:
Nyt tuli ihan uus puoli esiin että känniseksiä ei lasketa. Ei kai palstan miehet kuvittele että naisille on jotain muuta tarjolla? Känniseksi voi toki johtaa muuhunkin, mutta sitähän se just on mitä naisille tarjotaan baareissa.Ikinä en ole koskaan saanut ensimmäistäkään kännipanoa ja olen sataprosenttisen varma etten ikinä tule saamaankaan. Seksiä olen saanut, mutta vain ja ainoastaan seurustelusuhteissa, joita ei ole ollut kovin montaa.
Sinä olet nainen, ja voit siten olla täysin varma siitä, että vaikket tekisi mitään, tulee aina miehiä jotka vonkaavat sinulta seksiä, ja sinun päätettäväksesi jää, haluatko sinä itse sitä tämän miehen kanssa. On todella paljon harvinaisempaa, että naiset tekevät vastaavia aloitteita. Silloinkin kun he niin tekevät, eivät he tee niitä kenelle tahansa miehelle (toisin kuin miehet, jotka tekevät niitä melkein kenelle naiselle tahansa). Jos nainen haluaa iskeä miehen, hän iskee sellaista miestä jota oikeasti haluaa. Mutta et kai sinäkään halua suurinta osaa raflan miehistä, vai mitä? Yhdeksän kymmenestä miehestä on sellaisia, joita nainen ei lähtisi itse iskemään, joten niiden yhdeksän on ihan itse tehtävä aloite, että olisi mitään toivoa saada seksiä. Eikä se aloitekaan johda välttämättä tuloksiin.
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää tämän perusmatematiikka? Suurin osa miehistä haluaisi seksiä suurimman osan naisista kanssa, mutta suurin osa naisista ei halua suurinta osaa miehistä. Tästä seuraa väistämättä se epäsuhta, että nainen saa halutessaan seksiä todennäköisemmin kuin mies. - . . .
ap kirjoitti:
"Niin se on että naiset ovat niiden miesten perään joilla naisseuraa entisestäänkin on, ja sitä tuokin kuvaa kun itse tuossa sanot kaikilla mieskavereillasi olleen enemmän parisuhde/seksi-kokemuksia kuin mitä itselläsi on ollut. Ja siis naisellehan voi riittä turn-offiksi jo pelkästään sekin, että miehellä ei naiseeuraa ole puhumattakaan siitä jos miehellä ei koskaan sitä ole ollut."
Ei kyse ole turn offista vaan en siis ole ikinä tavannut miestä jolla olisi vähemmän seksikokemusta kuin minulla. Kyse ei ole 'mieskavereistani' vaan ihan kaikista miehistä joita koskaan tapaan. Ehkä se on vaan harhaa, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, varmaankin perustuen miesten juttuihin.Miehet liioittelevat seksikokemustaan. Jos et ollut paikalla kaikissa väitetyissä tapauksissa, tai sinulla ole luotettavaa todistajaa (kuten toisena osapuolena ollutta tyttökaveria) et voi millään tietää, pitkävätkö kaikki väitetyt seksikokemukset paikkaansa.
Puhutkos muuten kaikkien tapaamiesi miesten kanssa kuinka monta partneria heillä on ollut? - na
kirottupoikuus kirjoitti:
Olethan myös tietoinen siitä, että naiset eivät yleensä ole kiinnostuneita kokemattomista miehistä, eivätkä halua toimia seksin opettajina. Miehen neitsyys on häpeä, varsinkin myöhemmällä iällä!
Miten niitä seksikokemuksia hankitaan, kun nuoremmille et kelpaat, oman ikäisille olet kokematon ja vanhemmille naisillekin lähinnä vitsi?Luulet vain
Minä asun pienellä paikkakunnalla. Pienellä paikkakunnalla käy helposti niin, että kaikki naiset ovat varattuja ja kaikki sinkut ovat vain miehiä. Asiaa vielä edesauttaa se, että nimenomaan naiset muuttavat isompiin kaupunkeihin, jolloin heitä on vielä entistäkin vähemmän pienellä paikkakunnalla.
- piiiiiiiiip
osoitus siitä että naiset ei tajua vittuakaan tästä mailmasta ja millaista ponnistelua pillun saaminen vaatii kaverittomilta miehiltä,naisten ympärillä pyörii yö elämässä miehiä kuin kärpäsiä paskakasassa, ihan sama mikä vätky se ämmä on, ei mitää väliä, miesten asema on jotain helvetillistä, en löydä sanojakaan.
Itse toki olen päässyt pillun makuun, mutta se että millaisia ponnisteluja se vaatii, niin eipä tätä paskaa kyllä jaksa. Olet sä kyllä vitsi ihmiseksi!!!!!- ap
"naiset ei tajua vittuakaan tästä mailmasta ja millaista ponnistelua pillun saaminen vaatii kaverittomilta miehiltä"
Joku mies tossa yllä sanoi että kännipanoja ei lasketa. Että niitä kuulemma saa kuka vaan. Ei ole kukaan vielä vastannut miksi naisten oletetaan olevan niin paljon paremmassa asemassa kuin miesten jos kerran kännipanoja ei lasketa. Eihän naisille oo muuta tarjolla. - RP
Miehen tulee olla se Jesus Christ Super Star naiselle, joka valitsee mieleisensä. Pudotus peli, koska naiselle on aina miehiä tarjolla.
Näin valikoiden miehiä jää kyllä ilman kumppania, ihan jo naamapakkien perusteella. Vastaavasti hyvin komea mies voi käyttää menekkiään parisuhdemarkkinoilla etulyöntinä ja varata useamman naisen. "Kunnollinen" tavallinen mies ei välttämättä ole niin kova sana hektisessä baarijaossa.
"kun nuoremmille et kelpaat, oman ikäisille olet kokematon ja vanhemmille naisillekin lähinnä vitsi? "
On mahdollista päästä sopivasti vanhemman naisen mukaan, mutta jos homma tökkää miehen taidottomuuteen, ei sillä pitkälle pötkitä.
Todella, en väännä veistä haavassa, mutta on suurin kirous olla kokematon-yleisesti.
"tulee vuosien selibaattikausia jos he muuttavat ulkomaille,"
-Päinvastoin selibaatti loppunee kun Suomen rajan ylittää ;)
Ikisinkku, termin voisi määritellä kuvaavammin "parisuhteeseen pääsemätön", koska sinkkuus voi olla tietoinen valinta, ei lopullinen tila. - ap
Deft (mies) sanoi "Känniseksi on sitten asia erikseen, silloin kenellä tahansa on mahdollisuus saada melkein keneltä tahansa."
- jaaaaaaaaaaha
ap kirjoitti:
Deft (mies) sanoi "Känniseksi on sitten asia erikseen, silloin kenellä tahansa on mahdollisuus saada melkein keneltä tahansa."
siinä ihan simppeli vastaus sulle. Ei kännissä todellakaan ole mahdollisuus kenellä tahansa keheen tahansa.
- jaaaaaaaha
RP kirjoitti:
Miehen tulee olla se Jesus Christ Super Star naiselle, joka valitsee mieleisensä. Pudotus peli, koska naiselle on aina miehiä tarjolla.
Näin valikoiden miehiä jää kyllä ilman kumppania, ihan jo naamapakkien perusteella. Vastaavasti hyvin komea mies voi käyttää menekkiään parisuhdemarkkinoilla etulyöntinä ja varata useamman naisen. "Kunnollinen" tavallinen mies ei välttämättä ole niin kova sana hektisessä baarijaossa.
"kun nuoremmille et kelpaat, oman ikäisille olet kokematon ja vanhemmille naisillekin lähinnä vitsi? "
On mahdollista päästä sopivasti vanhemman naisen mukaan, mutta jos homma tökkää miehen taidottomuuteen, ei sillä pitkälle pötkitä.
Todella, en väännä veistä haavassa, mutta on suurin kirous olla kokematon-yleisesti.
"tulee vuosien selibaattikausia jos he muuttavat ulkomaille,"
-Päinvastoin selibaatti loppunee kun Suomen rajan ylittää ;)
Ikisinkku, termin voisi määritellä kuvaavammin "parisuhteeseen pääsemätön", koska sinkkuus voi olla tietoinen valinta, ei lopullinen tila."Vastaavasti hyvin komea mies voi käyttää menekkiään parisuhdemarkkinoilla etulyöntinä ja varata useamman naisen."
On myös komeita miehiä jotka syrjäytyy markkinoilta joko siksi että ovat naisten mielestä liian vaikeita (lue: eivät halua pomppia naisen oikkujen mukaan) tai sitten siksi että komeus ei nosta miehen arvoa loppujen lopuksi paljoakaan sillä komea mies on markkina-arvoltaan tavallisen näköisen naisen tasolla. - juttu tuossa
jaaaaaaaha kirjoitti:
"Vastaavasti hyvin komea mies voi käyttää menekkiään parisuhdemarkkinoilla etulyöntinä ja varata useamman naisen."
On myös komeita miehiä jotka syrjäytyy markkinoilta joko siksi että ovat naisten mielestä liian vaikeita (lue: eivät halua pomppia naisen oikkujen mukaan) tai sitten siksi että komeus ei nosta miehen arvoa loppujen lopuksi paljoakaan sillä komea mies on markkina-arvoltaan tavallisen näköisen naisen tasolla."On myös komeita miehiä jotka syrjäytyy markkinoilta joko siksi että ovat naisten mielestä liian vaikeita (lue: eivät halua pomppia naisen oikkujen mukaan) tai sitten siksi että komeus ei nosta miehen arvoa loppujen lopuksi paljoakaan sillä komea mies on markkina-arvoltaan tavallisen näköisen naisen tasolla."
Ehkä vielä paremmin sellaiset miehet jotka ovat liian valmeita pomppimaan naisten oikkujen mukaan ja heitä miellyttämään voivat olla naisille turn-offeja, muuten kyllä se on noin.
Ja jos tähän sitten mies ei halua ihan kenen hyvänsä naisen kanssa alkaa olemaan, eikä toisaalta käy hyvin aktiivisesti ja agressiivisesti tappelemaan niistä vähistä saatavilla olevista vähänkin sällisemmän näköisistä ja oloisista naisista niin naiset voivat hyvinkin jäädä häneltä kokonaan.
Lähes kaikki naisethan ovat jossain elämänsä vaiheessa sen näköisiä että voivat helposti löytää miesseuraa, ja vähänkin säällisemmän näköisten nuorten parhaassa paritteluiässä olevien naisten ympärillä suorastaan parveileee miehiä. Niin että se voi tulla komeankin miehen eteen tilanne jossa on tehtävä valinta naisettomuuden ja sen välillä, että alkaa olla mielestään jonkun luotaantyöntävän näköisen tai oloisen naisen kanssa. Tosin monelle rumalle naiselle(varsinkin heistä fiksummille) liian hyvän näköinen mies on myös turn-offkin.
Erittäin raskaasti joitakin miehiä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäyttävä tekijä on puolestaan se, kun yhtäältä lähestulkoon kaikilla naisilla on jo 20 vuotiaana paljon parisuhde/seksi-kokemusta(koska nuorten naisten on niin helppo saada miesseuraa), ja kun toisaalta tästä syystä naiset alkavat karttaa miestä jolla ei tätä kokemusta paljon ole. Tilannetta pahentaa vielä paljon se että tällainen mies alkaa juuri tästäkin syystä tuntea olonsa hyvin epävarmaksi, eikä siksi tahdo uskaltaa naisia enää edes lähestyä. Epävarmuus miehessä taas on naisille yksi pahimmista turn-offeista.
Niin ja mitä pidempään olet syrjässä parisuhde/seksi-markkinoilta sitä enemmän ajaudut pihalle siellä vallitsevista trendeistä ja käyttöäytymistavoista. Ja kun mies on se jonka pitää naista lähestyä ja hänet iskeä(varsinkin syrjäytyneen asemasta katsoen se on ihan kärjistetysti näin), niin jos hän on pihalla parisuhde/seksi-markkinoiden käyttäytymistavoista ja trendeistä hänen on vaikea onnistua lähestymisyrityksissään. Pakkiahan siinä vaan helposti tulee, tai sitten ei osaa tulkita naisen käyttäytymistä, ilmeitä ja muita juttuja oikein. Suuri riski on saattaa itsensä vain naurunalaiseksi, minkä parrisuhde/seksi-markkinoilla mukan olevat myös niin mielellään hänelle tekevät. Tällaiset kokemukset, jos niihin lähtee, tekevät miehen entistäkin aremmaksi naisia lähestymään ja mies erakoituu yhä enemmän. Kun yksinäinen mies ei tahdo sopia muutenkaan mihinkään sosiaaliseen elämään(jos mukaan menee niin jatkuvasti saa kokea korneja tilanteita) niin tätäkin kautta hänen mahdollisuutensa löytää naisseuraa vähenevät.
No sitten tehdään näitä ohjelmiakin tyyliin 'maajussile morsian' mutta ei niitä todellakaan tehdä oikeasti parisuhdesyrjäytyneille miehille(ja ei varsinkaan niille miehille jotka ovat kenties tästä syystäkin syrjäytyneet talous/urakehityksensäkin osalta), sillä tällainen syrjätyminen on halveksittavaa eikä suinkaan mediaseksikästä. Kaiken lisäksi voit olla lähes varma siitä että se yksi nainen josta ohjelmassa monet maajussit kamppailevat päätyyy sen miehistä mukaan joka on näiltä parisuhde/seksi-markkinoilta vähiten syrjäytynyt, sillä juuri hän osaa esiintyä naisen edessä heäneen vetoavimmin.
Minä itse en kyllä seuraa tällaisia ohjelmia, enkä ole televisiosta juuri mitäänkään ohjelmia katsonut enää moneen vuoteen. En ole myöskään koskaan lukenut aikakauslehtiä, paitsi sen verran että tiedän minkälaisia juttuja niissä on. - hgsfhsfghsfj
juttu tuossa kirjoitti:
"On myös komeita miehiä jotka syrjäytyy markkinoilta joko siksi että ovat naisten mielestä liian vaikeita (lue: eivät halua pomppia naisen oikkujen mukaan) tai sitten siksi että komeus ei nosta miehen arvoa loppujen lopuksi paljoakaan sillä komea mies on markkina-arvoltaan tavallisen näköisen naisen tasolla."
Ehkä vielä paremmin sellaiset miehet jotka ovat liian valmeita pomppimaan naisten oikkujen mukaan ja heitä miellyttämään voivat olla naisille turn-offeja, muuten kyllä se on noin.
Ja jos tähän sitten mies ei halua ihan kenen hyvänsä naisen kanssa alkaa olemaan, eikä toisaalta käy hyvin aktiivisesti ja agressiivisesti tappelemaan niistä vähistä saatavilla olevista vähänkin sällisemmän näköisistä ja oloisista naisista niin naiset voivat hyvinkin jäädä häneltä kokonaan.
Lähes kaikki naisethan ovat jossain elämänsä vaiheessa sen näköisiä että voivat helposti löytää miesseuraa, ja vähänkin säällisemmän näköisten nuorten parhaassa paritteluiässä olevien naisten ympärillä suorastaan parveileee miehiä. Niin että se voi tulla komeankin miehen eteen tilanne jossa on tehtävä valinta naisettomuuden ja sen välillä, että alkaa olla mielestään jonkun luotaantyöntävän näköisen tai oloisen naisen kanssa. Tosin monelle rumalle naiselle(varsinkin heistä fiksummille) liian hyvän näköinen mies on myös turn-offkin.
Erittäin raskaasti joitakin miehiä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäyttävä tekijä on puolestaan se, kun yhtäältä lähestulkoon kaikilla naisilla on jo 20 vuotiaana paljon parisuhde/seksi-kokemusta(koska nuorten naisten on niin helppo saada miesseuraa), ja kun toisaalta tästä syystä naiset alkavat karttaa miestä jolla ei tätä kokemusta paljon ole. Tilannetta pahentaa vielä paljon se että tällainen mies alkaa juuri tästäkin syystä tuntea olonsa hyvin epävarmaksi, eikä siksi tahdo uskaltaa naisia enää edes lähestyä. Epävarmuus miehessä taas on naisille yksi pahimmista turn-offeista.
Niin ja mitä pidempään olet syrjässä parisuhde/seksi-markkinoilta sitä enemmän ajaudut pihalle siellä vallitsevista trendeistä ja käyttöäytymistavoista. Ja kun mies on se jonka pitää naista lähestyä ja hänet iskeä(varsinkin syrjäytyneen asemasta katsoen se on ihan kärjistetysti näin), niin jos hän on pihalla parisuhde/seksi-markkinoiden käyttäytymistavoista ja trendeistä hänen on vaikea onnistua lähestymisyrityksissään. Pakkiahan siinä vaan helposti tulee, tai sitten ei osaa tulkita naisen käyttäytymistä, ilmeitä ja muita juttuja oikein. Suuri riski on saattaa itsensä vain naurunalaiseksi, minkä parrisuhde/seksi-markkinoilla mukan olevat myös niin mielellään hänelle tekevät. Tällaiset kokemukset, jos niihin lähtee, tekevät miehen entistäkin aremmaksi naisia lähestymään ja mies erakoituu yhä enemmän. Kun yksinäinen mies ei tahdo sopia muutenkaan mihinkään sosiaaliseen elämään(jos mukaan menee niin jatkuvasti saa kokea korneja tilanteita) niin tätäkin kautta hänen mahdollisuutensa löytää naisseuraa vähenevät.
No sitten tehdään näitä ohjelmiakin tyyliin 'maajussile morsian' mutta ei niitä todellakaan tehdä oikeasti parisuhdesyrjäytyneille miehille(ja ei varsinkaan niille miehille jotka ovat kenties tästä syystäkin syrjäytyneet talous/urakehityksensäkin osalta), sillä tällainen syrjätyminen on halveksittavaa eikä suinkaan mediaseksikästä. Kaiken lisäksi voit olla lähes varma siitä että se yksi nainen josta ohjelmassa monet maajussit kamppailevat päätyyy sen miehistä mukaan joka on näiltä parisuhde/seksi-markkinoilta vähiten syrjäytynyt, sillä juuri hän osaa esiintyä naisen edessä heäneen vetoavimmin.
Minä itse en kyllä seuraa tällaisia ohjelmia, enkä ole televisiosta juuri mitäänkään ohjelmia katsonut enää moneen vuoteen. En ole myöskään koskaan lukenut aikakauslehtiä, paitsi sen verran että tiedän minkälaisia juttuja niissä on.Kyllä se ikisinkkuus on valitettava tosiasia joillekkin.
Eikä kyse ole omasta valinnasta.
Tässä on ikää jo 35 vuotta ja ei ole kukaan ollut halukas seurustelemaan.
Vaikka on normaalivartaloinen ja työelämässä menestyvä, se ei riitä koska on liian ruma naama.
Suomessa lisäksi tykätään lyödä lyötyä, eli joukosta erottuvasta aletaan levittää juoruja jotka
ei perustu mihinkään.
Lopulta on todellakin "lauman" ulkopuolella ja saa kuulla jatkuvasti kannustavia kommentteja,
kuten eilen illalla viimeksi kun kävelin kylillä leveällä jalkakäytävällä kolmen likan ohi:
"Kato vähän mihin kävelet" ja takaa kuului vielä keskinäinen kommentti "ihan hirvee"
Koita siinä sitten löytää ihmistä kun lähtökohta on "ihan hirvee" - deft
Kyllä sitä känniseksiä on suurempi mahdollisuus saada kuin jotain toista seksiä.
Enemmän se vaatii pokkaa ja asennemuutosta, kuin tiettyä käyttäytymiskaavaa.
Poikkeuksia:
- Jos on todellakin niiiiiiiiiin "ruma", ettei yksikään nainen (miljoonasta?) voisi edes hetkellisesti miettiä petikumppaniksi.
- Pinnalliset asiat korostuvat enemmän siellä, missä on enemmän ihmisiä.
Ja näistä ei sitten vissiin keskustella, vaan sanotaan mitä mieltä ollaan ja piste.
? - uinbiwybonm
Ei känniseksiä ole välttämättä yhtään sen helpompaa saada, pikemminkin päinvastoin.
Ainakin oman kokemukseni perusteella, vaikka olisin kuinka humalassa, niin ihan samojen täydellisten estojen vallassa olen edelleen. Kovassa humalassa vain vaikutan ulospäin täydelliseltä känniääliöltä johon kukaan nainen, tai mies, ei halua ottaa minkäänlaista kontaktia. - kuitannut
hgsfhsfghsfj kirjoitti:
Kyllä se ikisinkkuus on valitettava tosiasia joillekkin.
Vaikka on normaalivartaloinen ja työelämässä menestyvä, se ei riitä koska on liian ruma naama.
Suomessa lisäksi tykätään lyödä lyötyä, eli joukosta erottuvasta aletaan levittää juoruja jotka
ei perustu mihinkään.
Lopulta on todellakin "lauman" ulkopuolella ja saa kuulla jatkuvasti kannustavia kommentteja,
kuten eilen illalla viimeksi kun kävelin kylillä leveällä jalkakäytävällä kolmen likan ohi:
"Kato vähän mihin kävelet" ja takaa kuului vielä keskinäinen kommentti "ihan hirvee"
Koita siinä sitten löytää ihmistä kun lähtökohta on "ihan hirvee"takas vastaavaa. Sitä kai ne tais odottaa. Kun et kuitannut, sait välittömästi joko nössö tai ylimielinen p*skiainen leiman. Sun ulkonäöllä ei ollut mitään osuutta asiaan, joten turha kieriskellä tuhkassa.
- eikä se---
kuitannut kirjoitti:
takas vastaavaa. Sitä kai ne tais odottaa. Kun et kuitannut, sait välittömästi joko nössö tai ylimielinen p*skiainen leiman. Sun ulkonäöllä ei ollut mitään osuutta asiaan, joten turha kieriskellä tuhkassa.
miehen naama niin hyvän näköinen tarvitsekkaan olla. Minä olin nuorena vähän sellainen pretty-face ja se kyllä hyvinkin vetosi moniin naisiin teini-iässä, mutta ei niin paljon enää yli parikymppisenä.
- na
hgsfhsfghsfj kirjoitti:
Kyllä se ikisinkkuus on valitettava tosiasia joillekkin.
ei perustu mihinkään.
Koita siinä sitten löytää ihmistä kun lähtökohta on "ihan hirvee"että nämä pikkupissikset kommentoivat myös naisia ja ihan ok-näköisiä ihmisiä, jotka ovat erilaisia kuin he tusinablondit/brunetet liian pienissä groteskeissa vaatteissaan. Että pärjäile. Joku voi tykätä sun "rumasta naamasta".
- Ihmetellään...
"Jotkut eivät saa "edes" kännipanoja."
Jotkut miehet eivät edes halua kännipanoja, kun esimerkiksi minä. Ihmisellä tarvii olla harvinaisen huono tilannetaju, jos on pakko sekstailla humalassa. Nautintomielessä (oma mielipide) humala ja seksi eivät kuulu yhteen... - Ihmetellään...
So ? Millä tapaa tämä on sinulta pois ?
Eihän sinun sentään muille tarvitse paljastaa omaa tyhmyyttäsi. Sitä paitsi, eipä tuo sinunkaan nimimerkkisi juuri järjen valoa heijasta. eATMe näyttää olevan yksi palstan kestovalittajista...
- Landella ja cityssä
En usko, että täällä on varsinaisesti kovinkaan monta naisten vihaajaa. Jos joku näistä kokemattomista miehistä kohtaisi naisen, jonka kanssa asiat alkaisivat vähänkin rullaamaan, luultavasti hän enemmän tai vähemmän palvoisi tätä naista. Nämä purkaukset ovat nähdäkseni lähinnä turhautumista.
Olen mies, joka on asunut sekä maalla että isomman kaupungin keskustassa (en nyt kuitenkaan pääkaupunkiseudulla). Nämä kaksi ääripäätä ovat ihan eri maailmansa, mitä tulee mahdollisuuksiin saada naista/seksiä. Maaseudun paikkakunnalla on käytännössä 1-2 sopivanikäistä naista vapaana. Ei ole ihan todennäköistä että kemiat kohtaisivat kovinkaan hyvin tai että nainen suostuisi sänkyyn. Tosin kyllä sielläkin jotkut löytävät toisensa. Kaupungissa voi olla parhaimmillaan muutaman neliökilometrin sisällä jopa satoja potentiaalisia kumppaniehdokkaita.
Lisäksi on aika mahdotonta verrata naista ja miestä näillä sinkkumarkkinoilla. En ole tietenkään kokeillut naisen roolia, mutta on mielestäni täysin varmaa, että keskivertonainen saa seksiä paljon helpommin kuin keskivertomies. Myös pysyvän kumppanin löytäminen on naiselle helpompaa, koska yleensä miehen roolina on tehdä aloitteet. Periaatteessa kaikilla on toki mahdollista harrastaa seksiä joskus, jos vain ottaa tämän asiakseen, mutta mieheltä ainakin tämä vaatii paljon resursseja ja aikaa, ainakin jos ei ole oppinut tuntemaan keinoja ja kuvioita. Viimeisenä keinona tulevat maksulliset naiset, mutta tämähän on edelleen aika laajasti tuomittu asia, ja moni kokee sellaisen nöyryyttävänä. - 3-kymppinen
Isolla paikkakunnalla en ole asunut, max. 70000 asukasta. Alle parikymppisenä tai sanotaan että vielä alle 25-vuotiaana sitä hyväuskoisesti kuvitteli tapaavansa jonkun ihan sattumalta. "Riittää kunhan vain elää omaa elämäänsä." No eihän se oikeasti niin mene. Pitäisi tehdä ihan helvetisti aloitteita, mikä taas ei tosiaan ole meitsin juttu.
Iän karttuessa kokemattomuus tietysti nostaa kynnystä edelleen. Lisäksi suhteeseen pääsemiseksi edellytetään aikaisempaa pitkää parisuhdetta. Jos kertoo totuuden, niin se on turn-off. Jos muuntaa totuutta, niin ei tosipaikan tullessa osaa kuitenkaan toimia odotetulla tavalla, joten se on turn-off.
Viimeisen kahden vuoden aikana en edes ole oikeastaan ollut missään tekemisissä oman ikäluokan naisten kanssa vapaa-ajalla. Pisimmät keskustelut tuolta ajalta taitavat olla sijoitusneuvojan tai vaatekaupan myyjän kanssa.- Harjoittelua
On aika pitkälle harhaa, että "jossain vaiheessa elämää se oikea vain astuu elämääsi". Tähän miinaan on helppo astua. Asian eteen on tehtävä hommia. Siis ainakin miehen, koska nainen ei kovin helpolla yritä mitään aloitetta ainakaan ns. tavallisessa elämässä.
Vanhempien tulisi kertoa ainakin pojalleen ennen 20. ikävuotta, että pojan tulee päästä mahdollisimman pian poikuudestaan ja löytää seurustelukumppani ainakin joksikin aikaa. Tällainen "harjoittelujakso" on tietenkin monille itsestäänselvyys, mutta siksipä sellainen pitäisi olla vähän jokaisella. - 15
Harjoittelua kirjoitti:
On aika pitkälle harhaa, että "jossain vaiheessa elämää se oikea vain astuu elämääsi". Tähän miinaan on helppo astua. Asian eteen on tehtävä hommia. Siis ainakin miehen, koska nainen ei kovin helpolla yritä mitään aloitetta ainakaan ns. tavallisessa elämässä.
Vanhempien tulisi kertoa ainakin pojalleen ennen 20. ikävuotta, että pojan tulee päästä mahdollisimman pian poikuudestaan ja löytää seurustelukumppani ainakin joksikin aikaa. Tällainen "harjoittelujakso" on tietenkin monille itsestäänselvyys, mutta siksipä sellainen pitäisi olla vähän jokaisella.Minäkin olen vahvasti sitä mieltä että kaikkia poikia ei riittävästi valmisteta siihen, mikä heitä odottaa.
Periaatteessa lienee helppoa tulla naisten kanssa menestyväksi mieheksi pojasta lähtien. Uskoakseni siihen tarvitaan seuraavanlaisia kokemuksia:
-haasteita (mm. urheilu, harrastukset, mutta myös elämän muodostamat haasteet)
-onnistumisen kokemuksia, erityisesti jossakin ryhmässä (olla hyvä jossakin, selvitä vaikeuksista)
-itsenäistä vastuunottoa (osaa ja uskaltaa päättää itse omaan elämään vaikuttavista asioista)
Näillä eväillä miehenalku jo tajuaa laittaa itse ulkonäkönsäkin kuntoon (vaatteet ym), hankkia tarvittaessa lisää lihaksia jne. Lisäksi hänellä on hyvä itseluottamus, sosiaalisia taitoja, tottunut hyvään asemaan ryhmissä, sopivasti kilpailuhenkisyyttä, eikä hän tarvitse muiden hyväksyntää eikä myöskään ota vastaan mitään ylimääräistä paskaa keneltäkään. Mielestäni mitään muuta ei naisten saamiseen sitten enää tarvitakaan.
Noiden ominaisuuksien hankkiminen vain on todella hankalaa sitten enää vanhempana. Tehtävä näyttää niin mahdottomalta kun on oppinut ajattelemaan itsestään aina muita huonompana, että sitä vain luovuttaa. Vain yhtenä esimerkkinä lapsuusajan kokemusten tärkeydestä olen joskus ajatellut sitä, miksi minulla on ollut niin vähän kilpailuhenkisyyttä. Se johtuu varmaan siitä, että vaikka olisin lapsena halunnut harrastaa kaikenlaisia urheilulajeja, en päässyt mihinkään urheiluharrastukseen vaan kokemukseni urheilusta rajoittuivat ala-asteen liikuntatunteihin. Siellä olin yleensä luokan heikommasta päästä. Vaikka halu kilpailla olisi ollut kova, niin jos sitten ainoa lopputulos on toiseksi viimeinen sija luokan pituushyppykilpailussa, ei se edistä kilpailuhenkisyyttä. Itsetuntoni olisi kehittynyt aivan eri tavalla, jos minullekin olisi löytynyt harrastus, jossa olisin kokenut olevani hyvä. Mistäkö tiedän? Ihan siitä, että se on nyt vielä aikuisiälläkin kohentunut niin mielettömästi löydettyäni vihdoinkin harrastuksen jossa olen hyvä. Mutta se ei riitä enää paikkaamaan lapsuudessa kehittymättä jäänyttä itseluottamusta. - na
Harjoittelua kirjoitti:
Vanhempien tulisi kertoa ainakin pojalleen ennen 20. ikävuotta, että pojan tulee päästä mahdollisimman pian poikuudestaan ja löytää seurustelukumppani ainakin joksikin aikaa. Tällainen "harjoittelujakso" on tietenkin monille itsestäänselvyys, mutta siksipä sellainen pitäisi olla vähän jokaisella.nainen tekee aloitteen tai aloitteita, miehet yleensä pitää ylityrkkynä, joten älkääpä miehet sen varaan panostako, kaikkea hyvää teille kuitenkin.
- hiirulainen___
En ole koskaan harrastanut seksiä, tai edes pitänyt naista kädestä tai ollut muulla tavoin intiimisti. Olen päälle kaksikymppinen mies ja asunut koko ikäni Helsingissä (valmistuin pari vuotta sitten yliopistosta, nykyään töissä).
Vaikka en ole koskaan ollut lähemmissä tekemisissä naisten kanssa, luulen tietäväni heidän parinvalintakriteereistään ainakin sen verran, että itse olen auttamattomasti niiden ulkopuolella; tämä on toki ollut itselleni jo selvää nuoruusvuosista asti (olin mm. ison helsinkiläislukion ainoa toisen vuosikurssin opiskelija, jolle ei löytynyt paria "vanhojen tansseihin"). Minulla ei ole sen puoleen hilpeän ja avoimen naistennaurattajan lahjoja kuin ns. jännittävän miehen charmiakaan.
Tässä iässä alkaa toki olla esteenä sekin, ettei vapaita naisia oikein enää ole. Osallistun viikottain erääseen kulttuuriharrastuspiiriin, jossa tapaan monia ihmisiä, mutten muista pitkään aikaan tavanneeni ketään naista joka ei olisi jo ainakin jollain tasolla vakiintuneessa parisuhteessa. Myöskin välit miespuolisiin kavereihin ovat alkaneet hiljalleen erkaantua kun he ovat alkaneet muuttaa yhteen partnereidensa kanssa (ja osa heistä myös perustaa perhettä).
En mielestäni ole mitenkään katastrofaalisen näköinen, lukuunottamatta jonkin asteista alipainoa ja lyhyttä pituutta. Yritän joka kuukausi panostaa harkitusti vaatteiden hankintaan (rahaa kuitenkin jää aina hiukan yli kun en alkoholia juo).
Entä mitä mieltä olen naisista ja nykyisestä tilanteestani? En tiedä missä määrin kyse on "naisvihasta" tai "syyllistämisestä", mutta esimerkiksi en kykene suhtautumaan muuten kuin välinpitämättömästi erilaisiin kollektiivisiin vaatimuksiin parisuhdeväkivallan vähentämiseksi (jollaisen mm. Sari Sarkomaa taannoin esitti US-blogissaan). Kun naiset kerta nähtävästi pitävät minua neutrina, en näe että minulla olisi sen puoleen mitään vastuuta "oikeiden miesten" tekemisistä kuin myöskään mitään tapaa vaikuttaa niihin ("oikeat miehet" eivät todellakaan kuuntele minunlaiseni hiirulaisen parisuhdeneuvoja vaikka sellaisia alkaisinkin jakelemaan). Yritän kuitenkin pitää tällaiset ajatukset poissa keskustellessani naisten kanssa esimerkiksi mainitun kulttuuripiirin tilaisuuksissa.
En myöskään kiistä sitä, että koen yleisen yksinäisyyden ja läheisyydentarpeen lisäksi myös ihan puhdasta halua seksiin. Kyseessä on sama tunne jonka useimmat pojat kokenevat joskus siinä viidentoista ikävuoden paikkeilla viimeistään. Itselläni se vain ei ole laantunut. Uskoakseni kyseessä on puhtaasti biologinen ilmiö, jolla ei ole mitään yhteyttä "elämänkokemukseen" (eräs parisuhdeterapeuttien taikasanoista "itsetunnon" ja muiden ohella) tai sen puutteeseen. Kyse on siitä, että useimmat miehet pääset tyydyttämään seksuaaliset halunsa ainakin jossain määrin säännöllisesti viimeistään 20. ikävuodesta alkaen, kun taas minä en ole siinä onnistunut.
Joka tapauksessa minulla ei ole varsinaisesti mitään positiivisia kokemuksia intiimimmästä kanssakäymisestä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Luultavasti päätän poistua tästä maailmasta sen jälkeen kun vanhempani ovat kuolleet; sen jälkeen minulla ei ole jäljellä mitään läheisiä ihmissuhteita.- 234567hyjfj
Melkein kuin itse olisin kirjoittanut erotuksena vain, että olen vähän nuorempi (ilmeisesti). Olen myös jo pitkään tiedostanut, että olen naisten kriteerien ulkopuolella ja / tai en omaa vaadittavia lirkuttelutaitoja. Varmaan osittain siksi olen aina pitänyt elämäni tavoitteena rahan tekemistä, missä olen ikäisekseni ihan kohtalaisesti toistaiseksi onnistunutkin. Vähitellen olen kuitenkin huomannut, että ihan paskaahan tämä on, vaikka olisi kymmeniä miljoonia. Valitettavasti minulla on veljiä ja siskoja, miksi en kehtaa poistua edes vanhempieni kuoleman jälkeen.
- na
Jos olet tuon ikäinen, olet vielä nuori. Toiseksi, ei olekaan sinun vastuullasi muiden harjoittama väkivalta. Ja muista vielä, että kaikki olemme erilaisia yksilöitä, emme ole miesmassaa ja naismassaa. En itse koe ymmärtäväni oman sukupuoleni (naisia) kaikkia yksilöitä, koska ajattelevat ja toimivat aivan eri tavalla kuin itse.
- hukkaan hyvä sydän
Tässäpä myös yksi "kokematon" kolmekymppinen mies. Keskisuurissa kaupungeissa ikäni asunut, kouluttautunut, työssäkäyvä, ei erityisen ruma eikä komea, köyhistä oloista keskiluokkaan taloudellisesti kiivennyt, liikuntaa säännöllisesti harrastava normivartaloinen mies. Raitis, savuton, rauhallinen luonne, luova, huumoria viljelevä, peruspositiivinen mies. Koulukiusaamisen karaisema, empaattinen, kärsivällinen, reilu mies. Lukemattomat pakit saanut mies, jonka ympärille tuntuu kasaantuvan vain varattuja naisia kavereiksi.
Kerran erään tuttavapariskunnan kanssa jutellessa tuli esiin, että heistäkin oli täysin uskomaton ajatus, että joku voisi olla yli kakskymppisenä kokematon, kun sellaisesta lehdestä lukivat. Yllätyin tajutessani, etteivät he tuntuneet pitävän mahdollisena, että juttelisivat juuri silloin moisen miehen kanssa - en korjannut heitä, sivuutin aiheen ilahtuneena siitä, ettei se ehkä paista selvästi naamasta kuitenkaan.
En tosin enää pidä kovin todennäköisenä, että tilanne paranisi. Enkä vielä tiedä, kuinka voisin oppia hyväksymään tulevaisuuden, jossa minulla ei olekaan mahdollisuutta rakkauteen tai perheeseen.- a little flower
Mäkin olen aina miettinyt tuota, että tietääköhän kaikki tai näkyyköhän minusta kilometrin päähän, etten ole koskaan harrastanut seksiä. Musta tuntuu, että se ehkä näkyy naisesta helpommin, miehen kohdalla kaikki tekee sen oletuksen, että tottakai mies on seksiä harrastanut.
Mulla sitten taas on taipumus tehdä naisten kohdalla oletus toiseen suuntaan. Juuri pari päivää sitten yksi työkaverini, jota olen olen pitänyt ihan yhtä vanhanapiikana kuin itseänikin, ilmoitti menneensä kihloihin. En yhtään osannut mieltää häntä sellaiseksi, josta miehet kiinnostuu, mutta näköjään olin taas väärässä...
Joka tapauksessa, musta tuntuu, että kaikki jotka tuntevat minut, tietävät, että olen neitsyt, mutta en koskaan ota asiaa puheeksi, koska se on nolo aihe. - ap
a little flower kirjoitti:
Mäkin olen aina miettinyt tuota, että tietääköhän kaikki tai näkyyköhän minusta kilometrin päähän, etten ole koskaan harrastanut seksiä. Musta tuntuu, että se ehkä näkyy naisesta helpommin, miehen kohdalla kaikki tekee sen oletuksen, että tottakai mies on seksiä harrastanut.
Mulla sitten taas on taipumus tehdä naisten kohdalla oletus toiseen suuntaan. Juuri pari päivää sitten yksi työkaverini, jota olen olen pitänyt ihan yhtä vanhanapiikana kuin itseänikin, ilmoitti menneensä kihloihin. En yhtään osannut mieltää häntä sellaiseksi, josta miehet kiinnostuu, mutta näköjään olin taas väärässä...
Joka tapauksessa, musta tuntuu, että kaikki jotka tuntevat minut, tietävät, että olen neitsyt, mutta en koskaan ota asiaa puheeksi, koska se on nolo aihe.Minusta sitä ei näe miehistä eikä naisista. En edes ikinä ajattele tuollaista kun tapaan ihmisen! Viimeksi ehkä ajattelin noin joskus 17v. Eräs 25v mies kerran kysyi minulta onko 21v kaverini neitsyt. Minusta se oli erittäin epämiellyttävä ja yllättävä kysymys. Eli kai ainakin jotkut miehet sitten ajattelee näitä asioita ja arvioi muita sen perusteella.
- nainen21v_
Asuinpaikka liittyy siihen onko seksikokemusta? Luuletko että kaupungeissa jos et menetä neitsyyttäsi/poikuuttasi niin joku raahaa väkisellä jonnekin? Itse ainakin asunut maalla ja kaupungissa (keskustan tuntumassa että syrjemmässä) eikä ole vielä erikoisempaa tapahtunut.
- Runkkusinkku
Ikää on 43, naisia ei.
Poikuus tallella.
En asu äidin nurkissa (äiti KUOLLUT ilman lastenlapsia).
Koulutus on ja työkin. - dsgsdg0848008sdfg8
en syytä naisia lainkaan. Tiedänhän, että ei niitä naisia etenkään "panomielessä" koskaan tapaa, kun ei missään käy (ainakaan toistaiseksi naiset eivät ole tulleet jonottamaan oveni taakse). Asun myös Helsingissä ja ikää mittarissa 22. Olen kaikinpuolin aika keskiverto paitsi lihasta on vuosien varrella kertynyt selvästi keskivertoa enemmän ja luonteeltani olen paljon normaalia estyneempi sekä huonomman itsetunnon omaava. Näistä syistä olen yksinäinen ihan yleisestikin, vaikka en mikään nörtti, hippi, gootti tai muu vastaava olekaan. Siksi kaltaiseni ihmisen on ihan turha käydä muualla kuin koulussa, töissä tai salilla. Mitä tekisin yksin esim. jossain baarissa? Istuisin siellä jossain kulmassa yksin tuopin kanssa ja tuntisin itseni lähinnä hölmöksi. Oma virheeni oli jättää osallistumatta kaikkiin kissanristiäisiin, kun aloitin yliopistossa. En siksi onnistunut muodostamaan sosiaalista verkostoa ja vanhat kaverit ovat haihtuneet tässä vuosien mittaan. Olen mielestäni kulkenut aika pitkälti "surun 5 askelta" suuttumisesta masennukseen ja lopulta hyväksyntään: olen vähitellen hyväksynyt, että en tule koskaan seurustelemaan tai panemaan naista.
"en syytä naisia lainkaan. Tiedänhän, että ei niitä naisia etenkään "panomielessä" koskaan tapaa, kun ei missään käy (ainakaan toistaiseksi naiset eivät ole tulleet jonottamaan oveni taakse). Asun myös Helsingissä ja ikää mittarissa 22. Olen kaikinpuolin aika keskiverto paitsi lihasta on vuosien varrella kertynyt selvästi keskivertoa enemmän ja luonteeltani olen paljon normaalia estyneempi sekä huonomman itsetunnon omaava. Näistä syistä olen yksinäinen ihan yleisestikin, vaikka en mikään nörtti, hippi, gootti tai muu vastaava olekaan. Siksi kaltaiseni ihmisen on ihan turha käydä muualla kuin koulussa, töissä tai salilla. Mitä tekisin yksin esim. jossain baarissa? Istuisin siellä jossain kulmassa yksin tuopin kanssa ja tuntisin itseni lähinnä hölmöksi. Oma virheeni oli jättää osallistumatta kaikkiin kissanristiäisiin, kun aloitin yliopistossa. En siksi onnistunut muodostamaan sosiaalista verkostoa ja vanhat kaverit ovat haihtuneet tässä vuosien mittaan. Olen mielestäni kulkenut aika pitkälti "surun 5 askelta" suuttumisesta masennukseen ja lopulta hyväksyntään: olen vähitellen hyväksynyt, että en tule koskaan seurustelemaan tai panemaan naista. "
Oli pakko vastata tähän, kun huomasin kirjoituksestasi aika paljon yhtäläisyyksiä ihan näin omaan elämääni verraten. Itse asun myös Helsingissä ja elämäni on rajoittunut varsinkin viime vuosina ihan pelkästään työ-koti ja harrastukset -akselille. Nuorempana toki kävin kyllä vielä baareissa, mutta sitten vaan kyllästyin siihen niin totaalisesti, kun se yksin lähteminen baariin tuntui niin mielettömän tylsältä. Helsingissä asuessa en ole käynyt vielä kertaakaan baarissa, vaikka tänä vuonna tulee kaksi vuotta täyteen siitä, kun tänne muutin. Kotiseuduille ei jäänyt ketään kavereita, niin sielläkin asuessa jouduin käymään aina yksin baareissa ja joutuisin edelleenkin, jos päättäisin siellä käydessä baareihin lähteä.
Tällä hetkellä ei sitten olekaan enää mitään mahdollisuuksia tavata naisia, tai ylipäätään ketään ihmisiä, kun en käy enää baareissa, enkä juuri missään muualla kun töissä ja kotona.
Itselläni tuo yksinäisyys ja kavereiden puute on ollut kyllä se ylivoimaisesti suurin syy siihen, miksi en ole pystynyt koskaan seurustelemaan mitenkään vakavammin, saati edes haaveilemaan mistään parisuhteesta. Aina jos olen onnistunut tapaamaan jonkun vähänkin mukavan oloisen naisen, niin olen joutunut pistämään suhteen sen takia poikki, ettei nainen alkaisi vaan kysellä mitään mun kavereista ja ehdottaa mitään sellaista, että mun pitäisi esitellä hänet kavereilleni. Sellaisia naisia kun tästä maasta tuskin löytyy, jotka suostuisivat seurustelemaan sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole kavereita ja suht vilkasta sosiaalista elämää.
Tässä muuten pari mun aloittamaa keskustelua. Nämä liittyvät myös osittain vähän tähän aiheeseen, vaikka eivät ihan suoranaisesti koske tätä aihetta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8996953/thread
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9001635- ap
DarkFear kirjoitti:
"en syytä naisia lainkaan. Tiedänhän, että ei niitä naisia etenkään "panomielessä" koskaan tapaa, kun ei missään käy (ainakaan toistaiseksi naiset eivät ole tulleet jonottamaan oveni taakse). Asun myös Helsingissä ja ikää mittarissa 22. Olen kaikinpuolin aika keskiverto paitsi lihasta on vuosien varrella kertynyt selvästi keskivertoa enemmän ja luonteeltani olen paljon normaalia estyneempi sekä huonomman itsetunnon omaava. Näistä syistä olen yksinäinen ihan yleisestikin, vaikka en mikään nörtti, hippi, gootti tai muu vastaava olekaan. Siksi kaltaiseni ihmisen on ihan turha käydä muualla kuin koulussa, töissä tai salilla. Mitä tekisin yksin esim. jossain baarissa? Istuisin siellä jossain kulmassa yksin tuopin kanssa ja tuntisin itseni lähinnä hölmöksi. Oma virheeni oli jättää osallistumatta kaikkiin kissanristiäisiin, kun aloitin yliopistossa. En siksi onnistunut muodostamaan sosiaalista verkostoa ja vanhat kaverit ovat haihtuneet tässä vuosien mittaan. Olen mielestäni kulkenut aika pitkälti "surun 5 askelta" suuttumisesta masennukseen ja lopulta hyväksyntään: olen vähitellen hyväksynyt, että en tule koskaan seurustelemaan tai panemaan naista. "
Oli pakko vastata tähän, kun huomasin kirjoituksestasi aika paljon yhtäläisyyksiä ihan näin omaan elämääni verraten. Itse asun myös Helsingissä ja elämäni on rajoittunut varsinkin viime vuosina ihan pelkästään työ-koti ja harrastukset -akselille. Nuorempana toki kävin kyllä vielä baareissa, mutta sitten vaan kyllästyin siihen niin totaalisesti, kun se yksin lähteminen baariin tuntui niin mielettömän tylsältä. Helsingissä asuessa en ole käynyt vielä kertaakaan baarissa, vaikka tänä vuonna tulee kaksi vuotta täyteen siitä, kun tänne muutin. Kotiseuduille ei jäänyt ketään kavereita, niin sielläkin asuessa jouduin käymään aina yksin baareissa ja joutuisin edelleenkin, jos päättäisin siellä käydessä baareihin lähteä.
Tällä hetkellä ei sitten olekaan enää mitään mahdollisuuksia tavata naisia, tai ylipäätään ketään ihmisiä, kun en käy enää baareissa, enkä juuri missään muualla kun töissä ja kotona.
Itselläni tuo yksinäisyys ja kavereiden puute on ollut kyllä se ylivoimaisesti suurin syy siihen, miksi en ole pystynyt koskaan seurustelemaan mitenkään vakavammin, saati edes haaveilemaan mistään parisuhteesta. Aina jos olen onnistunut tapaamaan jonkun vähänkin mukavan oloisen naisen, niin olen joutunut pistämään suhteen sen takia poikki, ettei nainen alkaisi vaan kysellä mitään mun kavereista ja ehdottaa mitään sellaista, että mun pitäisi esitellä hänet kavereilleni. Sellaisia naisia kun tästä maasta tuskin löytyy, jotka suostuisivat seurustelemaan sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole kavereita ja suht vilkasta sosiaalista elämää.
Tässä muuten pari mun aloittamaa keskustelua. Nämä liittyvät myös osittain vähän tähän aiheeseen, vaikka eivät ihan suoranaisesti koske tätä aihetta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9001635"Sellaisia naisia kun tästä maasta tuskin löytyy, jotka suostuisivat seurustelemaan sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole kavereita ja suht vilkasta sosiaalista elämää."
Minua ei haittaisi. Yhden kanssa seurustelin joka 'jätti' kaikki kaverinsa ja halusi olla vain minun kanssani koko ajan 24/7. Se oli aluksi romanttista, mutta kun kuukaudet vieri niin alkoi ahdistaa että ei edes yhtä iltaa saanut olla yksin. Mutta kaverittomuus ei siis haitannu. Tavallaan parempi niin kun sellainen jolla on koko ajan jotain menoa eikä aikaa parisuhteelle. ap kirjoitti:
"Sellaisia naisia kun tästä maasta tuskin löytyy, jotka suostuisivat seurustelemaan sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole kavereita ja suht vilkasta sosiaalista elämää."
Minua ei haittaisi. Yhden kanssa seurustelin joka 'jätti' kaikki kaverinsa ja halusi olla vain minun kanssani koko ajan 24/7. Se oli aluksi romanttista, mutta kun kuukaudet vieri niin alkoi ahdistaa että ei edes yhtä iltaa saanut olla yksin. Mutta kaverittomuus ei siis haitannu. Tavallaan parempi niin kun sellainen jolla on koko ajan jotain menoa eikä aikaa parisuhteelle."Minua ei haittaisi. Yhden kanssa seurustelin joka 'jätti' kaikki kaverinsa ja halusi olla vain minun kanssani koko ajan 24/7. Se oli aluksi romanttista, mutta kun kuukaudet vieri niin alkoi ahdistaa että ei edes yhtä iltaa saanut olla yksin. Mutta kaverittomuus ei siis haitannu. Tavallaan parempi niin kun sellainen jolla on koko ajan jotain menoa eikä aikaa parisuhteelle. "
Keskustelin just tulla terveyspalstan yksinäisyysosiossa tästä ihan samasta aiheesta ja siellä jopa yllättävän monet naiset sanoivat sitä, ettei heitä haittaisi se, jos miehellä ei olisi kavereita ja vilkasta sosiaalista elämää. Olin kyllä aika yllättynyt näistä kommenteista, kun tuntuu ettei tuolla reaalimaailmassa onnistu koskaan tapaamaan sellaisia naisia, jotka osaisivat suhtautua asiaan yhtä ymmärtäväisesti. Monet naiset ovat kyllä sanoneet tota epäsosiaalista elämää seurustelun esteeksi just ton takia, kun he pelkäävät sitä, että mies alkaisi muka roikkua liikaa naisessa koko ajan, ettei hänelle jäisi minkäänlaista omaa aikaa. Mutta ainakaan mun kohdalla tämä ei pitäisi paikkaansa, sillä olen itse hieman sellainen persoona, että tarvitsen päivittäin myös omaa aikaa, jolloin saan olla ihan yksikseni.
Se on vaan niin harmillista, kun näitä ymmärtäväisiä naisia ei pysty missään ikinä tapaamaan. Varsinkin tuolla baareissa kaikki naiset kun ovat aina utelemassa siitä, että miksi oikein olen yksin liikkeellä, jos harvoin satuin siellä käymään. Olen kaikissa muissakin asioissa huomannut sen, että netistä löytyy aina paljon ymmärtäväisempiä ihmisiä kun tuolta reaalimaailmasta, jossa olen aina saanut kuulla vain pelkkää haukkumista "väärien" mielipiteideni ja valintojeni takia.
Eräskin nainen jota tapailin tässä jonkin aikaa sitten, niin kyseli multa aina siitä, että olenko jo löytänyt paljon uusia kavereita sieltä Helsingistä ja muutenkin hän tuntui suhtautuvan varsin ymmärtämättömästi mua kohtaan, vaikka en koskaan kertonutkaan hänelle totuutta omasta elämästäni, epäsosiaalisesta elämästä ja kaikista epäonnistumisista. Eipä kyllä harmita yhtään näin jälkeenpäin ajateltuna, kun tästäkään suhteesta ei koskaan tullut mitään sen vakavempaa. Melkein kyllä kaikki tapaamani naiset ovat olleet aina just sellaisia, etteivät he kyllä olisi pystyneet hyväksymään tai ymmärtämään sitä asiaa, kun mulla ei ole niitä kavereita löytynyt vielä tähän ikään mennessä. Kaikille tuntemilleni naisille kun se kavereiden määrä ja sosiaalisen elämän vilkkaus tuntuu olevan aina se tärkein asia miehessä.- na
DarkFear kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9001635--kuin että on kauhea lukea, miten surullisia te tänne kirjoittavat nuoret miehet olette, ja toivonne menettäneet. Itse olen selvästi vanhempi sinkkunainen, enkä ole koskaan kokenut noin vahvasti yksinäisyyttä. Vähän ehkä harmitellut, ettei elämä mennytkään niin kuin olin 18-vuotiaana kuvitellut. Kuitenkin pitää muistaa, että elämää on parisuhteen ulkopuolella. Nykykulttuurissa vieläkään sitä ei vain pidetä sosiaalisena "totena", että on olemassa sinkkuja. Tuntuu, että eniten sinkkuuttani murehtivat ne, jotka itse eivät ole ja luulevat lasten olevan naisen auvoinen haave.
- Ropottiyksinäinen
Hieman alta 30v enkä edes pitänyt ketään kädestä. Ihmiset ympärilläni luulevat että joudun ajamaan naisia kepillä pois ja että olisin armoton pillumagneetti, tämä vain pahentaa oloani. Muutin työn perässä isompaan kaupunkiin ja luulin tilanteen muuttuvan mutta eipä mikään muuttunut. No nyt on enemmän rahaa mutta ei yhtään kaveria. Naiset yleensä tulevat luokseni baareissa mutta siihen se jääkin, pieni keskustelu ja se on siinä. Pitäisi vain varoitta ettei kanssani kannata keskustella koska silloin molemmat lähtevät yksin kotiin, toinen edes saisi mitä haluaa.
Ehkä parempi vain unohtaa kaikki muut ja keskittyä itseeni. - a little flower
Minä olen yli 30, enkä ole koskaan harrastanut seksiä. En asu pikkupaikkakunnalla, vaan isohkossa kaupungissa, ulkomailla olen asunut ihan miljoonakaupungissakin.
"Ette kai ole samoja jotka postaavat naisviha viestejä." Enpä ole, kun olen itse nainen. :)
"Sillä kuinka voisitte naisista mitään tietää tai omista puolistanne seurustelukumppanina?" Tiedän naisista paljonkin. :) Ja miehistä myös. :(
Mielestäni mulle on aika realistinen kuva siitä, millainen olisin seurustelukumppanina, enkä koe, että mulla olisi mitään annettavaa. :(
Minusta ei kukaan koskaan ollut kiinnostunut, joten pidin sitä ihan luonnollisena, ettei minulla ole mahdollisuuksia päästä neitsyydestä eroon. Nyt jälkikäteen ajatellen, niin varmaan, jos olisi systemaattisesti tarjonnut itseäni jokaiselle vastaantulevalle miehelle, niin kai joku olisi homman hoitanut, mutta en näe sitä vaivan arvoisena.
Onhan se surullista ja nöryyttävää ja vaikka mitä, mutta minkäs teet. :) :(- 24v
Neitsut ? Porkkanasängynal..
- aivanvitunsama
Olen 30:nen ikisinkku, enkä koskaan ole pillua saanut.
Olen myös helvetin epäsosiaalinen ihminen. Kavereita 0-2.
Työpaikka on 100% etäduunia kotoa -> työkavereihin yhteydessä ainoastaan sähköpostitse.
Asun suht keskikokosessa kaupungissa.
Kaikki ostokset teen netin kautta.
Ruokakaupassakin käyn ainoastaan silloin kun se on mahdollisimman tyhjillään.
Iltalenkillä käyn aina helvetin myöhään -> vähemmän ihmisiä.
Kaikki firman pippalot pyrin jättämään väliin jos suinkin mahdollista.
Kaikki sukujuhlat ym. kissanristiäiset skippaan suosiolla.
Inhoan (luulisin) kaikkia ihmisiä sukupuoleen, ikään tai rotuun katsomatta.
Olen myös huomannut että kaikki asiat maailmassa on alkaneet ärsyttää ihan saatanasti. Jopa tuo saatanan roskapostirobotti tuossa alla jostain syystä vituttaa suunattomasti. En tiedä, johtuuko pillun puutteesta vai mistä. Oli miten oli, 100 vuoden päästä ollaan kaikki kumminkin kuolleita, joten mitä vitun väliä sillä on mitä tässä pieni ja mitätön ihmiseliö tekee lyhyellä ja mitättömällä elämällään.- sdgsgd4
tollanen etäduuni!
- tarantiino
Näkyy olevan asiat mallillaan sullakin,heh. Sä olet nyt oikeen semmonen aito erakko.
Minä olen kans joskus mietiskelly tota sun viimestä lausetta että onko tässä ylipäätään mitään järkeä missään,
lapsia pusketaan mailmaan ja sama oravanpyörä vaan jatkuu aina vaan sukupolvesta toiseen,mehän ollaan kuin koira joka jahtaa häntäänsä saamatta sitä koskaan kiinni. Jossain vaiheessa kuitenkin se asteroidi törmää maahan ja mailma tuhoutuu,eikö olis sama vaikka se loppuis nyt tähän sukupolveen,whats the difference.?
No ehkäpä on kuitenkin parempi katsella maailmaa hieman kapeammalla kiikarilla ja uskoa joulupukkiin ynnä muuhun paskaan.) - )
tarantiino kirjoitti:
Näkyy olevan asiat mallillaan sullakin,heh. Sä olet nyt oikeen semmonen aito erakko.
Minä olen kans joskus mietiskelly tota sun viimestä lausetta että onko tässä ylipäätään mitään järkeä missään,
lapsia pusketaan mailmaan ja sama oravanpyörä vaan jatkuu aina vaan sukupolvesta toiseen,mehän ollaan kuin koira joka jahtaa häntäänsä saamatta sitä koskaan kiinni. Jossain vaiheessa kuitenkin se asteroidi törmää maahan ja mailma tuhoutuu,eikö olis sama vaikka se loppuis nyt tähän sukupolveen,whats the difference.?
No ehkäpä on kuitenkin parempi katsella maailmaa hieman kapeammalla kiikarilla ja uskoa joulupukkiin ynnä muuhun paskaan.)onks mul ruma sielu ?
- tarantiino
) kirjoitti:
onks mul ruma sielu ?
säteilee kyllä mutta ei ihan pysty hahmottamaan koko totuutta 5 sanan perusteella.
- aivanvitunsama
sdgsgd4 kirjoitti:
tollanen etäduuni!
Juu, etäduuni on ihan saatanan hienoa. Vielä kun olen tämmönen kyyninen erakko paskiainen, niin se sopii meikäläiselle kuin nyrkki silmään. Mutta kun sitä olet vääntänyt sellaset 10 vuotta putkeen, niin ei se enää kovin kaksiselta tunnu.
Lomat vietät työpaikalla. Vapaa-ajan työpaikalla. Nukut työpaikalla. Heräät aina työpaikan vierestä. Syöt ja paskot työpaikalla. Ryyppäät työpaikalla. Eli periaatteessa asut 24/7 työpistees vieressä vuodesta toiseen... vieläkö kuullostaa hienolta? - aivanvitunsama
tarantiino kirjoitti:
No ehkäpä on kuitenkin parempi katsella maailmaa hieman kapeammalla kiikarilla ja uskoa joulupukkiin ynnä muuhun paskaan.)Juu, mallillaan on. Ja totuus nimenomaan on että teit tai jätit tekemättä mitä hyvänsä elämässäs, niin universaalisessa mittakaavassa sillä ei ole loppuviimeksi mitään merkitystä minkään asian suhteen.
- ........
On niitä ihmisiä jotka ei halua heittäytyä leikkisuhteisiin vaan odottavat että se oikea tulee vastaan.
Ihan kunnioitettava periaate. Eihän säädöistä saa kun pahan mielen ja lutkan maineen.- 8+5
Siinä saa vaan sit helposti odottaa koko ikänsä.
- 7*20
8+5 kirjoitti:
Siinä saa vaan sit helposti odottaa koko ikänsä.
Mitäs sitten. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
- Suhteellista on kaik
7*20 kirjoitti:
Mitäs sitten. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Vaikka uskoisi teoriaan "siitä oikeasta", ei ensimmäinen kumppani välttämättä ole se oikea, vaikka niin haluaisi luulla. Aika harvan suhteen alussa ihminen miettii, että tämä on leikkisuhde. Aina ei edes itse tajua, että oma suhde on huono suhde, koska ainahan on sekä ylä- että alamäkiä.
Joka tapauksessa parempi huonokin kokemus kuin ei kokemusta ollenkaan. - hehhehheeehhhe
Suhteellista on kaik kirjoitti:
Vaikka uskoisi teoriaan "siitä oikeasta", ei ensimmäinen kumppani välttämättä ole se oikea, vaikka niin haluaisi luulla. Aika harvan suhteen alussa ihminen miettii, että tämä on leikkisuhde. Aina ei edes itse tajua, että oma suhde on huono suhde, koska ainahan on sekä ylä- että alamäkiä.
Joka tapauksessa parempi huonokin kokemus kuin ei kokemusta ollenkaan."Joka tapauksessa parempi huonokin kokemus kuin ei kokemusta ollenkaan."
Nimenomaan. Sen takia kokemattomat neitsytpojat eivät ole kovin kovaa huutoa markkinoilla. Paremp - 19+8
Suhteellista on kaik kirjoitti:
Joka tapauksessa parempi huonokin kokemus kuin ei kokemusta ollenkaan.Samaa mieltä.
Kun vaan löytys jostain kumppani.
- Satuseppo
Ei ole. Ne ovat satuolentoja.
Tälläkin palstalla kaikki kirjoittelevat elävät
oikeasti onnellisessa parisuhteessa tai ovat helvetin
kovia panomiehiä, joilla vähintään 5 eri naista kierrossa koko ajan. tarkoita, ettei olisi saanut seksiä.
- kaikkiturhaa
Olen yli 40-vuotias ja asun pääkaupunkiseudulla. En ole harrastanut seksiä koskaan. Kukaan ei ole ilmaissut kiinnostusta.
- kaikkiturhaa
kaikkiturhaa kirjoitti:
Olen yli 40-vuotias ja asun pääkaupunkiseudulla. En ole harrastanut seksiä koskaan. Kukaan ei ole ilmaissut kiinnostusta.
Tilastonikkareille vielä tiedoksi, että olen nörtti ja koulukiusattu.
- Myöhään herännyt
30v mies, enkä koskaan edes seurustellut. Lukioaikaan asuin maalla kaukana kaikesta, opiskeluaikoina istuin mieluummin tietokoneen ääressä kuin opiskelijatapahtumissa ravaten, eikä naiset niin hirveästi silloin vielä kiinnostaneet. Perusopintojen jälkeen muutin toiseen kaupunkiin, jossa en oikeastaan tutustunut kehenkään... kaikilla ikäisilläni (pääasiassa miehiä) työpaikalla oli jo pari ja säätöä lapsienkin kanssa, ei siinä tilaa minunlaiselleni ole. Baareista en ole koskaan osannut seuraa hakea, eikä sieltä oikein "kivoja tyttöjä" löydykkään. En osannut myöskään mitään harrastuksia keksiä missä ketään tapaisi ja jotenkin olin vielä suhteellisen tyytyväinen yksinoloon.. en aikoinut kuitenkaan kauaksi aikaa tuohon kaupunkiin jäädä lahoamaan. Ja nyt ollaan sitten tohtorin paperit taskussa ulkomailla pätkätöissä, edelleenkin aina pian mahdollisesti lähtö edessä... jonnekin... yritäppä siinä sitten mitään suhteita luoda. Kaiken lisäksi kielikurssille meno herätti minut yksinäisyyteeni... siellähän on kivoja tyttöjäkin... ja varattuja, valitettavasti. Ja nyt stressaa. Ikää tulee koko ajan lisää ja mahdollisuudet tavata ketään minulle sopivassa ilmapiirissä ovat aika vähäiset.. kesällä ei edes ole kielikurssia... ja ehkä kaupungin vaihtokin taas kohta edessä, sekä liian pian että liian pitkän ajan päästä.
- vanhapiikako
Asun helsingin keskustassa, ikää lähes se 30 ja olen neitsyt. En viihdy baareissa, en halua mitään yhden yön seksisuhteita eikä niitä miesystäviä ole siunaantunut niin pitkäksi aikaa että voisin luottaa mieheen niin paljon, että sänkyyn menisin. EN tiedä muuta syytä kuin sen, että haluan seksiä vain suhteessa ja niitä luotettavia miehiä ei tunnu enää vain löytyvän, ei ainakaan helsingistä!
- Tuumasta toimeen
vanhapiikako kirjoitti:
Asun helsingin keskustassa, ikää lähes se 30 ja olen neitsyt. En viihdy baareissa, en halua mitään yhden yön seksisuhteita eikä niitä miesystäviä ole siunaantunut niin pitkäksi aikaa että voisin luottaa mieheen niin paljon, että sänkyyn menisin. EN tiedä muuta syytä kuin sen, että haluan seksiä vain suhteessa ja niitä luotettavia miehiä ei tunnu enää vain löytyvän, ei ainakaan helsingistä!
Kannattaisiko tutustua muuhunkin Suomeen? Maakunnissa on miehiä selkeä enemmistö, paikoin jopa pula naisista, ja luultavasti ihan mukavia miehiä löytyy.
- Ihmetellään...
"Olen yllättynyt että jotkut palstan lukijat eivät ole koskaan harrastaneet seksiä vaikka ikä lähenee kolmeakymmentä tai yli. Asutteko jossain pienellä paikkakunnalla? Helsinkiläisenä tuntuu vaan niin oudolta ettei mikään flaksi kävis koskaan tai että ette menis muulla konstilla neitsyyttänne/poikuuttanne menettämään."
Miksi pitäisi väkisin menettää poikuus tai neitsyys, jos kohdalle ei ole osunut ihmistä, jonka kanssa tämän voisi tehdä ? Täytyy sanoa, että mulle seksi merkistee sen verran paljon, että sitä ei harrasteta ihan kenen kanssa tahansa. Tamperelaisena tuntuu vain niin oudolta, että mitä lisäarvoa irtosuhteet toisivat elämääni ? Pikemminkin ongelmia...- Vaatimuksia ihmisell
Sekopäinen kulttuurimme sanoo, ettei ole mies eikä mikään, joka ei saa naista ainakin joskus. Näin se vain tuntuu olevan. Naisen neitsyyttä arvostetaan kenties enemmän, mutta länsimainen sinkkukulttuuri vaatinee nykyään myös naiselta seksuaalista kokeneisuutta.
- Minä...
täytän kohta 30 ja neitsyys on tallella ja tulee todennäköisesti olemaankin. :( Enkä ihan varmaan ole ainoa ikineitsytnainen.
- asdafgsdh
Olen mies, neitsyt, 30v, ja asun eräässä suomen suurimmista kaupungeista.
Noin 27 v asti en edes välittänyt ajatuksesta seksistä toisen ihmisen kanssa, todennäköisesti siksi koska olen koulukiusattu. Eikä se ajatus vieläkään kovin kiehtovalta tunnu, etenkään jonkun satunnaisen baarituttavuuden kanssa koska tiedän millaista paskaa suurin osa ihmisistä on. Jos se seksi merkitsisikin jotain niin ehkä sitten voisin harkita "poikuuteni" menettämistä, mutta oikeastaan koko asia on minulle aivan yhden tekevä, niin kuin moni muukin asia joka tavallisille ihmisille tuntuu olevan niin tärkeää.
Koen että mieluummin kannan jotain kuvitteellista häpeäleimaa jota kukaan ei voi päätellä päältäpäin kuin että sairastaisin herpestä tai joku muu tautia jonka nykyään voi saada aivan keneltä tahansa, ja joita jotkut levittävät huvikseen.
Harrastan toisinaan cyberiä muutaman vakipartnerin kanssa, mutta epäilen että seksini tulee siihen rajoittumaan jatkossakin koska baarissa en jaksa jonkun tortun takia notkua, ja nettideiteissä on 100 miestä yhtä naista kohden.
Ja lopuksi totean että ennen kuin kukaan alkaa kertomaan että oma vikasi jos olet vieläkin neitsyt ja että minulla on pieni muna, totean että pariutumis- ja parittelukulttuuri rajoittuu ainoastaan baareihin. Jos et käy baareissa niin mahdollisuudet päästä panemaan tai parisuhteeseen ovat miehelle käytännössä 0.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076231Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3685896Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615209Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3313849Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42315Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1432277Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1111338- 121131
- 178987
- 56813