Ketä vihaat?

Punamustaa vihaa

Palstalla on paljon vihaa, ja vihaajina ei muuten ole pelkästään miehet, vaan myös naiset.

Niin että kertokaas ketä vihaatte.

Itselläni olisi helppo sanoa, että vihaan naisia, mutta ehkä se ei kuitenkaan olisi totta. Vihaan naisten ilkeitä temppuja, mutta en naisia kokonaisuudessaan.

On kuitenkin yksi porukka, mitä vihaan sydämeni pohjasta. Ahtaajat, paperimiehet ja metallimiehet. Nuo ovat varastaneet minulta ihan kaiken: työn, palkan, naisen, elämän. Me muut miehet maksamme selkänahastamme eliittiduunarien eliittielämän. Voi miten vihaan niitä.

46

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä taida vihata ketään. Yksittäiset henkilöt saattavat vituttaa, mutta se on paljon lievempää, ja useimmiten myös ohimenevämpää, kuin vihaaminen. Mitenkähän ahtaajat, paperimiehet ja metallimiehet ovat sinulta kaiken vieneet? Henkilökohtaisesti en koe kärsiväni erityisesti heidän hyvistä eduistaan, vaan ihan mukavasti elelen. Naista ei tietysti ole, mutta ainakin miehistä pitävät naiset kaikki minulta vie kaikki muut naisista pitävät miehet.

• Punamustaa vihaa

Jos eliittiduunarit saisivat sen kokoista palkkaa minkä ansaitsevat ja sen kokoista sosiaaliturvaa minkä ansaitsevat, niin tässä maassa ei olisi pätkätöitä eikä irtisanomisia. Lisäksi sulla ja mulla, meillä kummallakin olisi naiset, koska eliittiduunarit eivät olisi rosvoparonin asemassa naisten ihailemina. Eliittiduunarien joukossa on erittäin paljon ytm:iä, jotka nussivat sekä omaa vaimoa että vapaita sinkkunaisia. Tiedän, koska olen ollut kerran poljettuna pätkätyöläisenä yhdessä eliittiduunaripaikassa, ja pääsin näkemään millaisia ne vakiduunarit olivat.

• Punamustaa vihaa kirjoitti:

Jos eliittiduunarit saisivat sen kokoista palkkaa minkä ansaitsevat ja sen kokoista sosiaaliturvaa minkä ansaitsevat, niin tässä maassa ei olisi pätkätöitä eikä irtisanomisia. Lisäksi sulla ja mulla, meillä kummallakin olisi naiset, koska eliittiduunarit eivät olisi rosvoparonin asemassa naisten ihailemina. Eliittiduunarien joukossa on erittäin paljon ytm:iä, jotka nussivat sekä omaa vaimoa että vapaita sinkkunaisia. Tiedän, koska olen ollut kerran poljettuna pätkätyöläisenä yhdessä eliittiduunaripaikassa, ja pääsin näkemään millaisia ne vakiduunarit olivat.

metallimiehiä en laskisi eliittiduunareihin. Eikä metallihommat ainakaan meikäläisen asemaa parantanut naisten silmissä.

• Arvot kuntoon

Ahtaajat ovat muutenkin ihan perseestä, mokomatkin paskapöksyt. Ainiin, ja vihaan kaikkea normeista poikkeavaa.

• .......

Vihaamisella kun tekee vain itselleen hallaa. Jos joku asia vihan tunteita aiheuttaa, kannattaa siitä pysyä erillään.

• Arasville

Erästä tiettyä lutkaa. Muutoin en ole läheskään niin vihamielinen kuin voisi kuvitella. Olen yllättävän anteeksiantava ihminen.

Niin ja vihaanhan mä mulatteja. On ne niin turhia.

• omfglollmao

voi v-itt-u! Expua oli jo viisi vuotta sitten palstalla, eminasin ihan unohtaa :D joonami...

• nainen joka ei vihaa

En vihaa ketään palstalla vaikka täällä onkin muutama ärsyttävä, epälooginen, putkiaivo.

Kauan mietittyäni sanoisin että lähimmäksi vihantunnetta tulee pedofiilit ja gangsterit jotka käyttävät heikkoja ihmisiä hyväkseen.

• Adriana...-75

En käytä energiaa vihaan koskaan. Käsittelen ikävät kokemukset. Olen saanut puukosta selkään. Näihin ihmisiin en enää suhtaudu samalla tavalla - eli vihan sijaan suhtautumiseni tällaiseen ihmiseen muuttuu.

Olen työssä, jossa joudun jatkusvasti edustamaan. Jos minulle on tapahtunut jotain ikävää, on paljon helpompi olla hymyilevä kuin näyttää vihaiselta - en siis käytä energiaani mihinkään sellaiseen, mikä vie turhaa energiaa. Tämän ymmärtää, kun on riittävän paljon kokemusta.

• luuseri35

en vihaa ketään muuta kuin itseäni.
      itseäni vihaan koska olen niin luuseri etten
      kelpaa naisille.

• ympäri, ympäri

Mä en nyt tiedä on viha oikea sana sillai, että en mä aktiivisesti vihaa, mutta olen vihainen kyllä. Yhteiskunnasta: täällä ajetaan terveyden huoltoa ja köyhien auttamista, sosiaalitukia ym. alas, ja niillä säästöillä kunnat ja kaupungit kuitenkin sitten maksavat mm. herrojen/rouvien edustuskuluja ja pippaloita, ja tämä on totta. Valtion edustajat tai siis... "kansanedustajat" (eiväthän he edes tiedä kansasta mitään) ajavat rikkaille etuja, opiskelut ovat kohta vain rikkaille: ja täytyyhän se oman suvun vesojen pääsy kouluun varmistaakin, kun kävi ilmi, että jos köyhät saa opiskella, niin niissäkin paskiaisissa on älykkäitä! Että ne voi tuoda kilpailua... Tasa-arvo ei kannattanut siinäkään.

No, äänestys on järjestetty niin, että tavallinen pulliainen ei tajua että AINA äänestää myös koko puoluetta ja saattaakin edesauttaa inhokkinsa edustamaan suosikkinsa sijaan.
      Että eduskuntaan hyväksytään tuomittuja rikollisia (yleensä talousrikollisia) aina vaan, sitä ei estä mikään. Mielestäni jos on kavaltanut miljoonia ei ole ihan uskottava, mutta kun oma äänestyspiiri on siitä kavalluksesta hyötynyt, niin tokihan kaveri kannatusta saa.

Se, että mikään olisi kiinni mainitsemistasi ammattiryhmistä... Ei ole, mutta niillä saadaan duunarit tappelemaan keskenään, pientuloiset toisiaan vastaan. Niinkun köyhien kimppuun usuttamisellakin. Kukaan ei kritisoi ja huuda yhtä jyrkästi esimerkiksi siitä, että kun Lillius nosti Fortumista 21 miljoonaa, ei paljonkaan ihmetelty, paljonko valtio sai suuromistajana: miljardeja varmaan, jos jo YKSI mies on 21 miljoonan arvoinen? Niin, missähän ne rahat on?

Köyhät ja pienituloiset on niitä, joitten pitäisi pitää mekkalaa eniten ja ne on just niitä jotka on hiljaa. Ei saisi uskoa vaalimainoksia, vaan olla fiksu. Mutta ei, median käytön osaa poliitikotkin ja nätti kuva julisteeseen ja kivoja juttuja, niin vot: mutta missä on CV tehdyistä ja toteutetuista asioista? Kuka edes vaatii sellaista?

Mitä hyötyä on ollut eu:sta? Missä on työpaikat, edullinen ruoka, bensa ja eläminen? Missä on euroopan keskus? Kyllä kansaa kusetettiin taas, sitäpaitsi, bensan hinta on taas 1,45 mutta kukaan ei enää sano mitään. Suomalaiset ovat laiskoja. Ei tajuta, että pitäisi jaksaa vaan. Mutta meillä alistutaan "ei siitä mitään hyötyä ole" eikä sitten kyllä olekaan. Taisi ne optio-miehet (ja pari naista?) hyötyä, -ja sehän oli tarkoituskin. Itsenäisyys käytännössä meni, mutta hei, sehän on vanhanaikainen käsite, ja eikös kaikki eu-maat ole niin kunnossa, että! No, paitsi tietty Kreikka... Irlanti... Espanja... jne. mutta että yhdessä mennään sitten helvettiin. Ei tartte yksin.

Köyhyys ja työttömyys (sekä alentuneet terveyspalvelut ja apu) luo turvattomuutta, pelkoa, vihaa, rasismia. Mutta ketään ei kiinnosta. Itsemurhaluvut ovat aina olleet huimat, mutta nyt on jo joukkotappoja, ja jopa alle 30-vuotiata sairaseläkkeellä: mielen takia.

Arvot ovat päin persettä. Mutta tätä kaikkea me itse äänestämme: äänestämällä, hiljaisuudella, teoilla ja valinnoilla. Arvot? Mitkä??? No se POHJA. Ei taloakaan tyhjän päälle rakenneta: jos perustukset pettää, kaatuu koko tönö.

Ja sitä rataa...

• nainen21v_

Vihaan kaikkia, sinuakin. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.

• Lycklig

Miksi tuhlata energiaa vihaamiseen? Se vihan kohde ei kärsi siitä yhtään mutta oma elämänlaatu huononee.

• Arasville

"On kuitenkin yksi porukka, mitä vihaan sydämeni pohjasta. Ahtaajat, paperimiehet ja metallimiehet. Nuo ovat varastaneet minulta ihan kaiken: työn, palkan, naisen, elämän. Me muut miehet maksamme selkänahastamme eliittiduunarien eliittielämän. Voi miten vihaan niitä. "

Aika outo vihankohde. Yleensä ihmiset kadehtii miljonäärejä, julkkiksia, ammattilaisurehilijoita, joten sinusta ilmeisesti hiukkasen enemmän tienaava tavallinen pulliainen on jotain ihmeellistä. Taidat olla todella tomppelimainen amis.

Ei siinä minun mielestäni ole mitään pahaa että ko ammattiryhmät ovat käyttäneet hyväkseen tärkeää asemaansa talouden kannalta ja saaneet keskivertoa paremmat työehdot. Pahempaa on se kun korruptoituneet poliitikot hassaavat miljardeja veronmaksajien varoja turhuuksiin kuten ruotsinkielen pönkittämiseen, pakolaisten paapomiseen, massiivisten valtiontoimintojen tukemiseen vain ideologisista syistaä(esim. YLEisradio).

• Vihaannäitä

Vihaan saatanaa,ja palvelijoitaan politiikkoja.
      Jos pitää politiikon nimi sanoa,niin Jyrki Kataista vihaan eniten,ja toiseksi Paavo Lipposta.

Välillisesti,tai suoraan nämä maan petturit ovat syypäitä lisääntyneeseen itsemurhiin,kurjuuteen,ja pakolaisvirtaan maahamme.
      Kolmanneksi vihaan mediaa aivopesuohjelmineen,kuten suvaitsevaisuuspropaganda joka on saatanan suuri eksytys ja johtaa monet kristitytkin suoraa päätä helvettiin.

• KukaAjaaMeidänEtuja

Vihaan suomen politiikkaa ja sitä että maassamme ei ole ainoatakaan työväen etuja ajavaa puoluetta. Suomesta on tulossa kovaa vauhtia yhdysvaltalainen kapitalismi jossa köyhät ja huono osaiset sysätään kadulle ja rikkaat vaan mälläävät ja lihottavat itseään. Juu en ole kommunisti sillä vihaan myös kommari elämäntyyliä sekä vastapainona kapitalismia. Missä olisi puolue joka ajaisi meidän pienipalkkaisten duunarien etuja?

• nimimerkitönj

Vihan ja/tai inhon sekaisia tuntemuksia on muutamaa ihmistä kohtaan syystä, että ovat käyttäneet lasta seksuaalisesti hyväksi tai lähennelleet seksuaalisesti ja epäsopivalla tavalla. Tämä siis ihan henkilötasolle menevässä inhossa.

Noin muuten maailmassa on monta asiaa, jotka inhottaa ja joskus raivostuttaa. Ei niistä listaa jaksa laatia, mutta ne vaan on asioita joita haluisi muuttaa muuksi.

• gergergre

Voisiko joku kertoa miten on mahdollista että ketjuun vuodelta 2010 voitiin vastata? Eikö nykyisin sääntönä ole että max 1v ketjuun voi kirjoittaa?

• hhhhhhhhhh

No niinpä,nyt vasta huomasin,että on ikivanha tämä ketju:)

• 20plus17

DarkFearia. Minulla menee kaikki vapaa-aika siihen, että ajattelen DarkFearista kaikkea negatiivista!

• AntiJulli

Eläimiinsekaantumisia ja rotusortoa mie vihaan eli persuja.

• hglghl

minä vihaan pakolaisia jotka tulevat tänne loisimaan,ja se on suomen köyhien nälkääntappo,

• helmiä.sioille

Enpä oikeastaan vihaa ketään. Maailmaan mahtuu kyllä riittävästi ihmisiä joista en pidä, mutta siitä huolimatta en suo heille niin voimakasta tunnetta kuin viha. He eivät ole sen arvoisia.

Mutta jos kysyisit niin , että mitä vihaan, vastaisin että epäoikeudenmukaisuutta ja tekopyhyyttä.

• ADHDTV

Vihaajat vihaa

• Kylmärakkaus

En vihaa mitään - paitsi politiikkaa ja politikointia - enkä ketään. Siippaa yritin jossain vaiheessa kovasti opetella inhoamaan, mutta ei sekään onnistunut. En tiedä onko juttu hyvä vai paha, mutta sen kääntöpuoli lienee se, että en myöskään rakasta ketään intohimoisesti.

• Jinjankki

Meinaa sitten sitä, että olet tyynesti tasapainossa. Olisit tyytyväinen.

• Kissapistoksissakin

Oho, aha, miksi läheiseni eivät sitten pidä meikää tyynenä tapauksena? Paremminkin ADHD:nä vaikka ei se voi pitää paikkaansa kun olen aika tarkkaavainen vaikkakin vilkas.

• Naineeeennnnn

Joskus olen vihannu exiä mutten enää.

• että.silleen

Ymmärrän! Viha on yhtä voimakasta kuin rakkauskin ja ne ovat vastavoimia toisilleen. Pettymys rakastettua kohtaan erotessa.. muuttaa tunteen hetkeksi vihan puolelle, mutt se menee "toipuessa" pettymyksestä ni (ainakin mulla) ohitse.
        En mä tuhlaa niin voimakasta tunnetta tuskin koskaan tuntemattomaan,uskoisin.

Inhoa tai halveksuntaa kyllä tunnen joitain ihmisiä kohtaan, heitä kohtaan mulla ei ole empatiaa jakaa.
        Selkärangattomia politikkoja kohtaan tunnen halveksuntaa, suoranaista inhoa jopa.

Esimerkkinä pääministeri, joka ei muka ymmärtänyt mitä sanoi kun lupas kotinsa lainaamisen pakolaisille. Tavallinen tossun kuluttajakin ymmärtää viestin sisällön, sekä teon miks hän sen teki!
        Jos tosiaan on niin ettei hän ymmärtänyt tekoaan etukäteen, olis syytä luopua asemastaan. Ei hänellä ole tosiaan pienintäkään kykyä sen hoitamiseen.

• Ex------------PUA
        että.silleen kirjoitti:

Ymmärrän! Viha on yhtä voimakasta kuin rakkauskin ja ne ovat vastavoimia toisilleen. Pettymys rakastettua kohtaan erotessa.. muuttaa tunteen hetkeksi vihan puolelle, mutt se menee "toipuessa" pettymyksestä ni (ainakin mulla) ohitse.
        En mä tuhlaa niin voimakasta tunnetta tuskin koskaan tuntemattomaan,uskoisin.

Inhoa tai halveksuntaa kyllä tunnen joitain ihmisiä kohtaan, heitä kohtaan mulla ei ole empatiaa jakaa.
        Selkärangattomia politikkoja kohtaan tunnen halveksuntaa, suoranaista inhoa jopa.

Esimerkkinä pääministeri, joka ei muka ymmärtänyt mitä sanoi kun lupas kotinsa lainaamisen pakolaisille. Tavallinen tossun kuluttajakin ymmärtää viestin sisällön, sekä teon miks hän sen teki!
        Jos tosiaan on niin ettei hän ymmärtänyt tekoaan etukäteen, olis syytä luopua asemastaan. Ei hänellä ole tosiaan pienintäkään kykyä sen hoitamiseen.

Sinä vihaat myös minua siksi.

Se joka vihaa, se uskoo minuun.

• En keksinyt oikeen ketään, ketä vihaisin..Vihaaminenhan tarkoittaa sitä, että pitäisi ensin olla tietty kunnioitus ihmistä kohtaan ja sinun pitäisi ensin arvostaa häntä ja hänen pitäisi merkitä sinulle jotain enemmän, mutta itse en juurikaan vietä aikaani ihmisten seurassa joista en pidä, joten sitä syvempää kunnioitustakaan ei ole silloin päässyt tulemaan ja kukapa jaksaa vihata jotain merkityksetöntä ihmistä? Vihahan syö energiaa.. Käytän sen johonkin ihan muuhun mieluummin. Nykyään kykenen hyväksymään vittumaisetkin ihmiset olan kohautuksella..Minun ei tarvitse yrittää muuttaa ketään. Näen sen elämän monimuotoisuutena ja toisaalta ymmärrän joidenkin toivottomuuden ihmisinä. Ei siihen kannata sekaantua.

• PikkuLikka

Jotkut ihmiset herättävät minussa suurta vastenmielisyyttä ilkeytensä, itsekkyytensä, ylimielisen käytöksensä, tai selkärangattomuutensa vuoksi, mutta en suorastaan vihaa ketään enää.. Olen liian väsynyt vihaan.

Vihaan ainoastaan itseäni, koska olen epäonnistunut naisena.

• Höpsislöpsis

Ja mistähän syystä olet epäonnistunut ...

• PikkuLikka
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Ja mistähän syystä olet epäonnistunut ...

Olen epäonnistunut naisena, koska mulla on vakava fyysinen puute, mistä syystä olen seksuaalisessa mielessä naisena kelpaamaton ja epähaluttava. Ja vittuuntunut.

Se on sitten toinen asia, mitä olen ihmisenä.. Hyvä ystävä on aina empaattinen, tukee ja kuuntelee ystävien mies- ja naishuolet, kiltti työntekijä puolestaan tekee töitä lauantai-iltanakin kotonaan, koska on vaan niin saatanan joustava.

Joo..Ihan sama, ketä kiinnostaa.

• PikkuLikka kirjoitti:

Olen epäonnistunut naisena, koska mulla on vakava fyysinen puute, mistä syystä olen seksuaalisessa mielessä naisena kelpaamaton ja epähaluttava. Ja vittuuntunut.

Se on sitten toinen asia, mitä olen ihmisenä.. Hyvä ystävä on aina empaattinen, tukee ja kuuntelee ystävien mies- ja naishuolet, kiltti työntekijä puolestaan tekee töitä lauantai-iltanakin kotonaan, koska on vaan niin saatanan joustava.

Joo..Ihan sama, ketä kiinnostaa.

Millä alalla työskentelet?

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Millä alalla työskentelet?

Kulttuurin parissa.. En ole ikinä ollut raksalla töissä, koska olen siihen liian pieni.

• erkki-täti

En ole oikein varma, kuinka rehellisesti tähän uskaltaa vastata. Saattaa olla poliisi ovella jos on liian avoin?

Ja toisaalta tulee mieleen, mikä on aloittajan motiivi, kun ei itse kerro vihoistaan. Jokainen vihaa jotain.

Aloittaja on hyvä ja kertoo mitä vihaa, niin yleisö tietää sananvapauden rajansa...

• SUHTEESSAämmät

yli 30v.
      töissä kateelliset, vihaiset HYYYYYYYYYYYYYI PASKAT

• kuikelo

Vihaan ihmisiä, joiden paska on niin kovaa, ettei siitä pysty poimimaan papuja.

• Mikä papumania sulla on, joka ketjussa olet niitä poimimassa jonkun kakasta?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe