Yritin saada videokuvan toimimaan Skypessä, mutta se ei onnistunut. Toinen oli Englannissa yliopiston koneella ja minä Suomessa. Minä näin toisen osapuolen, mutta hän ei nähnyt minua. Missähän vika voisi olla? Ennen puhelun aloitusta katsoin Skypen asetuksista, että videokuva näkyy ja näin siis itseni. Mutta sitten kun aloitimme puhelun, kuvaa ei enää näkynyt. Mitä voisin tehdä?
Skype ja webcam
4
255
Vastaukset
- kuvaillaan....
Olikohan kaverisi avannut skypen oikein, eli aloita videopuhelu.
- skypeen
No, siis kokeilimme sekä niin, että hän soitti että minä soitin. Ja siis painamalla "soita videopuhelu". Hän sanoi, että videoyhteys on toiminut muiden kanssa. Ja voihan Skypessä vaihtaa puhelun aikanakin asetus "lähetä videokuvaa" tms. Eli itse ajattelin, että minulla olisi asetuksissa jotain sellaista kuin "estä videon näkyminen", mutta ainakaan Skypen asetuksissa videopuhelut sallitaan.
Mitä muuten tarkoittaa tämä teksti, kun avaan Yahoo-messengerin?
USB phone is now connected to messenger.
Voisiko tämä selittää mitään? Onko tällä mitään tekemistä videopuhelujen kanssa? Siis esim. että asetusten mukaan videopuhelut on mahdollisia vain Yahoo-messengerissä tms.??? skypeen kirjoitti:
No, siis kokeilimme sekä niin, että hän soitti että minä soitin. Ja siis painamalla "soita videopuhelu". Hän sanoi, että videoyhteys on toiminut muiden kanssa. Ja voihan Skypessä vaihtaa puhelun aikanakin asetus "lähetä videokuvaa" tms. Eli itse ajattelin, että minulla olisi asetuksissa jotain sellaista kuin "estä videon näkyminen", mutta ainakaan Skypen asetuksissa videopuhelut sallitaan.
Mitä muuten tarkoittaa tämä teksti, kun avaan Yahoo-messengerin?
USB phone is now connected to messenger.
Voisiko tämä selittää mitään? Onko tällä mitään tekemistä videopuhelujen kanssa? Siis esim. että asetusten mukaan videopuhelut on mahdollisia vain Yahoo-messengerissä tms.???arvauksena niin tuo yahoo saattaa tosiaan sekoittaa, oletko tutkinut yahoo mesen asetukset?
- skypeen
harrastelijakirurgi kirjoitti:
arvauksena niin tuo yahoo saattaa tosiaan sekoittaa, oletko tutkinut yahoo mesen asetukset?
Yahoo-messengerissä on asetus:
X Allow USB devices to access Messenger
Ehkä yritän niin, että otan tuon rastin pois. Mutta ensin täytyy löytää joku, jonka kanssa testailla. En käytä Skypeä päivittäin kenenkään kanssa, mutta toivottavasti voin testailla pian. Kiitos vastauksista. Vieläkin saa ehdottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5011439- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18797Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681