1. Minkä ikäisenä muutit pysyvästi kotoa pois (vai asutko vielä vanhempien tms. luona?)
2. Muutitko asumaan yksin vai jonkun kanssa?
3. sukupuoli
Omat:
1. 19v
2. yksin
3. n
Gallup: milloin muutit kotoa pois?
42
960
Vastaukset
- t
15v.
- YTM puskasoturi
galluppi kun nää luuserit asuu vielä vanhempiensa luona:D
- Alla vastaukset
1. Asun viellä äitini kanssa
2. -
3. Mies (ja ikä on 33 jos jotakin kiinnostaa) - Glammie...
1. 16v
2. Yksin
3. Nainen - Arasville
1. 23
2. yksin
3. m - diiiiiiii
1.18
2.poikaystävän
3.nainen - Asujainen
Lukion jälkeen ulkomaille töihin, sitten takaisin Suomeen opiskelemaan. Kaksi vuotta piti olla kahden hengen huoneessa, loput kolme sitten sain olla yksin yksiössä. Viimeisimmät 20 vuotta olenkin asunut itsekseni ja aika pitkään ikiomassa asunnossani. :)
- määäääääääääääääääää
1. 16v
2. 2:n joukkuekaverin kanssa neliöön.
3. mies 1. 19v
2. yksin
3. mies- 12
1. 17 v.
2. Aluksi yksin, parin vuoden päästä kaksin mieheni kanssa.
3. N. - Jätkä 24
1. 23v
2. yksin
3. no nimimerkistänihän sen jo näkee :) - .............
1. 23-vuotiaana (ehdin jo muuttaa kerran aikaisemmin yksin asumaan mutta muutin takaisin vanhempien luokse).
2. yksin asumaan.
3. mies. - yx miekkonen
1. 18
2. tyttöystävän kanssa
3. taisi tulla jo selville - asdfasdfasdfsadf
1. 19v. n. 1kk armeijasta kotiutumisen jälkeen
2. Yksin
3. Mies - matti myöhänen
1. 25v
2. yksin
3. mies - Peräruiske
1. 22v
2. yksin
3. mies - tyttö87_
17, yksin, nainen
- ----
1. 24-vuotiaana.
2. yksin.
3. mies. - ....................
1. Minkä ikäisenä muutit pysyvästi kotoa pois (vai asutko vielä vanhempien tms. luona?)
18
2. Muutitko asumaan yksin vai jonkun kanssa?
yksin
3. sukupuoli
n Aikookohan joku kerätä tulokset ja julkaista yhteenvedonkin?
1. Olin 20-vuotias. Tiedän, peräkammaripoika ja mamman helmoissa liian pitkään roikkunut saamaton nössö, mutta piru kun piti armeijakin käydä ennen opiskeluja pois alta.
2. Yksin, tietenkin. Tai itse asiassa kahden hengen soluun, joten tavallaan asuin "jonkun" kanssa, mutta käytännössä kanssakäyminen sen teekkarin-YTM:n ja sen tyttöystävän kanssa jäi vähiin.
3. Nörttineutri- ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
"1. Minkä ikäisenä muutit pysyvästi kotoa pois (vai asutko vielä vanhempien tms. luona?)"
---Asun vanhempieni omakotitalossa. Minulla ei ole mikään kiire täältä pois, koska vaihtoehtona olisi nyhvöttää jossain kämpässä ypöyksin ja kuunnella naapureiden nussimista. Nyt minulla on onneksi edes jonkinlaista seuraa. Olen usein tosin miettinyt muuttavani mökille. Siellä on mukavan rauhallista ja järvi, josta voisin kalastella itselleni ravintoa. Minulla ei ole minkäänlaista intressiä muuttaa jonnekin betonihelvettiin käytetyn pillun perässä. Vanhempieni luona asuessa on myöskin se etu, että naapurissa asustelee mitä ihanin, sivein ja puhtain neitsyt typykkä.
"2. Muutitko asumaan yksin vai jonkun kanssa?"
---Jos joskus muutan pois kotoa niin muutan yhteen neitsytnaiseni kanssa.
"3. sukupuoli"
---Seksuaalitautivapaa poika.- järki tallessa vielä
Jeppiskamaa. Kaveri muutti keskenään 17 vuotiaana yksiöön ja nyt valittaa yksinäisyyttä ja tylsyyttä ja turhuutta ja köyhyyttä. Jos se nyt ei sit nössö oo nii ainakin tyhmä. Ei juma mikä järki muuttaa kerrostaloon omakotitalosta ja vielä maksaa siitä. Ja se etu mun porukoiden kodissa on vielä, että kellarissa on sali. Siellä oon nyt ahertanu 3 vuotta, ja viimeks haukuttiin nössöks 2 vuotta sitten, että ei enää maineesta tarvii piitata. Nooh, ehkä sitten kun alkaa rahaa kertyä ja joku kiltti tyttö on hankittu, niin vois harkita sitä muuttoo ja vuokrata kerralla kunnon talo, niin ei tarvii sitä kerrostalovaihetta käydä läpi.
järki tallessa vielä kirjoitti:
Jeppiskamaa. Kaveri muutti keskenään 17 vuotiaana yksiöön ja nyt valittaa yksinäisyyttä ja tylsyyttä ja turhuutta ja köyhyyttä. Jos se nyt ei sit nössö oo nii ainakin tyhmä. Ei juma mikä järki muuttaa kerrostaloon omakotitalosta ja vielä maksaa siitä. Ja se etu mun porukoiden kodissa on vielä, että kellarissa on sali. Siellä oon nyt ahertanu 3 vuotta, ja viimeks haukuttiin nössöks 2 vuotta sitten, että ei enää maineesta tarvii piitata. Nooh, ehkä sitten kun alkaa rahaa kertyä ja joku kiltti tyttö on hankittu, niin vois harkita sitä muuttoo ja vuokrata kerralla kunnon talo, niin ei tarvii sitä kerrostalovaihetta käydä läpi.
Mitäs vikaa kerrostaloissa on? Olen kyllä itsekin omakotitalossa lapsuuteni asunut, mutta henkilökohtaisesti nautin tästä rauhasta - minusta nimittäin kerrostalossa voi asua paljon enemmän rauhassa kuin jossain omakotitalossa, jossa asetutaan ikään kuin uteliaiden naapurien silmätikuksi. Täällä sitä hukkuu massaan, eikä kukaan tunne toisiaan, hyvä kun varovaisesti tervehditään, kun arvellaan että tuo on ilmeisesti naapuri. Ainoastaan ihan viereisen asunnon vanhemman pariskunnan tunnen paremmin siinä mielessä, että varovaisen ja aran "hein" sijasta voin möläyttää reippaasti "terve".
Eikä tarvitse mitään saakuran ruohoa leikata eikä kiivetä katolle pudottamaan lumia.- Jätkä 24
Taas tuli kunnon hupikamaa x)
- ap
TULOKSET:
7 naista ja 13 miestä vastoi kyselyyn.
Naiset muutti pois kotoa keskimäärin 17-vuotiaina, miehet 21-vuotiaina. Kaksi miestä asuu vielä kotona.
Molemmissa sukupuolissa yli 80% muutti asumaan yksin.Myönnän, että tulos yllättää. Tietysti voisi ajatella, että naisten otos ei ollut edustava, vaan täällä korostuu nimenomaan sinkkunaiset, jotka ovat hieman erikoistapauksia, sillä katu- ja facebookhavaintojen ja naistyökavereille suunnattujen kyselyjen mukaan noin joka miljoonas nainen on sinkku, ja heistä joka on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut.
LordBoredom kirjoitti:
Myönnän, että tulos yllättää. Tietysti voisi ajatella, että naisten otos ei ollut edustava, vaan täällä korostuu nimenomaan sinkkunaiset, jotka ovat hieman erikoistapauksia, sillä katu- ja facebookhavaintojen ja naistyökavereille suunnattujen kyselyjen mukaan noin joka miljoonas nainen on sinkku, ja heistä joka on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut.
Siis joka miljoonas on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut. Perkeleen lukihäiriö.
- nbzbvmnbznmn
LordBoredom kirjoitti:
Siis joka miljoonas on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut. Perkeleen lukihäiriö.
Eli siis hetero- tai biseksuaalisesti suuntautuneita naisia on noin yksi biljoonasosa kaikista maailman naisista, eli kaikkiaan vähän yli yksi kolmassadasosa naisesta koko maailmassa? =)
nbzbvmnbznmn kirjoitti:
Eli siis hetero- tai biseksuaalisesti suuntautuneita naisia on noin yksi biljoonasosa kaikista maailman naisista, eli kaikkiaan vähän yli yksi kolmassadasosa naisesta koko maailmassa? =)
Luehan tarkemmin: _vapaana olevista_ naisista joka miljoonas on hetero- tai biseksuaali. Ja joka miljoonas nainen on vapaa. Tai tältä ainakin näyttää sinkkumiehen näkökulmasta.
- nbzbvmnbznmn
LordBoredom kirjoitti:
Luehan tarkemmin: _vapaana olevista_ naisista joka miljoonas on hetero- tai biseksuaali. Ja joka miljoonas nainen on vapaa. Tai tältä ainakin näyttää sinkkumiehen näkökulmasta.
Niin luinkin, mutta tuli kirjoitusvirhe omaan viestiini.
Jos vapaita naisia on yksi miljoonasta, ja heistä hetero- tai biseksuaalisia naisia on yksi miljoonasta, niin silloin hetero- tai biseksuaalisia _vapaita_ naisia on yksi biljoonasta, eli siis kaiken kaikkiaan koko maailmassa on vähän yli yksi kolmassadasosa hetero- tai biseksuaalista, vapaata naista. nbzbvmnbznmn kirjoitti:
Niin luinkin, mutta tuli kirjoitusvirhe omaan viestiini.
Jos vapaita naisia on yksi miljoonasta, ja heistä hetero- tai biseksuaalisia naisia on yksi miljoonasta, niin silloin hetero- tai biseksuaalisia _vapaita_ naisia on yksi biljoonasta, eli siis kaiken kaikkiaan koko maailmassa on vähän yli yksi kolmassadasosa hetero- tai biseksuaalista, vapaata naista.Juuri niinhän vaikuttaisi olevankin. Ja niistäkin kolmassadasosasta naisia vain joka miljoonas on tupakoimaton, eli huonolta vaikuttaa sinkkumiehen tilanne.
- jephep,
1. 19 ja 23 (palasin välissä käytännön syiden vuoksi)
2. yksin
3. n- 2.9
1. Muutin 21-vuotiaana omaan kämppään. Olisin voinut toki aikaisemminkin muuttaa kun oli duunii jne. Tosin tiedän yhden samanikäisen ( 27v. ) joka asuu viellä äidin helmoissa.
2. Yksin muutin työn perässä
3. mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822