Gallup: milloin muutit kotoa pois?

gallupintekijä

1. Minkä ikäisenä muutit pysyvästi kotoa pois (vai asutko vielä vanhempien tms. luona?)
2. Muutitko asumaan yksin vai jonkun kanssa?
3. sukupuoli

Omat:
1. 19v
2. yksin
3. n

42

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t

      15v.

    • YTM puskasoturi

      galluppi kun nää luuserit asuu vielä vanhempiensa luona:D

    • Alla vastaukset

      1. Asun viellä äitini kanssa
      2. -
      3. Mies (ja ikä on 33 jos jotakin kiinnostaa)

    • Glammie...

      1. 16v
      2. Yksin
      3. Nainen

    • Arasville

      1. 23
      2. yksin
      3. m

    • diiiiiiii

      1.18
      2.poikaystävän
      3.nainen

    • Asujainen

      Lukion jälkeen ulkomaille töihin, sitten takaisin Suomeen opiskelemaan. Kaksi vuotta piti olla kahden hengen huoneessa, loput kolme sitten sain olla yksin yksiössä. Viimeisimmät 20 vuotta olenkin asunut itsekseni ja aika pitkään ikiomassa asunnossani. :)

    • määäääääääääääääääää

      1. 16v

      2. 2:n joukkuekaverin kanssa neliöön.

      3. mies

    • 1. 19v
      2. yksin
      3. mies

    • 12

      1. 17 v.
      2. Aluksi yksin, parin vuoden päästä kaksin mieheni kanssa.
      3. N.

    • Jätkä 24

      1. 23v
      2. yksin
      3. no nimimerkistänihän sen jo näkee :)

    • .............

      1. 23-vuotiaana (ehdin jo muuttaa kerran aikaisemmin yksin asumaan mutta muutin takaisin vanhempien luokse).
      2. yksin asumaan.
      3. mies.

    • yx miekkonen

      1. 18
      2. tyttöystävän kanssa
      3. taisi tulla jo selville

    • asdfasdfasdfsadf

      1. 19v. n. 1kk armeijasta kotiutumisen jälkeen
      2. Yksin
      3. Mies

    • matti myöhänen

      1. 25v
      2. yksin
      3. mies

    • Peräruiske

      1. 22v
      2. yksin
      3. mies

    • tyttö87_

      17, yksin, nainen

    • ----

      1. 24-vuotiaana.
      2. yksin.
      3. mies.

    • ....................

      1. Minkä ikäisenä muutit pysyvästi kotoa pois (vai asutko vielä vanhempien tms. luona?)
      18
      2. Muutitko asumaan yksin vai jonkun kanssa?
      yksin
      3. sukupuoli
      n

    • Aikookohan joku kerätä tulokset ja julkaista yhteenvedonkin?

      1. Olin 20-vuotias. Tiedän, peräkammaripoika ja mamman helmoissa liian pitkään roikkunut saamaton nössö, mutta piru kun piti armeijakin käydä ennen opiskeluja pois alta.

      2. Yksin, tietenkin. Tai itse asiassa kahden hengen soluun, joten tavallaan asuin "jonkun" kanssa, mutta käytännössä kanssakäyminen sen teekkarin-YTM:n ja sen tyttöystävän kanssa jäi vähiin.

      3. Nörttineutri

    • ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ

      "1. Minkä ikäisenä muutit pysyvästi kotoa pois (vai asutko vielä vanhempien tms. luona?)"
      ---Asun vanhempieni omakotitalossa. Minulla ei ole mikään kiire täältä pois, koska vaihtoehtona olisi nyhvöttää jossain kämpässä ypöyksin ja kuunnella naapureiden nussimista. Nyt minulla on onneksi edes jonkinlaista seuraa. Olen usein tosin miettinyt muuttavani mökille. Siellä on mukavan rauhallista ja järvi, josta voisin kalastella itselleni ravintoa. Minulla ei ole minkäänlaista intressiä muuttaa jonnekin betonihelvettiin käytetyn pillun perässä. Vanhempieni luona asuessa on myöskin se etu, että naapurissa asustelee mitä ihanin, sivein ja puhtain neitsyt typykkä.

      "2. Muutitko asumaan yksin vai jonkun kanssa?"
      ---Jos joskus muutan pois kotoa niin muutan yhteen neitsytnaiseni kanssa.

      "3. sukupuoli"
      ---Seksuaalitautivapaa poika.

      • järki tallessa vielä

        Jeppiskamaa. Kaveri muutti keskenään 17 vuotiaana yksiöön ja nyt valittaa yksinäisyyttä ja tylsyyttä ja turhuutta ja köyhyyttä. Jos se nyt ei sit nössö oo nii ainakin tyhmä. Ei juma mikä järki muuttaa kerrostaloon omakotitalosta ja vielä maksaa siitä. Ja se etu mun porukoiden kodissa on vielä, että kellarissa on sali. Siellä oon nyt ahertanu 3 vuotta, ja viimeks haukuttiin nössöks 2 vuotta sitten, että ei enää maineesta tarvii piitata. Nooh, ehkä sitten kun alkaa rahaa kertyä ja joku kiltti tyttö on hankittu, niin vois harkita sitä muuttoo ja vuokrata kerralla kunnon talo, niin ei tarvii sitä kerrostalovaihetta käydä läpi.


      • järki tallessa vielä kirjoitti:

        Jeppiskamaa. Kaveri muutti keskenään 17 vuotiaana yksiöön ja nyt valittaa yksinäisyyttä ja tylsyyttä ja turhuutta ja köyhyyttä. Jos se nyt ei sit nössö oo nii ainakin tyhmä. Ei juma mikä järki muuttaa kerrostaloon omakotitalosta ja vielä maksaa siitä. Ja se etu mun porukoiden kodissa on vielä, että kellarissa on sali. Siellä oon nyt ahertanu 3 vuotta, ja viimeks haukuttiin nössöks 2 vuotta sitten, että ei enää maineesta tarvii piitata. Nooh, ehkä sitten kun alkaa rahaa kertyä ja joku kiltti tyttö on hankittu, niin vois harkita sitä muuttoo ja vuokrata kerralla kunnon talo, niin ei tarvii sitä kerrostalovaihetta käydä läpi.

        Mitäs vikaa kerrostaloissa on? Olen kyllä itsekin omakotitalossa lapsuuteni asunut, mutta henkilökohtaisesti nautin tästä rauhasta - minusta nimittäin kerrostalossa voi asua paljon enemmän rauhassa kuin jossain omakotitalossa, jossa asetutaan ikään kuin uteliaiden naapurien silmätikuksi. Täällä sitä hukkuu massaan, eikä kukaan tunne toisiaan, hyvä kun varovaisesti tervehditään, kun arvellaan että tuo on ilmeisesti naapuri. Ainoastaan ihan viereisen asunnon vanhemman pariskunnan tunnen paremmin siinä mielessä, että varovaisen ja aran "hein" sijasta voin möläyttää reippaasti "terve".

        Eikä tarvitse mitään saakuran ruohoa leikata eikä kiivetä katolle pudottamaan lumia.


      • Jätkä 24

        Taas tuli kunnon hupikamaa x)


    • ap

      TULOKSET:

      7 naista ja 13 miestä vastoi kyselyyn.
      Naiset muutti pois kotoa keskimäärin 17-vuotiaina, miehet 21-vuotiaina. Kaksi miestä asuu vielä kotona.
      Molemmissa sukupuolissa yli 80% muutti asumaan yksin.

      • Myönnän, että tulos yllättää. Tietysti voisi ajatella, että naisten otos ei ollut edustava, vaan täällä korostuu nimenomaan sinkkunaiset, jotka ovat hieman erikoistapauksia, sillä katu- ja facebookhavaintojen ja naistyökavereille suunnattujen kyselyjen mukaan noin joka miljoonas nainen on sinkku, ja heistä joka on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut.


      • LordBoredom kirjoitti:

        Myönnän, että tulos yllättää. Tietysti voisi ajatella, että naisten otos ei ollut edustava, vaan täällä korostuu nimenomaan sinkkunaiset, jotka ovat hieman erikoistapauksia, sillä katu- ja facebookhavaintojen ja naistyökavereille suunnattujen kyselyjen mukaan noin joka miljoonas nainen on sinkku, ja heistä joka on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut.

        Siis joka miljoonas on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut. Perkeleen lukihäiriö.


      • nbzbvmnbznmn
        LordBoredom kirjoitti:

        Siis joka miljoonas on hetero- tai biseksuaalisesti suuntautunut. Perkeleen lukihäiriö.

        Eli siis hetero- tai biseksuaalisesti suuntautuneita naisia on noin yksi biljoonasosa kaikista maailman naisista, eli kaikkiaan vähän yli yksi kolmassadasosa naisesta koko maailmassa? =)


      • nbzbvmnbznmn kirjoitti:

        Eli siis hetero- tai biseksuaalisesti suuntautuneita naisia on noin yksi biljoonasosa kaikista maailman naisista, eli kaikkiaan vähän yli yksi kolmassadasosa naisesta koko maailmassa? =)

        Luehan tarkemmin: _vapaana olevista_ naisista joka miljoonas on hetero- tai biseksuaali. Ja joka miljoonas nainen on vapaa. Tai tältä ainakin näyttää sinkkumiehen näkökulmasta.


      • nbzbvmnbznmn
        LordBoredom kirjoitti:

        Luehan tarkemmin: _vapaana olevista_ naisista joka miljoonas on hetero- tai biseksuaali. Ja joka miljoonas nainen on vapaa. Tai tältä ainakin näyttää sinkkumiehen näkökulmasta.

        Niin luinkin, mutta tuli kirjoitusvirhe omaan viestiini.
        Jos vapaita naisia on yksi miljoonasta, ja heistä hetero- tai biseksuaalisia naisia on yksi miljoonasta, niin silloin hetero- tai biseksuaalisia _vapaita_ naisia on yksi biljoonasta, eli siis kaiken kaikkiaan koko maailmassa on vähän yli yksi kolmassadasosa hetero- tai biseksuaalista, vapaata naista.


      • nbzbvmnbznmn kirjoitti:

        Niin luinkin, mutta tuli kirjoitusvirhe omaan viestiini.
        Jos vapaita naisia on yksi miljoonasta, ja heistä hetero- tai biseksuaalisia naisia on yksi miljoonasta, niin silloin hetero- tai biseksuaalisia _vapaita_ naisia on yksi biljoonasta, eli siis kaiken kaikkiaan koko maailmassa on vähän yli yksi kolmassadasosa hetero- tai biseksuaalista, vapaata naista.

        Juuri niinhän vaikuttaisi olevankin. Ja niistäkin kolmassadasosasta naisia vain joka miljoonas on tupakoimaton, eli huonolta vaikuttaa sinkkumiehen tilanne.


    • jephep,

      1. 19 ja 23 (palasin välissä käytännön syiden vuoksi)
      2. yksin
      3. n

      • 2.9

        1. Muutin 21-vuotiaana omaan kämppään. Olisin voinut toki aikaisemminkin muuttaa kun oli duunii jne. Tosin tiedän yhden samanikäisen ( 27v. ) joka asuu viellä äidin helmoissa.
        2. Yksin muutin työn perässä
        3. mies


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe