voiks mitenkään saada selville niinku jos on kaks eri mese käyttäjää ja kummaskin eri osoite et onks se sit kuitenkin se sama käyttäjä. mulla on aaavistus..haluun tietää koska yks mun kaveri koittaa huijaa mua :( kertokkaahas ja lisäks tietääks kukaan miten meseen voi lisää ite hymiöitä? kiittiii
mesest!!!
anniiehh
2
113
Vastaukset
sitä mitenkään selville paitsi ovelalla käytöksellä. onhan siellä hymiökansio mihin voit lisätä mitä vaan.
ps. oletettavasti kaverisi huijaa, koska epäilysvaistosi on herännyt.- ...
..mukaan ja mene sinne kaverisi ovelle mesettämään, soita sitten ovikelloa ja kun se avaa oven, syöksähdät suinpäin sen huoneeseen kattomaan, onko sillä kaksi konetta auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3981156- 641086
- 61842
- 59772
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26643
- 68640
- 58613