Öö, mihin tarvii "Nokia PC Suitea"? Kauhee mammuttijärkäleohjelma ja sekosi vielä siinä vaiheessa kun se yritti itse päivittää itseään. Sitten taas Linuxin puolella tiedonsiirto yms. puhelimeen hoituu tuosta vaan bluetoothin kautta ilman mitään suiteja tai asetusten säätämistä.
Eli mikä on tämän ohjelman tarkoitus?
Nokin PC Suite, mihin tarvitaan?
32
728
Vastaukset
saa ihan piuhallakin siirrettyä tai blue toothilla.
- suiteton
Joo Nokia eikä Noki... mutta tosiaan jäi epäselväksi ohjelman olemus sekä se, miksi ohjelma on niin järjettön möhkäle. Eikö edes nokialla ole varaa palkata kykeneviaä koodaajia tekemään kunnollisia ohjelmia? Kyllä ennen vanhaan osattiin tehdä softia, jotka mahtui vaikka korpulle, ja silti tekivät sen mitä pitikin! :)
suiteton kirjoitti:
Joo Nokia eikä Noki... mutta tosiaan jäi epäselväksi ohjelman olemus sekä se, miksi ohjelma on niin järjettön möhkäle. Eikö edes nokialla ole varaa palkata kykeneviaä koodaajia tekemään kunnollisia ohjelmia? Kyllä ennen vanhaan osattiin tehdä softia, jotka mahtui vaikka korpulle, ja silti tekivät sen mitä pitikin! :)
kun latasin pc suitea niin se tuuppas väkisin vielä ovi suiten ja paljon kaikke krääsää. olin kyllä kännis kun asensin mutta olisin läytänyt varmaankin ruksin kohtaan ei ovisuitea tai muuta. asensin siksi kun vaihdoin seiskaan. en tiä, poistin koko paskan. .piuhalla tosiaan pärjää.
suiteton kirjoitti:
Kannattaako vaivata päätään tuollaisella.
- suiteton
********** kirjoitti:
Kannattaako vaivata päätään tuollaisella.
No ei tarvii vaivata, enkä meinaa sitä enää asentaa uudestaan. Ihmettelen vaan, kun oletin Nokian olevan ns. laadukas firma, mutta tuo softa ei ainakaan vakuuttanut laadullaan...
- suiteton
harrastelijakirurgi kirjoitti:
kun latasin pc suitea niin se tuuppas väkisin vielä ovi suiten ja paljon kaikke krääsää. olin kyllä kännis kun asensin mutta olisin läytänyt varmaankin ruksin kohtaan ei ovisuitea tai muuta. asensin siksi kun vaihdoin seiskaan. en tiä, poistin koko paskan. .piuhalla tosiaan pärjää.
Joo, kyllä mullekin tuli ovia ja ikkunoita, vaikka olin selvinpäin! :) Ja puhelimessa itsessäänkin sitä hel**tin ovea joka valikossa. Ei vois vähempää kiinnostaa ovet, mä haluaisin ihan vaan puhua sillä puhelimella! :)
- ----->>
halukkaat voivat ladata sen verkosta vanhalle koneelleen, jos haluavat sählätä langattoman Bluetooth-datasiirron koneensa ja Nokia-kännykkänsä välillä.
Piuhatkin on keksitty.- suiteton
Mut mitenkäs sitten Linuxissa Bluetooth-homma hoitui ihan tuosta vaan.. itsekin hämmästyin kun ei tarvinnut oikein itse yhtään mitään, muutama klikkaus suunnilleen ja puhelin näkyi työpöydällä. Ja ilman suiteja!
- risto a,
kai se ilman sitäkin onnistuu mutta yhteystietojen, viestien ja muun sisällön kopiointi onkin sitten mahdotonta ilman kunnollista sovellusta. PC Suite on toiminut aina moitteettomasti ja pelastanut monesti kun puhelin on sanonut sopimuksen irti ja varmuuskopion on voinut palauttaa uuteen tai tehdasasetuksille palautettuun puhelimeen.
- ...........
Eipä noihinkaan sitä suitea tunnu tarvitsevan. Nokialaisesta on synkattu yhteystiedot Thunderbirdiin ja kuvat, videot yms. siirtyvät ihan tiedostoselaimella löytyy täysi varmuuskopio luurista ja kaikki ilman tuota möhkälesuitea... Muistaakseni Windowsillekkin löytyy kevyempi korvike suitelle.
- nokiamokia
OviSuiten asennuspulmaan, se mokoma tunkee itsensä väkisin käyttisosiolle, ja mä haluan sen muulle osiolle.
- nokiamokia
harrastelijakirurgi kirjoitti:
se jossain siinä asennuksen alkuvaiheessa mahkun asentaa haluaamasi paikkaan.
Eihän tässä oliskaan mitään ongelmaa, jos se antaisi valintamahikset.
- päivittää
kännykkään uuden ohjelman ja tuo nokia ovi on siitä uudempi versio
- PC Suite = PyllySuti
Onko todellakin niin, että voin siirtää ne harvat kuvat Nokiastani koneelle silloin kun tarvii, ilman aivan järkyttävän kamalaa PC Suitea. En ole koskaan kokeillut. Olen olettanut, että siihen on pakko käyttää PC Suitea.
Näkyykö puhelin omassa tietokoneessa vai miten homma hoituu?
Tämä on todellakin loistouutinen. Jippii. Olen aina inhonnut PC Suitea yli kaiken.- suiteton
Linuxilla se puhelin ponnahti työpöydälle heti bluetooth-parituksen jälkeen ja tiedostot näkyi siellä omissa kansioissaan.
- T3Mm
"...aivan järkyttävän kamalaa PC Suitea...Olen aina inhonnut PC Suitea yli kaiken"
Ilmeisesti inhoat yli kaiken kaikkia ohjelmia joita et osaa käyttää ?? - ..............
T3Mm kirjoitti:
"...aivan järkyttävän kamalaa PC Suitea...Olen aina inhonnut PC Suitea yli kaiken"
Ilmeisesti inhoat yli kaiken kaikkia ohjelmia joita et osaa käyttää ??"Ilmeisesti inhoat yli kaiken kaikkia ohjelmia joita et osaa käyttää ??"
Tuosta tuskin on kyse tässätapauksessa, kommentin esittäjän ainoa tarve näytti viestin mukaan olevan satunnainen kuvien siirto koneelle ja jos sellaiseen yksinkertaiseen perustehtävään tarvitsee suiten kaltaista tahmeasti toimivaa mammuttia niin ei ihme jos sitä alkaa inhota. Varsinkin kun selviää että homma hoituisi ihan ilman mitään turhia ohjelmistoja koska puhelin osaa toimia normaalina massamuistina mutta kukaan ei vain ole muistanut mainita asiasta, ei myyjä eikä käyttöohjeen tekijä.
PS. se suite ON tarpeettoman iso, raskas ja hankalakäyttöinen niihin tehtäviin nähden mitä sillä voi tehdä.Samat hommat saa tehtyä huomattavasti näppärämmin, nopeammin ja helpommin muilla ohjelmilla, KAIKKI ne hommat, luurin softaversion päivitys mukaanlukien.
- PC Suite = PyllySuti
Ei ole tässä koneessa bluetoothia. On vain win xp ja usb-portit.
Mitään muuta en ole koskaan tarvinnut kuin muutaman suttuisen kuvan siirtämisen koneelle. Ei mitään varmuuskopioita, koska puhelimessani ei ole mitään varmuuskopioitavaa. Muutamat tekstaritkin jaksan näpytellä.
Täytyypä heivata PC Suite pois koneelta.- as-keetti
uudemman Pc Suiten raskaudesta.
Vaimo osti 2007 Nokian kemerapuhelimen. olisko 3110 Classic, ja mukana tuli CD:llä
PC Suite.
Tässä XP:ssä se on, on paljon käytetty kuvien lataamiseen jms.
Mielestäni kevyt ja näppärä ohjelma.
Ovat ilmeisesti myöhemmin sen pilanneet ;-( - BLOATWAREA:::!!!1%#+
.
mutta senhän voi kätsysti aina poistaa koneelta jos ei tarvitse
.
- ----------------
Peelot asentelee kaiken maailman turhia paskalaatuisia ohjelmia joita laitteiden mukana toimitetaan Windowsin rekisteriä sotkemaan.
Itse nakkelen roskiin välittömöästi kaikki laitteiden mukana tulevat CD:t.... kunnon käyttiksissä moisia humpuukeja ei tarvita.- se oletkin
joka näillä palstoilla aina alkaa kyselemisen seuraavaan tapaan
-Mistä saisi ladattua xxxx yyyy:n kun en enää löydä ajurilevykettä...
-Miten saisi toimimaan NNNN:n kun vaihdoin konetta ja...
-Emolevy meni paskaksi ja pitäisi asentaa hhhh, mutta...
"Itse nakkelen roskiin välittömöästi kaikki laitteiden mukana tulevat CD:t" - ........l.......
se oletkin kirjoitti:
joka näillä palstoilla aina alkaa kyselemisen seuraavaan tapaan
-Mistä saisi ladattua xxxx yyyy:n kun en enää löydä ajurilevykettä...
-Miten saisi toimimaan NNNN:n kun vaihdoin konetta ja...
-Emolevy meni paskaksi ja pitäisi asentaa hhhh, mutta...
"Itse nakkelen roskiin välittömöästi kaikki laitteiden mukana tulevat CD:t"Ajurit asenttuu käyttiksen mukana, laitteet toimivat kun ne kytkee tietokoneeseen kiinni.. oikea ohjelma avautuu laitteen mukaan. Näin ainakin Mac OS-X:ssä ja Linuxjakeluissa.
Windows on kyllä perkuleen vaikea... täytyy olla DI insinööri osatakseen niiden kaikkien systeemeiden ja ajureiden kanssa elää.
- Ei mihinkään
Siis ei yhtään mihinkään.
- PC Suite = PyllySuti
Kiitos kysymästä. Osaan kyllä käyttää PC Suitea. Se sisältää vain tarpeettoman paljon sälää, josta ei ole minun tapauksessani mitään hyötyä. Eräs erityinen inhotuksen aihe on, että PC Suite lykkää itsensä käynnistymään koneen mukana. Se ei usko kerrasta, jos ei halua sen käynnistyvän. Ja miksi käynnistyttää PC Suite joka kerta viemään resursseja, ellei sitä tarvitse.
En ole muutenkaan luottanut Nokian ohjelmiin sen jälkeen, kun ne lähettivät salasanoja valmistajalleen. - N900
Tarvitaan Esim. modeemiksi, tiedostojen synkronointiin ym.
- PC Suite = PyllySuti
No niin, tuli poistettua otsikossa mainittu ohjelma. Tämän jälkeen laitoin puhelimen kiinni koneeseen ja kone tunnisti, että uusi laite löydetty. Silti en löytänyt puhelinta mistään! Ei näkynyt ainakaan omassa tietokoneessa.
Ei myöskään löytynyt oikeasta alareunasta kuvaa, että poista turvallisesti.
Mistä löydän Nokiani ilman PC Suitea?- vitsi...
odota kun joku soittaa siihen, jäljitä se sitten äänen perusteella..
- PC Suite = PyllySuti
Eikö kukaan viitsi kertoa puhelimen etsijälle, mistä se puhelin löytyy, kun koneella ei ole PC Suitea.
Olkaa nyt kilttejä ja auttakaa.
Kuten aiemmin jo mainitsin, kone on win xp.- ehkkä
Joskus pitää odottaa viisikin minuuttia ennenkä se ilmestyy. Voisit myös kokeilla jotain toista usb porttia.
- aika paljon
puhelimia, varsinkin vähän vanhempia malleja, jotka eivät
kerta kaikkiaan keskustele tietokoneen kanssa
ilman PC-Suitea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908