Mikä on mielestänne suomen paras deittisivusto?
Suomi24 Treffit on se ongelma että siinä on hurja yliedustus miehistä eikä paikkakunnalta löydy monta naista. Deitti.Net (city.fi) on sitten aivan kuollut ja muutenkin mies-naissuhde on 10-1. E-kontakti näytti lupaavalta, mutta sitten kun halusin lähettää viestin niin tuli ruutu missä luki että pitäisi antaa luottokorttinumero ja tämä lysti maksaisi 14.95€/kk 6kk kestotilauksella tai sitten 30€/kk! Eli samankaltainen hinta kuten match.fi.
Onko täysin turhaa edes haaveilla "ilmaissivustoista" mistä saisi kontakteja naisiin? Jos voi, niin mikä niistä olisi hyvä? Jos ei, niin mikä olisi sitten paras maksullinen.
Kiitos vinkeistä.
Suomen paras deittisivusto?
11
669
Vastaukset
- bfdbfdbfdfdb
Tuolla nettideittailu palstalla on tästä paljon juttua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9118386 Jos tuo vain on se totuus. Eli yksinäisiä miehiä ehkä todella on se 10 kertaa enemmän kuin naisia. Sille ei vain voi mitään. Se ei ole sivustosta kiinni. Yliedustus miehistä johtuu luonnollisista syistä.
Näissä pariutumisikäisissä ihmisissä joka ikäluokassa on yleensä noin 105 miestä sataa naista kohden, joten kun jätetään jo pariutuneet ihmiset pois, voi yksinäisiä miehiä hyvinkin äkkiä olla se 10 yhtä yksinäistä naista kohden...Se on perseestä, mutta mitään ei voi. Luonto on sen näin ilmeisesti "päättänyt".
Mitä pienempi paikkakunta, sitä suurempi on prosentuaalisesti miesten yliedustus. Yksinäisiä miehiä on aina ja kaikkialla, kun taas yksinäinen nainen on harvinaisuus.
Maksulliset deittisivustot ovat minusta näillä asioilla rahastamista. Minä ainakaan en maksa. Ilmainen sivusto pitää olla.- sinkku, yllätyskö??
"..Maksulliset deittisivustot ovat minusta näillä asioilla rahastamista. Minä ainakaan en maksa. Ilmainen sivusto pitää olla.."
eli et etsi sitten oikeasti vakavaa suhdetta jos et ole valmis näkemään pientä vaivaa sen etsimiseen edes?
Noissa ilmaissivuistoissa on kaiken maailman seuran etsijää osa taas enemmän tai vähemmän vakavissaan, nuo maksulliset osoittaa että on oikeasti halu treffata ja siten löytää mahdollinen kumppani! - fhsgjshkhglkd
Mukavaa kun jollain on matikka hallussa.
- Suomi Treffit
Lienee suomi24 treffit se paras.
Onko sinulla kokemusta Iskurista? Olen harkinnut profiilin luomista sinnekin, Suomi 24 Treffeissä minulla on jo profiili. S24 on vaikuttanut vähän hiljaiselta viime aikoina.
i-ching kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta Iskurista? Olen harkinnut profiilin luomista sinnekin, Suomi 24 Treffeissä minulla on jo profiili. S24 on vaikuttanut vähän hiljaiselta viime aikoina.
No on se iskurikin aika hiljainen. Toki ehkä pääkaupunkiseudulla esim. voi olla tositarkoituksellakin liikkuvia jokunen kymmentä. Esim. Lahden nurkilla todella vähän.
Kävinpä vilkasee. Tositarkoituksella Lahti 50km. 24-34v naisia... Tänä vuonna laitettuja ilmoituksia 6 kpl.crocuta kirjoitti:
No on se iskurikin aika hiljainen. Toki ehkä pääkaupunkiseudulla esim. voi olla tositarkoituksellakin liikkuvia jokunen kymmentä. Esim. Lahden nurkilla todella vähän.
Kävinpä vilkasee. Tositarkoituksella Lahti 50km. 24-34v naisia... Tänä vuonna laitettuja ilmoituksia 6 kpl.Eikä siellä hesa plus 50km ole syyskuun alun jälkeen samoilla ehdoilla kuin 22 ilmoitusta.
crocuta kirjoitti:
Eikä siellä hesa plus 50km ole syyskuun alun jälkeen samoilla ehdoilla kuin 22 ilmoitusta.
Ai että noin hiljaista on? Täytyypä vielä myöhemmin tänään käydä tarkastamassa Pirkanmaan tilanne.
- Bobby Sands
Vastataanko sulle viesteihin suomi24:ssa? Mulle ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887