kuinka kauan olette olleet

sinkkuja??

Kuinka kauan olette olleet todella sinkkuja ja selibaatissa sinkkuuden vuoksi? Itse en halua miehiltä seksiä ilman pysyvää parisuhdetta. Olen ollut nyt kaksi vuotta selibaatissa sinkkuuden vuoksi. Olen normaalia kireämpi ja äksympi asian vuoksi. Harmittaa kun en tapaa ketään ja sinkkuus (ja selibaatti) jatkuu hamaan tulevaisuuteen :(.

10

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 vuotta tulee täyteen reilun viikon kuluttua. Jep, sinkkuudelle (ja selipaatille) ei näy loppua, ei jaksa enää edes yrittää.

      • on jännä---

        juttu miten tällaisista asioista ei nykykulttuurissamme ainakaan omakohtaisena kokemuksena omalla nimellään juuri kukaan ainakaan julkisuudessa kehtaa puhua. Asia koetaan jotenkin häpeälliseksi ja pelätään kaikenlaista ikävää leimautumista, kuten juurikin leimautumista rumaksi ja kelvottomaksi ihmiseksi tai sitten jonkin sortin seksuaalisesti poikkeavaksi tai perverssiksi. Kuitenkin tämä tällainen asiantila on myös monen periaatteessa hyvinkin seksiseuraa saavan kohdalla tosiasia. Sitä ei nimittäin niin vain löydy sellaista seuraa jota oikeasti haluaisi, ja jos ei sitten lähde tai pysty vähemmän vetävien ja/tai itselle vähemmän sopivien kanssa seksiä harrastamaan niin se on siinä. Ja mitä vanhempana sitä sopivaa seuraa itsellesi yrität hakea, niin aina vaan sitä vaikeampi sellaista on mistään saada.


      • ökkömönkiäinen
        on jännä--- kirjoitti:

        juttu miten tällaisista asioista ei nykykulttuurissamme ainakaan omakohtaisena kokemuksena omalla nimellään juuri kukaan ainakaan julkisuudessa kehtaa puhua. Asia koetaan jotenkin häpeälliseksi ja pelätään kaikenlaista ikävää leimautumista, kuten juurikin leimautumista rumaksi ja kelvottomaksi ihmiseksi tai sitten jonkin sortin seksuaalisesti poikkeavaksi tai perverssiksi. Kuitenkin tämä tällainen asiantila on myös monen periaatteessa hyvinkin seksiseuraa saavan kohdalla tosiasia. Sitä ei nimittäin niin vain löydy sellaista seuraa jota oikeasti haluaisi, ja jos ei sitten lähde tai pysty vähemmän vetävien ja/tai itselle vähemmän sopivien kanssa seksiä harrastamaan niin se on siinä. Ja mitä vanhempana sitä sopivaa seuraa itsellesi yrität hakea, niin aina vaan sitä vaikeampi sellaista on mistään saada.

        On se jännä. On, huiiiiiiii miten jännä. Älä enää kirjoittele noin jänniä juttuja. Ethän?


      • maamo.
        ökkömönkiäinen kirjoitti:

        On se jännä. On, huiiiiiiii miten jännä. Älä enää kirjoittele noin jänniä juttuja. Ethän?

        koittaa vielä ne jännät ajat, älä ole huolissasi.


    • Sinkkupa

      Parisuhdeyritykset ovat aina jääneet tosi lyhyiksi, joten voisin sanoa olleeni sinkku ihan aina. Selibaattia on kestänyt 13 vuotta. Seksi itse on oikein mukavaa, mutta ne oheistoiminnot - sopivan seksikumppanin etsiminen, varmisteleminen, kotiin vieminen ja kotoa ulos saaminen - ovat turhan työläitä.

    • 30

      Vuoden verran, kun erosin pitkästä suhteesta. Ei ole ollut halujakaan. Se on varmaan harmittavaa, jos on haluja ja ei tapaa ketään. Olen varmaan muuttumassa aseksuaaliksi. Vientiä olisi, mutta en ole yhtään kiinnostunut. Varmaan löytyisi mukava mies, jonka kanssa voisi olla yhdessä, mutta minulla vaan ei ole mitään haluja tai intoa. Kaipaisin jotain aivan muuta.

    • Sinkkuseksi

      Olin tosi kauan sinkkuna ilman seksiä. Jossain vaiheessa siten opin konstit siitä, miten seksiä saa. Sen jälkeen harrastin sitä niin paljon kuin mahdollista. En ehkä periaatteessa kannata pelkkiä seksisuhteita, mutta kun ajan henki tuntuu olevan sellainen, niin annoin vain mennä.

      Vuoden parin aikana melko iso osa ajasta ja energiasta meni tussun hakemiseen, ja hyötysuhde oli aika heikko, koska en ole mikään sellainen hurmuri. Jälkeenpäin sitä tuumailee, että oliko sen arvoista, koska se (siis seksikumppanin etsiminen) oli aika stressaavaa välillä. Toisaalta se elämänvaihe johti nykyisen kumppanini löytymiseen, ja onhan niitä pikku seikkailuja (sekoiluja) joskus ihan hauskaa itsekseen muistella

    • vcbcvvn

      Ja olen erittäin turhautunut jo. Tunnen ettei kukaan halua minua enää koskaan vaikka itsellä olisi paljonkin haluja. Olen jo miettinyt maksullisissa käymistä koska en usko että tulen koskaan seurustelemaan joten tuolla tuskin oilisi mitään merkitystä. Saisi ainakin tuntea etten ole niin kuvottava ettei rahallakaan saa.

    • WilmaWapaa

      Sinkkuna olen ollut nyt kuusi vuotta, jos lyhyt seurustelu lasketaan. Jos ei lasketa, 15 v on lähempänä. Selibaattia on pahimmillaan kestänyt muutamia kuukausia. Mulla on ollut pitkäaikaisia vakipanoja, joten seksiä on riittänyt suht kivasti.

      Lopeta sen oikean etsiminen ja nauti muista ihmisistä. Ehkä se auttaa sinua tapaamaan jonkun mielenkiintoisen henkilön.

      • ggdfbcvbvc

        Minua on aina ärsyttänyt kun nainen sanoo toiselle ala nauttia ihmisistä, elämästä jne. Mitähän sä sanoisit miehelee joka ei saa seksiä? Mene huoriin? Naisille kun se elämästä nauttiminen on vain oman päätöksen päässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe