Kuinka kauan olette olleet todella sinkkuja ja selibaatissa sinkkuuden vuoksi? Itse en halua miehiltä seksiä ilman pysyvää parisuhdetta. Olen ollut nyt kaksi vuotta selibaatissa sinkkuuden vuoksi. Olen normaalia kireämpi ja äksympi asian vuoksi. Harmittaa kun en tapaa ketään ja sinkkuus (ja selibaatti) jatkuu hamaan tulevaisuuteen :(.
kuinka kauan olette olleet
10
322
Vastaukset
5 vuotta tulee täyteen reilun viikon kuluttua. Jep, sinkkuudelle (ja selipaatille) ei näy loppua, ei jaksa enää edes yrittää.
- on jännä---
juttu miten tällaisista asioista ei nykykulttuurissamme ainakaan omakohtaisena kokemuksena omalla nimellään juuri kukaan ainakaan julkisuudessa kehtaa puhua. Asia koetaan jotenkin häpeälliseksi ja pelätään kaikenlaista ikävää leimautumista, kuten juurikin leimautumista rumaksi ja kelvottomaksi ihmiseksi tai sitten jonkin sortin seksuaalisesti poikkeavaksi tai perverssiksi. Kuitenkin tämä tällainen asiantila on myös monen periaatteessa hyvinkin seksiseuraa saavan kohdalla tosiasia. Sitä ei nimittäin niin vain löydy sellaista seuraa jota oikeasti haluaisi, ja jos ei sitten lähde tai pysty vähemmän vetävien ja/tai itselle vähemmän sopivien kanssa seksiä harrastamaan niin se on siinä. Ja mitä vanhempana sitä sopivaa seuraa itsellesi yrität hakea, niin aina vaan sitä vaikeampi sellaista on mistään saada.
- ökkömönkiäinen
on jännä--- kirjoitti:
juttu miten tällaisista asioista ei nykykulttuurissamme ainakaan omakohtaisena kokemuksena omalla nimellään juuri kukaan ainakaan julkisuudessa kehtaa puhua. Asia koetaan jotenkin häpeälliseksi ja pelätään kaikenlaista ikävää leimautumista, kuten juurikin leimautumista rumaksi ja kelvottomaksi ihmiseksi tai sitten jonkin sortin seksuaalisesti poikkeavaksi tai perverssiksi. Kuitenkin tämä tällainen asiantila on myös monen periaatteessa hyvinkin seksiseuraa saavan kohdalla tosiasia. Sitä ei nimittäin niin vain löydy sellaista seuraa jota oikeasti haluaisi, ja jos ei sitten lähde tai pysty vähemmän vetävien ja/tai itselle vähemmän sopivien kanssa seksiä harrastamaan niin se on siinä. Ja mitä vanhempana sitä sopivaa seuraa itsellesi yrität hakea, niin aina vaan sitä vaikeampi sellaista on mistään saada.
On se jännä. On, huiiiiiiii miten jännä. Älä enää kirjoittele noin jänniä juttuja. Ethän?
- maamo.
ökkömönkiäinen kirjoitti:
On se jännä. On, huiiiiiiii miten jännä. Älä enää kirjoittele noin jänniä juttuja. Ethän?
koittaa vielä ne jännät ajat, älä ole huolissasi.
- Sinkkupa
Parisuhdeyritykset ovat aina jääneet tosi lyhyiksi, joten voisin sanoa olleeni sinkku ihan aina. Selibaattia on kestänyt 13 vuotta. Seksi itse on oikein mukavaa, mutta ne oheistoiminnot - sopivan seksikumppanin etsiminen, varmisteleminen, kotiin vieminen ja kotoa ulos saaminen - ovat turhan työläitä.
- 30
Vuoden verran, kun erosin pitkästä suhteesta. Ei ole ollut halujakaan. Se on varmaan harmittavaa, jos on haluja ja ei tapaa ketään. Olen varmaan muuttumassa aseksuaaliksi. Vientiä olisi, mutta en ole yhtään kiinnostunut. Varmaan löytyisi mukava mies, jonka kanssa voisi olla yhdessä, mutta minulla vaan ei ole mitään haluja tai intoa. Kaipaisin jotain aivan muuta.
- Sinkkuseksi
Olin tosi kauan sinkkuna ilman seksiä. Jossain vaiheessa siten opin konstit siitä, miten seksiä saa. Sen jälkeen harrastin sitä niin paljon kuin mahdollista. En ehkä periaatteessa kannata pelkkiä seksisuhteita, mutta kun ajan henki tuntuu olevan sellainen, niin annoin vain mennä.
Vuoden parin aikana melko iso osa ajasta ja energiasta meni tussun hakemiseen, ja hyötysuhde oli aika heikko, koska en ole mikään sellainen hurmuri. Jälkeenpäin sitä tuumailee, että oliko sen arvoista, koska se (siis seksikumppanin etsiminen) oli aika stressaavaa välillä. Toisaalta se elämänvaihe johti nykyisen kumppanini löytymiseen, ja onhan niitä pikku seikkailuja (sekoiluja) joskus ihan hauskaa itsekseen muistella - vcbcvvn
Ja olen erittäin turhautunut jo. Tunnen ettei kukaan halua minua enää koskaan vaikka itsellä olisi paljonkin haluja. Olen jo miettinyt maksullisissa käymistä koska en usko että tulen koskaan seurustelemaan joten tuolla tuskin oilisi mitään merkitystä. Saisi ainakin tuntea etten ole niin kuvottava ettei rahallakaan saa.
- WilmaWapaa
Sinkkuna olen ollut nyt kuusi vuotta, jos lyhyt seurustelu lasketaan. Jos ei lasketa, 15 v on lähempänä. Selibaattia on pahimmillaan kestänyt muutamia kuukausia. Mulla on ollut pitkäaikaisia vakipanoja, joten seksiä on riittänyt suht kivasti.
Lopeta sen oikean etsiminen ja nauti muista ihmisistä. Ehkä se auttaa sinua tapaamaan jonkun mielenkiintoisen henkilön.- ggdfbcvbvc
Minua on aina ärsyttänyt kun nainen sanoo toiselle ala nauttia ihmisistä, elämästä jne. Mitähän sä sanoisit miehelee joka ei saa seksiä? Mene huoriin? Naisille kun se elämästä nauttiminen on vain oman päätöksen päässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875