Vastaa kysymyksiin ja seuraa polkuasi!
http://pics.kuvaton.com/kuvei/mika_uskonto_sopii_minulle.jpg
mikä uskonto sinulle sopii?
13
351
Vastaukset
Minulle näköjään sopii uskonnottomuus.
- Enigma_x
Juu, tuon mallin perusteela oikein hyvin uskonnottomuus. Hyvin selkeä ja suoraviivainen reitti ilman kiemuroita ;D
- M@k3
Mistä tuo kusipää -> vapaa-ajattelija juttu tulee?
olisko tuo jtn sisäpiirihuumoria :D
Siinä kohtaa juuri minulla tyssää, kun en voi itse määritellä kusipäisyyttäni, niin että minusta tulee joko uskonnoton tai vapaa-ajattelija :D
- ehaehaeha.
en ole mielestäni kusipää :)
- beenthere
Hauska testi mutta kovin lyhyt oli polku tuonne uskonnottomaan. Tuota olisi voinut pelata pitempäänkiin.
Tuntuvat menevän aika kohdalleen nuo tulokset.oli nuo "Maagiset alusvaatteet" ja "Onko Jumala silti kiva olento?" :D
Ehkä polku uskonnottomaan on niin lyhyt siksi, että se on niin selvä. Tosin itse epäröin siinä lopussa, kun en tiedä olenko oikeasti kusipää :D saatanhan nimittäin olla :D- miss ei kirj.
iaurwen kirjoitti:
oli nuo "Maagiset alusvaatteet" ja "Onko Jumala silti kiva olento?" :D
Ehkä polku uskonnottomaan on niin lyhyt siksi, että se on niin selvä. Tosin itse epäröin siinä lopussa, kun en tiedä olenko oikeasti kusipää :D saatanhan nimittäin olla :D*purskahtaa nauruun*
"Tosin itse epäröin siinä lopussa, kun en tiedä olenko oikeasti kusipää :D saatanhan nimittäin olla :D"
Siihen tyssäsi mullakin. En päässyt enää eteenpäin. xD iaurwen kirjoitti:
oli nuo "Maagiset alusvaatteet" ja "Onko Jumala silti kiva olento?" :D
Ehkä polku uskonnottomaan on niin lyhyt siksi, että se on niin selvä. Tosin itse epäröin siinä lopussa, kun en tiedä olenko oikeasti kusipää :D saatanhan nimittäin olla :DRAKASTAN pekonia! -> Tykkäätkö ärsyttää ihmisiä -> En -> Filioque? -> Mitvit? -> Zarathustralainen.
XD- jnjnvpj
miss ei kirj. kirjoitti:
*purskahtaa nauruun*
"Tosin itse epäröin siinä lopussa, kun en tiedä olenko oikeasti kusipää :D saatanhan nimittäin olla :D"
Siihen tyssäsi mullakin. En päässyt enää eteenpäin. xDseuraavaksi kusipäätesti :D
- Kiitos.
"Oletko kusipää?"
EHDOTTOMASTI! -> Vapaa-ajattelija XD
Harvinaisen totta tämä on, pakko sanoa. - postimerkkejä
Minä harrastan sitä, että en keräile postimerkkejä ja toinen kiva harrastukseni on se,
että en käy kalastamassa enkä metsästämässä.
Oikeastaan tuossa olikin eri harrastukset, joten minulla onkin kolme eri harrastusta, siis se
että en keräile postimerkkejä, sekä se että en käy kalastamassa enkä metsästämässä. Joo. Osui ja upposi. Olen vapaa-ajattelija. AInakin kaverien mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1654622- 1691611
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661427- 61906
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6737Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731- 75710
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66709- 40664