Paskahuussi-Esko Halkosaaren kamu Leif Norrgård on lisännyt lääkitystään.
http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/
Yakov hihhu taas affektitilassa
4
172
Vastaukset
Upeaa, että vointi on parempi!
>>Sain lääkkeen oton jälkeiseksi arvoksi 500L/h, kun normaali olisi 760L/h. Kyseessä on reilu petraus viime viikon tuloksiin ilman lääkitystä, jolloin arvoksi tuli aamuisin hieman reilu 2oo ja iltaisin reilu 300.- pois lääkkeet
Mitähän se uskova mies lääkärissä yhtenään ravaa ja popsii pillereitä?
Rukoilun ja Jeesuksen kun pitäisi parantaa kaikki vaivat. Eipä näytä mies edes itse uskovan sitä,
vaan käyttää modernia lääketiedettä ja sen saavutuksia, vaikka toisaalla taas pilkkaa modernia
tiedettä ja sen saavutuksia. Tympeä, valheellinen ja itsepetokselllinen kaksinaismoralismi on niin
tiukasti sisäänrakennettu kristinuskoon, että eivät edes tajua ja huomaa sitä itse.- J-la
eivätkö ne riitä antipsykooteiksi ja hillitsemään maanista vaihetta?
Saattohoitopotilaita yakovin porukka siunaa Uuteen Jerusalemiin ja saa testamentin palkaksi....
Eihän jumalat laiskoja ruoki Kuka on sanonut, että Jeesus parantaa kaikki vaivat.
Ei ainakaan Raamattu, nyt jos kuunnellaan Benny Hinn kaltaisia diipa daapa jätkiä,
niin ollaan pahasti pihalla.
Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574