Italian krusifiksit

AntiChrisu

EIT aloittaa Italian valtion krusifiksi kiellosta tehdyn valituksen käsittelyn.
Tätä ennen EIT on vaihdettu EUssa vallassa olevien uskonnollisen oikeiston valitsemat tuomarit.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010063011963297_ul.shtml

Ikävää, että ihmisoikeudet jäävät jälleen taikauskon alle. Soile Lautsi tullaan varmasti pidättämään
maanpetoksesta ja poltetaan julkisesti kerettiläisenä Italiassa tuossa eurooppalaisen taikauskon
kehdossa

20

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

että sellaista tulossa. Valtion kouluista oli siis kyse. Ei ainakaan minun tietääkseni mistään muusta.

• Siltä varalta että.....

Italiassa on paljon Pohjois-Afrikasta tulleita maahanmuuttajia.

Jos luokassa on yksikin toisen uskonnon edustaja, myös hänen uskontonsa symboli pitää ripustaa krusifiksin rinnalle!

Eikös se olisi reilua ja lähimmäisenrakasta?

• AntiChrisu

Myös pentagrammit tulisi sallia, mutta siitähän taikakuskoiset pedofiilikirkon kannattajat
        riemastuisivat, kun koulun seinällä roikkuisi pakanasymboleja.

Sinänsä symbolien kieltäminen ei ole järkevää, mutta toisaalta onhan mm.
        hakaristi kieletty ja krusifiksi on sentään huomattavasti vaarallisempi symboli.

Krusifiksissahan palvotaan kidutusvälinettä tai korostetaan kiduttamisen autuutta, siksi
        katolinen kirkko kiduttamalla käännyttikin omaan taikauskoonsa ihmisiä vain hetki sitten.

Koko kristinuskohan on täyttä taikauskoa. Siihen kuuluu tähdistä ennustaminen, numerologia, talismanit yms. taikausko mitä edes kiihkouskovatkaan eivät kehtaa enää tunnustaa.

• idsjsd

pysyköön siellä missä on afrikka

• Rompix
        idsjsd kirjoitti:

pysyköön siellä missä on afrikka

Ja Suomi takaisin saamelaisille! Uudisasukkaat painukaan takaisin sinne uralin mutkaan...

• idefixu

Katoliset ja ortodoksimaat ovat löytäneet yhteisen ekumeenisen linjan asiassa. Ensiksimainituista Italian lisäksi varmaankin ainakin Irlanti ja Puola innokkaimpina ja ja jälkimmäiset Venäjän johdolla. Kaikkien maiden uskonnolliset fundamentalistit liittyykää yhteen! (Vaikka yleensä olettekin ensimmäisinä tiukkoja raja-aitoja pystyttämässä.)

• AntiChrisu

Ekumenia on kuvottavinta mitä uskovaiset ovat keksineet, onneksi he tulevat ampuneeksi
        itseään jalkaan kun liittoutuvat islamofasistien kanssa ateisteja vastaan.

• dolhus
        AntiChrisu kirjoitti:

Ekumenia on kuvottavinta mitä uskovaiset ovat keksineet, onneksi he tulevat ampuneeksi

Hyvä Italia !! On oikein pitää kiinni kulttuuriperinnöstään eikä antaa jonkun suomalaisen naisen määräillä
        mikä on oikein tai väärin. Ateistinen vapaa ajattelijoiden kiihkeä uskonto ryhmä on todellinen fundamentistinen liike joka pienenä ja äänekkäänä haluaa tyrkyttää omaa ajatteluaan "typerillä tempauksillaan" . Jos joskus olen jotain myönteistä heidän puuhasteluistaan löytänytkin on loppukin myötätunto viimeaikoina kadonnut. Seuraavaksi pitäisi varmaa kirkontorneista riisua ristit ja olisiko
        hautakivien ristit myös jonkun herkän ateistin mielenrauhalle liikaa.

• AntiChrisu
        dolhus kirjoitti:

Hyvä Italia !! On oikein pitää kiinni kulttuuriperinnöstään eikä antaa jonkun suomalaisen naisen määräillä
        mikä on oikein tai väärin. Ateistinen vapaa ajattelijoiden kiihkeä uskonto ryhmä on todellinen fundamentistinen liike joka pienenä ja äänekkäänä haluaa tyrkyttää omaa ajatteluaan "typerillä tempauksillaan" . Jos joskus olen jotain myönteistä heidän puuhasteluistaan löytänytkin on loppukin myötätunto viimeaikoina kadonnut. Seuraavaksi pitäisi varmaa kirkontorneista riisua ristit ja olisiko
        hautakivien ristit myös jonkun herkän ateistin mielenrauhalle liikaa.

Soile Lautsi on italian kansalainen ja lapsensa myös. Italia on allekirjoittanut kansainväliset
        ihmisoikeussopimukset ja EUn perustuskirjan. EU perustuskirjassa on yhteisesti (myös italia)
        sovittu että EU jäsenmaissa vallitsee uskonnonvapaus, ja se tarkoittaa sitä että uskontoa
        ei saa tuputtaa kouluissa.

Jokainem ateisti omaa korkeamman moraalin, kunnioittaa ihmisoikeuksia, sananpavapautta
        ebnemmän kuibn yksikään hihhuli uskontoon katsomatta (kristityt pahimpia)

Typeriä vertauksia kirkot ja hautausmaat. Ne ovat yksityisen tahon omistamia, ei kukaan
        kaulastakaan ristiä tule repimään. Mutta koulut ovat julkisia (jos ei ole yksityinen) ja silloin
        on väärin tuputtaa uskontoa vaikka vain symbolien avulla. Et sinäkään hyväksy kouluihin pentagrammeja
        seinille roikkumaan. Huomjaa että uskovaisten äo on todellakin alhaisempi kuin ateistien.

• Mutta et ole ainoa
        AntiChrisu kirjoitti:

1. Tämä on ateismi-palsta, ei rasismi-palsta.

2. Et ole ateisti, vaan anti-chrisu, joten uskot kristinuskon jumalaan vastustamalla sitä.

Olet perin harras ristiretkeläinen ja valmis pyhään sotaan miljardin muslimin murhaamiseksi.

• AntiChrisu
        Mutta et ole ainoa kirjoitti:

1. Tämä on ateismi-palsta, ei rasismi-palsta.

2. Et ole ateisti, vaan anti-chrisu, joten uskot kristinuskon jumalaan vastustamalla sitä.

Olet perin harras ristiretkeläinen ja valmis pyhään sotaan miljardin muslimin murhaamiseksi.

Sinä olet sekopäinen kristitty joka haluaa ekumeeniseen suhteeseen
        kaikkien Aabrahamilaisten kulttien kanssa.

Ei muslimeja tarvitse (tai ei ainakaan aivan välttämätöntä) murhata, riittää kun heidän opetetaan lukemaan, laskemaan
        ja ottamaan asioista tieteellisesti selvää. Sekä estetään imaamien ja muiden vakavasti häiriintyneiden suorittama aivopesu.

• dolhus
        AntiChrisu kirjoitti:

Soile Lautsi on italian kansalainen ja lapsensa myös. Italia on allekirjoittanut kansainväliset
        ihmisoikeussopimukset ja EUn perustuskirjan. EU perustuskirjassa on yhteisesti (myös italia)
        sovittu että EU jäsenmaissa vallitsee uskonnonvapaus, ja se tarkoittaa sitä että uskontoa
        ei saa tuputtaa kouluissa.

Jokainem ateisti omaa korkeamman moraalin, kunnioittaa ihmisoikeuksia, sananpavapautta
        ebnemmän kuibn yksikään hihhuli uskontoon katsomatta (kristityt pahimpia)

Typeriä vertauksia kirkot ja hautausmaat. Ne ovat yksityisen tahon omistamia, ei kukaan
        kaulastakaan ristiä tule repimään. Mutta koulut ovat julkisia (jos ei ole yksityinen) ja silloin
        on väärin tuputtaa uskontoa vaikka vain symbolien avulla. Et sinäkään hyväksy kouluihin pentagrammeja
        seinille roikkumaan. Huomjaa että uskovaisten äo on todellakin alhaisempi kuin ateistien.

Mikä sinä olet puhumaan kristittyjen moraalittomuudesta. tunnen ateisteja jotka ovat moraalittomampia kuin yksikään tuntemani uskovainen (sinä luet hihhuli) kun puhut moraalista
        puhut ilmeisesti jostakin muusta kuin mitä minä käsitän moraalilla.
        Ihmisoikeus asiaa ei sinusta tietenkään ole se solvaus mitä syydät kristittyjä kohtaan minusta
        se kuitenkin on moraalitonta koska se on suurelta osin valhetta ja tietämättömyyttä leimata
        ihmisiä tavallasi. Sinun korkea moraalisi ha ha. Käytän nyt kirjoittaessani mielipideevapauttani ja olen ihmisoikeuksien kannalla olen siis korkean moraalin omaava hihhuli joka toivoo ateistille kaikkea hyvää.

• Yritänpä auttaa
        AntiChrisu kirjoitti:

Sinä olet sekopäinen kristitty joka haluaa ekumeeniseen suhteeseen
        kaikkien Aabrahamilaisten kulttien kanssa.

Ei muslimeja tarvitse (tai ei ainakaan aivan välttämätöntä) murhata, riittää kun heidän opetetaan lukemaan, laskemaan
        ja ottamaan asioista tieteellisesti selvää. Sekä estetään imaamien ja muiden vakavasti häiriintyneiden suorittama aivopesu.

Jokainen, joka ei ole samaa mieltä sekopäisyytesi kanssa on heti kristitty. Ei vahingossakaan minkään muun uskonnon harjoittaja: siksi nimimerkki AntiChrisu, eikä AntiUskonto tms. Selvästi seuraava taudinkuvaus:

Patologinen pseudoateismitapaus, johtuen synnynnäisestä otsalohkon puutteesta (kongenitaalinen autolobotomia): potilas, fundamentalistinen kristitty, kuvittelee olevansa ateisti. Tällä tavalla hän purkaa isäkapinaansa (potilaat ovat lähes aina kristityistä perheistä, joissa isä dominoi, mutta oidipaalisiakin miespuolisia pseudoateisteja on. Heille on tyypillistä kiihtyneisyys ja kiroilutyyppinen kielenkäyttö.

Hoito: parantumaton, mutta potilas on hyvä sijoittaa sopivaan laitokseen, jossa on sopivasti sisustettuja huoneita.

• dolhus kirjoitti:

Mikä sinä olet puhumaan kristittyjen moraalittomuudesta. tunnen ateisteja jotka ovat moraalittomampia kuin yksikään tuntemani uskovainen (sinä luet hihhuli) kun puhut moraalista
        puhut ilmeisesti jostakin muusta kuin mitä minä käsitän moraalilla.
        Ihmisoikeus asiaa ei sinusta tietenkään ole se solvaus mitä syydät kristittyjä kohtaan minusta
        se kuitenkin on moraalitonta koska se on suurelta osin valhetta ja tietämättömyyttä leimata
        ihmisiä tavallasi. Sinun korkea moraalisi ha ha. Käytän nyt kirjoittaessani mielipideevapauttani ja olen ihmisoikeuksien kannalla olen siis korkean moraalin omaava hihhuli joka toivoo ateistille kaikkea hyvää.

"puhut ilmeisesti jostakin muusta kuin mitä minä käsitän moraalilla. "
        Kerro ihmeessä, mitä sinun mielestä on moraali, olen sitä teiltä uskovaisilta kysyny, ja vastaukset on ollu vain "ateisti on moraaliton" kaltaisia, selitä se siis, pliis:)

• AntiChrisu
        Yritänpä auttaa kirjoitti:

Jokainen, joka ei ole samaa mieltä sekopäisyytesi kanssa on heti kristitty. Ei vahingossakaan minkään muun uskonnon harjoittaja: siksi nimimerkki AntiChrisu, eikä AntiUskonto tms. Selvästi seuraava taudinkuvaus:

Patologinen pseudoateismitapaus, johtuen synnynnäisestä otsalohkon puutteesta (kongenitaalinen autolobotomia): potilas, fundamentalistinen kristitty, kuvittelee olevansa ateisti. Tällä tavalla hän purkaa isäkapinaansa (potilaat ovat lähes aina kristityistä perheistä, joissa isä dominoi, mutta oidipaalisiakin miespuolisia pseudoateisteja on. Heille on tyypillistä kiihtyneisyys ja kiroilutyyppinen kielenkäyttö.

Hoito: parantumaton, mutta potilas on hyvä sijoittaa sopivaan laitokseen, jossa on sopivasti sisustettuja huoneita.

Sinä käytit sanoja joita et edes raukka ymmärrä saatika ymmärtäisit mitään
        muutakaan. Sen sijaan että otat nimimerkkeihin niin otapa itse asiaan kantaa.
        Se voisi olla hedelmällisempää, mutta eihän kaltaisesi kristitty siihen pysty.

• dolhus
        A.Mikkonen kirjoitti:

"puhut ilmeisesti jostakin muusta kuin mitä minä käsitän moraalilla. "
        Kerro ihmeessä, mitä sinun mielestä on moraali, olen sitä teiltä uskovaisilta kysyny, ja vastaukset on ollu vain "ateisti on moraaliton" kaltaisia, selitä se siis, pliis:)

En sano että ateistit on moraalittomia. Moraali on käsite joka tuntuu noudattavan elämänkatsomusta
        ja kristittynä pidän ateisteja yleensä rehellisinä ja moraaliltaan ok. Kaikissa ihmisryhmissä on mielestäni moraalittomia myös kristityissä en usko ihmisen täydellisyyteen. Minusta suhtautuminen lähimmäiseen on yksi lähtökohta kun puhutaan moraalista ja tällä
        alueella itsellänikin on puutteita. Tv.ssä oli aikoja sitten keskusteluohjelma jossa vapaa-ajattelijat ja kristityt keskustelivat keskustelu oli molemmin puolin asiallinen ja järkevä.
        Sain hyvän kuvan Vapaa-ajattelijoiden rehellisyydestä jotenkin jäi hyvä maku keskustelusta.
        En kannata kummaltakaan puolelta ylilyöntejä enkä provokaatiota se on pikkupoikien hiekkalaatikko leikkiä joka kiihottaa ja johon tahdon itsekin sortua (olen kai vähän moraaliton).

• yjyjyttdj

pitäisi myös kieltää luokkahuoneista,ne muistuttaa ihmisiä ajanlaskusta joka on aloitettu reilu pari tuhatta vuotta sitten.
      Mutta tuohon alkuperäiseen,kaikenlaisia yhdenasian sokeita pöykäreitä sitä maailmaan mahtuu.

• AntiChrisu

Tulisiko sinusta luokkahuoneissa sallia tasa-arvon ja muiden elämänkatsomusten vuoksi...

1) Pentagrammit seinää koristamassa

2) Hakaristit

3) Sirppi ja vasara

4) Jihad symbolit

Jos et jotain näistä et hyväksy, niin perustele ja katso sopiiko se sama perustelu kidutuspaaluun myös

• Jeesushuora

Aikaa on laskettu/mitattu jo muinaisissa sivilisaatioissa eli kauan ennen oletettua
        jeesusta, lisäksi nykykalenteriin tuli valita ajan hetkekesi nolla jeesuksen syntymän mukaan
        mutta siinäkin mentiin 4-6v pieleen (oletuksella jeesuksesta), lisäksi kuukausi on täysin pielessä,
        jeesus ei todellakaan syntynyt joulu-tammikuussa vaan keväällä raamatun mukaan.

Kalenteria ei tarvitse silti muuttaa, sillä nolla hetki on asetettava johonkin ja
        nykyistä kalenteria on käytetty sujuvasti 1000v joten ei ole tarpeen muuttaa.
        Muslimeilla ja monilla muillakin on oma kalenterinsa, mutta tavallisessa elämässä
        he käyttävät yhteistä kalenteria.

• Atte Ateisti

Vaikka Jeesus tiettävästi ei syntynytkään vuonna 1.

Ajanlaskussamme yleinen seksagesimaalijärjestelmä taas on babylonialaista perua - ei-kristillinen siis, mutta sen verran kätevä, että ei sitä varmaan kannata purkaakaan. Minuutti on 60 sekuntia ja tunti 60 minuuttia, kuukausi 30 päivää jne. Voisihan tietysti vaatia tässäkin kymmenjärjestelmää, jolloin tunti olisikin sata minuuttia jne.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6855
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4815
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2637
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1999
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1758
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1567
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1329
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe