Ollaan jo hetken tapailtu tässä ja tänään selvisi että nainen on tapaamisen alusta asti harrastanut seksiä muiden ihmisten kanssa. Me ei kuitenkaan olla mitenkään virallisesti sitouduttu toisillemme.
En oikein tiedä mitä ajatella asiasta, pelottaa että hän jatkaa tätä vielä senkin jälkeen kun enemmän sitoudumme toisillemme. Jotenkin tuntui että tämä kyllä raapaisi minua sydämmestä tosi pahasti mutta, nainen on kuitenkin muilta osin aivan upea ihminen. Oikeastaan kaikkea mitä olen etsinytkin elämääni.
Hän on kertonut kuinka hänellä on hyvä olla minun kanssani ja lähelläni ja ei voi odottaa kunnes taas olisimme yhdessä. Ikävä on ollut molemminpuolista..
Miten teillä muilla on mennyt asian kans jos toinen osapuoli on harrastanut tapailunne aikana seksiä muiden kanssa? Onko siinä käynyt kuten pelkään että minulle käy?
nyt iski ongelma, nainen panee muiden kans samaan aikaan.
54
7029
Vastaukset
- HARKITSE!!!!!!!
Nainen ei ole tosissaan sinun kanssa, jos hän harrastaa seksiä muiden kanssa.
Tuntuu epäilyttävältä. Minä en jatkaisi "yhdessäoloa".
Mutta sinä päätät, mitä teet.- äagkä
Mielestäni silloin kun ei olla virallisesti sitouduttu, niin tuota ei lasketa,
- idari-apina
äagkä kirjoitti:
Mielestäni silloin kun ei olla virallisesti sitouduttu, niin tuota ei lasketa,
Virallisesti sitouduttu? SIis menty naimisiin vai?
- ehkäpä odottaa
että sovitte jotain?
muutoin käy helposti niin, että yksiavioisena ja yksinäisenä odottaa jotain, vaikkapa vuosia, mitä ei koskaan tapahdu. eli suhdetta.
voi hyvinkin olla suhteessa uskollinen.
jos haluat jotain, sano se.
eikä mitään hepreaa, koodikieltä tai viittomaa, vaan mahdollisimman suoraan.
ei naiset ajatustenlukijoita ole. - 2+3
On se outoa, kun nykypäivänä pitää sopia jotain ennen kun seksi muiden kanssa lopetetaan. Ihan kuin ei voisi katsoa tätä korttia ensin ja jatkaa sitten, jos ei tästä mitään tulisikaan.
Se, että harrastaa seksiä vielä muiden kanssa, olkoonkin, että ette ole mitään sopineet, kertoo siitä, ettei hän ajattele sinua upeana ihmisinä, jota on elämäänsä etisynyt. - Totuus peliin
"Ikävä on ollut molemminpuolista"
Juu, ja mää kävelen vetten päällä. - SoSoapful
Siis sanot -- "Oikeastaan kaikkea mitä olen etsinytkin elämääni.
Hän on kertonut kuinka hänellä on hyvä olla minun kanssani ja lähelläni ja ei voi odottaa kunnes taas olisimme yhdessä. Ikävä on ollut molemminpuolista.."
Ja tuon kokemuksen jälkeen `pieni` sivuhavainto; harrastaa seksiä muidenkin kanssa.
Uhhuh, mihin tämä maailma on mennyt. Saippuaa tursuaa jo jokapaikassa - erityisesti livemaailmassa -
ei tarvitse mediaa noita nähdäkseen ja kokeakseen.
Ihmiset alkaa olla enemmän tai vähemmän tunnevammaisia. Sydäntä ei osata enää kuunnella; mennään vain yläkerran tuottaman kiksihakuisuuden johdattelemina.
Ikävä niin todeta .. mutta sairasta tämä alkaa olemaan.
Ei onneksi aivan kaikki taida olla vielä noin saippuoituneita. - -mies-
ei ole tyttöystäväainesta tuollaiset.
tuo harrastus ei tule jäämään pois vaikka kuinka seurustelisitte. joko hyväksyt että hän nussii muiden kanssa tai alennat naisen patjaksi.- :) hahaaa
ei vitsi kun nauroin tolle sun viestille, elätkö ihan 2000-luvulla? Ei nainen mikään patja ole, vaikka seksi maistuu. miehet on hassuja. jos nainen tykkää seksistä = huora ja josei niin pihi... voi voi. muista sitten ettet itse koskaan ole kellekään naiselle patjana! :)
- fdhddh
Itse hieman samaistuin kertomaasi naiseen, siis en nyt paneskele muiden miesten kanssa mutta jos mies ei anna selvää signaalia että haluaa vaan mut ja tässä nyt ollaan kahdestaan niin koen että mulla on oikeus tapailla muitakin.
Ymmärrän että miehetkin kai pelkäävät olevansa läheisriippuvaisia tms jos menevät sanomaan heti että olet mun nainen mutta jos nyt yhtään on kemiaa ja kipinää niin miehen pitäisi sanoa selvästi missä mennään.
Itsekin joskus pidin näitä asioita oletuksena ja itsestäänselvyytenä mutta mitä tässä nyt on elänyt 30 plus sinkkuelämää niin nämä asiat eivät todellakaan ole itsestäänselvyyksiä. Itsekin joskus olettanut että tässä jo niinku seurustellaan ja sitten kun on tullut ihme käänteitä ja olen loukkaantunut, toinen sanonut että mehän vaan hengaillaan, ei olla tilivelvollisia.
Joten suorapuheisuutta näihin juttuihin, ihmiset voisivat enemmän sanoa suoraan että pidän susta ja haluan vaan olla kanssasi, jätetäänkö muut kuviot pois, näin vältyttäisiin monilta sydänsuruilta ja huudoilta.
Ja vaikka itse olen viettänyt välillä aika vauhdikastakin sinkkuelämää, se ei kerro mitään millanen olen parisuhteessa, niissä olen aina ollut uskollinen, joten itse en vetäisi johtopäätöstä että villi sinkku=pettäjä.- Lempi=)
Samoilla linjoilla edellisen kommentoijan kanssa. Että tänne on päässyt jo muutama älykääpiökin vastailemaan, mutta älä kuuntele niitä. Suhteenne voi hyvinkin tulla vielä toimimaan, älä menetä toivoa vielä! Totta on että jos sinua tuo asia nyt kiusaa ja tiedät että haluaisit enemmän teidän kahden suhteen, sinun todellakin pitää sanoa se! ja sitten sovitte että on loppu muiden kanssa vehtailu. Ei nykypäivänä ihmiset enää tiedä monesti missä mennään suhteissa. Moni saattaa pelätä että toinen ei ole mukana täysillä ja ei uskalla siksi laittaa itseäänkään likoon täysillä.
Minulla kävi aika vastaavanlaisesti suhteeni alussa ja nyt olemme onnellisesti olleet yhdessä eli nimenomaan seurustelleet 1 1/2 vuotta. Olimme molemmat todella sitoutumiskammoisia tavatessamme ja kunhan hengasimme toistemme kanssa kun viihdyimme toistemme seurassa. Molemmat olimme vain olleet niin pitkään sinkkuja ettemme oikein osanneet ajatellakaan seurustelua. Itseasiassa jos toinen meistä olisi ottanut seurustelun puheeksi jo siinä tapailun alkumetreillä niin toinen olisi varmaan pelästynyt ja lähtenyt siitä lätkimään. Yleensä tämä sitoutumiskammoinen osapuoli on kumminkin mies, joten ehkä tyttöystäväsi ei ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi koska pelkää ettet halua seurustella. Ota sinä se hyvä mies puheeksi nyt heti! Ennen kuin naisesi ehtii olemaan enempää muiden kanssa.
On vanhanaikaista ajatella että heti mielenkiintoisen ihmisen tavattua ihastuu siihen päistikkaa ja lopettaa kaiken muun. Nykypäivänä elää sellainen deittikulttuuri, että monella on montakin rautaa tulessa samaan aikaan. Niin se vaan on. Vaikea sanoa mitkä kaikki asiat ovat vaikuttaneet siihen että nykyään ei löydetä kumppani niin helposti kun ennen ja ihmiset tuntuvat olevan pariutumisen suhteen hyvinkin epätoivoisia. Nykyään ajatellaan erilailla parisuhteesta ja seurustelusta kuin ennen ja nuoret ovat mielummin pitempään sinkkuina ihan omasta tahdostaan kuin menneinä vuosina. Ota siinä nyt selvää kuka haluaa vain seksisuhdetta ja kuka pysyvää parisuhdetta. Jotkut saattavat vielä haluta vapaan suhteen.
Itse olen kuitenkin täysin uskollinen parisuhteessa eläessäni. En kestä ajatusta pettämisestä ollenkaan ja uskallan väitää etten ikinä pettäisi, vaikka tapailun alkuvaiheessa harrastinkin vielä muitakin juttuja.
Tsemppiä teille! - -mies-
Lempi=) kirjoitti:
Samoilla linjoilla edellisen kommentoijan kanssa. Että tänne on päässyt jo muutama älykääpiökin vastailemaan, mutta älä kuuntele niitä. Suhteenne voi hyvinkin tulla vielä toimimaan, älä menetä toivoa vielä! Totta on että jos sinua tuo asia nyt kiusaa ja tiedät että haluaisit enemmän teidän kahden suhteen, sinun todellakin pitää sanoa se! ja sitten sovitte että on loppu muiden kanssa vehtailu. Ei nykypäivänä ihmiset enää tiedä monesti missä mennään suhteissa. Moni saattaa pelätä että toinen ei ole mukana täysillä ja ei uskalla siksi laittaa itseäänkään likoon täysillä.
Minulla kävi aika vastaavanlaisesti suhteeni alussa ja nyt olemme onnellisesti olleet yhdessä eli nimenomaan seurustelleet 1 1/2 vuotta. Olimme molemmat todella sitoutumiskammoisia tavatessamme ja kunhan hengasimme toistemme kanssa kun viihdyimme toistemme seurassa. Molemmat olimme vain olleet niin pitkään sinkkuja ettemme oikein osanneet ajatellakaan seurustelua. Itseasiassa jos toinen meistä olisi ottanut seurustelun puheeksi jo siinä tapailun alkumetreillä niin toinen olisi varmaan pelästynyt ja lähtenyt siitä lätkimään. Yleensä tämä sitoutumiskammoinen osapuoli on kumminkin mies, joten ehkä tyttöystäväsi ei ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi koska pelkää ettet halua seurustella. Ota sinä se hyvä mies puheeksi nyt heti! Ennen kuin naisesi ehtii olemaan enempää muiden kanssa.
On vanhanaikaista ajatella että heti mielenkiintoisen ihmisen tavattua ihastuu siihen päistikkaa ja lopettaa kaiken muun. Nykypäivänä elää sellainen deittikulttuuri, että monella on montakin rautaa tulessa samaan aikaan. Niin se vaan on. Vaikea sanoa mitkä kaikki asiat ovat vaikuttaneet siihen että nykyään ei löydetä kumppani niin helposti kun ennen ja ihmiset tuntuvat olevan pariutumisen suhteen hyvinkin epätoivoisia. Nykyään ajatellaan erilailla parisuhteesta ja seurustelusta kuin ennen ja nuoret ovat mielummin pitempään sinkkuina ihan omasta tahdostaan kuin menneinä vuosina. Ota siinä nyt selvää kuka haluaa vain seksisuhdetta ja kuka pysyvää parisuhdetta. Jotkut saattavat vielä haluta vapaan suhteen.
Itse olen kuitenkin täysin uskollinen parisuhteessa eläessäni. En kestä ajatusta pettämisestä ollenkaan ja uskallan väitää etten ikinä pettäisi, vaikka tapailun alkuvaiheessa harrastinkin vielä muitakin juttuja.
Tsemppiä teille!Eihän aptä ole petetty eikä mitään, mutta kyllä tuollainen käytös kertoo omaa karua kieltään siitä kuinka "vakavasti otettavana" APna pidetään kumppanina. Ei pidetä.
Omasta mielestäni ihan kelpo vastaus tuollaiseen "hei mehän vaan hengaillaan" on, ettei hengailla enää. On totta ettei pelkkä hengailu velvoita mitään, mutta se pelaa kumpaankin suuntaan eli jos vaan hengaillaan niin sen hengailun voi lopettaa vaikka auringonpilkkujen takia ilman, että toisella on siihen mitään sanomista.
"On vanhanaikaista ajatella että heti mielenkiintoisen ihmisen tavattua ihastuu siihen päistikkaa ja lopettaa kaiken muun"
ja on hyvin itsekästä kuvitella, että jollakin ihmisellä olisi minkäänlaista velvollisuutta jatkaa hengailua, jos jostain syystä ei nappaa. hengailuhan ei ole mitään seurustelua ja jos hengailuaikana ilmenee jotain vähänkin epäilyttävää niin ei muuta kuin vaihtoon. - nainen minäkin
Lempi=) kirjoitti:
Tsemppiä teille!ja komppaan lempiä ja muita naisia tässä asiassa.
minulle ainakin on käynyt niin kymmeniä kertoja niin, että on kuvitellut seurustelevansa, kunnes ilmenee, että "vaan hengataan".
joten jos haluat jotain muuta, tee se tiettäväksi.
siihen en kommentoi, onko nykymeininki kivaa tai tervettä tms., mutta niin se menee, ja siihen on sopeuduttava.
niin kauan, ennenkuin toinen tekee tunteensa ja aikeensa , voi olettaa, että "vain hengataan".
ihan turha syyllistää pelkästään naisia tästä asiasta. - mies olen
nainen minäkin kirjoitti:
ja komppaan lempiä ja muita naisia tässä asiassa.
minulle ainakin on käynyt niin kymmeniä kertoja niin, että on kuvitellut seurustelevansa, kunnes ilmenee, että "vaan hengataan".
joten jos haluat jotain muuta, tee se tiettäväksi.
siihen en kommentoi, onko nykymeininki kivaa tai tervettä tms., mutta niin se menee, ja siihen on sopeuduttava.
niin kauan, ennenkuin toinen tekee tunteensa ja aikeensa , voi olettaa, että "vain hengataan".
ihan turha syyllistää pelkästään naisia tästä asiasta.Pöytäkirjaan merkintä: Et edustane tyypillistä naista. Suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 10 seksipartneria, ei kymmeniä.
- knaikkonen
mies olen kirjoitti:
Pöytäkirjaan merkintä: Et edustane tyypillistä naista. Suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 10 seksipartneria, ei kymmeniä.
Kuka sanoi, että hengailu = seksi?
- toooooooosi
mies olen kirjoitti:
Pöytäkirjaan merkintä: Et edustane tyypillistä naista. Suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 10 seksipartneria, ei kymmeniä.
vanha olen jo.. ;)
- tosi vanha
knaikkonen kirjoitti:
nimenomaan, tuotakin olin aikeissa kommentoida.
kaikki kun ymmärtää lukemansa eri tavalla. - mies olen
knaikkonen kirjoitti:
Mikä aikuinen se sellainen on, joka kuvittelee seurustelevansa, vaikka ei ole seksiä? Ja sitten vielä pettyy, jos tämä "seurustelukumppani" sekstaileekin toisten kanssa.
- tosi vanha
mies olen kirjoitti:
Mikä aikuinen se sellainen on, joka kuvittelee seurustelevansa, vaikka ei ole seksiä? Ja sitten vielä pettyy, jos tämä "seurustelukumppani" sekstaileekin toisten kanssa.
silloin nuorena tietty..
sulla nyt jokin into käsittää kaikki asiat nurinkurisesti.
onneksi olen jo niin vanha, ettei mun tarvi enää joka vänkhästä välittää.. ;) - mies olen
tosi vanha kirjoitti:
silloin nuorena tietty..
sulla nyt jokin into käsittää kaikki asiat nurinkurisesti.
onneksi olen jo niin vanha, ettei mun tarvi enää joka vänkhästä välittää.. ;)Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että sä olet väärässä ja mä oikeassa?
1) Eikö täällä keskustellakin aikuisten "seurustelusta", johon kuuluu seksi?
2) Ei ole tyypillinen nuori sellainen, joka on kymmenien kanssa (seksittä) seurustellut/hengaillut. Nuorihan ei ole voinut ehtiä. - Ongelmia?
mies olen kirjoitti:
Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että sä olet väärässä ja mä oikeassa?
2) Ei ole tyypillinen nuori sellainen, joka on kymmenien kanssa (seksittä) seurustellut/hengaillut. Nuorihan ei ole voinut ehtiä.Ainakin sisälukutaidossa?
- mies olen
Ongelmia? kirjoitti:
Ainakin sisälukutaidossa?
niin pistä mustempaa esimerkkiä valkoiselle, niin saat uskottavuutta.
- (((Ö)))öööUufff
mies olen kirjoitti:
Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että sä olet väärässä ja mä oikeassa?
2) Ei ole tyypillinen nuori sellainen, joka on kymmenien kanssa (seksittä) seurustellut/hengaillut. Nuorihan ei ole voinut ehtiä.Onko sinulla korvien välissä muuta kuin jalkapallon kokoinen viettikeskus?
Eli ymmärrykseesi ei voi käydä, että aikuisten välillä voi olla kanssakäymistä (=seurustelua) ilman,
että siinä seksi on ensimmäisenä paininpuissa.
Pieniaivoinen eläin, vaikkapa apina, koskettaa viettivetoisesti naarasta vain - kun kulli on sisässä.
Muuta kanssakäymistä ei ... ellei joitain kirppuja turkista kalastele.
Kuulutko tuohon kehitysluokkaan. - knaikkonen
(((Ö)))öööUufff kirjoitti:
Onko sinulla korvien välissä muuta kuin jalkapallon kokoinen viettikeskus?
Eli ymmärrykseesi ei voi käydä, että aikuisten välillä voi olla kanssakäymistä (=seurustelua) ilman,
että siinä seksi on ensimmäisenä paininpuissa.
Pieniaivoinen eläin, vaikkapa apina, koskettaa viettivetoisesti naarasta vain - kun kulli on sisässä.
Muuta kanssakäymistä ei ... ellei joitain kirppuja turkista kalastele.
Kuulutko tuohon kehitysluokkaan.Aivokopan koosta en tiedä, mutta vastavänkärin kommentoinneista paistaa läpi, ettei nyt puhuta lainkaan samasta asiasta. Vastavänkäri on päättänyt, että seurustelu/hengailu=panemista, jota siis vastavänkäri olettaa aina orastavissa seurustelusuhteissa.
Kilttiä kädestäpitämistä, pusuttelua, leffassakäyntiä, herkkiä auringonlaskuja ja pyöräretkiä, siis teinien hengailutoimintaa tai seurustelutoimintaa ilman seksiä ei kai pitäisi vastavänkärin mielestä olla ollenkaan. Naisen seuralaiset, toistakymmentä treffiseuralaista, joista vain EHKÄ jonkun tai joidenkin kanssa on siirrytty petipuuhiin, on miehelle käsittämätöntä.
Yhteenvetona todetaan (olettaen, että komppaajanainen todella ei sekstaillut ylensä suhteissaan), että mies olettaa suhteessa aina seksiä ja jos sitä ei saa, on kyseessä hengailu ja mitään seurustelusuhdetta ei ollutkaan. - Havainnoitua:
mies olen kirjoitti:
Suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 10 seksipartneria jos puhutaan miehille ja julkisuuteen annettavasta luvusta. Samoin kuin miesten keskiverto peniksen mitta on xx,x cm, jos puhutaan miesten itsejensä antamista mittaustuloksista.
- mies olen
knaikkonen kirjoitti:
Aivokopan koosta en tiedä, mutta vastavänkärin kommentoinneista paistaa läpi, ettei nyt puhuta lainkaan samasta asiasta. Vastavänkäri on päättänyt, että seurustelu/hengailu=panemista, jota siis vastavänkäri olettaa aina orastavissa seurustelusuhteissa.
Kilttiä kädestäpitämistä, pusuttelua, leffassakäyntiä, herkkiä auringonlaskuja ja pyöräretkiä, siis teinien hengailutoimintaa tai seurustelutoimintaa ilman seksiä ei kai pitäisi vastavänkärin mielestä olla ollenkaan. Naisen seuralaiset, toistakymmentä treffiseuralaista, joista vain EHKÄ jonkun tai joidenkin kanssa on siirrytty petipuuhiin, on miehelle käsittämätöntä.
Yhteenvetona todetaan (olettaen, että komppaajanainen todella ei sekstaillut ylensä suhteissaan), että mies olettaa suhteessa aina seksiä ja jos sitä ei saa, on kyseessä hengailu ja mitään seurustelusuhdetta ei ollutkaan.Jaa, että ei puhuta samasta asiasta. Jos näin on, niin te muutamat yllä puhutte väärästä asiasta. Perustelu: lue ketjun otsikko. Eli panemisesta on kyse. Okei, okei: väitätte että seurustellaan mutta ei panna yhden kanssa, joka kuitenkin panee muiden kanssa -- ei ole tästä maailmasta sellainen skenaario.
"Naisen seuralaiset, toistakymmentä treffiseuralaista,"
Karkeaa vääristelyä. Oikeinhan on: KYMMENIÄ SEURUSTELUKUMPPANEITA. Jos et usko, tarkista originaali.
- mies olen
Kuten pari kirjoittajaa edellä toteaa, ei seksillä ole naiselle tänä päivänä sellaista merkitystä kuin joskus ennen. Sinkkuina ollaan villejä, seksiä ilman tunteita, ja nimenomaan niin. Seksiä voidaan hyvillä mielin harrastaa muidenkin kuin Sellaisen Erityisen kanssa, ja seksi on sitä harrastavien keskinen yksityisasia. Kertoessaan tämän nämä naiset kiirehtivät lisäämään, että "parisuhteessa" he ovat 100% uskollisia eivätkä petä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita mitään, koska näille ihmisille suhde ei MÄÄRITELMÄLLISESTI ole "parisuhde", jos jompi kumpi käy vieraissa.
Summa summarum: Älä piittaa seksuaalisesta uskollisuudesta. Ei ole mitään mieltä "kieltää" naiseltaan irtopanoja vieraissa silloin, kun nainen on vastaavia ennenkin harrastanut. Sellaiset eivät tuo naiselle mitään uutta tai vie mitään tältä pois - peruskauraa, hauska harrastus siinä missä moni muukin. Älä anna seksille suurempaa merkitystä kuin minkä nainen sille antaa! - 9+16
"Hän on kertonut kuinka hänellä on hyvä olla minun kanssani ja lähelläni ja ei voi odottaa kunnes taas olisimme yhdessä. Ikävä on ollut molemminpuolista.."
Ei hyvää päivää... Ei voi odottaa, että olisitte taas yhdessä, vaan panee sitten muita sillä välin?
Olen samaa mieltä muutaman edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että nykyään naisetkin saavat harrastaa seksiä. Olen myös samaa mieltä siitä, että jos kaksi sitoutumiskammoista tapaa ja hengailee, niin seksiä voi harrastaa muiden kanssa, kunnes on valmis myöntämään, että haluaa olla vain sen yhden kanssa.
Jos kuitenkin tunne on, että jonkun kanssa on hyvä ja haluaa olla juuri sen kanssa, niin miksi pitää kuitenkin käydä sekstailemassa sitten muiden kanssa? Se kuulostaa siltä, että tällä tapaukselle ei yksi kerrallaan riitä. Ei se olisi suuri uhraus, että katsoo ensin tuleeko teistä jotain.
"Onko siinä käynyt kuten pelkään että minulle käy?"
Riippuu siitä, mitä pelkäät, että sinulle käy. Nainen voi hyvinkin olla vakavissaan sinun kanssa, mutta turha elätellä ainakaan toiveita siitä, että tuo toisten sängyssä käyminen loppuisi seurusteluun. - mies olen
Kysymys aloittajalle:
Mikä siinä on niin pahaa, jos muutkin miehet nussivat naistasi? Onko se sulta pois? - todellinen torvi
Mitäs tuossa nyt on?
Sinä haluat seurustella sen kanssa, joten seurustele.
Muut haluavat panna häntä, joten pankoot, onko se sinulta jotenkin pois? - parannuksen tehnyt
Minä itse olen ollut kuten ap:n nykyinen "hengailukaveri". Kun tapasin nykyisen aviomieheni, minulla oli niihin aikoihin pari muuta panokaveria kierroksessa. Kun oli treffaillut kuukauden ajan nykyistä miestäni, minulle tuli tunne että tämä mies on jotain enemmän kuin pelkkä hoito, joten jätin muut miehet kuvioista pois ja olen ollut yksiavioinen siitä lähtien eli muutaman vuoden ajan.
Eipä näihin siis ole olemassa mitään kiveen kirjoitettuja sääntöjä. Itse olen iloinen että mieheni jaksoi odottaa sen muutaman viikon kunnes tajusin että hän on Se Ainoa minulle, hän siis tiesi että muitakin on kierroksessa ja on myöhemmin kertonut että oli ihan päivistä kiinni ettei hän jättänyt minua kun mietti etten kuitenkaan tule olemaan vakavissani hänen kanssaan. Eli kyllä sen täytyy lähteä naisen omasta tahdosta, että hän lopettaa seksin muiden kanssa. Asia kannattaa silti ottaa puheeksi että naisesi tietää mitä mieltä touhusta olet.- Salarakas exä
Kyllä aikuisilla on yleensä entisiäkin suhteita, kun alkavat tapailla uutta kumppania. Edellinen suhde voi olla päättymässä, mutta jotakin lämpöä on jäljellä. Ei niitä kannata katkaista aivan kokonaan ennen kuin on varma, että haluaa sitoutua uuteen suhteeseen. Jos uusi suhde ei koskaan kehity sille tasolle, että entiset jäävät, niin eikö se suhde ole aika lailla tuhoon tuomittu.
Itselleni tuli ero pitkän avioliiton jälkeen. Muutama kuukausi sen jälkeen molemmilla oli takana epäonnistunut suhteen yritys ja päädyttiin harrastamaan lohtuseksiä. Sitä on nyt jatkunut pari kuukautta ja välillä melkoisen aktiivisestikin. Exällä oli välillä yhteen yöhön jäänyt yritys ja nyt se taas tapailee jotakin miestä. Mulla taas on vasta hakukierros menossa. Eikä sekään ole täysin poissuljettua, etteikö voitaisi vielä yrittää yhdessä vähän erityyppistä suhdetta. Kuitenkin molemmat yrittävät edelleen löytää uutta ja parempaa suhdetta. Silti on hyvä, että on olemassa tuttu ja turvallinen ihminen, jonka olkapäätä vasten voi itkeä ja jonka kanssa voi välillä harrastaa vähän seksiäkin. Silti ei tämä helppoa ole, kun koko ajan pitää miettiä pettääkö joku ja ketä (ollaan sentään vielä muutaman kuukauden ajan laillisesti vihitty aviopari). - mies olen
Olisiko se sitten mieheltäsi pois, jos muutkin sua edelleen nussisivat? Ei järvi huopaamalla kulu, jotkut sanovat.
- ````*
mies olen kirjoitti:
Olisiko se sitten mieheltäsi pois, jos muutkin sua edelleen nussisivat? Ei järvi huopaamalla kulu, jotkut sanovat.
Aina tänne joku idiootti eksyy kulliaan esittelemään.
Maailmaahan voi katsella jalkojen välistä...
Mutta jos korvien välistä jotain löytyy, ymmärtää elämää silmien ja sydämen tasolta.
Silloin näkee ja kokee muutakin. - 87tgb
````* kirjoitti:
Mutta jos korvien välistä jotain löytyy, ymmärtää elämää silmien ja sydämen tasolta.
Silloin näkee ja kokee muutakin.hehhee hhooo just niin, kyl ne nerot rakennelnat turvatusta seksi elämä'stä tiedetään..ohoooohhoo
- 9
mies olen kirjoitti:
Evoluutiota, siksi miestä yököttää ajatus muiden spermasta oman naisen sisällä. Ennen se merkitsi sitä, että nainen tulee raskaaksi. On hävitty kilpailu suvun jatkamisesta. Mitä enemmän miehiä sitä suuremmalle joukolle on hävitty. On toisia miehiä jotka voi naureskella jo panneensa tota "ton ainutlaatuista rakasta".
- mies olen
9 kirjoitti:
Evoluutiota, siksi miestä yököttää ajatus muiden spermasta oman naisen sisällä. Ennen se merkitsi sitä, että nainen tulee raskaaksi. On hävitty kilpailu suvun jatkamisesta. Mitä enemmän miehiä sitä suuremmalle joukolle on hävitty. On toisia miehiä jotka voi naureskella jo panneensa tota "ton ainutlaatuista rakasta".
"On toisia miehiä jotka voi naureskella jo panneensa tota "ton ainutlaatuista rakasta"."
Tämähän on jo LÄHTÖKOHTA, kun suhdetta aloitellaan. Sama nainen, sama sydän, sama mieli. - mies olen
````* kirjoitti:
Silloin näkee ja kokee muutakin.Kun näkee silmillä ja sydämellä paljon muuta(kin), ei noilla jalkojen väleillä ole niin väliä: ei väliä, ei haittaa, ei ole toisilta pois, se on sekstaavien yksityisasia.
- lollis lol
Oih. Ihana tarina. Olet tavannut ainutlaatuisen naisen, joka pitää myös sinua ainutlaatuisena. Ongelma on vain se, että hän antaa muiden miesten tälläkin hetkellä laueta sisälleen ja suuhunsa.
Mitäsiitä. Ehkä hän on vähän kuten tuo parannuksen tehnyt, että lopettaa jossain vaiheessa ja alkaa sinun ainutlaatuiseksi tyttöystäväksi. Onpahan ainakin elännyt ja spermaa maistellut.- Kmilllli
Naisia on erilaisia. Itse olen ollut sinkku pitkän suhteen jälkeen nyt kolme vuotta. Nuorena ennen pitkää suhdettani harrastin irtosuhteita, lähinnä kohottaakseni huonoa itsetuntoa pikemmin kuin nautinnon vuoksi, näin aikuisena ajatellen jälkikäteen. Eron jälkeen en ole iskeskellyt, paneskellut tai edes juurikaan treffaillut miehiä. Yhteen mieheen ihastuin, mutta hänellä oli selvästi muita kierroksessa joten kovetin itseni ja en ryhtynyt mihinkään hänen kanssaan. Karvaat kokemukset edellisestä liitosta ja miehen uskottomuudesta pitävät kovana. Mieluummin olen yksin kuin ihmettelen miksi miehellä on muita. Itse jos ihastun, niin en kyllä pysty ajattelemaankaan muita miehiä, saati panemaan. Ihastuminen on niin voimakas että ajatuksia ei saa irti toisesta edes arkiasioihin eikä varmasti muita miehiä ehtisi ajatella. Jos menen treffeille, niin katson yhden miehen kerrallaan enkä treffaile useampia. Voimani eivät edes riittäisi useampaan mieheen, jännitystä riittää jo yksissä kahvitreffeissä.
Tämä siksi, että minulla oli hieman villi nuoruus, enkä omasta mielestäni hyötynyt siitä mitään. Jälkeenpäin olen katunut että annoin miesten käyttää itseäni hyväksi vain että tuntisin itseni hyväksytyksi ja halutuksi. Nyt haluan tavallaan säästää itseäni, kunnioituksesta mahdollista tulevaa kumppiania kohtaan.
Tällaista odotan tulevalta kumppaniltakin. Olenkin treffiseuraksi löytänyt fiksuja miehiä, osaan tunnistaa heidät, sillä elämänkatsomukseni on henkinen enkä edes ala treffailemaan sellaisia joiden tiedän harrastavan baari/känni/iskemis/yhdenyönjuttu-kulttuuria.
Minulla on naisystäviä joiden suhdetouhuja en voi kuin ihmetellä. On panokavereita, hengailupoikaystäviä vuosikaudet. Treffaillaan ja paneskellaan useita miehiä omasta kännykän puhelinluettelosta. Plussaa on jos pääsee panemaan julkkista. Eräänkin kanssa on "seurusteltu" pari vuotta mutta silti samaan aikaa isketään ja treffaillaan muita. Sitten jos tapaa jonkun tosi kiinnostavan niin se tyritään jonkun panoheilan vuoksi. - Fathers`eyes
Kmilllli kirjoitti:
Naisia on erilaisia. Itse olen ollut sinkku pitkän suhteen jälkeen nyt kolme vuotta. Nuorena ennen pitkää suhdettani harrastin irtosuhteita, lähinnä kohottaakseni huonoa itsetuntoa pikemmin kuin nautinnon vuoksi, näin aikuisena ajatellen jälkikäteen. Eron jälkeen en ole iskeskellyt, paneskellut tai edes juurikaan treffaillut miehiä. Yhteen mieheen ihastuin, mutta hänellä oli selvästi muita kierroksessa joten kovetin itseni ja en ryhtynyt mihinkään hänen kanssaan. Karvaat kokemukset edellisestä liitosta ja miehen uskottomuudesta pitävät kovana. Mieluummin olen yksin kuin ihmettelen miksi miehellä on muita. Itse jos ihastun, niin en kyllä pysty ajattelemaankaan muita miehiä, saati panemaan. Ihastuminen on niin voimakas että ajatuksia ei saa irti toisesta edes arkiasioihin eikä varmasti muita miehiä ehtisi ajatella. Jos menen treffeille, niin katson yhden miehen kerrallaan enkä treffaile useampia. Voimani eivät edes riittäisi useampaan mieheen, jännitystä riittää jo yksissä kahvitreffeissä.
Tämä siksi, että minulla oli hieman villi nuoruus, enkä omasta mielestäni hyötynyt siitä mitään. Jälkeenpäin olen katunut että annoin miesten käyttää itseäni hyväksi vain että tuntisin itseni hyväksytyksi ja halutuksi. Nyt haluan tavallaan säästää itseäni, kunnioituksesta mahdollista tulevaa kumppiania kohtaan.
Tällaista odotan tulevalta kumppaniltakin. Olenkin treffiseuraksi löytänyt fiksuja miehiä, osaan tunnistaa heidät, sillä elämänkatsomukseni on henkinen enkä edes ala treffailemaan sellaisia joiden tiedän harrastavan baari/känni/iskemis/yhdenyönjuttu-kulttuuria.
Minulla on naisystäviä joiden suhdetouhuja en voi kuin ihmetellä. On panokavereita, hengailupoikaystäviä vuosikaudet. Treffaillaan ja paneskellaan useita miehiä omasta kännykän puhelinluettelosta. Plussaa on jos pääsee panemaan julkkista. Eräänkin kanssa on "seurusteltu" pari vuotta mutta silti samaan aikaa isketään ja treffaillaan muita. Sitten jos tapaa jonkun tosi kiinnostavan niin se tyritään jonkun panoheilan vuoksi.Hieno kirjoitus sinulta ;)
Sinun tulisi kirjoittaa kokemuksesi paperille ja nitoa ne kirjaksi, vaikkapa... : Naiseksi kasvaminen.
Me miehetkin saatettaisiin lukea ja tyttärillemme lahjaksi ostaa.
Kyllähän nuorista tytöistä/naisista tulee mieleen, että "joutuvat" aivan väärin perustein
sekstailemaan; haetaan hyväksyntää, halutaan miellyttää ym. aivan käsittämättömältä pohjalta. Haavoitetaan omaa sielua ja vaaleansininen unelma elämänpituisesta rakkaudesta murenee jo alkumetreillä. - ihanaakunoivaltaa
Kmilllli kirjoitti:
Minulla on naisystäviä joiden suhdetouhuja en voi kuin ihmetellä. On panokavereita, hengailupoikaystäviä vuosikaudet. Treffaillaan ja paneskellaan useita miehiä omasta kännykän puhelinluettelosta. Plussaa on jos pääsee panemaan julkkista. Eräänkin kanssa on "seurusteltu" pari vuotta mutta silti samaan aikaa isketään ja treffaillaan muita. Sitten jos tapaa jonkun tosi kiinnostavan niin se tyritään jonkun panoheilan vuoksi.Tuo on niin totta omalla kohdallani!
Kuulun siihen ryhmään naisia joiden on vaikea saada ja ihan mahdotonta se on humalassa ja vieraan kumppanin kanssa. Silti nuorempana pyörittelin miehiä tiuhaan tahtiin. En siksi että halusin heitä vaan siksi että halusin hyväksyntää. Joka kerta kun joku kolleista tekstaili/soitteli/halusi tavata nousi itseluottamukseni aina pikkuisen: Jee, joku tykkää minusta!!!
Onneksi jossain vaiheessa ymmärsin mistä oli kysymys. Lakkasin totaalisesti tapaamasta miehiä ja päätin ottaa aikalisän. Päätin että itsetuntoni on kohennuttava muunlaisin keinoin. Aloin harrastaa muutakin kuin biletystä ja tein itsetutkiskelua. Tajusin että minun on kunnioitettava itseäni ja sitten voin odottaa sitä muilta.
Kun ensimmäisen kerran sitten ihastuin mieheen jolla oli myös muitakin kierroksessa jäi homma siihen alkuunsa. Ennen olisin jäänyt yhdeksi hänen naisistaan ja kerjännyt huomiota ja hyväksyntää. Kun jätin miehen olin jo ehtinyt ihastua ja sydämeni tuntui särkyvän. Siitä huolimatta itseluottamukseni tuntui vielä vähän nousevan kun en antanutkaan toisen käyttää hyväksi! Olin ylpeä itsestäni.
Näin jälkeenpäin tuntuu että mitä parempi itsetunto on sitä paremmin tuntuvat epämääräiset tyypit pysyvän kaukana. Kai huono itsetunto ajaa ihmistä toisten samanlaisten luo ja sitten kerjäävät huomiota toinen toisiltaan ja kun huomaavat toisen olevan ihastunut on se kuin sulka hattuun.
Aloittajalle sanoisin että jos todella pidät naisesta ota riski ja ehdota seurustelua! Voihan olla että nainen pelkää saavansa siipeensä ja luulee että vaan pelaat. Jos hän itse kertoi sinulle muista suhteista saattoi sekin olla testi nähdä välitätkö hänestä vai onko asia sinulle ihan ok.
Minusta jos ei ole sovittu mitään selkeää että ollaan yhdessä vaan tapaillaan eikä voi tietää toisenkaan ajatuksista tarkkaan niin silloin voi minusta olla muitakin kumppaneita ja muutakin elämää kunnes päätetään yhdessä että ollaan yhdessä niin se on siinä.. varmasti mykyisin on yleisempää kuin ennen että on erilaisia tapailu seksikavereita enemmän jos ei ole vakituisessa suhteessa.. Jos yhdessä ei ole päätetty seurustelusta niin ei sitä toisten tapailua voi lukea pettämiseksi.. jos naisesi on sinun kanssa tosissaan niin varmaan jättää muut.. teidän kannattaa keskustella yhdessä mitkä on suhteen tila ja pelisännöt koska ei niitä voi kukaan muu teille antaa..
- 13+15
Kukahan tässä on pettämisestä puhunutkaan? Kysymys oli siitä, että voiko seurustelusta tulla mitään, jos toinen jo alkuvaiheessa panee muita.
- Bollystarat
13+15 kirjoitti:
Kukahan tässä on pettämisestä puhunutkaan? Kysymys oli siitä, että voiko seurustelusta tulla mitään, jos toinen jo alkuvaiheessa panee muita.
Hyvä kommentti sinulta.
On se grrr-kele kumma, kun paneminen sinnetänne-menttaliteetti yritetään painaa täysin villaisella.
Tämän yhteiskunnan seksuaalikäyttäytyminen on jo täysin tolaltaan, ja ei kun kaasua yritetään lisää painaa.
Onko se tämä suomalaisten kuuluisa "itsetunto". Näinkö ne starat bailaa Bollywoodista Hollyyn .. ja me perässä.
Ja ollaan siis niin fiksuja ja kansainvälisiä; perse ruvella ja munat makkaralla - ja lisää huumetta naamariin.
- mies olen
Hoksasin juuri, että asiasi tekee ymmärrettäväksi se, että tapailukumppanisi ei harrasta seksi sun kanssa, muiden kanssa vaan. Mutta tämähän on hyvä merkki, eikö vain?! Tiedäthän, että kun nainen on tosimielellä jonkun hyvän miehen kanssa, niin nainen ei heti mene sänkyyn tämän kanssa. Ensin vain jutellaan ja tutustutaan rauhassa; toisilla treffeillä voidaan jo pitää kädestä ja silla tavoin; seksiä ehkä sitten, kun tunteet ovat voimistuneet ja kihloista jo ainakin puhutaan. Eihän kuulosta pahalta? :-)
Sun on samalla ymmärrettävä, että nainenkin on ihminen, jonka tekee seksiä mieli. Koska hän ei voi sun kanssa vielä seksiä harrastaa, niin onhan se luonnollista, että nainen panetuttaa itseään silloin muilla. Sitä paitsi voihan olla niin, että nuo panokaverit ovat seksuaalisesti enemmän naisen makuun kuin sä, mutta toki muilta henkisiltä ominaisuuksilta sä olet se oikeampi. Siksi nainen ikään kuin varastoon sekstaa mittansa täyteen. Voi sitten sun kanssa rauhoittua. Ei vaadi sulta enempää kuin mihin pystyt, koska on muiden kanssa jo toisenlaiset onnet kokenut. Jaksaa sua pitkään, eikä enää muunlaisia kaipaa, kun on saanut jo. Eikö tämä kuulosta aivan helpottavalta ja toiveikkaalta sun kannalta?- 9+19
Peesaan! Toi on totta. Nainen nyt panee, koska tietää kohta rauhoittuvansa sun kanssa. Se on merkki orastavasta rakkaudesta! Sitten kun rupeatte suunnittelemaan lapsia, niin panee taas toisten kanssa, mutta sen tekee vain jotta lapsenne saisivat mahdollisimman hyvät geenit.
Pidä aarteesta kiinni!
- elämäsentään
huh hoh, jätä tommonen lutka.
- pirkkku
seuraa tilannetta vähän aikaa, jos tämä ei pääty nii ota aihe esiin ja juttele siitä naisesi kanssa. Itsekkin olen harrastanut seksiä muiden miesten kanssa, kun siis seurustelin erään miehen kanssa. Mutta, kun suhteemme vahvistui niin lopetin sen. (;
- 17+1
miehes olis varmaan ikionnellinen, jos kuulis. Toisaalta sellanen hiirulainen...
- näi o...
Petät vaan itseäs,sama jatkuu aikas varmasti,vaikka kuinka sitä yrittäisit muuttaa...oot"pano"siinä missä muutkin...keula kohti jotain varmempaa...usko pois.
- Eryliina
Tämmönen tapaus ... En kyllä kattelis päivääkää kyseistä neitoa.. vaikuttais melkein että naiset on maailmasta loppunu kun tommoseen suostut...
- pano tännekin
Hitsi. Haluisin puikottaa sitä sun ainutlaatuista tyttöystävää. Missähän siihen vois törmätä?
- ögkölf
on kestänyt jo pitkään, niin on aika luontevaa, että hän ei luovu käynnissä olleista vakipanoistaan. Ilmeisesti ette ole sopineet nimenomaan, että nyt seurustellaan ja ketään muuta ei tavata. Oma tyttöystäväni joskus parikymppisenä kertoi seurustelun aloitettuamme, että hänellä oli ollut vakihoitosuhde eksänsä kanssa siihen asti kun aloimme seurustelemaan. Pidin häntä ihan luotettavana suhteemme ajan, joka kesti 4 vuotta. En ole kuullut mistään muualtakaan, että hän olisi pettänyt. Lopetin itse suhteen.
Voi tuntua vähän ärsyttävältä ensi alkuun tuontyyppinen tieto, mutta mun mielestä sua ei siinä ole petetty mitenkään. Aika monet naispuoliset kaverit ovat myös kertoneet, että heillä on vakihoitoja. En näe siinä mitään pahaa. Monet palstalaiset varmasti näkevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938