Täällä suputtelette aikuiset miehet toistenne korviinne mukamas hienoja asioita ja viisaita juttuja,samat hashispäät päivästä toiseen.
Menkää nyt töihin niin unohtuu tuollaiset liirum laarumit,tuhlaatte elämänne jonninjoutavaan paskaan.
Yksi kysyy.
-onko Jumalaa olemassa
Ja muut ovat.
-ei ole koska blaa blaa,samaa paskaa päivästä toiseen,jokainen tokaluokkalainen on käynyt samat jutut läpi,ei kait näitä tartte aikuisena enää,ellei ole jälkeenjäänyt apina.
Vai vapaa ajattelijoita,vapaa ajantuhlaajia te olette.
Niin ja jos kirkon palvelut ei miellytä ei niitä ole pakko käyttää,ei kukaan kiellä teitä parustamasta niitä homokirkkojanne jossa transutpapit vihkii teitä homoja,vaikka puuterhatuolin kanssa jos niin haluatte.
Eikö ole töitä laiskamadot?
26
229
Vastaukset
- Ateisti polo
masislääkkeitä.
Täällähän me molemmat aikaamme näköjään tärväämme.
- hERRAN PIUKSUT
enempää lähen töihin 24 tunniksi.
Jatka sinä päivittäistä ulostamistasi. - errabn bierut
hERRAN PIUKSUT kirjoitti:
enempää lähen töihin 24 tunniksi.
Jatka sinä päivittäistä ulostamistasi.työnarkomaani?
- .
errabn bierut kirjoitti:
työnarkomaani?
Vankila ei ole töitä.
- ----------->
Freelancerinä on paljon vapaa-aikaa ja hyvä liksa.
Ihmisillä on hyvin monenlaisia elämäntilanteita.
Joku tekee vuorotyötä, toinen yötyötä, joku on lomalla, joku sairaslomalla, joku toinen eläkkeellä, joku on yrittäjä, toinen freelanceri, kolmas opiskelee, neljäs heittää keikkaa milloin sattuu, viides ei ymmärrä elämän monimuotoisuutta ja tuomitsee sen enempää miettimättä kaikki, jotka eivät työskentele säännöllisessä päivävuorossa vuoden ympäri sosiaalipummeiksi.
Elämä on ihmeellistä. Eikö totta?- Vahva-atte
Mun ei tartte tehdä töitä, kun elän koroilla.
Jumala ei mua auttanut, mutta osakkeet kylläkin. - Herran piuksut sentä
Krisityt pellet täällä päivälläkin Julistavat vain Jumalaansa.
Ei uskalleta edes antaa nimimerkkiä Jeesus-juttujen tueksi, ja muutetaan nimimerkkiä koko ajan.
Häpeän olla Krisitty, kun nämä paskapäät pilaavat forumin.
Olkaa hiljaa Jeesukesta, tai tehkää se Julistus omalla nimimerkillänne.
Laitain JOKAISEN Multinikki-uskovan lausepala-merkin jutut POISTOON, buehehehehehhehe!
Toivoen, usjonveljeni
Jeesuksen omia pyh, ajantuhlaajia te olette.
JEESUS EI TUE INTERNET-SPÄMMIJULUSUTKSIANNE ,LAUSEENAPALOILLA, HÖLMÖT KANSSAKRISITTYNI!- vai oletko pelle?
Ei kun tässä paikassa on enimmäkseen kyllä ateisteja, pelleistä en osaa sanoa, mutta ne kristityt eivät tee yleensä aloituksia tässä paikassa vaan ateistit, ne uskovaiset menevät uskovaisten kirjoittelupaikkaan aloituksia tekemään.
Työntekoko on ihmisen autuaaksi tekevä elämän tarkoitus?
Yhtä tyhmä ajatusmalli kuin se että uskoo mielikuvituskavereihin.- fdgdgdfgdgdgdf
"Työntekoko on ihmisen autuaaksi tekevä elämän tarkoitus? "
"arbeit macht frei" sanoi eräs hihhulilauma, työnteon ylistäminen kai kuuluu kristillisyyteen - ei aina niin helppoa
Tässä maassa on paljon työttömiä, koska he joutuvat työttömiksi, muuten he kyllä menisivät sinne työpaikkaan joka aamu.
Luuletko tosiaan että kaikkien ihmisten työ on ojankaivamista?
Näkisitpä työpaikkani.. Ja huomaisit missä hommissa on ateistit ;) Jumalauskoiset ovat niitä parhaita ojankaivajia, "otsasi hiessä sinun pitää leipäsi ansaitseman.." eikö niin?- Palstan aiheet ovat
kirkollisvero, homoliitot, uskovien pilkkaaminen..muusta eivät ateistit näemmä osaa keskustellakaan.
Palstan aiheet ovat kirjoitti:
kirkollisvero, homoliitot, uskovien pilkkaaminen..muusta eivät ateistit näemmä osaa keskustellakaan.
Niin metsä vastaa kun sille huudetaan. Jos naureskelee noille hassuille ajatuksenjuoksuille ja sokealle uskolle jolle ei löydy minkäänlaista todellisuuspohjaa on tietysti pilkkaaja. Jos tarinat eivät miellytä voithan aina poistua takavasemmalle? Veikkaan että saat monesta ateistista syvällisen keskustelukumppanin niin halutessasi. Ongelmia tulee vasta siinä vaiheessa kun alat puhumaan fiktioita totuutena.
- Palstan aiheet ovat
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Niin metsä vastaa kun sille huudetaan. Jos naureskelee noille hassuille ajatuksenjuoksuille ja sokealle uskolle jolle ei löydy minkäänlaista todellisuuspohjaa on tietysti pilkkaaja. Jos tarinat eivät miellytä voithan aina poistua takavasemmalle? Veikkaan että saat monesta ateistista syvällisen keskustelukumppanin niin halutessasi. Ongelmia tulee vasta siinä vaiheessa kun alat puhumaan fiktioita totuutena.
Eniten vituttaa se että atet saivat selville että olen nahkavaippa banaaniperse.
- miten vaan mietit
EN minä aikakaan ole mikään ojankaivaja, ja olen kyllä uskovainen, ja se saa riittää tästä aiheesta.
- nimi merkki
Olen ollut yhtäjaksoisesti töissä samassa työpaikassa jo noin 25 vuotta, nykyään osastoni esimiehenä.
Sinun "kirjoituksestasi" taas tuli niin kiistattoman selkeästi näkyviin teidän uskovien ihmisten
ajatusmaailman kauneus (eli karmeus) ja se lämmin lähimmäisenrakkaus, eli pyhä viha.
Ja suomen kaunista kieltäkin sinä räpellät huonommin kuin kuka tahansa tokaluokkalainen.
Olisit nyt edes käynyt sen apukoulun loppuun.- Palstan aiheet ovat
kirkollisvero, homoliitot ja uskovien pilkkaaminen..muusta ateistit eivät osaa keskustellakaan.
- ...
kirkollisvero, homoliitot ja uskovien pilkkaaminen..muusta ateistit eivät osaa keskustellakaan.
osataan puhua. Ei ole meidän vikamme, jos niistä mitään ymmärrä. Mitä uskovien pilkkaamiseen tulee, niin siihenkään me emme ole syyllisiä, että te olette niin herkullisia kohteita.
- Palstan aiheet ovat
Krisityt puhuvat puolestaan :Sukupuolielmistä, homoista, insestistä sekä kameleista ja gay-pride tapahtumista.
Olen huomannut tämän kutsujen läettämisen jo 49 eri uskovaiseksi itsensä tunnustavalta nimimerkitä.
Uskovaiset ovat kyllä kylä hulluja. - Uskovainen.
Krisityt puhuvat puolestaan :Sukupuolielmistä, homoista, insestistä sekä kameleista ja gay-pride tapahtumista.
Olen huomannut tämän kutsujen läettämisen jo 49 eri uskovaiseksi itsensä tunnustavalta nimimerkitä.
Uskovaiset ovat kyllä kylä hulluja.En ole hullu, olen uskossa, en ole alkoholistikaan vaikka olen kännissä.
- eipä montaa näy
Ei tässä nyt kyllä ole ollut ainuttakaan uskovaista, joka olisi kirjoittanut mitään "räpellyksiä", toivoisitko sinä sitten että niitä tulisi tänne?
1.) Sulje tietokoneesi.
2.) Älä avaa sivuja, joista et mitään tajua.
3.) Mene itse töihin.
4.) Täällä on myös naisia (soita auttavaanpuhelimeen jos et erota miestä naisesta..siltä saat ohjeet)
5.) Hyvää matkaa, ei tarvitse tulla takaisin.
6.) Jos kärsit homofobiasta, hae ajoissa apua.- Multinikki.
Ohjeesi eivät toimi, sen jälkeen kun suljen koneeni en muista mitä muuta piti tehdä.. höh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381