Ystäviä kaipaisin elämääni, lenkille, shoppaileen,kahville ja silloin tällöin myös viihteelle jne.
Itse olen 35-vuotias parisuhteessa elävä nainen. Elämästäni puuttuu nykyisin ystävät joidenka kanssa voisi
puhua, nauraa ja itkeä.
Itse olen 35-vuotias parisuhteessa elävä nainen. Elämästäni puuttuu nykyisin ystävät joidenka kanssa voisi
puhua, nauraa ja itkeä.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Laitoin juuri "Lenkkiseuraa Tampereelta" viestin ja huomasin sitten sinun viestisi. Itse kaipaan uusia ystäviä esim. kävelylenkkien merkeissä Tampereella, mikseipä viihteellekkin joskus. Laita osoitteesi jos haluaisit lähteä vaikka ulkoilemaan. Olen siis 37-vuotias nainen Treelta, asunut täällä nyt 7kk.
Tänne saisi viestiä pistää 31 v naiselle joka myös uusia kavereita mielellään vastaanottaisi.
[email protected]
täällä olisi myös samoin ystävää kaipaava 40 v. nainen, niin ajatustenvaihtoon ja yhdessäolon viettoon kuin yhteisiin harrastuksiin, kiinnostuksiin ja menoihin. Onko sinulla sähköpostios. minkä kautta saisi yhteyden?
Eli sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Tännekin saa kirjoitella! Olen 37-v. vapaa, lapseton nainen Mansesta. Sähköpostini on [email protected].