Olen tehnyt soseet itse lähes alusta asti, lapsi nyt 7kk. Kaipaisin vinkkejä ja resepti-ideoita, itsellä ei ideat riitä. Olen tehnyt aina peruspohjan soseelle peruna-porkkanasoseena ja sitten siihen lisäksi possua, kanaa, jauhelihaa, makaroonia, riisiä, hernemaissipaprikaa, kananmunaa ja tomaattia, toisinaan soseena on ollut bataatti. Lapsi kyllästyy nykyään pian omatekoisiin, joten liki joka toinen pv syödään vähint. toinen ateria kaupan valmissoseita. Eli olisiko jollakulla jotain hyviä ideoita ja uusia makuelämyksiä? Ja tarvitsen nyt lähinnä ruokareseptejä, puurot ja sopat teen itse makuja vaihdellen, joskus syödään kaupan hedelmäsoseita.
Kiitos jo etukäteen.
Itse tehdyt soseet, uusia ideoita
27
1
640
Vastaukset
- hsxdoic
Oletko maustanut soseita yrteillä tms? Valkosipulikin tuo mukavasti makua liharuokaan. Katsele tuoteselosteita jos joku kaupan pöperö maistuu paremmalta, että mikä maku siinä soseessa on joka sinulta puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081