että kun harrastaa 3 päivää tiiviisti seksiä, niin sitten ei kolmeen päivään niin tee mieli?
Toinen kymysys. Mitä lasissa? Täällä Murphys Irish Stouttia.
Onko teilläkin niin,
37
831
Vastaukset
kanssa tiiviisti seksiä,en ole ikinä tehnyt tuota,eri naisten kanssa kyllä joskus jopa samana päivänä.
ei tullut mieleenikään, että eri naisten kanssa, mutta tietty sekin on mahdollista... ja näköjään onkin.
niinhän se on. tölkissä on koffia, mitä sitä turhaa tuommosia monimutkaisuuksia juomaan.
ainakin mulla. 110 lasissa niin kuin aina.
Kyllä sitä jo ensimmäisen satsin jälkeen miettii, että kannattiko koko hommaan ryhtyä, joskus jo ennen sitä. Mutta jonkun "uuden ihmisen" kanssa saattais mennä hyvinkin muutama päivä sängyssä "pyöriskellessä". Mitä nyt vanhoja asioita muistelen niin 2-3 kertaa päivässä muutaman päivän ajan oli aika hyvä määrä, jonka jälkeen alkoi taas muut asiat kiinnostamaan enemmän.
Sandelsia tässä siemailen....- kjhkjhb,kj
Onko joku siis joskus antanut SINULLE seksiä, joku nainen?!:O En tiedä, että kuka olet tai edes sitä, että miltä näytät, mutta luulis, tai siis palstajuttujesi perusteella ihmettelen, että kuka nainen sinuun vapaaehtoisesti kajoaisi?
Oon sitäpaitsi luullut, että sä olisit ton röllökän vai mikä lie relaxed_eyes joku sivunikki - sori kun tällä palstalla nyt vain ei käy fiksun oloisia ihmisiä yhtään ja teidän jutut on aina täyttä paskaa. Tyyppien palstajutut jokatapauksessa on kuin kahdella marjalla....
Tää palsta meni pilalle viimeistään siinä, kun toi relaxed_eyes ja sä kavereinenne tulitte tälle. Ai jai: vaikken joskus viis vuotta sitten vielä juuri kirjoitellutkaan, niin suorastaan kaiholla muistelee, kun joskus oli vilkasta keskustelua kiinnostavista aiheista ja fiksunkin oloisia anonyymeja kirjoittajia kirjoittamassa...
Oli keskustelua ihmissuhteista ja hauskaa keskustella.:)
Tai no mut hei: voihan kai joku sullekin antaa. Saahan lähiön Koff-lippiskin naisen - kaltaisistaan... Samanlaiset lapset leikkivät keskenään. Sori en tiiä teistä anonymeista rekisteöidyillä nimimerkeillä kirjoittavista mitään.... kjhkjhb,kj kirjoitti:
Onko joku siis joskus antanut SINULLE seksiä, joku nainen?!:O En tiedä, että kuka olet tai edes sitä, että miltä näytät, mutta luulis, tai siis palstajuttujesi perusteella ihmettelen, että kuka nainen sinuun vapaaehtoisesti kajoaisi?
Oon sitäpaitsi luullut, että sä olisit ton röllökän vai mikä lie relaxed_eyes joku sivunikki - sori kun tällä palstalla nyt vain ei käy fiksun oloisia ihmisiä yhtään ja teidän jutut on aina täyttä paskaa. Tyyppien palstajutut jokatapauksessa on kuin kahdella marjalla....
Tää palsta meni pilalle viimeistään siinä, kun toi relaxed_eyes ja sä kavereinenne tulitte tälle. Ai jai: vaikken joskus viis vuotta sitten vielä juuri kirjoitellutkaan, niin suorastaan kaiholla muistelee, kun joskus oli vilkasta keskustelua kiinnostavista aiheista ja fiksunkin oloisia anonyymeja kirjoittajia kirjoittamassa...
Oli keskustelua ihmissuhteista ja hauskaa keskustella.:)
Tai no mut hei: voihan kai joku sullekin antaa. Saahan lähiön Koff-lippiskin naisen - kaltaisistaan... Samanlaiset lapset leikkivät keskenään. Sori en tiiä teistä anonymeista rekisteöidyillä nimimerkeillä kirjoittavista mitään....Oletkos sinä saanut muuta kuin halkoa perseeseesi viime aikoina?
- kjh,knh,k
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletkos sinä saanut muuta kuin halkoa perseeseesi viime aikoina?
Käys vastaamassa mun kysymykseen tossa toisessa ketjussa, että onks sulla rikosrekisteri...Häiritsijä.
kjh,knh,k kirjoitti:
Käys vastaamassa mun kysymykseen tossa toisessa ketjussa, että onks sulla rikosrekisteri...Häiritsijä.
Eikä minulla ole rikosrekisteriä. Siinä asiassa me poikkeamme toisistamme.
- kjh,khnl
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikä minulla ole rikosrekisteriä. Siinä asiassa me poikkeamme toisistamme.
Minulla ei ole rikosrekisteriä ja miks olis: ikäni rehellisesti elänyt akateeminen opiskelijanainen, jolla on onnellinen elämä, eikä yhtään rikollista edes tuttavapiirissäni. En myöskään vedä kamaa, ex- ukoissani ei ole rikollisia, en koskaan ole tuntenut hyvää päivää tasoisesti- paremmin yhtäkään rikollista taustaa omaavaa, sellaisia ei ole yhtäkään suvussani, enkä mä räkäihmisiin ole koskaan tutustunut: hengaan fiksujen ihmisten kanssa, enkä myöskään harrasta nettideittailua. Sen voin kyllä ihan sinullekin- mikä lie puppujaakko sitten oletkin- kertoa, että on vetänyt seksuaalisesti kylmäksi pelkkä ajatuskin seuran hakemisesta netin kautta, kun tollasia tuppikulleja käy esiintymässä puppuhöpötyksillä ja jotkut jopa fiksumpiensa varmaan statuksilla, näillä räkäpalstoillanne, teidän pääosin ja (korkeintaan) amissivistyneiden yhteisöissä.;D Onks sulla muuten kavereina rikollisia, vai miks sua mun ahdisteleminen kiinnostaa? Mä käyn keskustelupalstalla.
kjh,khnl kirjoitti:
Minulla ei ole rikosrekisteriä ja miks olis: ikäni rehellisesti elänyt akateeminen opiskelijanainen, jolla on onnellinen elämä, eikä yhtään rikollista edes tuttavapiirissäni. En myöskään vedä kamaa, ex- ukoissani ei ole rikollisia, en koskaan ole tuntenut hyvää päivää tasoisesti- paremmin yhtäkään rikollista taustaa omaavaa, sellaisia ei ole yhtäkään suvussani, enkä mä räkäihmisiin ole koskaan tutustunut: hengaan fiksujen ihmisten kanssa, enkä myöskään harrasta nettideittailua. Sen voin kyllä ihan sinullekin- mikä lie puppujaakko sitten oletkin- kertoa, että on vetänyt seksuaalisesti kylmäksi pelkkä ajatuskin seuran hakemisesta netin kautta, kun tollasia tuppikulleja käy esiintymässä puppuhöpötyksillä ja jotkut jopa fiksumpiensa varmaan statuksilla, näillä räkäpalstoillanne, teidän pääosin ja (korkeintaan) amissivistyneiden yhteisöissä.;D Onks sulla muuten kavereina rikollisia, vai miks sua mun ahdisteleminen kiinnostaa? Mä käyn keskustelupalstalla.
Teissä akateemikoissa on paljon valkokaulusrikollisia. Kyllä kansan syvät rivit tietävät. Vaikket maalliseen tuomioistuimeen kieroutesi ansioista joutuisikaan, niin kyllä Pietari sinut taivaanportilta helvettiin käännyttää. Se on kyllä varma niin!
- kjh,khnl
Ratikkakuski kirjoitti:
Teissä akateemikoissa on paljon valkokaulusrikollisia. Kyllä kansan syvät rivit tietävät. Vaikket maalliseen tuomioistuimeen kieroutesi ansioista joutuisikaan, niin kyllä Pietari sinut taivaanportilta helvettiin käännyttää. Se on kyllä varma niin!
Tuskin on. Amiksessa sulle vissiin ei ole opetettu esimerkiksi sanojen "akateeminen" ja "akateemikko" eroa, niinkö ja/vai jäikö sulla amiskin kesken? Kiusallista, että jankutat akateemikoista, kun olen sanonut olevani akateeminen.
Kyllä niitä kaunaisia ja katkeria tyhjäntoimittajia on varmasti sata kertaa enemmän aku ankan ja seiskapäivään lukijoissa, kuin sivistyneissä. Olen aina inhonnut sitä, että joku mulkku, joka aina menee sieltä missä aita on matalin, jonka äly ei riitä mihinkään systemaattiseen itsensä kehittämiseen ( esim.) ja jollaisilla siksi ei usein ole yhteiskunnan arvostun kansalaisen statustakaan, sitten länkyttää, että rikkaat vie yhyy kaiken... On ihan hirveen väääääääörin, jos joku tienaa kakstuhatta euroo ja maksaa melkein viiskyt pros veroo, ku itse saa sossusta ( auuuta sossu! auuta sossu!) vaan neljäsataa koko elämänsä...Ja on vaa yksiöö ja eehkääasy petti, eli taas tulossa kakara, ku miessss tuli linnasta ja oli vähä seksiii. Sillee kiltisiti odottelin, että tuomihon sa saisi suooriitettua, elikkkäs en töitä oo teheny ja kyllä kiva sossu on ... Kyllähän sitä nyt jokaisen pitäisi olla akateeminen ja tienata tosi paljon, vaikka lukee vessassa aku ankkaa eikä tee mitään, JOO! Ku se o niin hiiiiirveen vääääärin, että kaikkia ei kutsuta akateemiseks, kun niitä puhutellaan paljo kivemmin. Olis kiva jos vois laittaa hatun päähän ja mennä akateemisten tilaisuuksiin: kato NE saa ilmaset pullakahvit usein! Väääääriiin... sossuuuu, auuutaa!
Menepäs sinä puppujaakkoidentiteeettifeikki ja mun viattoman keskustelupalstalla ahdistelija nyt kuitenkin ojentamaan rekisteröityneitä epäsiallisia kavereitasi tohon jonkun poliisi-aiheiseen ketjuun. Sähän kun olet mielestäsi asiallinen keskustelupalstakirjoittaja! Hopi hopi, vai ootko sokea?!!! kjh,khnl kirjoitti:
Tuskin on. Amiksessa sulle vissiin ei ole opetettu esimerkiksi sanojen "akateeminen" ja "akateemikko" eroa, niinkö ja/vai jäikö sulla amiskin kesken? Kiusallista, että jankutat akateemikoista, kun olen sanonut olevani akateeminen.
Kyllä niitä kaunaisia ja katkeria tyhjäntoimittajia on varmasti sata kertaa enemmän aku ankan ja seiskapäivään lukijoissa, kuin sivistyneissä. Olen aina inhonnut sitä, että joku mulkku, joka aina menee sieltä missä aita on matalin, jonka äly ei riitä mihinkään systemaattiseen itsensä kehittämiseen ( esim.) ja jollaisilla siksi ei usein ole yhteiskunnan arvostun kansalaisen statustakaan, sitten länkyttää, että rikkaat vie yhyy kaiken... On ihan hirveen väääääääörin, jos joku tienaa kakstuhatta euroo ja maksaa melkein viiskyt pros veroo, ku itse saa sossusta ( auuuta sossu! auuta sossu!) vaan neljäsataa koko elämänsä...Ja on vaa yksiöö ja eehkääasy petti, eli taas tulossa kakara, ku miessss tuli linnasta ja oli vähä seksiii. Sillee kiltisiti odottelin, että tuomihon sa saisi suooriitettua, elikkkäs en töitä oo teheny ja kyllä kiva sossu on ... Kyllähän sitä nyt jokaisen pitäisi olla akateeminen ja tienata tosi paljon, vaikka lukee vessassa aku ankkaa eikä tee mitään, JOO! Ku se o niin hiiiiirveen vääääärin, että kaikkia ei kutsuta akateemiseks, kun niitä puhutellaan paljo kivemmin. Olis kiva jos vois laittaa hatun päähän ja mennä akateemisten tilaisuuksiin: kato NE saa ilmaset pullakahvit usein! Väääääriiin... sossuuuu, auuutaa!
Menepäs sinä puppujaakkoidentiteeettifeikki ja mun viattoman keskustelupalstalla ahdistelija nyt kuitenkin ojentamaan rekisteröityneitä epäsiallisia kavereitasi tohon jonkun poliisi-aiheiseen ketjuun. Sähän kun olet mielestäsi asiallinen keskustelupalstakirjoittaja! Hopi hopi, vai ootko sokea?!!!Pilkkaat perkele Aku Ankan lukijoita. Vedämme sinut Koppavan horon kanssa kölin ali tuosta hyvästä!
- frost-free
voi mitenkään muistaa. Joskus harrastin koko uuden vuoden ajan seksiä enkä noussut sängystä pariin päivään. Muistan sen että oli vaikea palata arkeen.. :D
- BlueNightSatin
kolme päivää on aika vähän...eikä se tolleen mee. Mun mieli ainakin elää vapaana ei sidoksissa kolmeen tms päivään. Eli miten milloki..
- BlueNightSatin
kahvia on mukissa unohtui tilittää :)
- BlueNightSatin
monte24 kirjoitti:
ei makiaa mahantäydeltä tai muuten loppuu fiilis.
eli kolmesti päivässä on liikaa? xD Selma!!!
- kjhkh,.
Kuka sunkaan kanssas edes haluaisi mitään seksiä harrastaa? Kysyn ja ihmettelen vaan... Nimimerkkis on palstajuttujen perusteella mielestäni lähes täys toope ja jotenkin räkäsakin oloista.
Kuule, uteluusi vastaus: lasissa oli äsken teetä ja nyt on Koff-olut.- kjhkh,.
modelli kirjoitti:
"On aamus’ alkanut, synnyinmaa" oot säkin yhden luokan ällötys. Teetä yäk yäk ja yäk
Akateemisuuden kanssa tuskin kenelläkään muulla, kuin minulla on tällä palstalla mitään tekemistä, valitettavasti.:/ Ne rekisteröidyillä nimimerkeillä RandomN ja mitä lienee ne oli ne rähisijät ja palsta-ahdistelijakirjoittelijat & mun kimpussa tällä julkipalstalla roikkuneet systemaattiset ahdistelijat, tuskin voivat olla akateemisia, koska ovat palstan tulkinnaltaan liian tyhmiä(!) (anteeksi...) ollakseen akateemisia, tai todella vaikeaa olisi sitä ainakaan uskoa. Mitäs sinä sitten horiset?
kjhkh,. kirjoitti:
Akateemisuuden kanssa tuskin kenelläkään muulla, kuin minulla on tällä palstalla mitään tekemistä, valitettavasti.:/ Ne rekisteröidyillä nimimerkeillä RandomN ja mitä lienee ne oli ne rähisijät ja palsta-ahdistelijakirjoittelijat & mun kimpussa tällä julkipalstalla roikkuneet systemaattiset ahdistelijat, tuskin voivat olla akateemisia, koska ovat palstan tulkinnaltaan liian tyhmiä(!) (anteeksi...) ollakseen akateemisia, tai todella vaikeaa olisi sitä ainakaan uskoa. Mitäs sinä sitten horiset?
voi olla noin epäpoliittinen persoona ja vielä vailla rekisteröityä nimimerkkiä, tyypillinen palsta-ahdisteltava varmaan joku "green teen" lipittäjä piipittäjä ja varmaan jo kolmannessa polvessa. Tyypillistä epäakateemisille ihmisille on se, että ne tulee mainostamaa terveellisiä elämäntapojaan, kuten lasissani on teetä tai jotain muuta peetä, mutta jätetään kertomatta lääkitys. Luulisi että noihinkin löytyisi sopiva lääke, ettei täällä normaalien palstalla kävijöiden tarvitsisi (lue rivien välistä) kuunnella tuota kirkumista, että pane mua sonni!
illalla lasissa puoli kymmeneltä? Ai niin, nukuin silloin.
Tuo kolme päivää tiivistä seksiä saattaa viedä tässä iässä teho-osastolle. Eikä kuukauteen tee mieli, ellei teholta pääse aikaisemmin.- jhkjhk
Kun kerran ahdistelette palstaa seksi-aiheilla ja kun pakotatte kaltaisiani naisiakin lukemaan ahdisteluanne ( tämä ei ole seksi-palsta) ja kun kerran niin autuaasti otatte kantaa siihen, että mitä röllökkä milloinkin on tehnyt, mikä palstapomottaja- aggressiivinen Papu. Sparrowin kulloinenkin rautalangasta ihan kuin muka idiooteille väännetty "söin, nukuin, paskansin"- tason kulloinenkin konkretiahouru on, niin saanko minäkin ottaa osaa esiin nostamaanne aiheeseen?
Milloin olet viimeksi saanut seksiä, sä? Vuonna 1998 vai? En kysyisi muuten, mutta olette innokkaita aiheestanne - toisin, kuin minä lukijanne. - minä puskalla
jhkjhk kirjoitti:
Kun kerran ahdistelette palstaa seksi-aiheilla ja kun pakotatte kaltaisiani naisiakin lukemaan ahdisteluanne ( tämä ei ole seksi-palsta) ja kun kerran niin autuaasti otatte kantaa siihen, että mitä röllökkä milloinkin on tehnyt, mikä palstapomottaja- aggressiivinen Papu. Sparrowin kulloinenkin rautalangasta ihan kuin muka idiooteille väännetty "söin, nukuin, paskansin"- tason kulloinenkin konkretiahouru on, niin saanko minäkin ottaa osaa esiin nostamaanne aiheeseen?
Milloin olet viimeksi saanut seksiä, sä? Vuonna 1998 vai? En kysyisi muuten, mutta olette innokkaita aiheestanne - toisin, kuin minä lukijanne.viimeksi 2008
hups, siis 20.08 - Kukanytihankokoajan
levätä. Ei oo koko ajan pakko juputtaa. Voit katsella vaikka urheilua välillä telkusta..arvaa vaan katselenko? Pakko huilia välillä.
- fionatar34
Ei ole niin.
Mukissani oli eillen illalla, tammenterho juomaa. Vuosikymmenen takaisia asioita on vaikeaa muistaa, mutta ei kyllä tule moista mieleen. Jos nyt tekisi saman, niin tuo varmaan pitäisikin paikkansa. Ei tule näköjään vanhuus yksin. Voihan tosin olla, että sitä nuortuisi, jos olisi tuore parisuhde.
se tarkoittaa päiväannoksena. Jos kahdesti saa kahtena päivänä peräkkäin, niin harvoin kolmantena tekee enää mieli.
Me tehdään mitä?? Eihän palstalaisilla ole elämää, hei.
Lasissa Koffia. Tai no, suoraan tölkistä juon.relaxed_eyes kirjoitti:
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa1/products.php?&action=show&id=838&show=all
Taitaa tosin olla pienen puoleinen, eli litran keittämiseen (5 kertaa hiilien läpi) menisi joku viikko:(
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Taitaa tosin olla pienen puoleinen, eli litran keittämiseen (5 kertaa hiilien läpi) menisi joku viikko:(
että jos kokeelis viskin tekoa. Olis siihen sopivia vanhoja ja pieniä tammitynnyreitäkin.
relaxed_eyes kirjoitti:
että jos kokeelis viskin tekoa. Olis siihen sopivia vanhoja ja pieniä tammitynnyreitäkin.
Saattaa mennä muutama vuosi niitä kypsytellessä, jos et nyt mitään Leijona-tyyppistä kamaa tahdo. Itse pitäytyisin kyllä perinteisessä pontikassa.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Saattaa mennä muutama vuosi niitä kypsytellessä, jos et nyt mitään Leijona-tyyppistä kamaa tahdo. Itse pitäytyisin kyllä perinteisessä pontikassa.
sitä sen jälkeen vahingos tiputella pontikkaa, kun on ensin saanu pari tynnyriä viskiä täyteen. En tiedä, saa nähärä jääkö vaan haaveeksi.
relaxed_eyes kirjoitti:
sitä sen jälkeen vahingos tiputella pontikkaa, kun on ensin saanu pari tynnyriä viskiä täyteen. En tiedä, saa nähärä jääkö vaan haaveeksi.
Olishan toi muakva iltaharrastus, jos ei muuta. Ainoa vaan, että sun pitää hommata jostain koemaistaja, että tietää lähteekö näkö vai henki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131454Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531384- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 108574
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515