Seksiä äkkiä(kö)?

Dream world

En tiedä, josko tämä on oikea palsta aiheelleni, mutta ainakin sinkku olen itse, 25-v. nainen sellainen. Lyhyehköjä seurustelusuhteita on muutama takana. Suurimmaksi osaksi näillä ihmissuhdemarkkinoilla olen törmännyt sellaiseen asiaan, että loppujen lopuksi mies on vain seksin perässä, vaikka alussa muunlaista kuvaa olisi itsestään antanut. Vai ajattelenko itse jotenkin "vanhanaikaisesti", että tahdon tutustua ensin ihmiseen muutenkin kuin hyppäämällä miltei heti sänkyyn? Eikö sillä, että oppii tuntemaan toisen sisintä ole mitään väliä, ehkä jopa vähän luottamaan? Varsinkin, kun nykyään monilla on tapana hyppiä sängystä toiseen. Maailma on nykyään niin tehokas joka lähtöön, että ilmeisesti ihmissuhteissakin pitää saada aikaan mahdollisimman paljon vähällä vaivalla?

Sanokaa, miehet tai miksei naisetkin, onko todella niin ,että jo parin kolmen tapaamisen jälkeen, (missä ajassa ei ainakaan omasta mielestäni saa kuin pintaraapaisun toisesta ihmisestä) on jo seksin vuoro? Ja toki minulla itsellänikin on himot ja halut, mutta en kuitenkaan ole suht uudelle tuttavuudelle heti kertomassa kuinka panettaa,vaikka häntä himoitsisinkin.

Kokemuksia, kiitos.
(ajatus ei pysynyt ihan koossa, joten ehkä kaikki ei tullut sanotuksi, mutta kommentoikaa...)

7

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä-------

muistan vielä niin hyvin kun sellaisena 20 vuotiaana olin ikäiseni ihan hyvän näköisen naisen kanssa hänen kämpillään sängyssä ja hän teki kyllä monenlaisia vihjailuja siitä miten hän olisi halunnut kanssan muutakin kuin vain maata ja ihailla naamatauluan, ehdottipa vielä lapsenkin hankkimista. No minä näihin juttuihin vaan suhtauduin tuolloin pidättyvästi yhtäältä siksi kun ajattelin että minulle käy samalla tavalla kuin tiesin faijalleni käyneen samoilla seuduilla jossa tuo nainen asui(faijani oli tullut isäksi, ja hänet sellaiseksi oikeudessa tuomittiin vaikka hän kiistikin asian), ja toisaalta siksi kun katsoin työurani olevan tuolloin vielä ihan auki.
      Arvaa vituttaako nyt vanhenevana lapsettomana sinkkumiehenä tuo kun noin näitä asioita nuorena mietein ja priorisoin.

• Darth

Kaikki on tiivistettynä otsikkoon. Arvot ohjaavat ihmisen moraalia ja käytöstä. Liberaali yhteiskunta on arvo vapaa ja suosii siten ihmisiä joiden käyttäytymistä arvot rajoittavat mahdollisimman vähän. Arvovapaata ihmistä pidetään nykyaikana suvaitsevana. Arvottomuudesta on tullut suvaitsevaisuuden hyve. Wanhan ajan arvoilla varustettu ihminen koetaan tylsäksi, jäykäksi ja suvaitsevattomaksi. Ihanne ihminen on arvovapaa eksovertti, joka puhuu ja toimii ilman sisäisiä estoja.

• 15+1

Kai se on vähän fiiliksistä kiinni. Jos ei seksi tunnu hyvältä ajatukselta vielä kolmen tapaamisen jälkeen niin älä sitten tee sitä.

• Tuntuvat naiset heti leimaavan luuseriksi, jos ei ole heti valmis seksiin. Ei taida näissä piireissä liikkua naisia, jotka hakevat muuta kuin yhden yön seuraa.

• käytetty on käytetty

käytetty nainen joka pihtaa kuin neitsyt ainoaan on lähinnä teeskentelijä.

• Dream world

Wlfwd: missä piireissä sitten liikut?
        käytetty on käytetty: eli se "käytetty" nainenko siis teeskentelee, että ei muka halua seksiä? sitäkö ajoit takaa? sinun logiikalla, nainen joka ei ole enää neitsyt, tarkoittaa, että seksiä pitää antaa mahdollisimman pian.

• Masa4252

Olen itse 25-vuotias mies, ja ajatukseni ovat hyvin samanlaisia. Itse en heti hyppää sänkyyn ja arvostan naista joka toimii samoin. En osaa mitään määrää sanoa, montako kertaa yleensä olen naisen tavannut ennen seksiä, mutta esim. edellisessä ihmissuhteessani taisimme parikolmeviikkoa tapailla tiiviisti ennen seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1281
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      276
      922
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe