Olen eilen nähnyt satumaisena väläyksenä Kristuksen ylösnousemuksen, ja näin vakuutuin tapahtuman todellisuudesta. Kuulin myös pari päivää sitten yöllä selittämättömän äänen, jossa "enkelimäiseksi" tuntemani olento luki minulle katkelmia Uudesta testamentista ja kertoi, että minut tullaan pian kutsumaan ikuiseen elämään Herrassa ja että minun olisi johdatettava myös lähimmäiseni pelastuksen poluille.
Herätkää nyt, hyvät ihmiset, näkemään totuus sellaisena kuin se on.
Ylösnousemus
6
119
Vastaukset
- Olly
Työnnä jumalasi aivojesi seuraksi.
- arjuuna
Illuusioita, jotka syntyvät näitten asioitten ylenpalttisesta jauhamisesta, ja mihin luulet nousevas, kun tuolla ylhäällä on vain aikaa ja materiaa, joten sinne ei persoonallista jumalaa voi kuvitellakkaan.
En halua loukata, sillä jokainen voi uskoa mitä haluaa, mutta sen haluan sanoa, että kaikenlainen usko myös ateismin ja kommunismin usko ovat samaa uskoa,sillä usko ja epäusko sisältävät toisensa, koska usko syntyy epäuskosta ja päinvastoin, joten se johtaa vain phan ikuistamiseen maailmassa - Houreita?
arjuuna kirjoitti:
Illuusioita, jotka syntyvät näitten asioitten ylenpalttisesta jauhamisesta, ja mihin luulet nousevas, kun tuolla ylhäällä on vain aikaa ja materiaa, joten sinne ei persoonallista jumalaa voi kuvitellakkaan.
En halua loukata, sillä jokainen voi uskoa mitä haluaa, mutta sen haluan sanoa, että kaikenlainen usko myös ateismin ja kommunismin usko ovat samaa uskoa,sillä usko ja epäusko sisältävät toisensa, koska usko syntyy epäuskosta ja päinvastoin, joten se johtaa vain phan ikuistamiseen maailmassaKun kerran ateismi ja kommunismi ovat mielestäsi ovat jumaluskon kanssa samaa uskoa niin mihin unohdit kapitalismiuskon ja demariuskon, puhumattakaan kielipuolueuskosta?
>>Herätkää nyt, hyvät ihmiset, näkemään totuus sellaisena kuin se on.
- goddeloos
Kannattaisi ottaa ne lääkkeet...
- arjuuna
USko on houretta, olipa se minkä luonteista tahansa, koska se on mielikuvituksen luomaa
Kokeilkaa mitä on uskomaton elämä, sillä se on riippumatonta kaikista opeista, uskonnosta, aatteista, menneisyydestä, ym, se on elämää ilman kainalosauvoja, jota nuo edellämainitut on ihmiselle
Huomatkaa,että kun elätte uskomatonta elämää, nin elätte nykyhetkessä, joka on ihmisen luomasta psykologisesta ajasta vapaa, ja silloin ajatus on ihmiselle vain työkalu, ei isäntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892