Mieheni on toisessa maassa töissä ja olisi mukava vaihtaa kuulumisia webkameran välityksellä, vaan emme saaneetkaan sitä toimimaan. Hänellä on uusi läppäri, minulla muutama vuotta vanha pöytäkone. Kotona yhteys toimi hyvin, meillä on muistaakseni 8 Mb nettinopeus. Hänellä on kohteessa vieläkin nopeampi. Miksiköhän siis emme saa näkymään kuin kuvaa, joka pätkii? Pelkkä ääni onneksi kuuluu hyvin. Johtuisikohan se hieman vanhenevasta koneestani?
webkameraongelmia...
6
158
Vastaukset
- pena 4
rekisteröidy tuonne:
http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/
Siellä ne kaikkitietävät nörtit luuraavat. :) ja ehkä kamerasta. halvemmat kamerat pykii aina. ja jos kone on heikkotehoinen, niin sekin on osasyynä.
- fjdkfjsdkfjsdksd
noh, olisihan sitä tietysti voinut kertoa sen käyttöjärjestelmänkin - joka lienee windows, mutta mikä - ja sen miten pidätte yhteyttä kameran välityksellä, skypelläkö?
Windows xp mulla ja miehellä 7, ja messengeriä on kokeiltu ja skypeä myös, kumpikaan ei tuntunut toimivan kunnolla.
astro27 kirjoitti:
Windows xp mulla ja miehellä 7, ja messengeriä on kokeiltu ja skypeä myös, kumpikaan ei tuntunut toimivan kunnolla.
miehelläs on vieläkin nopeampi yhteys? no mikäs niissä on lähetysnopeus? jos se on 526 tai alle niin pykii väkisinkin kuva.
- Elli Kuuva
astro27 kirjoitti:
vaatii koneelta jonkin verran tehoa, tosin pätkii se siltikin jonkin verran vaikka tekis mitä muttei sille oikein mitään mahda. Jälkikasvu lähti kaukoitään pari kuuta sitten elostelemaan ja sillä on uusin Macbook Pro ja mulla tehokas pelikone niin silti se kuva on aina välillä diashowta muutamia sekunteja, nettinopeus on 8 megan tietämillä mulla ja siellä kaukana reilusti isompi. Halvat webkamerat ei tuppaa näyttämään kuvaa kuin lisävalaistuksessa joten joku 60 euron sijoitus kunnon hd-tason webkameraan joka näyttää kuvaa vaikka hämärässä niin ei ole kallis sijoitus mikäli tykkää sitä puolison naamaa katella. Ja jos on tuollainen hd-webkamera niin kannattaa kuitenkin pitää se yhteys jollain pienellä resolla tai sitten pätkii kun ei riitä kaistaa. Niin ja kotona testatessa tottakai toimii pätkimättä kun olette Lanissa jossa yhteysnopeus on riittävän suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892036
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231320Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271271- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3361017- 85929
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53858- 121777
- 82766